Diversificați și maximizați-vă venitul publicitar cu tehnologia AI

Snigel oferă o modalitate eficientă de a îmbunătăți veniturile din reclame și de a oferi experiențe mai bune pentru utilizatori.

Site-urile web generează venituri prin diferite mijloace – vânzând produse, servicii, conținut, cărți electronice, materiale și multe altele.

Datorită cererilor în creștere ale clienților și a concurenței, multe companii reduc costurile produselor și serviciilor lor pentru a crește vânzările. Ca urmare, devine dificil pentru proprietarii de site-uri web să genereze venituri bune din ofertele lor.

Intră Snigel. Este unul dintre acele servicii care vă pot ajuta să vă creșteți veniturile din reclame chiar și după optimizarea prețurilor produselor și serviciilor dvs.

Pe lângă construirea unei platforme publicitare mai bune pentru site-ul dvs. web, vă permite, de asemenea, să monitorizați performanța fiecărui anunț folosind raportări în timp real și să oferiți multe beneficii.

În acest articol, voi discuta în detaliu Snigel și produsele, serviciile și caracteristicile sale, împreună cu câteva elemente de bază privind veniturile din reclame.

Începem!

Ce este venitul publicitar?

Venitul publicitar este o metodă folosită de editori și creatori pentru a câștiga bani online prin reclame. Pentru a câștiga bani, trebuie să vinzi spațiu pe site-ul tău sau să-ți monetizezi conținutul unic pe rețelele sociale, unde poți plasa reclame care te ajută să câștigi bani pe clic sau pe afișare.

Plasarea anunțurilor se poate face pe site-urile dvs. web, pe platformele de rețele sociale și pe videoclipuri. Acest lucru permite conținutului și anunțului să fie disponibile gratuit pentru publicul care ar putea face clic pe un anunț sau poate face o achiziție. Drept urmare, creatorii pot câștiga bani din aceste reclame.

Companiile care doresc să promoveze produse și servicii pe site-ul dvs. web lucrează adesea cu dvs. pentru a obține beneficii reciproce.

Cum poate tehnologia AI să crească veniturile din reclame?

Tehnologia AI crește rapid și schimbă peisajul publicitar datorită capacității sale de a deveni inteligent în timp. Organizațiile pot folosi AI în diferite moduri pentru a genera venituri din reclame.

  • Personalizare: personalizarea în reclame se referă la utilizarea statisticilor consumatorilor pentru a spori relevanța anunțului pentru public. Aceste informații pot fi informații demografice, intenții de cumpărare, interese, modele de comportament și multe altele.
  • ML: Utilizând ML, puteți găsi modele în mesajele și comportamentul clienților. ML ia în considerare toate informațiile despre o persoană, cum ar fi comportamentul online, istoricul căutărilor și datele demografice, pentru a lua decizii cu privire la ce nișă să afișeze vizitele unui site web.
  • Luarea deciziilor: AI este, de asemenea, capabil să ia decizii de publicitate, asigurându-se că nu există bani în plus pentru copia publicitară care nu face conversie. Acest lucru se poate face folosind testarea A/B, astfel încât AI să poată face predicții bazate pe date.
  • Marketing: instrumentele de marketing interactiv, cum ar fi marketingul conversațional, adaptează campaniile publicitare pe baza interacțiunilor clienților.
  • Predicții: AI folosește o abordare analitică în reclame. Poate face predicții cu privire la tendințele viitoare cu acuratețe. Acesta vizează publicul potrivit cu mesajul personalizat potrivit care ajută la reducerea risipei de publicitate și la obținerea unui ROI mai mare.

Acesta a fost despre beneficiile AI în creșterea veniturilor din reclame; acum, să vorbim despre modul în care Snigel folosește tehnologia AI pentru a ajuta organizațiile și persoanele fizice să câștige bani din reclame.

Ce este Snigel?

Snigel este o soluție software care oferă cea mai bună tehnologie de optimizare a reclamelor cu inteligență artificială, management dedicat contului și strategii publicitare complet personalizate. Experții Snigel construiesc o strategie de monetizare în funcție de nevoile dvs. de afaceri, de la licitarea antetului la Actualizare inteligentă, anunțuri adaptive și videoclipuri native.

  Remediați eroarea neașteptată pe Netflix

Fie că este vorba despre sosirea Core Web Vitals sau despre deprecierea cookie-urilor de la terți, peisajul tehnologic al reclamelor moderne se schimbă. Stiva de anunțuri este actualizată continuu, permițând site-ului dvs. web să fie pregătit pentru cele mai recente bune practici SEO și creșterea veniturilor.

Snigel este Google Adx Partner și Google MCM Partner care oferă acces la campanii publicitare premium. Calculatorul său de venituri AdSense vă ajută să vă sporiți veniturile din reclame. Snigel lucrează în mod constant pentru a deveni numărul unu în industrie, cu capabilitățile sale gata de fabricație.

În 2012, Snigel a fost fondată de doi directori Google, Peter Gallagher și Chris Krischnig, după ce a înțeles beneficiul crucial al conținutului SEO excelent în ecosistemul tehnologic.

Scopul principal al Snigel este să se concentreze asupra lucrurilor importante, inclusiv crearea de conținut grozav, creșterea audienței și asigurarea unei experiențe mai bune pentru utilizator. Este editorul, așa că nu va trebui să petreceți timp cu generarea de bani cu anunțuri.

Snigel este special conceput pentru creatorii de conținut ocupați și pentru editorii web care au nevoie de un serviciu mai bun de gestionare a anunțurilor pentru a spori veniturile din reclame. Acest lucru îi ajută să se concentreze pe crearea de conținut captivant, pe oferirea unei experiențe de calitate pentru utilizatori și pe creșterea publicului.

Snigel a colaborat cu peste 30 dintre cele mai mari platforme de schimb și aprovizionare (SSP) din lume. Aceasta înseamnă că doar cel mai mare ofertant poate difuza o reclamă pe site-ul dvs., asigurându-vă că obțineți cel mai mare preț.

Mai mult, creează relații de lungă durată și profunde cu editorii săi prin înțelegerea priorităților și personalizarea soluțiilor sale pentru a răspunde cerințelor. Cu Snigel, puteți beneficia de funcții fără sfârșit pentru campaniile dvs. publicitare. Sunt:

  • Licitare pentru antet
  • Recuperarea veniturilor AdBlock
  • Raportare în timp real
  • Optimizarea aspectului reclamelor
  • Optimizarea sumelor licitate și a prețurilor
  • Video nativ
  • Scanare anti-malware
  • Reîmprospătarea anunțurilor inteligente
  • Oferte PMP
  • Formate de anunțuri de ultimă generație
  • Licitarea antetului AMP
  • Optimizarea elementelor vitale web de bază
  • Conformitatea GDPR și CCPA

Snigel vă cere să urmați trei pași pentru a construi un parteneriat:

  • Plan: discutați referințele de performanță, nevoile și obiectivele dvs. cu experții Snigel.
  • Creați: lăsați-l pe Snigel să construiască o stivă de anunțuri pentru a vă completa strategia de conținut unică, potrivită nevoilor dvs.
  • Creșteți: Snigel vă va optimiza și diversifica în mod continuu veniturile publicitare fără nicio bătaie de cap.

Produse Snigel

#1. AdEngine

AdEngine vă ajută să vă sporiți venitul publicitar folosind generarea de bani bazată pe inteligență artificială. Utilizează tehnologia AI pentru a maximiza în mod inteligent configurația publicitară. Acest lucru se poate realiza prin monitorizarea a peste 100 de puncte de date în timp real, cum ar fi nivelurile cererii agenților de publicitate, viteza paginii și comportamentele de navigare ale utilizatorilor. Snigel garantează venituri pentru fiecare impresie pe care o creați, creând configurația publicitară pentru dvs.

Snigel implementează ML de ultimă oră și permite AdEngine să optimizeze fiecare licitație utilizând ofertanți rotativi și prețuri minime pentru a asigura cea mai mare și mai rapidă ofertă câștigătoare. În plus, vă oferă cele mai competitive CPM-uri care cresc intensitatea licitațiilor, permițând profitabilitate maximă.

Specificatii tehnice:

  • Optimizarea licitației publicitare de învățare automată
  • Încărcarea anunțului asincron
  • Optimizarea elementelor vitale web de bază
  • Integrare cu multe surse de cerere, cum ar fi Ad Exchange și 50 de SSP.
  • Recuperarea veniturilor Adblock
  • Tehnologie inteligentă de licitație
  • Suport pentru dimensiuni de anunțuri flexibile și multiplatforme
  • Sistem de filtrare malvertising

#2. AdStream

Diversificați veniturile din reclame cu Snigel’s AdStream și obțineți mai mult profit. Le permite editorilor să afișeze conținut video pe site-urile lor. Prin aceasta, puteți adăuga valoare utilizatorilor, arătându-le conținut relevant și oferind o nouă modalitate de a obține venituri din reclame.

AdStream este conectat direct la schimburile de anunțuri și la SSP-urile majore pentru a vă asigura că obțineți totul despre fiecare afișare. În plus, oferă o gamă largă de unități video personalizabile care pot fi implementate cu ușurință pe site-ul editorului pentru a îndeplini obiectivele de proeminență, vizibilitate și dimensiune.

  Cum să proiectați o prezentare de pe telefonul inteligent pe televizor

În plus, AdStream monetizează conținutul video existent și promovează canalul tău unic YouTube folosind Instream. Dar, dacă nu aveți niciun conținut video propriu, îl puteți lăsa pe Snigel să creeze videoclipuri pentru dvs. furnizând resursele site-ului dvs. și conținutul sindicalizat. Ca alternativă, puteți crea venituri suplimentare utilizând Outstream.

AdStream poate fi folosit și ca unitate flotantă sau în conținut. Experții în reclame oferă setări personalizate pentru desktop și dispozitive mobile pe baza experienței utilizatorului și a obiectivelor de venituri. AdStream este responsabil pentru furnizarea de beneficii necesare, cum ar fi:

  • Promovarea conținutului video
  • Obține mai mulți abonați la canalul tău YouTube
  • Oferă sume CPM de 10 ori mai mari decât anunțurile grafice
  • Creșterea implicării utilizatorilor și a timpului pe site
  • Crearea de conținut video de înaltă calitate

#3. Avantaj

Avantaj vă permite să vizualizați toate datele de performanță în timp real ale reclamelor într-un singur tablou de bord ușor de utilizat. Este portalul interactiv al Snigel care oferă date de performanță publicitare direct în tabloul de bord, permițându-vă să urmăriți datele fără nicio bătaie de cap.

Tabloul de bord interactiv, ușor de utilizat și puternic, vă permite să vedeți actualizările de performanță în timp real. AdVantage este o aplicație compatibilă cu dispozitivele mobile care vă permite să verificați veniturile, statisticile și performanța din mers.

Caracteristici:

  • Are o interfață intuitivă
  • Oferă actualizări în timp real
  • Filtrează rapoartele după afișări, CPM, CTR și solicitări de anunțuri
  • Oferă rapoarte filtrabile

#4. AdConsent

AdConsent este platforma Snigel de gestionare a conținutului înregistrată de IAB, care permite utilizatorilor să ia decizii în funcție de nivelul de direcționare a anunțurilor cu care se simt confortabil. Acest lucru permite site-ului dvs. web să respecte reglementările de confidențialitate.

CMP de la Snigel menține viteza site-ului dvs. intactă, iar restul respectă 100% Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California (CCPA) și Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR).

AdConsent CMP este pregătit pentru viitor și poate fi personalizat, astfel încât să poată fi utilizat fără probleme pentru a îndeplini noile reglementări și cerințe. Dacă aveți audiențe în California și UE, aveți nevoie de un mecanism pentru a aduna conținut de la utilizatori. Cu CMP, procesul este automatizat, astfel încât să poată oferi asigurarea reclamațiilor rămase.

Când utilizatorii vizualizează reclame direcționate, datele cookie sunt colectate pentru a oferi anunțuri personalizate. CCPA și GDPR necesită ca utilizatorul să înțeleagă conținutul pentru o astfel de direcționare.

Caracteristici:

  • Oferă cea mai ușoară soluție
  • Înregistrat în conformitate cu Cadrul de consimțământ și Transparența IAB
  • Oferă integrare gratuită cu AdEngine
  • Conform CCPA și GDPR
  • Actualizat regulat pentru a rămâne în siguranță și în conformitate cu noile reguli și cerințe

Snigel: Caracteristici majore

Stiva de licitare pentru antet de la Snigel vă ajută să vă creșteți veniturile cu ajutorul AdEngine. Este rapid și conectat la platformele de publicitate majore, cum ar fi Amazon TAM și Google Open Bidding.

Cu această caracteristică, obțineți:

  • Licitare pentru antet pe partea de client și pe partea de server
  • Recuperarea veniturilor AdBlock
  • Înlocuirea cookie-urilor de la terți
  • Integrare AMP
  • Raportare în timp real
  • Optimizarea sumelor licitate și stabilirea prețurilor AI
  • AI anti-malvertizare

#2. Video nativ

Soluția video nativă Snigel permite editorilor să publice conținut video de calitate superioară pentru a oferi o sursă de venit prin adăugarea de valoare utilizatorilor. Este conectat direct la schimburile de anunțuri și la SSP-urile majore pentru a vă asigura că obțineți totul din impresie.

Videoclipuri native oferă:

  • Instream si outstream
  • În conținut și plutitor
  • Sume CPM de până la 10 ori mai mari care afișează anunțuri
  • Implicarea utilizatorilor și creșterea timpului de ședere pe site

#3. Formate de anunțuri de generație următoare

Vă puteți îmbunătăți experiența utilizatorului cu formatele de anunțuri de ultimă generație Snigel. Oferă reclame adaptive, unități de paralaxă și unități de chestionare interactive.

  Cum să utilizați funcția DROP în Excel

#4. Optimizarea site-ului

Mulți editori se bazează foarte mult pe SEO pentru a obține mai mult trafic. Și nu au timp pentru un test A/B al plasărilor lor de anunțuri.

În acest sens, Snigel vă ajută să vă îmbunătățiți clasarea SERP și să optimizați veniturile din reclame. Experții Snigel vă pot maximiza aspectul anunțurilor, elementele vitale de bază ale web și vizibilitatea.

#5. Conformitatea GDPR și CCPA

Anunțurile dvs. comerciale vor respecta în mod coerent și ușor CCPA, GDPR și politica Google privind conținutul utilizatorilor din UE. AdConsent de la Snigel permite utilizatorilor să ia decizii cu privire la nivelurile de direcționare a anunțurilor pe care doresc să le acceseze și se asigură că site-ul web va rămâne în conformitate cu reglementările.

#6. Informații de plată pentru editor

Snigel își plătește toți editorii pe baza NET 30, ceea ce înseamnă activități finalizate într-o lună plus 30 de zile. Toată plata se face prin transfer bancar. Acceptă atât USD, cât și EUR, astfel încât editorii din întreaga lume să poată profita de parteneriat.

Snigel: Criterii de eligibilitate pentru editor

Snigel colaborează cu o gamă largă de editori de nișe diferite, dar lucrează pe scară largă cu jocuri, educație, conținut auto, muzică și tehnologie. În general, atâta timp cât editorii rulează sau deschid să afișeze reclame și obțin cel puțin 2 milioane de vizualizări de pagină în fiecare lună, Snigel îi poate ajuta cu ușurință să genereze mai multe venituri.

Snigel are câteva criterii de eligibilitate pentru editorii lor:

  • Snigel integrează acei editori care au conținut unic și de înaltă calitate pe site-ul lor, împreună cu trafic ridicat din diferite surse. Dacă există trafic fraudulos și condus de bot, Snigel va închide parteneriatul.
  • Snigel evaluează site-urile web ale editorilor care generează aproximativ 50 USD/zi. Cu toate acestea, poate lua în considerare site-urile web care generează sub 50 USD/zi, dar care trebuie să aibă potențial de creștere și să publice conținut de înaltă calitate.

Pentru a integra un editor, Snigel verifică mai întâi afacerea, publicul și site-ul editorului. Este extrem de important să cunoașteți prioritățile unui editor, cum ar fi creșterea, veniturile, experiența utilizatorului și multe altele. Se întreabă despre obiectivele și așteptările editorilor, împreună cu reperele recente.

Astfel, editorii care au colaborat cu Snigel își pot spori veniturile publicitare cu peste 30% din veniturile publicitare actuale.

FAQ

Î1. Ce tehnologii web acceptă Snigel?

Răspuns: Snigel acceptă toate limbajele de programare. Etichetele sale vor funcționa cu Asp.net, WordPress, HTML5, Pearl și Laravel. Dacă site-ul dvs. acceptă GPT sau AdSense, acesta poate să-și adapteze cu ușurință codul.

Q2. Cum garantează Snigel reclame de înaltă calitate pe site-ul dvs.?

Răspuns: Snigel integrează software anti-malware în AdEngine pentru a vă oferi cea mai înaltă calitate și securitate a reclamelor. Funcționează cu editorii pentru a se asigura că nu va exista niciun conflict de canal cu listele blocate puternice.

Q3. Soluția lui Snigel încetinește site-ul dvs.?

Răspuns: activarea sumelor licitate poate cauza o ușoară întârziere până când anunțurile sunt afișate pe pagină, dar este minimă și nu împiedică niciodată performanța generală a site-ului. Snigel, împreună cu creșterea veniturilor din reclame, optimizează latența, viteza paginii și experiența utilizatorului.

Î4. Cât timp va avea nevoie pentru a intra în direct?

Răspuns: Snigel își propune să pregătească totul cât mai curând posibil. Procesul durează în general 1-2 săptămâni. Aceasta include obținerea aprobării pentru site-ul dvs. de la mai mulți SSP, parteneri la cerere și schimburi.

Concluzie

Snigel, fiind una dintre aplicațiile competente de optimizare a reclamelor cu inteligență artificială, ajută diverse companii, persoane fizice și întreprinderi să genereze mai multe venituri cu plasări de anunțuri în spațiul deschis al site-ului lor. Vă ajută să obțineți venituri suplimentare doar oferind spațiu companiilor de publicitate care doresc să își promoveze produsele și serviciile pe site-ul dvs. și să ajungă la un public mai larg.

Instrumentul oferă multe avantaje, produse și servicii. Oferă produse – AdEngine, AdStream, AdVantage și AdConsent. Acestea vă ajută nu numai să generați venituri din reclame, ci și să mențineți o performanță bună a site-ului web și să îmbunătățiți experiența utilizatorului.

Deci, dacă doriți să generați mai multe venituri din reclame în diferite nișe, puteți lua în considerare Snigel. Încearcă azi.

De asemenea, puteți explora cele mai bune instrumente de vânzări AI pentru a vă crește vertiginos veniturile.