Cum să remediați Netflix care nu se încarcă pe Sony Smart TV

Televizoarele inteligente se bazează pe aplicații pentru a funcționa, majoritatea oferind acces la servicii de streaming populare, cum ar fi Netflix, Hulu sau Amazon. De obicei, aceste televizoare nu includ un browser web, astfel încât conținutul este redat prin intermediul aplicațiilor dedicate.

Probleme cu încărcarea Netflix pe un televizor inteligent Sony

Deși Sony produce o gamă variată de televizoare inteligente, dacă întâmpini dificultăți în a viziona Netflix, soluțiile prezentate se aplică la majoritatea modelelor, inclusiv seria Bravia și modelele mai vechi.

1. Verificări preliminare

Înainte de a încerca soluții mai complexe, efectuează aceste verificări rapide:

Reîncepe routerul. Apasă butonul de pornire de pe router timp de 5 secunde, apoi eliberează-l și așteaptă 15 secunde. Apasă din nou butonul pentru a porni routerul și așteaptă până când luminile indicatoare se stabilizează.
Verifică dacă televizorul este conectat la rețea. Testează conectivitatea prin streaming cu o altă aplicație.
Asigură-te că poți accesa Netflix pe alte dispozitive, cum ar fi telefonul sau computerul. Dacă Netflix nu funcționează pe niciun dispozitiv, problema poate fi la Netflix. Poți verifica aici dacă Netflix are probleme. Furnizorul tău de internet (ISP) ar putea, de asemenea, să blocheze Netflix. Unii ISP-uri limitează accesul la streamingul media, cu excepția abonamentelor speciale. Contactează ISP-ul pentru a afla dacă streamingul este restricționat.
Dacă folosești un VPN pentru a accesa Netflix, dezactivează-l și verifică dacă problema se rezolvă. Dacă funcționează fără VPN, acesta poate fi blocat de Netflix sau are probleme de conectivitate.

2. Actualizarea software-ului

Televizoarele inteligente Sony (cele care nu folosesc Android) rulează pe un firmware propriu, care trebuie actualizat periodic. Asigură-te că firmware-ul televizorului este la zi.

Folosește telecomanda pentru a selecta pictograma Ajutor (?).
Navighează la Asistență clienți>Actualizare software>Rețea.
Selectează Da când ți se cere să descarci sau să instalezi actualizarea.

Notă: Televizorul Sony trebuie să fie conectat la internet pentru a actualiza firmware-ul.

3. Repornirea televizorului Sony

Repornirea televizorului inteligent Sony poate remedia problemele cu streamingul Netflix.

Caută butonul de pornire pe televizor, de obicei pe marginea sau în apropierea acesteia. Dacă nu îl găsești, consultă manualul.
Apasă și menține apăsat butonul până când televizorul repornește.

4. Relansarea aplicației Netflix

Aplicațiile de pe televizoarele inteligente nu se închid complet când treci la alta. Ele rămân suspendate în fundal, ceea ce poate cauza probleme la reluarea lor.

Pe telecomanda televizorului Sony, ține apăsat butonul Acasă.
Așteaptă să apară comutatorul de sarcini.
Selectează aplicația Netflix și apasă butonul în jos sau Enter.
Confirmă închiderea aplicației.
Deschide din nou aplicația și încearcă streamingul.

5. Resetarea aplicației Netflix

Dacă relansarea aplicației nu rezolvă problema, o poți reseta. Aceasta va șterge memoria cache a aplicației, dar nu vei pierde datele. S-ar putea să fie nevoie să te conectezi din nou la Netflix.

Apasă butonul Acasă de pe telecomandă.
Navighează la Aplicații>Setări>Aplicații>Gestionare aplicații.
Selectează Netflix din listă.
Alege Ștergeți datele și confirmă.
Relansează aplicația Netflix.

6. Resetarea conexiunii la internet

Resetează conexiunea la internet pe televizorul Sony.

Apasă butonul Acasă de pe telecomandă.
Navighează la Setări>Setări sistem>Configurare.
Selectează Rețea>Actualizează conexiunea.

Concluzie

Televizoarele inteligente pot avea uneori probleme cu redarea conținutului online, multe neavând o modalitate simplă de a șterge cookie-urile și a reîmprospăta conținutul. Televizoarele Sony îți permit să ștergi memoria cache a aplicațiilor, ceea ce rezolvă de obicei problema.