Gestionați toate lucrările de vânzări cu Monday Sales CRM

Folosirea unei platforme eficiente, bogate în funcții și ușor de utilizat, cum ar fi Monday Sales CRM, vă ajută să gestionați fiecare aspect al procesului dvs. de vânzări, de la organizarea datelor despre clienți și gestionarea fluxurilor de lucru până la analiza veniturilor și a performanței echipei.

O platformă de management al relațiilor cu clienții (CRM) este un instrument pe care organizațiile îl folosesc pentru a gestiona și îmbunătăți relațiile cu clienții și potențialii.

În mod similar, un CRM de vânzări este un tip de instrument CRM folosit pentru a gestiona întreaga conductă de vânzări a unei organizații. Vă va ajuta să stocați datele potențialilor dvs. și ale clienților, să le analizați cu tablouri de bord clare și să vă gestionați eficient procesul de vânzări.

Echipele dvs. de vânzări pot folosi un CRM de vânzări în activitățile de zi cu zi, cum ar fi introducerea de date, notificarea clienților, trimiterea de e-mailuri pentru urmăriri etc. Pot chiar automatiza sarcini repetitive pentru a economisi timp și efort și pentru a petrece mai mult timp pe ceea ce fac cel mai bine – de vânzare.

Așadar, CRM de vânzări de luni poate fi o opțiune bună dacă doriți un CRM bun pentru a vă eficientiza procesele de vânzări.

Voi analiza CRM-ul de vânzări de luni în acest articol pentru a vă ajuta să decideți dacă se va potrivi nevoilor dvs. de afaceri.

Să începem!

CRM de vânzări de luni: ce este?

Monday sales CRM este o platformă CRM simplă, ușor de utilizat și intuitivă, care vă permite să gestionați întregul flux de lucru de vânzări într-un singur loc. Îl puteți folosi pentru a vă gestiona:

  • Conducta de vânzări
  • Managementul lead-urilor
  • Managementul contactelor
  • Activitati de marketing
  • Captarea lead-ului
  • Proiectele clientului
  • Sarcini și proiecte în echipă
  • Onboarding/offboarding client

Și altele.

Această platformă CRM robustă de vânzări este extrem de personalizabilă și vă ajută să vă agregați și să vă dezvoltați clienții potențiali calificați. Are funcții eficiente, cum ar fi tablouri de bord curate, fluxuri de lucru, șabloane, citate, formulare etc., pentru a face gestionarea vânzărilor fără efort.

În plus, caracteristicile și funcționalitățile sale funcționează bine, indiferent cât de mari sau mici sunt datele dvs. Veți obține mai multe integrări și instrumente de automatizare pentru a elimina rapid sarcinile repetitive și banale. De asemenea, oferă asistență de calitate și opțiuni de prețuri accesibile, potrivite pentru afaceri de diferite tipuri.

Peste 152.000 de clienți au încredere în el la nivel global datorită caracteristicilor sale, performanței, utilizabilității și altor factori.

Luni Vânzări CRM Review: Caracteristici

Lista de funcții CRM de vânzări de luni este extinsă, permițându-vă să faceți mai multe cu un singur instrument. Oferă funcții pentru organizarea datelor într-un singur loc, centralizarea interacțiunilor cu clienții și automatizarea sarcinilor repetitive, împreună cu multe integrări și opțiuni de personalizare.

Managementul comunicațiilor

Monday Sales CRM oferă diferite funcții pentru a vă ajuta să urmăriți și să centralizați comunicațiile cu clienții și să rămâneți mai aproape de ei în mod constant.

  • Sincronizare e-mail: sincronizați complet Outlook sau Gmail pentru a continua să trimiteți și să primiți e-mailuri. De asemenea, puteți înregistra automat toate e-mailurile trimise în cadrul acestei platforme.
  • Urmărirea e-mailurilor: vă anunță automat când clientul potențial se deschide/răspunde la e-mailurile trimise. Aceste informații vă ajută să le urmăriți la momentul potrivit, fără a le invada spațiul personal.
  • Gestionarea activității: Puteți înregistra orice activități legate de contact sau de lead-uri, cum ar fi întâlniri, apeluri, note etc. Acest lucru vă va ajuta să înțelegeți cât de departe a ajuns comunicarea și să anticipați dacă va fi fructuoasă sau nu.
  • Șabloane de e-mail: vă permit să trimiteți e-mailuri personalizate cu capacitate de completare automată pe baza datelor de contact. De asemenea, puteți salva aceste e-mailuri ca șabloane și le puteți utiliza pentru a trimite următoarele e-mailuri doar prin modificarea informațiilor personale. Astfel, vă va economisi timp semnificativ, deoarece nu trebuie să creați fiecare e-mail de la zero.
  Cum să vizualizați, să editați și să adăugați metadate la o fotografie

Urmărirea performanței

Urmărirea performanței este esențială pentru a determina modul în care eforturile dvs. dau roade, pentru a detecta defectele și pentru a vă îmbunătăți strategiile. Cu ajutorul CRM de vânzări de luni, vă puteți urmări cu ușurință obiectivele, performanța echipei, performanța individuală și pipeline prin aceste funcții:

  • Tablouri de bord personalizate: CRM pentru vânzări de luni oferă tablouri de bord personalizate care stochează și organizează corect datele. Astfel, puteți vizualiza cifrele de vânzări, progresul tranzacțiilor, performanța echipei și alte statistici dintr-o singură privire. Acest lucru vă ajută, de asemenea, să luați decizii rapide și să detectați problemele mai rapid.
  • Prognoza vânzărilor: această platformă vă permite să faceți previziuni precise ale vânzărilor, astfel încât să vă puteți ajusta resursele și să luați decizii strategice de afaceri. Tot ce trebuie să faceți este să setați valoarea ofertelor și apoi probabilitatea de închidere. Puteți utiliza rapoarte complete pentru a urmări cifra reală de vânzări față de valoarea estimată. Prognoza se poate face pe lună, an, reprezentant de vânzări etc.
  • Obiectivele echipei: Urmărirea performanței generale a echipei de vânzări este crucială pentru analiza eforturilor cumulate. Cu Monday Sales CRM, puteți vedea obiectivele echipei de vânzări și puteți urmări realizările în raport cu acele obiective pentru echipă și indivizi. Acest lucru vă va expune la date vitale pe care le puteți folosi pentru a vă recompensa echipa și angajații și pentru a îmbunătăți locul în care detectați o slăbiciune.
  • Urmărirea activității: Este posibil să accesați activitățile angajaților și ale echipei, inclusiv apeluri, întâlniri etc., într-un singur loc. În acest fel, devine mai ușor să urmăriți performanța, să determinați capacitatea și să planificați în consecință.

Organizarea datelor

Organizarea strategică a datelor este esențială pentru a vă asigura că ați stocat toate datele relevante și că le găsiți rapid atunci când este necesar, fără confuzii sau pierderi de timp.

Monday Sales CRM vă permite să vă organizați datele ca un profesionist într-un singur loc, astfel încât să le puteți găsi rapid. Platforma se conectează perfect cu toate datele actuale și noi și vă permite să le stocați, să le sincronizați și să le organizați cu câteva clicuri.

  • Import de date: aduceți contactele, clienții potențiali, conturile etc. existente din MS Excel sau printr-un API direct în Monday CRM.
  • Îmbinarea: datele duplicate pot cauza o mulțime de ineficiențe și greșeli în fluxul dvs. de lucru. Acesta este motivul pentru care este necesar să le aruncați imediat ce le găsiți. Deși greșelile pot apărea oricine de către oricine, le puteți corecta sau elimina prin îmbinarea datelor duplicate.
  • Alerte automate: va trimite alerte automate la introducerea unui cont duplicat, client potențial sau orice altă formă de date. Astfel, puteți găsi rapid datele duplicate și le puteți îmbina pentru a elimina erorile.
  • Captarea clienților potențiali: captarea la timp a clienților potențiali este crucială, deoarece nu doriți să pierdeți niciun client potențial care ar putea fi potențial pentru afacerea dvs. Cu Monday CRM, puteți realiza captarea clienților potențiali integrând platforma cu instrumentele pe care le utilizați deja pentru a atrage oameni. Puteți face acest lucru și printr-un formular de pe site-ul dvs. sau prin adăugarea manuală a clienților potențiali după ce îi contactați și faceți o interacțiune.

Personalizări

CRM de vânzări de luni este renumit pentru personalizarea sa pentru a se potrivi ciclului tău unic de vânzări. Este intuitiv și flexibil să vă adaptați CRM-ul de vânzări pentru a funcționa pentru cerințele dvs. fără a implica dezvoltatorii. Puteți să editați cu ușurință etapele tranzacției, să gestionați diferite conducte simultan, să adăugați orice număr de coloane doriți și să faceți mult mai mult cu acest instrument.

  Controlați redarea video pe căștile dvs. VR cu gesturi ale mâinii

Această platformă vă poate ajuta să gestionați totul, de la prevânzare până la postvânzare, într-un singur loc, inclusiv managementul clienților potențiali, managementul ofertelor, gestionarea conturilor și a contactelor, operațiunile de vânzări și multe altele.

Automatizări fără cod

Automatizarea schimbă lumea, economisind timpul și eforturile oamenilor, astfel încât să îi poată investi în sarcini mai critice.

Platforma CRM de vânzări de luni vă permite să creați automatizări și să efectuați lucrări manuale pentru a economisi timp pentru vânzare. Și cel mai bun lucru este că puteți crea automatizări multiple fără cod, care necesită puțin sau deloc cod. Astfel, este util pentru tine chiar dacă nu ești un ninja de codare și totuși vrei să creezi automatizări.

Integrare

Integrarea cu mai multe instrumente și tehnologii este utilă, deoarece puteți utiliza instrumentele pe care le utilizați deja în aceeași platformă fără a fi nevoie să schimbați filele tot timpul. De asemenea, vă ușurează procesul în timp ce gestionați canalul de vânzări.

În CRM de vânzări de luni, puteți configura integrări cu câteva clicuri fără a necesita cod. Integrările disponibile aici sunt pentru CRM, marketing, management de proiect, dezvoltare software etc. Unele dintre integrările lor populare sunt Microsoft Teams, Outlook, Slack, Dropbox, Google Calendar, Zoom, Excel, Google Drive, LinkedIn, Gmail, Zapier, Salesforce, OneDrive, Adobe Creative Cloud, Twilio, HubSpot, Jira, GitLab, GitHub, Trello, Asana și multe altele.

Revizuirea CRM pentru vânzări de luni: Ușurință în utilizare

CRM pentru vânzări de luni este cunoscut pentru interfața sa ușor de utilizat și personalizările fără cod.

De obicei, CRM-urile vin cu un design rigid care poate deveni dificil de utilizat pentru mulți oameni în timp ce identifică și urmăresc clienții potențiali sau efectuează acțiuni rapide. Și chiar dacă doresc să schimbe unele setări, rigiditatea le permite acum sau necesită multă codare care este pur și simplu imposibilă pentru non-codatori.

Designul său intuitiv și atrăgător din punct de vedere vizual este ușor de utilizat pentru toți, indiferent dacă sunteți sau nu un programator. De asemenea, vine cu o funcție de glisare și plasare pentru a face și mai ușoară mutarea lucrurilor.

Puteți să adăugați cu ușurință o persoană de contact, să creați coloane, să organizați datele și să vizualizați dintr-o privire pentru a înțelege cum funcționează totul în conducta dvs. de vânzări. În plus, editarea înregistrărilor sau modificarea setărilor nu este o provocare cu această platformă.

Un alt lucru care strălucește în CRM de vânzări de luni este capacitatea sa de a oferi personalizări fără cod. Puteți face ca acesta să funcționeze pentru cerințele dvs. unice creând personalizări pe cont propriu, fără a fi nevoie să căutați ajutorul unui dezvoltator.

În plus, începerea cu CRM de vânzări de luni este rapidă și fără probleme. Vi se va prezenta o demonstrație în care puteți învăța cum să porniți și să utilizați platforma. organizați datele în mod ordonat în dosare diferite pentru diferite departamente sau după preferințele dvs. De asemenea, puteți crea un tablou de bord personalizat pentru a urmări cu ușurință clienții potențiali și pentru a vă îmbunătăți strategiile.

Lucrurile sunt simple, fie că vă integrați aplicațiile în CRM de vânzări de luni sau automatizați procesele. Dar dacă mai aveți nevoie de ajutor, puteți consulta resursele lor.

Revizuirea CRM de vânzări de luni: Asistență

Asistența pentru clienți este un factor crucial pe care majoritatea oamenilor îl trec cu vederea atunci când aleg un CRM de vânzări pentru echipa lor. Când întâmpinați vreo problemă tehnică și nu există nimeni care să o rezolve din orice motiv, asistența pentru clienți este cea la care vă veți adresa.

Așa că, la ora de nevoie, dacă nu primiți ajutor satisfăcător sau nu puteți ajunge la ei, s-ar putea să aveți mari probleme. De asemenea, puteți pierde oportunități și puteți face clienții nefericiți. Prin urmare, asistența pentru clienți este crucială.

Cu CRM de vânzări de luni, nu trebuie să vă faceți multe griji. Oferă asistență pentru clienți 24/7 prin chat și e-mail și oferă un formular pentru a ridica un bilet pentru a obține ajutor. De asemenea, puteți accesa baza lor de cunoștințe cu ghiduri aprofundate, tutoriale și referințe ori de câte ori aveți o îndoială familiară.

  Cum să gestionezi starea în aplicațiile Astro

În plus, puteți participa la seminariile lor web live, puteți viziona videoclipuri și puteți citi întrebări frecvente pentru a afla mai multe despre software.

În plus, dacă acceptați Planul Enterprise, veți primi asistență dedicată pentru a vă curăța îndoielile și pentru a vă ajuta cu instruirea și integrarea.

Analiza CRM de vânzări de luni: puncte forte și puncte slabe

Totul vine cu unele argumente pro și contra. Iar dacă vrei să alegi un CRM de vânzări pentru echipa ta, trebuie să-i cunoști punctele forte și punctele slabe. Vă va ajuta să anticipați ce vă puteți aștepta de la software și ce nu, și dacă aceste dezavantaje sunt suficient de mici pentru a nu vă împiedica să cumpărați software-ul.

Să înțelegem punctele forte și punctele slabe ale CRM de vânzări de luni.

Puncte forte 💪

Software-ul este ușor de utilizat pentru persoane cu diferite competențe tehnice

  • Vă permite să personalizați mai multe aspecte, de la tablouri de bord și etichete, la scoruri de clienți potențiali și pipeline.
  • Puteți crea automatizare fără cod, adică fără a scrie codul și vă automatizați sarcinile repetitive, cum ar fi adăugarea de contacte, trimiterea de e-mailuri etc.
  • Sunt disponibile multe integrări pe care le puteți configura cu ușurință.
  • Veți obține multe funcții pentru a vă gestiona fluxurile de lucru și conductele de vânzări, inclusiv cele avansate.
  • Un plan gratuit pentru totdeauna de a folosi software-ul pe viață.
  • Asistență clienți 24×7.

Puncte slabe 😒

Deși CRM de vânzări de luni are o grămadă de bunătăți, există și unele limitări.

  • Prețurile pot fi confuze din cauza numărului de locuri pe care le puteți dori
  • Poate fi costisitor pentru echipele mai mici
  • O mulțime de personalizări îi pot copleși pe unii oameni.

Recenzie CRM de vânzări de luni: prețuri

Indiferent dacă sunteți un startup, o afacere mică sau o întreprindere, Monday Sales CRM are stabilirea prețurilor opțiuni pentru toți. De asemenea, are un plan GRATUIT pe care îl puteți încerca înainte de a obține un plan plătit. Iată planurile pe care le oferă:

  • CRM individual: GRATUIT pentru totdeauna, disponibil pentru până la 2 locuri, 1000 de contracte și formulare web
  • CRM de bază: 10 USD/loc/lună, conducte și contacte nelimitate, compatibilitate iOS și Android și multe altele.
  • CRM standard: 14 USD/loc/lună și funcții avansate, cum ar fi automatizarea CRM personalizată, fuzionare etc.
  • Pro CRM: 24 USD/loc/lună, funcții avansate precum analiza vânzărilor, personalizări, 25.000 acțiuni etc.
  • Enterprise CRM: Solicitați o ofertă și obțineți funcții mai avansate, cum ar fi automatizarea și integrările la scară de companie, securitatea, managementul etc.

Puteți încerca Luni vânzări CRM gratuit timp de 14 zile și puteți determina cum funcționează pentru dvs.

Concluzie

CRM de vânzări de luni este fără îndoială una dintre cele mai bune platforme CRM de vânzări. Este ușor de utilizat, vine cu combinația potrivită de caracteristici principale și avansate și oferă planuri de preț diferite. Capacitatea de a vă ajuta să creați automatizare fără cod și personalizare rapidă a sporit și mai mult adoptarea acesteia în afaceri de diferite dimensiuni.

Deci, dacă sunteți cineva care are nevoie de un CRM de vânzări pentru a se bucura de funcționalitatea de bază, puteți încerca planul gratuit de CRM de vânzări de luni. Puteți chiar să alegeți planuri plătite pentru a utiliza mai multe funcții în planurile de nivel inferior. În plus, dacă sunteți o întreprindere, acest instrument vă va oferi un set bogat de caracteristici avansate pe care le puteți utiliza pentru procesul dvs. de vânzare, inclusiv securitate și o mulțime de automatizări și integrări.

Cu toate acestea, dacă sunteți o agenție mică care are nevoie de câteva funcții suplimentare, atunci planul gratuit s-ar putea să nu vă fie suficient și, dacă mergeți la nivelurile superioare, ar putea părea costisitor. De asemenea, poate fi confuz pentru persoanele care caută un software simplu, cu opțiuni de personalizare nu atât de multe.

În cele din urmă, totul se rezumă la cerințele dumneavoastră specifice. Prin urmare, alegeți CRM de vânzări de luni pe baza punctelor de mai sus și luați cea mai bună decizie.