Cum se schimbă nivelul gratuit al Spotify în India

Recomandări cheie

  • Nivelul gratuit al Spotify din India pierde mai multe funcții, inclusiv capacitatea de a reda melodii într-o anumită ordine, de a repeta melodii, de a reveni la melodiile anterioare și de a trece la anumite părți ale melodiilor.
  • Această modificare poate duce la o experiență de ascultare frustrantă pentru utilizatorii de nivel gratuit, deoarece aceștia vor trebui să atingă manual fiecare melodie și să se ocupe de reclame frecvente.
  • Drept urmare, utilizatorii din India pot lua în considerare trecerea la alte platforme precum YouTube Premium sau Apple Music, care oferă caracteristici similare la prețuri competitive. Este posibil ca Spotify să fi subestimat concurența existentă în țară.

Spotify a anunțat o schimbare pentru utilizatorii nivelului său gratuit din India. Mai multe funcții care erau disponibile în planul gratuit Spotify pot fi acum accesate numai dacă accesați Premium.

Nivelul gratuit al Spotify în India se schimbă

După cum a raportat TechCrunchNivelul gratuit al Spotify din India nu va avea acum următoarele abilități:

  • Redarea melodiilor într-o anumită ordine în lista dvs. de redare. Smart Shuffle al Spotify va fi activat automat, așa că chiar dacă redați melodii dintr-o listă de redare creată de dvs., algoritmul Spotify va reda o melodie nouă după ce ați terminat cu cea pe care o ascultați.
  • Repetarea melodiilor la comandă. Nu veți mai putea apăsa butonul de redare din stânga pentru a asculta din nou aceeași melodie.
  • Revenind la melodia anterioară. Nu puteți apăsa butonul de redare din stânga pentru a reveni la melodia anterioară din lista de redare.
  • Săriți la o anumită parte a cântecului făcând clic sau trăgând pe bara cronologică.
  Cum să configurați Face ID pe iPhone sau iPad

Aceste modificări ale nivelului gratuit Spotify sunt enervante

Odată cu ieșirea din aceste funcții, ce fel de experiență de ascultare vor avea utilizatorii indieni pe nivelul gratuit al Spotify?

Una foarte enervantă. Utilizatorii de nivel gratuit s-au plâns întotdeauna de cât de frecvente sunt reclamele în planul gratuit, deoarece reclamele Spotify sunt difuzate după fiecare melodie. În mod ironic, aceste reclame sunt toate de la Spotify însuși, promovând planurile premium pe care le oferă. Toate au același scenariu: „Urăsc să asculți acest anunț? Noi stim. Obțineți planul nostru premium pentru a nu mai asculta niciodată asta”.

Acum, pe deasupra, nu aveți capacitatea de a derula melodiile înapoi, de a reveni la ceva care ți-a plăcut sau chiar de a asculta listele de redare pe care le-ai creat fără ca Smart Shuffle să stea în cale. Va trebui să vă întoarceți și să atingeți manual fiecare melodie – și acesta este un dealbreaker pentru majoritatea oamenilor. Ce se întâmplă dacă conduci sau cânți muzică la o petrecere în casă?

Deci, asta înseamnă că cei mai mulți oameni vor deveni în sfârșit premium? Poate, dar dezactivarea funcțiilor cheie este obligată să-i împotrivească pe oameni în mod greșit și să-i facă să ia în considerare alte platforme.

Ei pot apela la YouTube Premium, la un preț de 129 Rs/lună, care este nominal mai mare decât planul Spotify de 119 Rs/lună. La urma urmei, YouTube Music oferă o concurență puternică pentru Spotify.YouTube Premium vine cu funcții și o aplicație muzicală care oferă aproape tot ceea ce face Spotify. Aplicația de muzică vă permite să transmiteți și să descărcați videoclipuri, în timp ce nivelul gratuit al Spotify nu a făcut asta de mult timp.

  Business Intelligence vs. Data Analytics: înțelegerea diferențelor

Utilizatorii iOS pot trece și la Apple Music, la un preț de 99 Rs/lună, care vă permite să transmiteți în flux melodii de înaltă calitate cu persoane care au și iPhone-uri. Alegerea Apple Music poate fi cea mai bună opțiune pentru tine, ghidul nostru pentru diferențele cheie dintre Spotify și Apple Music ar trebui să te ajute să alegi.

Spotify Premium: un must-have sau o trecere dificilă?

Având în vedere motivele de mai sus, este posibil ca Spotify să fi supraestimat numărul de utilizatori care vor trece la planurile sale plătite în India și a subestimat concurența existentă în țară.