08/10/2022

Disney Plus nu se încarcă? Iată cum să remediați problemele de buffering Disney Plus

Disney deține unele dintre cele mai populare titluri de filme și TV. Recent și-a lansat propriul serviciu de streaming numit Disney Plus. Având în vedere catalogul său impresionant de titluri, nu este un serviciu rău la care să te abonezi. Serviciul poate fi utilizat dintr-un browser web de pe desktop, aplicații mobile dedicate și aplicații native pentru televizoare inteligente.

Disney Plus nu se încarcă?

Disney Plus oferă streaming HD la fel ca alte servicii de streaming online (Netflix, Hulu, CBS). De asemenea, oferă rezoluții standard sau mai mici pentru a reda conținut dacă internetul este lent.

Calitatea fluxului nu este determinată de planul dvs., așa că ar trebui să puteți transmite în flux la cea mai bună calitate pe care o poate accepta internetul.

Remediați problemele de buffering Disney Plus

Dacă încercați să vizionați Disney Plus și se tamponează continuu, încercați soluțiile de mai jos.

1. Rulați un test de viteză

Verificați viteza internetului. Poate fi lent sau ping-ul poate fi excepțional de mare, ambele vă vor împiedica să transmiteți în flux Disney Plus.

Vizita SpeedTest.
Faceți clic pe Go.
Verificați ping-ul și viteza.

Dacă internetul este lent, verificați ce ar putea să îl tragă în jos și remediați-l.

2. Reporniți routerul

Dacă viteza dvs. de internet este bună sau rezonabil de bună, încercați să reporniți routerul.

  Se deschide Cum să împiedicați Superhuman (și alte aplicații) să vă urmărească e-mailul

Apăsați și mențineți apăsat butonul de pornire de pe router timp de 20 de secunde.
Eliberați butonul.
Așteptați 20 de secunde.
Apăsați butonul de pornire pentru a reporni routerul.
Începeți transmiterea în flux.

3. Verificați alte dispozitive și descărcări

Dacă aveți alte dispozitive conectate la aceeași rețea și toate folosesc în mod activ conexiunea, veți partaja lățimea de bandă cu ele. Asigurați-vă că lățimea de bandă nu este consumată până la punctul în care nu puteți transmite fără probleme. Opriți toate celelalte dispozitive și verificați dacă Disney Plus începe transmiterea în flux. Dacă se întâmplă, aveți o problemă cu lățimea de bandă pe care trebuie să o gestionați.

4. Reporniți/redeschideți Disney Plus

Încercați să reporniți aplicația Disney Plus. Este posibil ca conținutul să nu se încarce din cauza unei erori în aplicație sau browser.

Pentru a ieși din aplicație pe un dispozitiv mobil;

Pe Android, atingeți butonul multi-tasking, apoi atingeți butonul de închidere din fereastra aplicației.
Pe iOS, glisați în sus și la stânga din partea de jos a ecranului, apoi glisați în sus în aplicația Disney Plus.

Pentru a închide Disney Plus pe desktop, închideți browserul.

5. Discutați cu ISP-ul dumneavoastră despre streaming media

ISP-urile limitează uneori traficul media pentru a preveni supraîncărcarea lățimii de bandă și pentru a taxa clienții mai mult pentru un plan de streaming. Discutați cu ISP-ul dvs. și întrebați dacă aceștia reduc serviciile de streaming media. Dacă o fac, poate fi necesar să vă actualizați planul pentru a transmite în flux Disney Plus.

Concluzie

Disney Plus nu este în niciun caz un serviciu instabil, incapabil să gestioneze un număr mare de utilizatori. Dacă utilizați o rețea VPN cu serviciul, poate cauza probleme cu fluxul în flux, dar în afara acesteia și în afara problemelor de internet, nu există niciun motiv pentru care să nu puteți transmite în flux fără probleme.

  Utilizați Google Hangouts ca aplicație autonomă pentru desktop Chrome