Cum să urmăriți hashtag-urile pe Instagram

Hashtag-urile sunt în general folosite pentru a găsi conținut care se referă la un anumit subiect. Ele funcționează în același mod pe Facebook, Twitter și Instagram. Dacă atingeți un hashtag, acesta vă va afișa tot conținutul public care utilizează același hashtag. Totuși, Instagram schimbă modul în care interacționezi cu hashtag-urile. Pe Facebook și Twitter, ele sunt practic un instrument de căutare, dar pe Instagram puteți urmări hashtag-urile ca și cum ar fi un cont propriu. Când urmăriți hashtag-uri pe Instagram, acestea apar în feedul dvs. de acasă și aproape că nu se pot distinge de conturile pe care le urmăriți.

Urmărește Hashtag-urile pe Instagram

Deschide Instagram și accesează fila Căutare. Introduceți un hashtag pe care doriți să îl urmați. Alternativ, puteți atinge un hashtag pe o postare și vă va duce la același ecran, dar cu hashtag-ul deja selectat. Atingeți butonul de urmărire pentru a începe să urmăriți hashtag-ul.

Odată ce începeți să urmăriți un hashtag, acesta va apărea în feedul dvs. de acasă ori de câte ori cineva de pe Instagram încarcă o fotografie sau un videoclip cu acel hashtag. Nu există niciun filtru pe care să-l poți aplica acestor postări, astfel încât să poată fi din orice țară din lume și pot fi în orice limbă. Fiți avertizat că, dacă alegeți un hashtag deosebit de popular pe care să îl urmăriți, de exemplu, #food, veți vedea o mulțime de postări în feedul dvs. de acasă. Postările arată de ce hashtag provin și contul original care a distribuit fotografia.

  Ce se întâmplă când elimini un follower de pe Instagram?

Pentru a anula urmărirea unui hashtag, pur și simplu atingeți-l din nou în feedul dvs. de acasă și atingeți butonul Urmăriți din partea de sus a paginii hashtag-ului. Se va deschide un meniu cu opțiunea Unfollow.

Descoperirea de conținut nou

Aceasta este, sincer, o utilizare destul de inteligentă a hashtag-urilor. Aplicațiile și serviciile de social media le folosesc în mod normal ca o funcție suplimentară de căutare, dar rareori ca un mijloc de a descoperi conținut nou și să recunoaștem; rețelele sociale se referă la conținut. Dacă utilizatorii, în special cei noi, nu au conturi interesante de urmărit, pot urmări hashtag-uri pe Instagram și își pot completa feedul de acasă.

Este posibil ca mărcile să nu fie la fel de pasionate de această funcție ca utilizatorii obișnuiți. Dacă o marcă folosește un hashtag popular, acesta ar putea fi înecat cu toate celelalte conturi care îl folosesc. În schimb, vor trebui să se bazeze pe publicitate, care este grozavă pentru Instagram, dar nu atât de grozavă pentru întreprinderile mai mici. Ar trebui să menționăm că acest lucru ar putea însemna mai mulți adepți pentru unele conturi. În cele din urmă, va fi profitabil să folosești hashtag-uri populare dacă ai postări interesante. Oamenii vor putea să vă vadă conținutul în fluxurile lor fără să știe măcar că existați și este posibil să obțineți câțiva adepți noi.