Disney+ nu funcționează? 10 probleme Disney+ și cum să le remediați

Disney+ este unul dintre cele mai populare servicii de streaming video disponibile, dar nu funcționează întotdeauna cum ar trebui. Nu este nimic mai frustrant decât să nu poți folosi contul tău Disney+ din cauza erorilor și problemelor comune.

Mai jos, vom detalia toți pașii pe care îi puteți urma pentru a rezolva orice probleme pe care le întâmpinați la streaming Disney+ pe oricare dintre dispozitivele dvs.

Sfaturi rapide pentru a remedia problemele Disney+

Majoritatea problemelor cu care vă puteți confrunta când încercați să transmiteți în flux Disney+ provin din aplicația în sine, dispozitivul sau conexiunea la internet.

Ca rezultat, este adesea cel mai bine să începeți să depanați problemele dispozitivului atunci când vi se prezintă o problemă de streaming. Luați în considerare următorii pași de depanare pentru a reveni rapid la streaming:

  • Reporniți televizorul, dispozitivul de streaming, computerul sau telefonul.
  • Închideți și redeschideți aplicația Disney+.
  • Reporniți routerul.
  • Verificați dacă există probleme de internet sau îmbunătățiți-vă conexiunea Wi-Fi lentă sau instabilă.
  • Actualizați aplicația Disney+.
  • Deconectați-vă și înapoi în contul dvs. Disney+.
  • Dezinstalează și reinstalează aplicația Disney+.
  • Verificați dacă există actualizări ale televizorului sau dispozitivului dvs. de streaming.
  • Utilizare Pagina Disney+ a lui Downdetector pentru a vedea dacă Disney+ este în jos.

Dacă niciunul dintre acești pași nu vă rezolvă problema, continuați să citiți anumite coduri de eroare Disney+ și cum să le remediați.

Mesaj de eroare „Nu se poate conecta”.

O problemă obișnuită la Disney+ este apariția unei erori de „conectare imposibilă”. Înseamnă că dispozitivul sau browserul nu s-au conectat la server.

Acest lucru se întâmplă de obicei deoarece Disney+ este supraîncărcat cu prea mulți utilizatori care încearcă să îl acceseze simultan. Alteori, este pentru că ați deschis aplicația prea repede înainte ca dispozitivul să poată stabili o conexiune la internet.

Această problemă se rezolvă de obicei în câteva minute. Încercați să închideți aplicația, așteptați un minut sau două, apoi încercați din nou să vă conectați la Disney+.

Eroare de blocare a aplicației Disney+

Aplicația dvs. Disney+ se blochează în continuare? Primul pas este să reporniți aplicația Disney+ și dispozitivul de streaming.

Dacă problema persistă, verificați dacă există actualizări pentru Disney+ sau actualizați dispozitivul. În cele din urmă, dacă tot nu ai noroc, dezinstalează și reinstalează aplicația Disney+. Dacă încă nu reușiți să faceți aplicația să funcționeze după ce ați făcut toate acestea, atunci cel mai bun pariu este să mergeți la Centrul de ajutor Disney+ sau apelați asistența tehnică.

Cod de eroare 39

Două dintre cele mai comune coduri de eroare Disney+ sunt codul de eroare 39 și codul de eroare 83.

Codul de eroare 39 indică faptul că videoclipul pe care încercați să îl vizionați nu poate fi vizionat în acest moment. Aceasta ar putea fi o problemă de disponibilitate regională. În funcție de locul în care locuiți, un anumit conținut poate fi indisponibil sau poate veni și pleacă în funcție de perioada anului.

Codul de eroare 39 îi afectează adesea pe cei care transmit în flux Disney+ cu aplicația Xbox. Ca prim pas, încercați să reporniți Xbox. De asemenea, ajută să porniți fluxul pe alt dispozitiv și apoi să „continuați vizionarea” pe Xbox.

Cod de eroare 83

Codul de eroare 83 este o altă problemă comună. Această eroare apare atunci când utilizați date mobile pentru a transmite în flux în loc de Wi-Fi sau când utilizatorii iPhone sau Android sunt conectați la un hotspot. Acest lucru poate duce la o conexiune la internet insuficientă pentru a accepta conținutul în flux pe Disney+.

Cea mai bună soluție pentru codul de eroare 83 este să vă conectați la Wi-Fi atunci când puteți.

Alte coduri de eroare Disney+ mai puțin obișnuite

Unii abonați pot întâlni mai multe alte coduri de eroare, iar majoritatea sunt legate de probleme legate de drepturile de streaming. Aceasta înseamnă că conținutul pe care încercați să îl vizionați nu mai este disponibil, nu mai este în rotație sau nu mai este disponibil în locul în care locuiți.

Unele dintre acestea includ codul de eroare 11, codul de eroare 15, codul de eroare 29, codul de eroare 35, codul de eroare 36, codul de eroare 41 și codul de eroare 44. Aceste erori pot apărea uneori din cauza problemelor de internet. Dacă sunteți sigur că conținutul ar trebui să fie vizibil în regiunea dvs., reporniți aplicația și încercați din nou.

Codul de eroare 22 este un lucru bun, deoarece asta înseamnă că controalele parentale Disney+ funcționează și blochează conținutul cu restricții de vârstă. Dacă te-ai săturat să auzi copiii plângându-se, îl poți dezactiva din setări, dar apoi pot accesa orice emisiune sau film.

Codul de eroare 31 vă spune că aplicația are probleme la verificarea locației dvs. Acest lucru se datorează faptului că setările de locație ale dispozitivului dvs. sunt dezactivate sau că încercați să utilizați un VPN pentru a viziona conținut. Uneori, acest lucru se întâmplă într-un hotel sau dacă utilizați Wi-Fi public. Majoritatea VPN-urilor funcționează, dar unele nu, așa că veți dori să încercați cele mai bune VPN-uri cu o perioadă de probă gratuită.

Codul de eroare 43 înseamnă că ați trecut anterior un film sau o emisiune pe lista dvs. de urmărire, dar nu mai este disponibil pentru redare în flux. Va trebui fie să așteptați ca acesta să revină, fie să îl eliminați din lista de urmărire.

Codul de eroare 86 sună îngrozitor: „Ne pare rău; acest cont a fost blocat.” Cu toate acestea, ar putea fi orice, de la o problemă de plată, o problemă de parolă sau, eventual, contul a fost piratat sau compromis. Luați legătura cu asistența Disney pentru a rezolva problema.

Probleme de întârziere și tamponare

Întârzierea și salvarea videoclipurilor vă poate distruge plăcerea, așa că probabil că veți dori să remediați acest lucru, mai ales dacă știți că internetul este bine. În primul rând, dacă videoclipul tău este în întârziere sau în buffering, ar trebui să faci un test de viteză a internetului folosind Pagina web Speedtest a lui Ookla sau o alternativă potrivită.

În funcție de rezultatele testului de viteză, puteți deduce că este o problemă cu Disney+, mai ales dacă conexiunea dvs. este bună pe alte site-uri web. În acest caz, ar trebui să ștergeți memoria cache a browserului dacă sunteți pe web și apoi să încercați din nou. Dacă problema persistă, puteți alege să reduceți setarea calității streaming pentru contul dvs. Acest lucru se poate face prin fila Setări aplicație.

Lipsește pictograma de profil

Ați intrat pe Disney+ și ați încercat să vă schimbați pictograma de profil cu noul personaj Disney preferat, dar nu există. Știți că este în aplicație, dar nu apare nicăieri.

Când întâlniți acest lucru, înseamnă de obicei că un alt profil din contul dvs. folosește deja pictograma respectivă. Din păcate, Disney+ permite doar unui singur profil să folosească o pictogramă la un moment dat, așa că va trebui să-l îndepărtezi cu oricine îl folosește. Desigur, dacă sunteți titularul contului, puteți oricând să jucați mișcarea de putere și să cereți ca cealaltă persoană să schimbe pictogramele de profil pentru dvs.

Disney+ este „nu este disponibil în regiunea dvs.”

Disney+ este popular în întreaga lume, dar nu este disponibil în fiecare regiune. La momentul redactării acestui articol, țări precum Siria, Uganda, Bangladesh și altele încă așteaptă ca serviciul să devină disponibil. Deci, dacă vă aflați într-o țară în care serviciul este disponibil în regiunea dvs., mesajul de eroare „nu este disponibil în regiunea dvs.” poate fi enervant.

De obicei, această problemă Disney+ rezultă din utilizarea unui VPN care este setat pe un server într-una dintre țările în care serviciul nu este disponibil. Dacă întâmpinați această problemă, schimbați serverul VPN într-o țară în care este disponibil și ar trebui să dispară. Dacă nu, sau nu utilizați un VPN, dar vă aflați într-o țară în care serviciul este disponibil, ar trebui să contactați asistența Disney+.

Problemă cu ecranul necompletat Disney+

O serie de utilizatori online au raportat că au întâmpinat o problemă cu ecranul negru atunci când încearcă să folosească Disney+. Acest lucru poate fi enervant, dar, de obicei, există un motiv bun pentru asta. Presupunând că nu aveți probleme cu internetul, acesta este de obicei rezultatul interferenței unui filtru de conținut, a unui accelerator de proxy sau a unui blocator de ferestre pop-up.

Dezactivați așa ceva și apoi încercați din nou serviciul. Verificați din nou dacă nu este internetul dvs. și, dacă problema persistă, vă recomandăm să contactați asistența.

Reveniți la redarea în flux cu Disney+

Acestea sunt cele mai frecvente probleme sau coduri de eroare pe care le întâmpină oamenii pe Disney+. Dacă mai aveți nevoie de ajutor, răsfoiți Centrul de ajutor Disney+, care conține articole utile și modalități de a contacta echipa de asistență.

Ca alternativă, dacă tot nu poți rezolva problema și te-ai săturat de Disney+, ar putea fi timpul să cauți un serviciu de streaming alternativ.