Cum se creează sondaje în întâlnirile Zoom

Crearea de sondaje este o modalitate excelentă de a colecta feedback-ul participanților de la întâlnirile dvs. Zoom. Zoom vă permite să creați sondaje cu răspunsuri multiple sau cu un singur răspuns și chiar să vedeți rezultatele în direct. Iată cum puteți crea sondaje pentru întâlnirile Zoom.

Înainte de a începe, există câteva cerințe pentru crearea de sondaje pentru întâlnirile Zoom. În primul rând, tu (gazda) trebuie să fii un utilizator licențiat. În al doilea rând, puteți crea sondaje doar pentru întâlniri programate sau pentru întâlniri instantanee în care utilizați ID-ul personal de întâlnire (PMI).

Din motive de securitate, vă recomandăm să utilizați PMI numai pentru întâlniri personale, cum ar fi întâlniri cu prietenii și membrii familiei.

Activați sondajul pentru întâlnirile Zoom

Va trebui să activați opțiunea de sondare înainte de a putea crea un sondaj. În browserul dvs. web, conectați-vă la Zoom și selectați „Setări cont” sub „Gestionare cont” în grupul „Administrator” din panoul din stânga.

Acum veți fi în fila „Întâlnire”. Derulați în jos până când găsiți opțiunea „Sondare” la aproape jumătatea ecranului. Comutați glisorul la dreapta pentru a activa sondarea.

Cu Sondajul activat, este timpul să vă creați sondajul.

Creați un sondaj

În portalul web Zoom, selectați fila „Întâlniri” din panoul din stânga.

Acum puteți programa o nouă întâlnire Zoom sau puteți selecta o întâlnire deja programată din lista dvs. de întâlniri. Vom merge mai departe și vom selecta întâlnirea noastră programată.

  Cum să vezi ce procesor este în computerul tău (și cât de rapid este)

Derulați până în partea de jos a paginii și veți găsi o casetă cu text care spune că nu ați creat un sondaj. Selectați „Adăugați”.

Va apărea fereastra „Adăugați un sondaj”. Primul pas este să dai un nume sondajului tău și să decizi dacă răspunsurile vor fi anonime sau nu. Aceasta înseamnă că atunci când vedeți rezultatele, veți vedea doar că un „Invitat” a răspuns la întrebare în loc de utilizatorul real.

Apoi, tastați întrebarea dvs. (în maximum 255 de caractere), selectați dacă va fi răspuns unic sau cu răspunsuri multiple, apoi introduceți răspunsurile disponibile. Puteți avea până la 10 răspunsuri pentru fiecare întrebare.

Puteți adăuga mai multe întrebări la sondaj selectând „Adăugați o întrebare” în partea de jos a ferestrei și repetând procesul de mai sus. După ce ați terminat, selectați „Salvați”.

Acum că ați creat sondajul, îl puteți lansa în timpul întâlnirii Zoom.

Începeți sondajul în timpul întâlnirii Zoom

Odată ce întâlnirea Zoom a început și sunteți gata să lansați sondajul, selectați „Sondaje” aflat în partea de jos a ferestrei întâlnirii.

Va apărea fereastra „Sondaje”. Examinați întrebările și răspunsurile, apoi selectați „Lans Polling”.

Veți putea vedea rezultatele sondajelor în timp real. După ce toată lumea a votat, selectați „Încheierea sondajului”.

Acum veți vedea rezultatele sondajului. Puteți fie să partajați rezultatele sondajului cu participanții, fie să relansați sondajul.

Dacă doriți să reveniți și să vedeți rezultatele mai târziu, selectați întâlnirea în fila „Întâlniri anterioare” din portalul web, selectați „Raport sondaj” de lângă opțiunea „Tip de raport” și generați raportul. Puteți vizualiza apoi rezultatele de la întâlnirile anterioare.

  Cum se creează o comandă rapidă personalizată de la tastatură în MS Word 2016