Cum să rambursați o aplicație iOS pe care ați cumpărat-o accidental

Achizițiile accidentale sunt destul de ușor de făcut pe un ecran tactil. Este posibil să nu știți unde ați atins din greșeală ecranul. Există și riscul să descărcați aplicații false și/sau contrafăcute. Deși aplicațiile false sau contrafăcute sunt în mare parte o problemă pentru Android și Google Play Store, iOS App Store nu este impermeabil la aceasta. Caz elocvent; cel Subreddit Apple are un thread pe o aplicație Cuphead falsă pe care utilizatorii o descarcă. Dacă sunteți unul dintre puținii care au cumpărat aplicația falsă sau ați cumpărat din greșeală alte aplicații false, puteți obține o rambursare. Iată cum să rambursați o aplicație iOS.

Rambursați o aplicație iOS

Dacă ați achiziționat din greșeală o aplicație, trebuie să o deschideți cel puțin o dată înainte de a putea solicita o rambursare. Deschideți aplicația, lăsați ecranul de deschidere să se încarce și gata.

Apoi, vizitați Apple raportează o problemă pagina și conectați-vă cu același ID Apple pe care l-ați folosit pentru a cumpăra aplicația. Accesați fila Aplicații și faceți clic pe butonul „Raportați o problemă” de lângă aplicația pe care doriți să o rambursați. Aplicația va apărea numai după ce s-a terminat de descărcat, așa că dacă vă dați seama la mijlocul descărcării că ați făcut o achiziție proastă, ar trebui să lăsați aplicația să termine descărcarea. Dacă aplicația tot nu apare în această listă, deschideți-o pe dispozitiv și lăsați-o deschisă timp de până la cinci minute.

După ce faceți clic pe butonul „Raportați o problemă”, vi se oferă un meniu derulant cu opțiuni pentru a vă descrie problema. Selectați opțiunea „Nu am vrut să achiziționez acest articol” și introduceți ceva similar în caseta de descriere de mai jos. Faceți clic pe Trimite și Apple va rambursa achiziția în 5-7 zile lucrătoare.

  Cum să sincronizezi datele ciclului menstrual cu aplicația iOS 9 Health

Avertismente

Vă recomandăm să raportați o problemă cu o achiziție accidentală cât mai curând posibil. Apple, foarte probabil, revizuiește cererile de rambursare în cazul în care cineva încearcă să folosească sistemul. Dacă jucați un joc mult timp și apoi încercați să obțineți o rambursare, Apple nu va coopera și nici nu ar trebui.

De asemenea, este posibil să aveți probleme la rambursarea mai multor aplicații simultan. Dacă acesta este cazul, cel mai bine este să discutați cu asistența prin chat Apple și ei vor putea rezolva problema pentru dvs. Veți observa că nu toate achizițiile de aplicații apar pe pagina Raportați o problemă. Acest lucru se datorează faptului că există o limită la cât de departe puteți raporta automat problemele pentru o aplicație. Dacă doriți să raportați o problemă pentru o achiziție mult mai veche (plătită sau gratuită), va trebui să luați legătura cu Asistența Apple. Acest lucru nu funcționează pentru aplicațiile pe care le-ați oferit.