Cum să remediați sunetul YouTube care nu se redă sau nu se sincronizează pe Smart TV

Recomandări cheie

  • Redați din nou videoclipurile din bibliotecă pentru a remedia rapid sunetul dezactivat în aplicația YouTube.
  • Ieșiți și redeschideți aplicația dacă redarea din nou a videoclipului nu funcționează.
  • Principalele motive pentru nesincronizarea sunetului în videoclipuri sunt conexiunile slabe la internet și aplicația YouTube supraîncărcată sau sistemele de operare Smart TV.

Uneori, videoclipurile aplicației YouTube sunt redate fără sunet pe un Smart TV. Alteori, sunetul de pe videoclipurile YouTube poate fi desincronizat. În timp ce ambele probleme sunt un obstacol pentru streaming fără întreruperi, există soluții simple.

Ce trebuie să faceți dacă audio YouTube nu se redă pe Smart TV

Dacă întâmpinați probleme cu calitatea audio în timp ce vizionați YouTube pe Smart TV, iată câteva soluții simple pe care le puteți încerca.

Metoda 1: Redați videoclipul din bibliotecă/Recente

Cea mai ușoară și mai nedureroasă metodă de a remedia sunetul aplicației YouTube care nu este redat pe Smart TV este să redai videoclipuri din Bibliotecă sau din Istoricul vizionărilor. Puteți găsi biblioteca dvs. (care deține videoclipurile dvs. recente) în meniul din stânga al aplicației YouTube.

  Muzeit este un player de muzică YouTube pentru Chrome cu descoperire socială

Metoda 2: Ieșiți și redeschideți aplicația YouTube

Dacă redarea unui videoclip din lista recentă nu funcționează (și ar trebui), ieșirea și relansarea aplicației YouTube TV este următoarea cea mai bună soluție.

Metoda 3: Reporniți Smart TV-ul

Dacă problema persistă, o repornire completă a televizorului inteligent poate ajuta la ștergerea datelor salvate și stocate. Pur și simplu oprirea și pornirea televizorului poate să nu funcționeze; va trebui să închideți sistemul de operare – apăsând lung butonul de pornire de pe telecomanda televizorului sau oprind alimentarea unității – și reporniți televizorul.

Câteva cauze obișnuite și remedieri pentru sunetul aplicației YouTube TV nu este redat

Este posibil să nu fie o problemă cu aplicația sau televizorul. Dacă întâmpinați în continuare probleme cu sunetul aplicației YouTube TV care nu este redat în videoclipuri, încercați aceste sfaturi generale pentru a vă asigura că v-ați acoperit bazele.

1. Verificați dacă aveți căști wireless conectate

Dacă ascultați frecvent conținutul Smart TV folosind un set de căști fără fir, acesta poate fi în continuare conectat. Acest lucru va afecta întregul sunet care vine de la Smart TV; nu doar videoclipuri de pe YouTube.

Pentru a verifica dacă aveți unul conectat, creșteți sau micșorați volumul și vedeți dacă afișează o pictogramă Bluetooth. O altă modalitate de a verifica este să căutați dispozitive Bluetooth atașate în setările Smart TV-ului pentru dispozitive sau accesorii la distanță.

2. Selectați un difuzor pentru ieșirea sunetului

Unele televizoare inteligente au opțiunea de a activa și dezactiva difuzorul principal. Căutați difuzorul televizorului pentru a verifica dacă este setat în poziția oprit. Veți găsi acest lucru în setările audio/sunetului Smart TV-ului.

  Cum să redirecționați un videoclip YouTube cu comenzi rapide de la tastatură

3. Resetați din fabrică televizorul inteligent

Dacă nimic altceva nu funcționează, încercați să resetați din fabrică televizorul inteligent. Fiți avertizat, totuși, că acest lucru vă va face să pierdeți toate datele salvate, aplicațiile instalate și datele de conectare.

Pentru a face acest lucru, accesați setările Smart TV-ului și navigați la opțiunea Despre. În această subsecțiune, ar trebui să găsiți opțiunea de resetare din fabrică. Poate fi necesar să introduceți un cod PIN pentru a începe resetarea din fabrică a televizorului inteligent.

Audio YouTube nu se sincronizează cu televizorul dvs.? Încercați aceste remedieri

Videoclipurile nesincronizate nu sunt deloc distractiv de vizionat. Iată ce puteți face pentru a remedia problema.

Metoda 1: Verificați-vă conexiunea la internet

O conexiune la internet întreruptă poate cauza o întârziere între redarea audio și video pe Smart TV. Asigurați-vă că conexiunea dvs. la internet este stabilă.

Metoda 2: Reporniți televizorul inteligent

Sunetul nesincronizat ar putea fi cauzat de un sistem suprasolicitat și de resursele disponibile scăzute. Repornirea televizorului inteligent ar putea ajuta la eliberarea memoriei de lucru și la ștergerea datelor și a memoriei cache salvate, ceea ce ar putea ajuta la sunetul întârziat sau glisant.

Accesați setările Smart TV-ului, selectați Preferințe dispozitiv, apoi alegeți opțiunea Restart.

Metoda 3: Ștergeți memoria cache a aplicației YouTube

Dacă problema nu se află în sistemul dvs., este posibil să aparțină aplicației YouTube în sine. Golirea memoriei cache ar putea face ca aplicația să funcționeze mai bine. Iată cum să goliți memoria cache a aplicației YouTube pe Android.

  • Pentru a șterge memoria cache a aplicației YouTube de pe televizorul inteligent Android, accesați Setări.
  • Navigați la Aplicații sau la o opțiune numită similar.
  • Selectați YouTube din lista de aplicații.
  • Derulați în jos la opțiunea de golire cache.
  • Faceți clic pe aceasta și spuneți da pentru a șterge memoria cache a aplicației YouTube de pe Smart TV.
  •   Cum să remixați un scurt YouTube

    Metoda 4: Încercați să comutați audio la formatul PCM pe televizor

    Audio întârziat și nesincronizat ar putea fi, de asemenea, agravat, în funcție de formatul audio selectat pe Smart TV. Comutarea ieșirii audio în format PCM, care este unul dintre cele mai frecvent utilizate formate audio, poate ajuta la reducerea acestei apariții. Iată cum să faci asta:

  • Accesați setările Smart TV-ului.
  • Navigați la opțiuni audio sau setări de sunet.
  • Căutați opțiunea Ieșire digitală.
  • Schimbați-l în PCM.
  • Metoda 5: Actualizați sau reinstalați aplicația YouTube

    Este posibil ca versiunea de YouTube pe care o rulați să nu fie pe deplin compatibilă cu sistemul de operare al televizorului dvs. inteligent. Încercați să actualizați sau să reinstalați aplicația.

    Cu această soluție, poate fi necesar să vă conectați la contul dvs. YouTube.

    Dacă aplicația YouTube este preinstalată pe Smart TV, cel mai probabil, nu o veți putea dezinstala. Cu toate acestea, dacă ați dezactivat actualizările pentru aplicațiile de pe televizor, este posibil să utilizați o versiune mai veche a aplicației YouTube.

    Iată cum puteți verifica dacă Smart TV rulează cea mai recentă versiune a aplicației YouTube.

  • Accesați fila Aplicații de pe Smart TV. (Puteți ajunge aici și prin setările televizorului.)
  • Căutați și deschideți aplicația Magazin Google Play.
  • Navigați la profilul dvs.
  • Accesați Setări > Actualizare automată a aplicațiilor.
  • Comutați această opțiune pentru a vă actualiza întotdeauna aplicațiile.
  • După cum puteți vedea mai sus, s-ar putea să existe multe lucruri care vă împiedică să transmiteți continuu pe YouTube. Cu toate acestea, cu câteva remedieri simple, ar trebui să puteți reveni la vizionarea site-ului video online pe televizorul inteligent.