Elemente esențiale ale strategiei de conținut pentru experții în marketing

Sfaturi valoroase de strategie de conținut, concepute special pentru tine!

Conținutul strategic este esențial pentru orice marketing, deoarece include tot conținutul legat de afaceri. Abordarea definește bugetul, foaia de parcurs și viziunea și efectuează o analiză amănunțită a conținutului, abordând efortul necesar pentru producerea conținutului.

Susține toate activitățile de marketing de conținut, iar echipa combinată își susține scopul, precum și scopul afacerii.

Ce este Strategia de conținut?

Scrierea de conținut este planificarea, dezvoltarea și gestionarea conținutului care transformă scopurile și obiectivele organizației într-o strategie, subliniind conținutul ca instrument principal pentru atingerea acestor obiective.

Este definit ca organizarea creării, distribuției și gestionării conținutului profitabil, cuprinzând întregul proces de dezvoltare a conținutului editorial pentru un proiect de dezvoltare a site-ului web.

O strategie de conținut bine definită, care se asigură că conține conținut relevant și valoros, bine structurat și ușor de găsit, este vitală pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului unui site web.

Strategia de conținut vs. Marketing de conținut

Iată un tabel care discută diferența dintre strategia de conținut și marketingul de conținut:

Descriere Strategia de conținut Marketing de conținutDefiniție Strategia de conținut este abordarea care subliniază cum și de ce conținutul va fi produs, întreținut și în cele din urmă stocat sau publicat. Marketingul de conținut este o metodă de marketing strategică care definește cu exactitate publicul și încurajează comportamentul profitabil al consumatorilor, concentrându-se pe producerea și diseminarea semnificative. , conținut oportun și consecvent. ScopO strategie de conținut este un ghid care reprezintă o foaie de parcurs pentru crearea de conținut pentru o afacere. Este o strategie de marketing folosită pentru a implica publicul pentru produse și servicii. Scop Include obiectivul care se aliniază cu obiectivul pe termen lung a afacerii, variind de la planificare și optimizare la publicare și până la analiză. Marketingul de conținut își propune să genereze profituri și să atragă public țintă cu acel conținut. Se concentrează pe rezolvarea interogărilor publicului și a problemelor legate de afaceri. Promovează informațiile legate de produsele sau serviciile companiei. .Proces O călătorie strategică a conținutului variază de la cercetarea conținutului la optimizarea și analiza proceselor. Marketingul de conținut analizează performanța conținutului publicat și generează clienți potențiali prin intermediul acestuia. Exemplu Proiectare blog, practică SEO, proiectare conținut web și optimizare conținut. Scriere blog, scriere e-mail, și crearea de postări, videoclipuri și fotografii pe rețelele sociale.

Care sunt componentele critice ale unei strategii de conținut?

Focus pe brand

Concentrarea asupra mărcii este o componentă esențială a unei strategii de conținut care păstrează conținutul în temă și ton. Aduce vocea internă a companiei pentru a menține poziționarea mărcii, inclusiv o schiță clară, concisă și consecventă.

O strategie de conținut eficientă începe cu obiective care ar trebui să fie clare de la început și în concordanță cu obiectivul în curs. Creșterea gradului de conștientizare a mărcii, creșterea traficului, extinderea listelor de e-mail, generarea de noi clienți potențiali, conversia de noi clienți, creșterea retenției clienților și upselling sunt câteva obiective îndeplinite în timpul procesului.

Experiența utilizatorului

Conținut creat în primul rând pentru publicul mărcii axat pe rezolvarea întrebărilor și problemelor clienților. Mesajul companiei ar trebui să fie aliniat cu o identificare clară a audienței. Eficacitatea conținutului strategic determină stilul de comunicare, inclusiv limbajul și tonul. De asemenea, afectează canalele de livrare folosite de companie.

Nu toți indivizii sunt la fel; au nevoi diferite și caută informații diferite în funcție de stadiul călătoriei de „cumpărare”. Cea mai eficientă componentă a strategiei de conținut este menținerea contactului direct cu clienții și actualizarea și îmbunătățirea conținutului în funcție de nevoile acestora.

  Remediați Halo Infinite se prăbușește la pornire

De exemplu, afacerile B2B și B2C au abordări și baze de utilizatori diferite. Trebuie să-și dea seama cui se adresează ca echipă de strategie de conținut. Trebuie să creați conținut pentru a rezolva o problemă pe baza problemelor clientului principal.

Distribuție de conținut

O strategie de conținut bine optimizată are nevoie de un canal de distribuție în care să creeze impact. Momentul, locația și stilul conținutului îi afectează, de asemenea, performanța potențială, care este cât de mult sprijinul publicului primește un brand prin acel conținut.

Alegerea unui canal de marketing eficient (cum ar fi media deținută, plătită și câștigată) care se aliniază cu obiectivele și publicul țintă este esențială.

Indiferent de ce mărci de platformă apelează pentru a partaja conținut, frecvența postărilor pe fiecare platformă ar trebui să fie consecventă și oportună pentru a asigura cel mai bun răspuns al clienților.

Pași pentru a crea o strategie completă de conținut

#1. Definiți Scopul

Obiectivul principal al strategiei de conținut este atingerea scopului organizației, deoarece oferă un punct de referință pentru performanța strategiei. Companiile trebuie să-și definească acțiunile și cum să rezolve problemele publicului lor. Obiectivele ar trebui să fie specifice, măsurabile, realizabile, relevante și limitate în timp.

De exemplu, dacă obiectivul pe termen lung al organizației este de a atrage consumatori pentru vânzări, conținutul ar trebui să fie aliniat cu aceasta. Strategia ar trebui să se concentreze pe promovarea și publicarea conținutului pe canalele legate de oportunitatea de vânzare.

Nike este un vânzător de top de pantofi, îmbrăcăminte, echipamente și accesorii pentru atletism; încarcă constant postări pe mânerul său de Instagram pentru a atrage clienți. Brandul folosește mulți influenți și idei pentru a promova produsele, iar scopul acelei postări se dovedește întotdeauna a fi acela de a vinde produse. Definește că Nike s-a concentrat pe obiectivul de vânzări și a apelat la diverse idei pentru a-l promova.

#2. Efectuați cercetări

Scopul strategiei de conținut este de a satisface nevoile clienților țintă. Prin urmare, în al doilea pas, afacerea trebuie să-și afle publicul țintă și interesele și problemele acestora. Această măsurătoare este posibilă prin analizarea tendințelor de contact și a datelor demografice, a unui anumit grup și a interesului lor particular.

Dacă o afacere se va extinde din Europa în regiunea asiatică, trebuie să facă cercetări bazate pe audiență în regiunea respectivă. Mentalitatea, gândirea și comportamentul oamenilor se schimbă, iar ideea de afaceri nu va funcționa aici. Producătorul de automobile Tesla a cercetat puterea de cumpărare și cerințele Indiei în timp ce plănuia să-și închidă fabrica din India. Știe că compania din SUA nu poate oferi servicii și prețuri similare în India.

#3. Asigurați originalitatea

Există o mulțime de mărci diferite care promovează aceleași produse și servicii. Prin urmare, marketerii trebuie să se asigure că conținutul lor oferă informații unice, adăugând perspectiva lor și inima autentică a mărcii.

De exemplu, dacă există concurenți pe piața afacerii cu obiective și canale de marketing similare. Apoi, ar trebui să mergi cu o nouă abordare, adică să schimbi designul conținutului sau să găsești un nou canal de promovare. Două lanțuri de aprovizionare cu fast-food, McDonald’s și Burger King, folosesc culori și sloganuri diferite pe logo-urile și conținutul lor pentru a se asigura că clienții lor au o viziune diferită asupra produselor lor. Își publică conținutul strategic în mod frecvent, dar cu idei unice pentru o concurență loială.

#4. Elaborați o foaie de parcurs

O strategie de succes pentru viitor necesită o foaie de parcurs pentru a merge mai departe. În strategia de conținut, marketerii trebuie să gândească dincolo de statistici, adică să-și aducă strategia la conținut relevant. Este ușor de integrat cu afacerea, iar agenții de marketing o pot perfecționa oricând este nevoie.

De exemplu, strategiile de conținut bazate pe clienți se schimbă din când în când. Înseamnă că grupa de vârstă mai tânără va fi atrasă de o altă modă decât persoanele în vârstă. O afacere trebuie să dezvolte o strategie specială și planuri alternative de acțiune pentru fiecare categorie de oameni pentru când strategia principală nu va funcționa.

  Cum să introduceți zero înaintea unui număr în Excel

#5. Canal de identificare

Marketingul multicanal este o modalitate modernă de a promova mai rapid conținutul către public. Canale precum rețelele sociale, marketingul prin e-mail, site-urile web deținute, anunțurile grafice, recomandările de conținut original și multe altele ar trebui incluse în planul de creare a conținutului, dar specialiștii în marketing ar trebui să se asigure că aleg cele mai bune canale dintre diferitele oportunități.

De exemplu, afacerea nu ar trebui să se bazeze pe o singură platformă de marketing și ar trebui să analizeze care canal de social media este cel mai bun pentru acest scop, conform previziunilor de afaceri. De asemenea, poate fi posibilă auditarea canalului curent, adică analizarea performanței recente și măsurarea audienței după publicarea postării. În 2022, sondajul global a arătat că 55% dintre respondenți au considerat Facebook cel mai eficient canal de marketing de conținut, în timp ce 54% au favorizat Instagram.

#6. Testați conținutul

Înainte de a publica conținut pe un canal, este posibil să se testeze impactul unei variabile asupra performanței conținutului pentru a ști ce funcționează și ce nu.

Testarea A/B este o metodă standard de a rula două versiuni ale unui anunț sau conținut unul lângă altul, unde doar un element este diferit, cum ar fi titlul, imaginea, culoarea butonului CTA, copie CTA etc. Performanța fiecărei versiuni este urmărite, măsurate și analizate pentru a vedea care are performanțe mai bune.

De exemplu, testați conținutul legându-l la un obiectiv de afaceri la sfârșitul lunii. Procesul analitic va dezvălui unde agenții de marketing pot lucra mai eficient decât acum.

#7. Optimizarea Continutului

Urmărirea, măsurarea și analiza conținutului testului ajută la optimizarea procesului. Înseamnă rescrierea conținutului cu cuvinte cheie relevante, îmbunătățirea aspectului și designului sau chiar livrarea conținutului într-o zi diferită a săptămânii. Optimizarea este un proces continuu pentru strategia de conținut, care poate fi efectuat pentru fiecare conținut.

De exemplu, dacă o afacere produce îmbrăcăminte la modă, trebuie să dezvolte la modă îmbrăcămintea și materialele acesteia. Zara este un brand de îmbrăcăminte care publică conținut conceput și personalizat de agenți de marketing pe baza modelelor de produse pe mânerul său de Instagram. Îi ajută să ofere clienților o înțelegere clară a produselor.

Provocări ale strategiei de conținut

Iată câteva dintre provocările cu care se confruntă specialiștii în marketing în timp ce elaborează strategii de conținut:

Nu obține conținut relevant

O problemă familiară cu care se confruntă agenții de marketing este aceea de a nu găsi conținut relevant din perspectiva afacerii. Pentru a stabili compania ca lider în industrie, specialiștii în marketing trebuie să includă doi factori: utilitatea conținutului care poate îndeplini obiectivele clienților și să îi ajute să ia decizii de cumpărare în timp util în funcție de disponibilitatea lor de a plăti.

Expertiza generală a conținutului face ca conținutul să fie relevant pentru public și pentru ceea ce caută cumpărătorul. Nu toți producătorii de conținut vor avea în vedere acest lucru atunci când planifică conținutul și nici nu vor ști lungimea ideală a articolului de blog, formatul sau chiar dacă un videoclip ar fi o alegere mai bună.

Înțelegerea cumpărătorului conform strategiei

Cumpărătorii fac parte dintr-un ecosistem complex; aleg conținutul diferit în funcție de cerințele lor. Deși conectarea cu fiecare public este imposibilă, evenimentul ar trebui să se bazeze pe categorii precum sexul, vârsta, interesele sau datele demografice. Specialiștii în marketing trebuie să cerceteze domeniul de aplicare al majorității publicului lor, ceea ce duce la un conținut diferit de ideile audienței.

Este posibil atunci când afacerea trebuie să se concentreze asupra clienților existenți la un anumit moment. De exemplu, dacă afacerea cercetează scopul produselor sau serviciilor, are nevoie de mai multe procese pentru a înțelege intenția clientului.

Bugetul de conținut este un factor esențial în acest sens, așa cum 33% din totalul utilizatorilor de succes în marketingul de conținut au alocat pentru aceasta jumătate din bugetul de marketing, dar cei 8% care nu au succes au nevoie de un buget adecvat pentru strategia de conținut.

  Cum să faceți backup pentru iPhone sau iPad

Canal pentru livrare

Canalele de livrare fac, de asemenea, diferența pentru conținutul bine structurat. Selectarea platformelor pe care va fi afișat conținutul este locul în care specialiștii în marketing se află în stadiile incipiente ale strategiei, așa că sarcina provocatoare este ca marketerii să se adapteze în funcție de canalul de livrare și să-l alinieze la nevoile lor de afaceri.

Conținut nevăzut de spectatori

Marketerii se confruntă în prezent cu provocările de a nu obține rezultate pozitive din conținutul lor. Acest lucru se datorează faptului că strategia de conținut nu se bazează pe traficul de căutare Google. Ei trebuie să își optimizeze conținutul și să înțeleagă ce caută publicul pe Google și trebuie să folosească principiile de optimizare pentru motoarele de căutare sau SEO în avantajul lor.

De exemplu, dacă afacerea publică în mod regulat conținut pe canale diferite, dar așteaptă totuși rezultatele conform țintei sale. Dezavantajul este că conținutul publicat s-ar putea să nu ajungă la publicul țintă și, chiar dacă ajunge, s-ar putea să nu le rezolve problemele.

Consecvență

Consecvența este vitală pentru fiecare aspect al strategiei de afaceri și de conținut. Specialiștii în marketing trebuie să livreze în mod regulat conținut pentru majoritatea oamenilor, ceea ce duce la o acoperire și implicare reduse la conținut.

Soluție la aceste provocări

Cercetare

Eficacitatea conținutului ar trebui să se bazeze pe utilitatea și relevanța acestuia, care ar trebui să se regăsească în nevoile și problemele clientului. Înainte de a dezvolta conținut, creatorii trebuie să își regândească publicul țintă și problemele. Deoarece rolul conținutului strategic este de a oferi soluții la problemele clienților, în general trebuie să facă acest lucru pentru a menține eficiența mărcii.

Angajează o echipă

Echipele interne de marketing pot avea abilitățile necesare pentru a planifica conținutul, dar o echipă bazată pe expertiză pentru marketing este o modalitate eficientă de a depăși provocările. Ei pot rezolva majoritatea problemelor și problemelor conținutului pe baza abilităților, cunoștințelor și experienței lor. Poate costa bani inițial, dar încrederea în planificarea lor duce la un succes extraordinar de afaceri.

Creați conținut în mod regulat

Crearea unei strategii de conținut este la fel de esențială ca și realizarea celui mai bun conținut ocazional. Soluția pentru menținerea angajamentului în afaceri este furnizarea de conținut care să răspundă fiecărei nevoi ale consumatorilor. Menține marca în competiție, unde mulți alții funcționează similar pentru scopurile lor.

Faceți practică SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare este cea mai bună practică pentru a colecta date pe cerințele publicului. Specialiștii în marketing pot face cercetări de cuvinte cheie pe site-uri web precum Ahrefs, Google Trends și SEMrush pentru a determina ce termeni exacti caută oamenii. Pentru planificarea strategică a conținutului convingător, este esențial să înțelegeți care cuvinte cheie primesc cele mai multe accesări și pentru cine puteți crea conținut.

Pot să atest că publicul are de ales în afacere. Dacă nu ne concentrăm pe audiență și nevoile acestora, ei vor găsi o alternativă pentru a-și rezolva problemele prin intermediul concurenților tăi.

Conținutul de calitate are șanse mai mari de a influența publicul decât conținutul bazat pe cantitativ. De asemenea, trebuie să ne adaptăm la mediul de afaceri în schimbare, generând trafic semnificativ, implicare și conversii. În plus, putem alinia povestea mărcii cu nevoia clientului de a menține și de a crește implicarea.

Deși lansarea conținutului sub buget va fi o provocare pentru unele companii, dar putem face o planificare bazată pe SEO pentru a genera rezultate organice și trafic de recomandare. Putem obține cel mai bun randament posibil al investiției din conținutul nostru, susținut de practicile SEO.

Din câte știu, factorul dovedit este că AI este viitorul. Dar în ceea ce privește strategia de conținut, putem obține cele mai bune rezultate scriind singuri conținutul. Putem îmbunătăți abilitățile și abilitățile în funcție de nevoile publicului nostru și, deoarece dezvoltăm conținut pentru oameni, conținutul ar trebui, de asemenea, structurat din perspectivă umană.

Cuvinte finale

Pe măsură ce era digitală avansează, strategia de conținut a devenit vitală pentru orice plan de marketing, cu rate de conversie, potențiali și gradul de conștientizare a clienților în creștere.

Implementarea strategiei necesită efort susținut, deci aduce potențiale recidive. Strategia de conținut este similară în continuarea întregului proces de promovare a conținutului pentru public.

Deși vor exista întotdeauna strategii care vor aduce bani mari💵 pe termen scurt, strategia de conținut poate crește eficacitatea unei companii de ani de zile.

În continuare, acum că aveți strategia în vigoare, este timpul să produceți conținut inovator cu ajutorul acestor instrumente puternice de creare de conținut pentru a stimula marketingul.