Inițierea unui apel de conferință nu trebuie să fie o sarcină complicată. Smartphone-ul tău, fie el iPhone sau Android, are capacitatea de a efectua automat apelul și de a introduce codul de acces necesar. Tot ce trebuie să faci este să creezi un contact special.
Această metodă simplifică lucrurile, mai ales când ai nevoie să te conectezi la o conferință în timp ce conduci. În era asistenților virtuali precum Google Assistant și Siri, formarea manuală a numerelor de telefon pare desuetă. Personal, mă conectez săptămânal la conferințe pentru muncă și căutam o modalitate rapidă de a mă alătura discuțiilor fără a fi nevoie să butonez telefonul.
Din fericire, automatizarea acestui proces este foarte simplă. Indiferent dacă folosești un iPhone sau un dispozitiv Android, poți salva conferința ca pe un contact pe care să-l apelezi rapid, fie printr-o simplă atingere, fie folosind o comandă vocală.
Un avertisment rapid
Singura condiție pentru a salva conferința ca un contact este ca firma ta să utilizeze un singur cod de acces sau ID de conferință. Dacă ID-ul se schimbă la fiecare întâlnire, va trebui să formezi manual sau să creezi contacte multiple, câte unul pentru fiecare cod.
Cum să salvezi o conferință ca și contact pe Android
Pentru acest tutorial, voi folosi un Google Pixel 2 XL, dar pașii sunt similari pe alte dispozitive Android. Începe prin a deschide aplicația Contacte și selectează opțiunea „Creează un contact nou”.
Introdu un nume relevant pentru întâlnire și adaugă orice alte detalii de contact pe care le consideri utile.
Introdu numărul de telefon de zece cifre, apoi apasă pe butonul simbolurilor din stânga jos a tastaturii numerice. Selectează opțiunea „Pauză” pentru a adăuga o pauză la număr (apare sub formă de virgulă), apoi introdu codul de identificare al conferinței.
Apasă pe bifa din dreapta sus pentru a salva noul contact.
În final, efectuează un apel de test. În funcție de configurarea companiei tale, este posibil să fie nevoie să adaugi pauze suplimentare pentru a sincroniza corect apelul. Dacă este necesar, modifică numărul de telefon, adaugă o pauză în plus și încearcă din nou.
Odată ce totul funcționează, vei fi la un click sau o comandă vocală distanță de a te alătura întâlnirii!
Cum să salvezi o conferință ca și contact pe iPhone
Ca și în cazul dispozitivelor Android, începe prin a deschide aplicația Contacte și apasă semnul plus din colțul dreapta sus.
Adaugă un nume pentru întâlnire și orice alte informații dorești.
Introdu numărul de telefon de zece cifre, apoi apasă pe butonul cu simboluri din colțul stânga jos.
Selectează opțiunea „Pauză” pentru a introduce o pauză (va apărea ca o virgulă), iar apoi introdu codul de identificare al conferinței. Apasă „Terminat” din dreapta sus pentru a salva contactul.
Efectuează un apel de test, ultimul pas. În funcție de modul în care este configurată conferința de compania ta, este posibil să fie necesar să adaugi pauze suplimentare pentru o sincronizare perfectă. Dacă este cazul, editează numărul de telefon, adaugă una sau două pauze suplimentare și încearcă din nou.
După ce funcționează, vei putea accesa conferința printr-o simplă atingere sau comandă vocală!