Gestionarea conductei de vânzări este ușoară cu Bigin [+ 3 Alternatives]

Zoho Bigin este un CRM intuitiv și simplu de gestionare a canalului de vânzări. Este foarte potrivit pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri), deoarece nu vă supraîncărcă cu funcționalități inutile.

Dacă sunteți o persoană IMM, trebuie să știți că este foarte dificil să aveți grijă de conducta de vânzări pentru diferite produse/servicii, clienți potențiali și date de afaceri. În plus, trebuie să urmăriți clienții pentru a-i menține implicați cu ofertele sau serviciile dvs.

Pentru a rezolva toate problemele într-un singur pachet, furnizorii de software ca serviciu (SaaS) au dezvoltat un software de gestionare a relațiilor cu clienții, CRM, on-premise sau găzduit în cloud.

Dar, toate CRM-urile nu sunt potrivite, deoarece IMM-urile necesită utilizare, ușurință în utilizare și accesibilitate. Pentru a umple acest vid, Zoho CRM a lansat o aplicație de vânzări și de gestionare a clienților potențiali centrată pe afaceri mici, cunoscută sub numele de Bigin. Citiți mai departe pentru a afla cât de ușor este gestionarea canalului de vânzări cu Bigin by Zoho CRM.

Ce este managementul conductei de vânzări?

Procesul de vânzare este un set complex de evenimente. Prin urmare, liderii de vânzări sau managerii împart toate etapele vânzărilor și le pun pe o foaie de calcul sau pe o tablă albă pentru o vizualizare ușoară. O astfel de diagramă a evenimentelor de vânzări este cunoscută sub numele de conductă de vânzări.

O conductă de vânzări va include în principal sarcini precum opțiunile de vânzare primite și ghidarea acestora prin diferite etape pentru a încheia tranzacția ca fiind câștigată sau pierdută. Procesul de gestionare a tuturor acestor sarcini împreună cu agentul de vânzări implicat în acest ciclu este cunoscut sub denumirea de management al canalului de vânzări.

Înainte de era digitală, echipele de vânzări foloseau de obicei note lipicioase pe tablele albe pentru a vizualiza și gestiona canalul de vânzări. Dar, pe măsură ce tehnologia digitală a avansat și foile de calcul au apărut, companiile au început să folosească instrumente precum Microsoft Excel.

Cu toate acestea, gestionarea diferitelor conducte de vânzări este supărătoare pe foile de calcul și aveți nevoie de un software mai robust care va introduce automat clienții potențiali în conducta de vânzări. Acest lucru vă permite să depuneți efort manual pentru a ajunge la clienți și a-i convinge, mai degrabă decât a gestiona foile de calcul.

Diverși dezvoltatori de software CRM au încercat tot posibilul să creeze instrumente complexe pentru conductele de vânzări. Dar cele mai multe dintre acestea sunt atât de ambigue încât aveți nevoie de mai mulți operatori doar pentru instrument. Dar, Zoho a creat un CRM simplu pentru vânzări, care este cu adevărat intuitiv și ușor de utilizat.

Faceți cunoștință cu Bigin de la Zoho CRM

Bigin este un nou CRM de vânzări bazat pe pipeline, construit pe platforma Zoho CRM. Zoho a dezvoltat CRM ținând cont de nevoile întreprinderilor micro, mici și mijlocii care trebuie să își optimizeze operațiunile de vânzări. Lansarea instrumentului este exact la timp, deoarece afacerile globale trec printr-o transformare digitală provocatoare pentru care majoritatea companiilor nu s-au pregătit din timp.

În timp ce întreprinderile la nivel de întreprindere au investițiile și resursele necesare pentru a continua afacerea fără a pierde venituri, acesta nu este cazul IMM-urilor. Odată cu transformarea afacerii, IMM-urile trebuie să reconfigureze întreaga conductă de vânzări, care în cele din urmă costă veniturile. În schimb, IMM-urile pot începe gratuit cu Bigin și pot face upgrade la un pachet de abonament care se potrivește operațiunilor lor de vânzări.

  S-a îmbunătățit cel mai mare iPhone de la Apple?

Deoarece aplicația Bigin nu vine cu curbe de învățare, este mai ușor pentru proprietarii de afaceri sau echipele mici să opereze aplicația pe cloud și să înceapă să vadă rezultate îmbunătățite. Are o interfață intuitivă cu utilizatorul cu diverse câmpuri de canalizare de vânzări, filtre de vizualizare și câmpuri personalizate.

Interfața instrumentului este foarte organizată, împărțind spațiul de lucru într-un panou de navigare din partea stângă și un panou de activități din partea dreaptă. Chiar deasupra panoului de activități, veți găsi, de asemenea, un panou de personalizare care vă permite să schimbați canalul, acordul și datele scadente.

Instrumentul face ca gestionarea canalului de vânzări să fie o plimbare, deoarece obțineți toate resursele și datele într-un spațiu de lucru confortabil. Puteți trece cu ușurință la Contacte, Companii, Produse, Activități și Tablouri de bord din conducte pentru a supraveghea întreaga operațiune de vânzare.

Caracteristicile lui Bigin

Următoarele sunt caracteristicile esențiale pe care ar trebui să le căutați într-un CRM de vânzări pentru IMM-uri. Bigin oferă toate acestea:

#1. Angajarea perspectivelor de afaceri

Comunicarea cu clienții potențiali de vânzări este cheia tranzacțiilor de succes. Odată ce importați clienți potențiali din sursa dvs., îi puteți gestiona pe Bigin pentru o vedere la 360 de grade a clienților potențiali. Puteți contacta fără probleme clienții prin apeluri telefonice, e-mailuri, formulare digitale și tweet-uri direct din aplicația Bigin.

#2. Gestionați conductele de vânzări

Managementul conductelor este caracteristica de bază a Bigin. Funcțiile secundare, cum ar fi mai multe conducte și vizualizarea conductelor, vă mențin spațiul de lucru Bigin fără dezordine. Cu toate acestea, puteți accesa toți clienții potențiali și conversia acestora în procesul de vânzare cu un singur clic.

De asemenea, oferă câmpuri CRM personalizate, astfel încât să puteți vizualiza datele de vânzări așa cum preferați. Mai mult, modulele de monitorizare a activității vă permit să preluați orice client potențial care se apropie de un apel de urmărire în curând și să notificați un membru al echipei să închidă apelul.

#3. Securitatea datelor de afaceri

Puteți controla accesul la datele CRM prin roluri și profiluri. Prin urmare, vă puteți asigura că doar o anumită persoană poate accesa anumite date despre tranzacții. În cazul în care există incidente de date, veți ști cine a lucrat la client sau la afacere.

De asemenea, puteți efectua un audit al întregului CRM pentru a vizualiza cine a efectuat ce activitate a dus la probleme cu închiderea unei tranzacții. În plus, afacerea dvs. respectă automat GDPR, deoarece Zoho găzduiește Bigin pe platforma sa.

#4. Integrarea aplicațiilor de la terțe părți

Bigin se integrează cu ușurință cu peste 100 de aplicații de la Zoho și furnizori terți. De exemplu:

  • Integrați cu Zoho Forms și Zoho Analytics pentru business intelligence.
  • Sincronizați cu Mailchimp pentru marketing prin e-mail fără efort.
  • Programați întâlniri cu clienții prin Zoom direct din aplicația Bigin.
  • Configurați RingCentral sau Constant Contact pentru serviciile de telefonie.

#5. Aplicații pentru mobil

Bigin este un CRM gata pentru mobil. Puteți instala Bigin by Zoho CRM de la Magazin de aplicații sau Magazin Play pentru dispozitivele mobile compatibile. Aplicația mobilă vă permite să efectuați aproape toate sarcinile de pe un smartphone. Prin urmare, puteți efectua operațiuni de vânzări în timp ce călătoriți.

Cum să închei mai multe oferte cu Bigin

Managementul mai multor conducte este elementul cheie în încheierea mai multor tranzacții decât înainte. Puteți crea diferite canale de vânzare pentru diverse clienți și puteți gestiona eficient fluxurile de lucru. De asemenea, vă permite să personalizați manual fazele vânzărilor, astfel încât să nu pierdeți niciodată informații despre experiența clienților.

  Cum să sortați răspunsurile pe Quora după voturi

Pur și simplu puteți crea mai multe oferte pentru clienți potențiali și produse diferite. Apoi, atribuiți ofertele unuia sau mai multor angajați din forța dvs. de vânzări. Ofertele vor conține sarcini în stil Kanban pe care forța de muncă de vânzări trebuie să le îndeplinească în timp util. Puteți vizualiza evenimentele de vânzări din ecranul Activități pentru a verifica dacă echipa dvs. lucrează conform programului sau nu.

De asemenea, puteți vedea starea generală a vânzărilor urmărind Bigin Dashboard. Aici veți găsi valori cheie de performanță, cum ar fi Oferte câștigate, Oferte pierdute, Oferte deschise, Apeluri finalizate etc.

De ce Bigin for Sales Pipeline Management?

Startup-urile, micro, întreprinderile mici și mijlocii trebuie să se concentreze pe vânzări cu servicii echilibrate pentru clienți. În plus, aceste afaceri trebuie să se concentreze pe operațiunile de vânzări interne, mai degrabă decât pe externalizare. În timp ce automatizarea este un avantaj cheie pentru astfel de scenarii, trebuie să vă pregătiți și pentru soluții de bricolaj.

Bigin vă oferă toate cele de mai sus. Puteți sări peste faza de setări CRM și să intrați direct în vânzare. Datorită șabloanelor gata făcute și editabile de la Bigin. De asemenea, puteți schimba canalul de vânzare oricând când există o modificare a strategiei de vânzări sau a tipului de client.

Puteți alege dintre șabloane imobiliare, consultanță software, juridică, asigurări etc., pentru managementul vânzărilor. De asemenea, puteți configura diferite echipe, cum ar fi integrarea clienților, onorarea comenzilor, lansarea site-ului web, strângerea de fonduri pentru startup, etc., dacă doriți grupuri dedicate care lucrează pe diferite verticale de afaceri.

Asta nu este tot! Există mai multe motive pentru a utiliza Bigin și acestea sunt:

  • Foile de calcul consumă mult timp pentru configurare, formatare și întreținere. Timpul pe care îl investiți nu aduce nicio valoare pentru afacerea dvs., deoarece este în mare parte manual și offline.
  • Foile de calcul ar putea merge prost oricând, cum ar fi cineva care face modificări ireversibile, un client care nu poate înțelege numerele etc.
  • Plăcile Kanban ar putea arăta ca o alternativă CRM, dar nu vă ajută cu gestionarea automată a clienților sau a clienților potențiali.
  • De asemenea, plăcile Kanban nu oferă nicio automatizare a fluxului de lucru de vânzări.

Beneficiile Bigin pentru IMM-uri

În timp ce întreprinderile au nevoie de un CRM de vânzări complex, IMM-urile au nevoie de opusul. Au nevoie de un instrument simplificat care nu necesită o echipă specializată pentru operare și este, de asemenea, ieftin. Bigin este doar CRM-ul de vânzări de care are nevoie afacerea dumneavoastră mică sau mijlocie. Iată care sunt avantajele de care te vei bucura:

#1. Pachete de funcționalități adecvate

Bigin vine cu toate caracteristicile de care aveți nevoie pentru a gestiona eficient operațiunile de vânzări. Nu conține module inutile sau fluxuri de lucru complicate care vă obligă să angajați un executiv dedicat pentru managementul instrumentelor.

Are e-mailuri încorporate, informații despre rețelele sociale, apeluri vocale, formulare de sondaj, conformitatea datelor și instrumente de audit. Astfel, dacă trebuie să urmăriți o întâlnire a CEO-ului cu un potențial client, puteți suna clientul sau trimite un e-mail direct de la Bigin.

Instrumentul prelucrează toate aceste date în cloud și le puteți descărca cu ușurință sub formă de raport în scopuri de raportare a investitorilor sau autorităților.

#2. Ușurință în utilizare

Deși instrumentul nu este o foaie de calcul, are un aspect similar, astfel încât angajații existenți îl pot prinde cu ușurință din urmă. Astfel, nu trebuie să vă pregătiți forța de muncă de vânzări pentru aplicație sau să angajați o nouă echipă, ceea ce ar putea afecta profitabilitatea afacerii.

  Unde să vă plasați routerul pentru cele mai bune viteze Wi-Fi

La început, puteți alege pur și simplu un șablon de canal de vânzări care se potrivește afacerii dvs. și puteți începe să gestionați operațiunile de vânzări cu ușurință. De asemenea, puteți personaliza câmpurile șablonului pe măsură ce apare o nouă cerință. Astfel, puteți începe chiar din prima zi de abonament. De asemenea, nu trebuie să suportați pierderi de lead-uri din vânzări din cauza setării instrumentului și a timpilor de nefuncționare aferente.

#3. Economic pentru IMM-uri

Întreprinderile mici, micro și mijlocii pot încerca gratuit caracteristicile de bază ale Bigin. Planul gratuit include până la 500 de înregistrări, un canal de vânzări, trei fluxuri de lucru de vânzări, apeluri către clienți, integrări Zapier, formulare Zoho și aplicații Android și iOS.

Dacă vă place instrumentul și doriți mai multe funcții, vă puteți abona la planuri Express sau Premier. Există, de asemenea, suplimente la prețuri accesibile pe care le puteți obține pentru a extinde operațiunile, cum ar fi înregistrări suplimentare, stocare fișiere și backup unic de date.

Alternative la Bigin de la Zoho CRM

#1. Coleg de vânzări

Salesmate este una dintre alternativele populare la Bigin. Vă ajută să transformați clienții potențiali în clienți fericiți și să încheiați mai multe oferte câștigătoare decât cele pierdute. De asemenea, vă permite să personalizați fiecare călătorie în pipeline de vânzări în funcție de client. În plus, interfața sa de utilizator este simplă, dar productivă pentru echipa dvs. de management al canalului de vânzări.

În esență, există un modul Sales Pipeline pentru operațiuni de vânzări simplificate, gestionarea mai multor canale de vânzare, stări ale tranzacțiilor, sarcini automate și notificări. În jurul acestuia, există și alte funcționalități standard, cum ar fi urmărirea activității de vânzări, gestionarea contactelor, managementul produselor, programatorul de întâlniri și căsuța de echipă partajată pentru lucru în colaborare.

#2. Pipedrive

Pipedrive este încă un alt CRM de gestionare a conductei de vânzări pe care îl puteți verifica fără să plătiți pentru produsul real. Este nevoie de doar câteva minute pentru a configura CRM-ul în funcție de operațiunea de vânzări a afacerii tale. Odată terminat, vă puteți concentra cu ușurință pe acțiunile care vă conduc la o afacere încheiată cu succes, în loc să o vizualizați virtual.

Aplicația Pipedrive este potrivită pentru tot felul de afaceri legate de vânzări. Indiferent dacă vindeți aplicații pentru computer sau accesorii auto, acesta este CRM-ul de vânzări potrivit pentru dvs. Funcția de bază de vânzări este Pipeline and Deals. În jurul acesteia, există și alte funcții avansate, cum ar fi proiectarea pipeline-glisare și plasare, câmpuri de conducte personalizate, un chatbot pentru generarea de clienți potențiali, aplicații mobile și multe altele.

#3. Keap

Keap este un instrument de automatizare a vânzărilor și marketingului care oferă o serie de funcționalități pentru IMM-uri. De exemplu, CRM, mesagerie text, pagini de destinație, marketing prin e-mail, plăți, comerț electronic și canal de vânzări într-o singură aplicație intuitivă.

Funcționalitatea sa de gestionare a canalului de vânzări vă oferă o imagine de ansamblu a operațiunilor de afaceri fără dezordine. Puteți folosi funcția de glisare și plasare pentru a muta clienții potențiali în diferite stări, cum ar fi calificare, câștigat etc. În plus, până când afacerea este încheiată cu succes, Keap va reaminti automat echipei dvs. pentru apeluri sau e-mailuri ulterioare.

Cuvinte finale

Până acum, trebuie să fi aflat că Bigin are instrumente inteligente și o interfață simplă, dar este capabil să gestioneze mai multe conducte de vânzări pentru diferite servicii sau produse. În plus, vine cu o interfață cronologică care vă permite să determinați cu ușurință modul în care clienții interacționează cu afacerea dvs.

Mai mult, Bigin facilitează gestionarea înregistrărilor, fișierelor, produselor, serviciilor și datelor. Iar punctul final este că este foarte economic decât opțiunile alternative pe care le pot alege IMM-urile.

Pe scurt, Bigin by Zoho CRM este potrivit pentru întreprinderile mai mici, deoarece oferă control complet și oferă puterea de procesare a canalului de vânzări pe care CRM-urile de bază sau instrumentele de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) de birou nu o pot oferi.