O valoare separată prin virgulă (CSV) conține date separate prin virgulă (și uneori prin alte caractere) și este, în general, folosită pentru a face schimb de date de la o aplicație la alta. Dacă aveți o listă de date într-un document Word, convertirea acesteia într-un fișier CSV vă poate ajuta să o introduceți în alte aplicații.
Să presupunem că v-ați păstrat toate contactele de e-mail organizate într-un fișier Word și ați dori să lăsați un Aplicație online curăță-l pentru tine. Probabil că veți avea nevoie de un fișier CSV pentru a realiza acest lucru. De fapt, mai multe dintre aceste aplicații pe care le-ați găsi online ar putea să accepte numai fișiere CSV, deoarece fișierul funcționează pe platformele Mac, Windows și Linux. Destul de eficient.
Continuați și deschideți fișierul Word care conține datele de importat. În acest exemplu, vom afișa o listă de e-mail foarte mică.
După cum puteți vedea, toate datele noastre sunt separate prin virgule și sunt pe linii separate, similare structurii rând/coloană pe care ați găsi-o în Excel. Structura unui fișier CSV poate deveni puțin complicată, dar acesta este un exemplu foarte simplu.
După ce sunteți gata, faceți clic pe fila „Fișier” situată în partea din stânga sus a ferestrei.
În panoul din partea stângă, selectați „Salvare ca”.
Selectați tipul de fișier „Text simplu” din lista de opțiuni. Acest lucru va salva fișierul dvs. ca fișier TXT. Faceți clic pe „Salvați”.
Odată ce salvați, veți primi un mesaj de avertizare care spune că salvarea ca fișier text va duce la pierderea formatării, a imaginilor și a obiectelor din fișierul dvs. Cu un fișier simplu ca acesta, nu avem de ce să ne facem griji. Lăsați totul așa cum este și faceți clic pe „OK”.
Acum, să deschidem Microsoft Excel. Când deschideți Excel, selectați „Deschidere” în panoul din stânga.
Găsiți fișierul recent pe care l-am salvat ca fișier TXT. Rețineți că ar putea fi necesar să selectați „Fișier text” din meniul derulant tip opțiune de fișier atunci când navigați, altfel fișierul nu va apărea. În mod implicit, Excel va afișa numai fișierele Excel.
După ce ați selectat fișierul și ați făcut clic pe „Deschide”, va apărea fereastra Expert Import Text. Aici, asigurați-vă că este selectată opțiunea „Delimitat”. De asemenea, puteți alege rândul în care încep datele dvs. Îl vom păstra pe al nostru pe primul rând. Când sunteți gata, faceți clic pe „Următorul”.
În fereastra următoare, asigurați-vă că selectați „Virgula” în secțiunea Delimitare. Veți observa o schimbare în fereastra de previzualizare. Când sunteți gata, faceți clic pe „Următorul”.
În fereastra finală, va trebui să specificați formatul datelor coloanei. Vom lăsa pe a noastră la „General”, dar în funcție de tipul de date pe care le importați, este posibil să doriți să alegeți o altă opțiune. Când sunteți gata, faceți clic pe „Terminare”.
Datele noastre ar trebui acum importate cu succes și organizate cu grijă în Excel!
Acum tot ce mai rămâne este să salvați fișierul ca fișier CSV. Mergeți la fila „Fișier”.
Selectați „Salvare ca” în panoul din stânga.
În caseta tip fișier, probabil ați observat că există trei tipuri diferite de fișiere CSV. Acestea sunt după cum urmează:
CSV UTF-8
CSV (Macintosh)
CSV (MS-DOS)
Există foarte puțină diferență între prima și a treia opțiune. Veți dori să selectați a doua opțiune dacă sunteți un utilizator Mac. În acest exemplu, totuși, vom selecta opțiunea „CSV (MS-DOS)”.
Acum tot ce mai rămâne de făcut este să dați clic pe „Salvați”. Acum ați convertit cu succes fișierul Word într-un fișier CSV.