Este viitorul semnăturilor?

airSlate eSignature este o soluție puternică pe care o puteți folosi pentru a trimite și urmări contracte, acorduri și alte documente.

Contractele și acordurile sunt formele comune de construire a încrederii între ambele părți atunci când avem de-a face cu clienți, vânzători, angajați și alții.

Semnarea unui document pune bazele ambelor părți pentru a avea așteptări clare și pentru a evita confuzia.

Cu toate acestea, modalitatea tradițională de a trimite un document, de a primi copia semnată și de a-l urmări este consumatoare de timp.

Aici intervine eSignature.

Dar cum să știi dacă o soluție eSign este legală și respectă standardele din industrie?

Pentru a te ajuta cu asta, am venit cu airSlate eSignature. Acest instrument respectă toate reglementările și standardele de conformitate necesare și ia măsuri avansate de securitate.

Astfel, semnarea unui document online devine o sarcină sigură cu airSlate eSignature. De asemenea, automatizează procesele înainte și după semnarea documentului pentru a economisi timp și efort.

În această postare, voi discuta cu dvs. airSlate eSignature în detaliu și voi explica cum poate permite o experiență de semnare fără întreruperi.

Ce este eSignature?

O semnătură electronică sau eSignature este o procedură legală pentru semnarea unui document online în mod eficient și rapid. Poate înlocui semnăturile de mână, păstrând în același timp încrederea și securitatea. Produce o versiune unică a semnăturii dvs. realizată manual, astfel încât să nu aveți nevoie de hârtie sau să aplicați semne de cerneală umedă pe ea.

De fapt, semnăturile electronice implică dispozitive precum computere, telefoane mobile, laptopuri sau tablete pentru a autentifica o persoană pentru a se conecta și a certifica integritatea documentului.

Există trei tipuri de semnături electronice:

  • Semnătura electronică simplă: este cel mai puțin sigur și cel mai elementar tip de metodă de semnare online utilizată în documentele digitale, cum ar fi acordurile și contractele. Nu necesită nicio verificare a identității și nu utilizează autentificare și criptare.
  • Semnătură electronică avansată: oferă securitate robustă, permițând doar semnatarului vizat să acceseze și să semneze documentul, reducând riscurile.
  • Semnătură electronică calificată: este cel mai rezistent la fraudă și cel mai sigur tip de semnătură electronică, dar cel mai complex.

Beneficiile soluțiilor eSignature

Aplicarea soluțiilor eSignature în compania dvs. vă ajută să vă stimulați operațiunile. Reduce documentele și sporește încrederea.

  • Vă accelerează fluxurile de lucru pentru documente și vă permite să controlați și să urmăriți cu ușurință fiecare etapă a documentului.
  • Puteți oferi acces individual la un document, puteți stoca documente semnate și puteți adăuga un nivel suplimentar de securitate.
  • Semnăturile electronice legale au o greutate legală similară cu semnăturile scrise de mână, cu oportunități și avantaje și mai bune.
  • Veți obține o soluție flexibilă și ușoară pentru orice țară și industrie pentru a colabora cu clienții și colegii dvs. de echipă din întreaga lume.

Ce este airSlate eSignature?

airSlate eSignature este o platformă de semnătură digitală care permite unei persoane să trimită și să aprobe documente online și permite altor părți să-și atașeze semnăturile electronic. Vă ajută să configurați fluxuri de lucru simple și complexe de semnătură electronică.

În plus, airSlate eficientizează și accelerează procesele documentelor, de la organizarea documentelor până la gestionarea fișierelor, cu automatizarea fluxului de lucru fără cod. Îți îmbunătățește veniturile economisind resurse și timp, scăzând costurile și evitând munca manuală.

Cu airSlate eSignature, puteți configura și implementa rapid semnături electronice legale pentru contractele, formularele web și documentele dvs. Puteți atribui pași, adăuga notificări și automatiza procesele. Oferă peste 100 de roboti fără cod, astfel încât să vă puteți integra cu ușurință cu baze de date și CRM-uri pentru a vă partaja documentul fără probleme.

  Cum să scapi de două aplicații una lângă alta pe un iPad

Caracteristicile airSlate eSignature

Puteți configura fluxuri de lucru condiționate în mai mulți pași pentru afacerile dvs. mici și mari, folosind eSignature de nivel enterprise de la airSlate. Oferă câteva funcții pentru a facilita procesul de semnătură online.

  • Trageți și plasați semnătura electronică: am găsit această caracteristică uimitoare; vă ajută pe dvs. și pe alte părți să trageți și să plasați semnăturile în șabloane DOCX, facturi, PDF-uri, contracte, oferte generate și formulare web. Puteți atribui pași altor părți pentru a le permite să semneze documentul.
  • Integrați semnătura electronică: puteți utiliza boți fără cod pentru a iniția și completa fluxuri de lucru pentru semnătura electronică din medii cloud, baze de date locale sau CRM-uri. Extrage date din aceste surse și mută documentele între sisteme de înregistrare multiple sau unice.
  • Automatizați documentele: cu airSlate eSignature, puteți seta cu ușurință procesele de pre-semnare și post-semnare în modul automat. Această funcție vă ajută să eficientizați mementourile, rutarea condiționată a documentelor și notificările.
  • Partajare rapidă a documentelor: airSlate eSignature vă permite să partajați documente în siguranță și mai rapid. Puteți trimite documente prin SMS pentru semnare. Pentru aceasta, puteți configura un SMS unic sau notificări repetitive pentru a face procesul general simplu și rapid, permițând partenerilor și clienților dvs. să primească documentele și să le semneze în câteva secunde.

Securitate și conformitate

La airSlate, securitatea datelor este o parte crucială. Deoarece respectă standardele de securitate ale diverselor industrii, datele dumneavoastră esențiale sunt securizate. În plus, rămâne transparent cu privire la practicile sale de securitate pentru a-și menține fiabilitatea și calitatea.

  • Conformitatea GDPR: Conformitatea GDPR se ocupă de datele personale ale consumatorilor și de stocarea informațiilor care aparțin rezidenților europeni.
  • SOC 2 Tip II: garantează confidențialitatea, precum și securitatea datelor dumneavoastră. În plus, identifică controalele organizației pentru a îndeplini standardele SOC 2.
  • Certificare PCI DSS: Certificarea PCI DSS se ocupă de datele tranzacțiilor efectuate prin card de debit sau card de credit.
  • Pregătirea FERPA: această caracteristică de securitate asigură confidențialitatea datelor studenților, care sunt păstrate de o instituție.
  • Pregătirea HIPAA: HIPAA se preocupă de menținerea informațiilor de sănătate ale unei persoane. airSlate protejează procesarea informațiilor de sănătate cu această caracteristică de securitate.
  • Conform CCA: spre deosebire de GDPR, protejează datele personale ale clientului care aparțin rezidenților din California.

Șabloane

Nu petrece ore în șir configurarea fluxului de lucru pentru documente. Fluxul de lucru și șabloanele de formulare gata de utilizare ale avionului eSignature sunt special concepute pentru departamentul și industria dvs.

  • Resurse umane: Cu șabloanele de resurse umane, puteți converti sarcina agitată de introducere manuală a datelor într-o muncă automată pentru a vă concentra pe munca importantă.
  • Legal: Șablonul legal reduce documentele și timpii de livrare pentru a îmbunătăți eficiența.
  • IT și digital: acest șablon integrează procesele bancare administrative automate pe o platformă unică și fără cod.
  • Marketing: Puteți obține un avantaj prin automatizarea fluxurilor de lucru ale documentelor în agenția de marketing.
  • Asistență medicală: puteți elimina documentele grele și vă puteți concentra pe îngrijirea pacientului cu un șablon de asistență medicală.
  • Educație: puteți menține conformitatea și eficiența oferind în același timp servicii de gestionare a contractelor legale de top.
  • Asigurare: transformă fluxurile de lucru pe hârtie în procese de asigurare eficiente din punct de vedere al costurilor.

A sustine

Obțineți asistență premium cu airSlate și accesați cu ușurință sesiunile Zoom cu experți de top. În plus, veți obține o monitorizare proactivă a stării de sănătate a documentelor și a fluxurilor de lucru. Completați formularul indicând problemele dvs., iar unul dintre experți vă va contacta pentru a le rezolva.

  Ce este AI ca serviciu (AIaaS) și cum funcționează?

Prețuri

airSlate oferă o soluție all-in-one fără cod pentru afacerea dvs. Puteți face o încercare gratuită de 30 de zile.

  • Începător: vă costă 19 USD/lună dacă este facturat anual. Include 500 de credite/an, 200 de documente/an, semnături electronice obligatorii din punct de vedere juridic, generator de formulare drag-and-drop, generare de documente și multe altele.
  • Creștere: vă costă 79 USD/lună dacă este facturat anual. Include documente nelimitate, negocierea contractelor, analize avansate, branding personalizat, roluri avansate și multe altele.
  • Enterprise: vă costă 399 USD/lună dacă este facturat anual. Include integrări personalizate, API, integrare dedicată cu diverse aplicații și multe altele.
  • Suită de automatizare: vă costă 799 USD/lună dacă este facturat anual. Include 10 licențe de semnătură electronică pentru întreprinderi, 25 de licențe de editare a documentelor și multe altele.

airSlate permite organizației dumneavoastră să se concentreze pe chestiuni importante – carieră, afaceri și clienți. Reduce costurile și timpul de configurare și implementare.

Alternative airSlate eSignature

Dacă așteptați cu nerăbdare mai multe funcții la un preț accesibil, menționez câteva alternative la airSlate eSignature.

#1. Adobe Acrobat Sign

Accelerați și transformați-vă fluxurile de lucru cu ajutorul Adobe Acrobat Sign. Este instrumentul de semnare electronică care profită de Adobe Acrobat într-un singur pachet. Aceasta înseamnă că veți obține un singur loc pentru toate lucrările de semnare electronică și de semnare PDF.

Acrobat Sign accelerează organizația dvs. prin semnarea electronică a documentelor și colectarea de semnături mai rapid. Puteți accesa PDF și puteți semna documente de pe orice dispozitiv și oriunde în lume.

  • Destinatarii dvs. nu necesită înscrieri sau descărcări; pot semna direct documentul într-o clipă.
  • Puteți scana și încărca cu ușurință documente PDF folosind aplicația mobilă gratuită de scanare a Adobe de pe dispozitivul dvs.

Urmărirea și gestionarea semnăturilor electronice

  • Trimiteți documente altor părți pentru semnături electronice rapid și ușor din Microsoft Word, Acrobat și alte aplicații.
  • Veți obține vizibilitate în timp real pentru documentele pe care le-ați trimis spre semnare.
  • Puteți primi notificări când cealaltă parte semnează documentul.
  • Puteți gestiona și crea șabloane reutilizabile pentru formulare.

Trimiterea documentelor către mai mulți destinatari

  • Cu un singur clic, puteți trimite un document către mai multe părți simultan.
  • Puteți lăsa destinatarul să obțină propriul formular personalizat.

Integrarea și conectarea semnăturilor electronice cu diverse aplicații și instrumente pe care le utilizați:

  • Cu integrările pentru ServiceNow, SAP SuccessFactors, Workday și multe altele, vă puteți stimula activitățile de HR în mod eficient.
  • Puteți încheia mai multe oferte prin integrarea cu Zoho CRM, Microsoft Dynamics 365 și Salesforce.
  • Oferiți lanțului dvs. de aprovizionare și CRM mai multă eficiență lucrând cu Nintex, SAP Ariba, Icertis și Agiloft.
  • Puteți reduce riscul juridic prin integrarea cu Veeva, Box, Notarized și multe altele.

Soluția Acrobat Sigh este configurată astfel încât să îndeplinească standardele specifice industriei din întreaga lume, inclusiv HIPAA, GLBA, FDA 21 CFR partea 11 și FERPA.

Prețul începe de la 12,99 USD/lună, unde obțineți instrumente pentru editarea, protejarea, convertirea și semnarea electronică a PDF-urilor.

#2. DocuSign

Faceți-vă afacerea mai simplă, mai eficientă din punct de vedere al costurilor și mai rapidă DocuSignacordurile electronice ale lui. Vă oferă o experiență intuitivă de semnare pe orice dispozitiv. Angajații, furnizorii, partenerii și consumatorii dvs. se așteaptă la experiențe de acord rapide și convenabile.

Pentru a oferi această experiență, îi puteți lăsa să semneze practic orice tip de acord folosind orice dispozitiv.

În plus, puteți oferi consumatorilor, angajaților și partenerilor dvs. semnături receptive și branding personalizat. DocuSign împuternicește echipele dumneavoastră să pregătească, să trimită și să aprobe acorduri. Oferă generare dinamică de documente, colaborare cu șabloane și comentarii partajate și fluxuri de lucru configurabile pentru a face față provocărilor privind acordurile.

  Cele mai bune 10 tampoane mouse-uri pentru jocuri pentru o mișcare precisă și fără agitație

În plus, vă puteți proteja documentele cu controale de conformitate și securitate la nivel de întreprindere, fără a compromite experiența utilizatorului.

Vă puteți integra cu ușurință acordurile cu aplicațiile pe care le utilizați, inclusiv Google, Zoom, Microsoft, Salesforce și multe altele. Încercați DocuSign gratuit sau alegeți oricare dintre planurile plătite, începând de la 10 USD/lună, care oferă 5 plicuri pe lună, șabloane reutilizabile și multe altele.

#3. PandaDoc

Îmbunătățiți securitatea și viteza documentelor dvs. cu software-ul de semnătură electronică PandaDoc. Indiferent dacă vă aflați în birou, pe o plajă, într-o cafenea sau în altă parte, puteți trimite și urmări documente direct de pe smartphone.

Acest software obligatoriu de semnare electronică este compatibil cu UETA și ESIGN. Veți primi un certificat electronic cu documentul semnat.

PandaDoc este, de asemenea, certificat SOC 2 Type II și compatibil HIPAA. Acesta adaugă un nivel suplimentar de securitate prin verificarea destinatarului prin text SMS și cod de acces, astfel încât să vă puteți relaxa știind că informațiile dvs. esențiale sunt în siguranță. Cu editorul său, am putut să trageți și să plasez blocuri eSign, să încărc capturi de ecran de produse și să încorporez rich media.

Nu veți pierde niciodată niciun moment esențial din procesul de semnare în curs de desfășurare, cu notificări instantanee care vă anunță momentul în care un client primește, deschide, comentează sau semnează documentul. PandaDoc oferă peste 1000 de șabloane de facturi sau acorduri de care aveți nevoie. Soluția sa API all-in-one vă permite să adune fișiere și semnături electronice din orice instrument.

În plus, puteți colecta semnături electronice din formulare personalizate, astfel încât să le puteți încorpora în site-ul web sau să le puteți partaja printr-un link. PandaDoc vă permite să continuați procesul de semnare electronică într-un flux de lucru unic și unificat, astfel încât să puteți încărca, trimite și semna DocX, PDF-uri și alte fișiere într-un timp record.

Prețul începe de la 19 USD/lună, unde puteți încărca documente nelimitate, puteți obține rezultate de urmărire în timp real și puteți face mai mult.

#4. Cu semnătură

Cu semnătură este un instrument de creare sau generare de semnături online care vă permite să creați o semnătură online excelentă. Vă oferă o modalitate simplă și rapidă de a semna documente și contracte legale. Puteți deveni artistic și folosi trackpad-ul sau mouse-ul pentru a desena propria semnătură. De asemenea, vă puteți introduce numele pentru a obține cele mai bune potriviri posibile în funcție de personalitatea dvs.

Încercați gratuit Signaturely și semnați documente și contracte online fără probleme. De asemenea, puteți alege planul plătit începând de la 20 USD/lună. Planul oferă cereri de semnătură nelimitate, un singur șablon, integrare OneDrive, integrare Dropbox, integrare Google Drive, jurnal de audit și istoric, notificări și memento-uri etc.

Concluzie

airSlate eSignature este o platformă online care vă permite să implementați rapid semnături electronice obligatorii din punct de vedere juridic pentru documente, acorduri, contracte și multe altele. Mi s-au părut uimitoare caracteristicile sale, cum ar fi câmpurile de glisare și plasare pentru a atribui pași în DocX, PDF-uri, facturi, contracte etc. și pentru a aduna cu ușurință documente semnate.

În plus, boții fără cod de la airSlate vă ajută să inițiați și să completați în prealabil fluxurile de lucru eSignature din bazele de date locale și mediile cloud. Vă puteți desena semnătura folosind fonturile și stilurile preferate pentru a o adăuga rapid la orice document cu ușurință.

Astfel, mergeți mai departe și încercați airSlate eSignature pentru a experimenta un instrument de semnătură online simplu și flexibil, care vă menține documentele conforme și în siguranță.

În continuare, puteți explora, de asemenea, unele dintre cele mai bune API-uri eSignature pentru afacerea dvs.