08/18/2022

Cum să remediați problemele audio ale întâlnirii Zoom

Instrumentele și aplicațiile pentru întâlniri online, indiferent pe care o utilizați, toate se bazează pe hardware-ul sistemului dvs. pentru a funcționa. Toți vor folosi dispozitivul de intrare și ieșire audio de pe sistemul dvs. (și camera web dacă doriți). Dispozitive audio august să fie ușor de conectat și de utilizat atunci când vine vorba de redarea muzicii sau înregistrarea de voce, dar instrumentele de întâlnire au adesea probleme în conectarea la ele.

Remediați problemele audio ale întâlnirii Zoom

Zoom poate fi folosit dintr-un browser modern de desktop sau poate fi folosit prin intermediul aplicațiilor sale dedicate desktop. Problemele audio cu Zoom apar de obicei pe desktop-uri. Este mult mai puțin probabil ca aplicațiile mobile să întâmpine probleme. Dacă aveți probleme audio într-o întâlnire Zoom, încercați următoarele.

1. Dezactivați/dezactivați sunetul

Asigurați-vă că nu v-ați alăturat întâlnirii cu microfonul dezactivat sau că setările întâlnirii nu dezactivează toți participanții la sosire.

Verificați cu gazda echipei (utilizați funcția de chat) sau faceți clic pe pictograma microfonului din stânga jos pentru a activa sunetul.

2. Pleacă și alătură-te din nou

Dacă v-ați alăturat unei întâlniri Zoom și nu îi puteți auzi pe ceilalți participanți sau aceștia nu vă pot auzi, puteți părăsi și să vă alăturați din nou la întâlnire.

Faceți clic pe butonul Sfârșit din dreapta jos.
Selectați opțiunea de plecare.
După ce ați părăsit întâlnirea, ieșiți și redeschideți Zoom (sau reporniți browserul).
Alăturați-vă din nou la întâlnire și verificați sunetul.

  Remediați accelerarea termică a laptopului

3. Verificați permisiunile aplicației

Zoom are nevoie de permisiunea de a accesa atât microfonul, cât și difuzoarele din sistemul dvs. înainte de a putea auzi sau vorbi într-o întâlnire. Dacă utilizați Zoom într-un browser, browserul trebuie să aibă acces la difuzoare și microfon, iar site-ul trebuie să aibă permisiunea de a-l folosi (permisiuni în browser).

Pentru a verifica permisiunile aplicației Zoom pe Windows 10;

Deschideți aplicația Setări cu comanda rapidă de la tastatură Win+I.
Accesați Confidențialitate.
Selectați fila Microfon.
Asigurați-vă că accesul la microfon este activat.
Derulați în jos și asigurați-vă că Zoom are permisiunea de a folosi microfonul.

Pentru a verifica permisiunile aplicației Zoom pe macOS;

Deschideți Preferințe de sistem.
Accesați Securitate și confidențialitate.
Selectați fila Confidențialitate.
În coloana din stânga, selectați Microfon.
Verificați panoul din dreapta și Zoom ar trebui să fie listat.
Dacă Zoom nu este listat, faceți clic pe butonul plus și adăugați-l.

Pentru a verifica permisiunile în browser pentru Zoom;

Asigurați-vă că browserul are permisiunea de a accesa microfonul din Preferințe de sistem (macOS) sau din aplicația Setări (Windows 10).
Accesați Zoom și conectați-vă.
Faceți clic pe pictograma lacăt din bara URL și selectați Setări site din meniu.
Permite accesul la microfon.

4. Testați dispozitivul de intrare/ieșire audio

Zoom are un test încorporat pentru dispozitivele audio. Folosiți-l pentru a vă asigura că sunetul funcționează în aplicație. Puteți rula testul când întâlnirea a început sau înainte ca aceasta să înceapă.

În întâlnirea Zoom, faceți clic pe butonul drop-down de lângă microfon.
Selectați opțiunea Testare difuzor și microfon.

Dacă sunetul nu funcționează, încercați aceste sfaturi de depanare pentru Windows 10 și parcurgeți celelalte soluții pe care le-am enumerat.

  Sanity Returns: cum noile logo-uri USB4 vor simplifica cumpărăturile

5. Schimbați dispozitivul audio

Dacă aveți mai multe dispozitive audio conectate la sistem, încercați să comutați la altul. Zoom august nu utilizați același dispozitiv audio ca cel care este activ.

Faceți clic pe rețeaua drop-down către microfon.
Din meniu, selectați un alt dispozitiv audio care este conectat la sistem.

Concluzie

Problemele audio ale lui Zoom nu sunt complicate, deoarece aplicația în sine este destul de simplă. Se va conecta la dispozitivele de intrare/ieșire audio cu puțin efort. Asigurați-vă că aplicația este setată să folosească dispozitivul corect și că nu v-ați dezactivat sunetul în timpul întâlnirii.