Cum să solicitați o rambursare pentru un joc digital pe Xbox Series X|S

Există multe jocuri incredibile pe Xbox Series X|S, dar pentru fiecare lovitură, probabil că vor exista unele rateuri. Deci, ce se întâmplă dacă comandați din greșeală pachetul de joc greșit sau pur și simplu nu sunteți mulțumit de achiziția dvs.? Dacă acest lucru se întâmplă cu un produs fizic, de obicei îl duceți înapoi la magazin și veți primi banii înapoi dacă sunteți eligibil.

Din fericire, puteți face acest lucru și cu achizițiile digitale pe Xbox Series X|S. Dacă doriți să solicitați o rambursare, dar nu sunteți sigur unde sau cum, vă vom ghida prin procesul de mai jos.

Mă calific pentru o rambursare pe Xbox Series X|S?

Dacă sunteți un fan al jocurilor, veți cunoaște cât de scump este acesta și probabil că căutați mereu modalități de a economisi bani cu Xbox Series X|S. Și rambursarea achizițiilor de care nu sunteți mulțumit este cu siguranță una dintre ele.

Deși este posibil să returnați un joc sau un produs digital pe Xbox Series X|S, există anumite limitări. Cei doi factori principali care pot afecta succesul cererii dvs. de rambursare sunt următorii:

1. Trebuie să solicitați rambursarea în termen de 14 zile de la data achiziției.

2. Nu poți să fi jucat jocul în cauză pentru o perioadă semnificativă de timp.

Definiția a ceea ce este exact „o perioadă semnificativă de timp” nu este explicată site-ul Microsoft, dar probabil depinde de joc. De exemplu, dacă întorci un joc de cinci ore și l-ai jucat două ore, înseamnă aproape 50% din jocul pe care l-ai experimentat. Dar dacă jocul în cauză durează 50 de ore și l-ai jucat două ore, ai experimentat doar o fracțiune din el.

Cum să solicitați o rambursare pentru un joc digital pe Xbox Series X|S

Solicitarea unei rambursări pentru un joc digital pe Xbox Series X|S este, din fericire, foarte simplă și este foarte asemănătoare cu rambursarea achizițiilor de pe PS4 sau PS5. Totuși, nu poți face acest lucru din confortul consolei tale. Va trebui să te îndrepti spre site-ul Microsoft pentru a incepe

  • Îndreptați-vă spre support.xbox.com sau faceți clic pe linkul pentru a fi dus direct acolo.
  • Va trebui apoi să vă conectați la contul Microsoft pe care l-ați folosit pentru a cumpăra jocul în cauză. Vă puteți autentifica apăsând pe Conectare în partea de jos a paginii sau în colțul din dreapta sus.
  • După ce v-ați autentificat, derulați în jos la secțiunea Solicitați disponibilitate. Dacă există un joc valid acolo, dați clic pe caseta de lângă titlu și apăsați pe Solicitare rambursare pentru a afișa formularul de solicitare.
  • Începeți să completați formularul, începând cu Motivul solicitării. Opțiunile disponibile sunt:
    • Achizitie accidentala.
    • Eroare de facturare.
    • Conținutul achiziționat nu funcționează.
    • Eu nu am facut achizitia.
    • Anulați o precomandă.

    5. Urmează caseta Detalii suplimentare. Completarea acestei casete este opțională, dar este un loc bun pentru a pune note, cum ar fi dacă jocul pe care l-ați achiziționat ar avea erori.

    6. Introduceți adresa de e-mail a contului Microsoft pe care l-ați folosit pentru a efectua achiziția.

    7. Apăsați Next.

    8. Examinați formularul pentru a vă asigura că toate detaliile sunt corecte. Odată ce sunteți mulțumit, apăsați pe Trimitere.

    Solicitarea dvs. de rambursare va fi apoi trimisă spre examinare și ar trebui să vă așteptați la un răspuns în 72 de ore.

    Ce se întâmplă dacă jocul pe care vreau să-l rambursez nu este listat?

    Există mai multe motive pentru care jocul pe care doriți să-l rambursați nu este listat pe pagina de returnări. Dacă doriți mai multe informații despre articolele care vor sau nu vor fi disponibile acolo, faceți clic pe De ce nu văd achiziția mea în listă? Este demn de remarcat faptul că abonamentele și precomenzile nu apar în acea secțiune, așa că acesta ar putea fi un factor care contribuie.

    În majoritatea cazurilor, dacă jocul în cauză nu apare pe pagina de returnări, este nerambursabil dintr-un motiv sau altul. În acest caz, ar putea plăti să reveniți și să examinați detaliile achiziției dvs. și să vă asigurați că sunteți eligibil pentru o rambursare.

    Ce se întâmplă odată ce cererea mea de rambursare este acceptată?

    Dacă solicitarea dvs. de rambursare are succes, vă puteți aștepta să vedeți un e-mail de la Microsoft care confirmă acest lucru și veți putea vedea procesarea rambursării în contul dvs. Microsoft. De asemenea, vi se va revoca accesul la joc, deci nu va mai putea fi jucat.

    Pentru a vă verifica contul Microsoft și a vedea dacă rambursarea este în curs de procesare, întoarceți-vă pe site-ul Microsoft și faceți clic pe pictograma de utilizator din colțul din dreapta sus. Selectați Contul meu Microsoft și mergeți la Istoricul comenzilor. Dacă rambursarea a avut succes, veți vedea Rambursat lângă titlul jocului.

    Asigurați-vă că solicitați rambursările înainte de a fi prea târziu

    Jocurile video pot fi extrem de scumpe și nimănui nu-i place să fie dezamăgit de un produs, mai ales când este scump. Principalul lucru de reținut atunci când vine vorba de a solicita rambursări pentru jocuri digitale sau achiziții pe Xbox Series X|S este să o rezolvi rapid. 14 zile este o fereastră decentă, dar timpul poate scăpa cu ușurință de noi.

    De asemenea, este o idee grozavă să nu mai jucați de îndată ce vă dați seama că ați cumpărat produsul greșit sau că sunteți nemulțumit de el. Definiția a ceea ce este considerat o cantitate semnificativă de joc nu este specificată, așa că este mai bine să fii în siguranță decât să-ți pară rău.