Cum să remediați eroarea „Ceva a mers greșit” a Microsoft Outlook pe Windows

Mesajul de eroare oarecum vag „Ceva a mers prost” al Microsoft Outlook poate apărea atunci când încercați să vă configurați contul sau când utilizați aplicația în general. Fără o indicație clară a ceea ce nu merge bine, remedierea unor astfel de erori Outlook poate fi dificilă.

Pentru a vă ajuta, am enumerat toate modalitățile posibile de a remedia eroarea „Ceva a mers prost” în Outlook pentru Windows.

1. Editați fișierele de registry

Descoperirea automată este o funcție ingenioasă care permite Outlook să configureze automat setările contului de e-mail fără a necesita introducerea manuală a utilizatorului. Dacă acest serviciu primește rezultate neașteptate de la serverul web terță parte, Outlook ar putea afișa mesajul de eroare „Ceva a mers prost”. Pentru a rezolva acest lucru, va trebui să faceți câteva modificări la fișierele de registry de pe computer.

După cum probabil știți, efectuarea de modificări incorecte la fișierele de registry poate face sistemul dvs. inoperabil. Prin urmare, este recomandabil să faceți o copie de rezervă a tuturor fișierelor de registry sau să creați un punct de restaurare înainte de a continua.

  • Apăsați Win + R pentru a deschide caseta de dialog Run.
  • Tastați regedit în casetă și apăsați Enter.
  • Selectați Da când apare promptul User Account Control (UAC).
  • Lipiți următoarea cale în bara de adrese din partea de sus și apăsați Enter pentru a naviga rapid la tasta AutoDiscover.
     ComputerHKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOfficeXX.0OutlookAutoDiscover 

    Înlocuiți XX.0 în calea de mai sus cu versiunea dvs. de Office (16.0 = Office 365, Office 2019 și Office 2016, 15.0 = Office 2013).

      Cum să remediați Windows 10 ștergând toate setările la eroarea de conectare
  • Faceți clic dreapta pe cheia AutoDiscover și selectați Nou > Valoare DWORD (32 de biți).
  • Redenumiți DWORD în ExcludeHttpsRootDomain.
  • Faceți dublu clic pe DWORD nou creat și setați-i valoarea la 1.
  • Faceți clic dreapta pe cheia AutoDiscover din nou și selectați Nou > Valoare DWORD (32 de biți). Denumiți DWORD ExcludeHttpsAutoDiscoverDomain.
  • Faceți dublu clic pe ExcludeHttpsAutoDiscoverDomain DWORD și setați valoarea acestuia la 1.
  • Creați încă două valori DWORD numite ExcludeSrvRecord și ExcludeLastKnownGoodUrl și setați valorile lor la 1.
  • Reporniți computerul după aceasta și verificați dacă încă primiți eroarea „Ceva a mers prost” în Microsoft Outlook.

    2. Deschideți Outlook în modul sigur

    Uneori, programele de completare terță parte din Outlook pot perturba procesele aplicației și pot declanșa astfel de erori. Pentru a verifica dacă acesta este cazul, puteți încerca să porniți Outlook în modul sigur.

    Dacă Outlook funcționează conform așteptărilor, înseamnă că unul dintre programele de completare dvs. cauzează problema. Pentru a găsi vinovatul, va trebui să dezactivați toate suplimentele și să le reactivați pe rând. Iată pașii pentru același lucru.

  • În aplicația Outlook, faceți clic pe Fișier > Opțiuni.
  • În fereastra Opțiuni Outlook, selectați fila Suplimente din bara laterală din stânga.
  • Faceți clic pe butonul Go de lângă Add-in-uri COM.
  • Debifați toate casetele de selectare pentru a dezactiva programele de completare și apoi faceți clic pe OK.
  • Reporniți aplicația Outlook și activați programele de completare unul câte unul până când eroarea apare din nou. După ce găsiți suplimentul supărător, luați în considerare eliminarea acestuia pentru a evita astfel de probleme.

    3. Goliți cache-ul Outlook

    Datele de cache depășite sau corupte pot determina un comportament neadecvat de Outlook și pot afișa erori neobișnuite. Dacă aceasta este cauza problemelor dvs., ștergerea memoriei cache a aplicației Outlook ar trebui să reia lucrurile. Pentru a face acest lucru, utilizați acești pași:

      Cum să faci o captură de ecran pe Windows 11? 6 moduri
  • Apăsați pe Win + R pentru a deschide comanda Run (vedeți cum să deschideți caseta de dialog Windows Run pentru mai multe informații).
  • Tastați %localappdata%MicrosoftOutlook în caseta de text și apăsați Enter.
  • În folderul RoamCache care se deschide, apăsați Ctrl + A pentru a selecta toate fișierele și faceți clic pe pictograma coș de gunoi din partea de sus pentru a le șterge.
  • 4. Reparați-vă profilul Outlook

    Un alt motiv pentru care este posibil să primiți eroarea „Ceva a mers prost” în Outlook este dacă există o problemă cu profilul dvs. Outlook. Puteți încerca să vă reparați profilul Outlook pentru a vedea dacă asta restabilește normalitatea. Iată pașii pentru același lucru.

  • Deschideți aplicația Outlook și faceți clic pe meniul Fișier din partea de sus.
  • În fila Informații, faceți clic pe Setări cont și selectați Setări cont.
  • Selectați profilul dvs. din fila E-mail și faceți clic pe Reparare.
  • Permiteți Outlook să vă repare profilul și apoi reporniți aplicația.

    5. Eliminați și adăugați din nou contul dvs

    Dacă repararea profilului Outlook nu ajută, următoarea cea mai bună opțiune este să vă eliminați contul de e-mail din aplicația Outlook și să îl adăugați înapoi. Iată cum să o faci.

  • Deschideți aplicația Outlook.
  • Navigați la Fișier > Informații > Setări cont > Setări cont.
  • Sub fila E-mail, selectați contul și faceți clic pe Eliminare.
  • Selectați Da pentru a continua.
  • Odată eliminat, faceți clic pe opțiunea Nou din fila E-mail și configurați din nou contul.

    6. Eliminați parola Outlook din Managerul de acreditări

    Ați primit eroarea „Ceva a mers prost” în timp ce adăugați un cont în Outlook? Acest lucru ar putea fi cauzat de datele învechite din Managerul de acreditări. Puteți încerca să eliminați orice intrări Outlook din Managerul de acreditări pentru a remedia problema.

      Cum să vă sincronizați imaginea de fundal pe desktop-uri pe Windows 10
  • Faceți clic pe pictograma de mărire din bara de activități.
  • Introduceți manager de acreditări în casetă și selectați primul rezultat care apare.
  • Selectați Acreditări Windows.
  • Selectați intrarea legată de contul dvs. și faceți clic pe Eliminare.
  • Rularea instrumentului de reparare Office de la Microsoft este o modalitate eficientă de a rezolva problemele cu aplicațiile Office precum Outlook. Deci, dacă sfaturile de mai sus nu ajută, puteți rula instrumentul de reparare Office ca ultimă soluție.

  • Apăsați Win + S pentru a deschide meniul de căutare.
  • Introduceți Control Panel în casetă și apăsați Enter.
  • Faceți clic pe meniul drop-down din colțul din dreapta sus pentru a selecta Pictograme mari.
  • Faceți clic pe Programe și caracteristici.
  • Selectați suita Microsoft Office din listă și faceți clic pe butonul Modificare din partea de sus.
  • Selectați opțiunea Reparație rapidă.
  • Faceți clic pe butonul Reparare.
  • Dacă problema persistă chiar și după aceasta, repetați pașii de mai sus pentru a efectua o reparație online. Acest proces poate dura puțin mai mult, dar este cel mai probabil să rezolve problema.

    Remedierea erorii „Ceva a mers greșit” din Outlook pe Windows

    Întâlnirea unor astfel de erori în aplicația Outlook vă poate afecta productivitatea și vă poate lăsa frustrat. Sperăm că soluțiile enumerate mai sus au ajutat la rezolvarea erorii „Ceva a mers prost” în Microsoft Outlook.

    Acestea fiind spuse, dacă toate sfaturile de mai sus se dovedesc ineficiente, vă recomandăm să contactați echipa oficială de asistență Microsoft pentru asistență suplimentară.