Cum să porniți un site de marketing afiliat și să câștigați bani

Marketingul afiliat este un termen nou în lumea marketingului. Constă atât din strategiile de marketing tradiționale, cât și din cele contemporane.

Majoritatea companiilor restricționau anterior marketingul la ziare, panouri publicitare și alte metode de publicitate legate de presă. Odată cu introducerea computerelor și progresele tehnologice, activitățile de marketing au început și pe platformele tehnice.

Marketingul afiliat este o formă de marketing în care companiile își desfășoară activitățile de marketing cu ajutorul blogurilor, microsite-urilor, listelor de e-mail, marketing video etc. De asemenea, face uz de companii și site-uri web terțe.

Acest articol va discuta ce este marketingul afiliat, activitatea sa și avantajele și dezavantajele sale. Vom discuta, de asemenea, tipurile de marketing afiliat, sfaturi de care trebuie să țineți cont și cum să creați un site web de marketing afiliat.

Ce este Marketingul Afiliat?

Potrivit Google, semnificația Affiliate este de a conecta o organizație la una mai mare. Cum se leagă acest lucru cu marketingul afiliat? Ei bine, hai să mergem conform sensului exact al marketingului afiliat. Înseamnă că o companie angajează sau plătește editori sau persoane terțe pentru a comercializa sau promova bunurile și serviciile companiei.

Știm că marketingul înseamnă generarea de trafic și creșterea veniturilor. În această formă de marketing, un afiliat câștigă prin comercializarea produselor unei alte persoane sau companiei. Marketingul Afiliatului ajută persoana sau compania să facă bani prin produsele vândute sau prin numărul de vizitatori ai site-ului.

Marketingul afiliat este o nouă formă de marketing, care este utilizată pe scară largă în zilele noastre, deoarece aproape toți oamenii folosesc platforme de social media și dispozitive inteligente. Depinde de utilizarea internetului și a site-ului web. „Afiliatul” în marketingul afiliat susține produsele pe orice platformă tehnologică sau social media. Ei fac marketing prin bloguri, postări pe rețelele sociale, site-uri web proprii, canale YouTube sau marketing video.

Cum funcționează marketingul afiliat?

Funcționarea marketingului afiliat este destul de simplă. Să presupunem că o companie de comerț electronic dorește să ajungă la un public mai mare de utilizatori și clienți de internet. Dar rețeaua acestei companii de comerț electronic este mică. Această companie poate angaja un afiliat. Lista de site-uri web sau de marketing prin e-mail pe care le deține un afiliat determină dimensiunea rețelei sale.

Majoritatea recomandă angajarea unui afiliat cu mai multe site-uri web sau liste de e-mail, deoarece este o rețea extinsă. Apoi, Afiliatul contractat informează și îndeamnă rețeaua sa să achiziționeze bunurile furnizate pe site-ul de comerț electronic.

Afiliatul poate posta un afiș, poate face publicitate textului, poate posta link-uri pe site-urile sale web sau poate trimite e-mail-uri clienților. Companiile folosesc articole, videoclipuri și fotografii ca reclame pentru a atrage atenția clienților asupra unui serviciu sau bun.

  Remedierea nu se poate face captură de ecran din cauza politicii de securitate

Vizitatorii care dau clic pe reclamele sau linkurile menționate de Afiliat sunt destinați să ajungă pe site-ul de comerț electronic. Compania câștigă prin numărul de vizitatori. Atunci când se face o achiziție, compania de comerț electronic finanțează contul Afiliatului cu compensația convenită, variind de la 5% la 10% din prețul de vânzare dacă vizitatorul decide să cumpere bunurile sau serviciul.

Care sunt avantajele marketingului afiliat?

Deoarece marketingul afiliat se răspândește pe scară largă, acesta a oferit multe beneficii companiilor terțe (afiliate) și companiei. Dintre aceste numeroase beneficii, am discutat aici top 5 profesioniști ai marketingului afiliat.

Costuri accesibile cu forța de muncă

Un cost considerabil de formare este asociat cu angajarea de marketeri pe plan intern, pe lângă salariul și avantajele locului de muncă. Afacerile care folosesc strategia de marketing afiliat plătesc doar pentru rezultate, economisindu-le bani. Venitul unui agent de marketing afiliat este determinat de numărul de clienți potențiali sau de conversii pe care le produc. Când comparăm beneficiile și dezavantajele marketingului afiliat pentru companii, costul scăzut al personalului iese în evidență ca un beneficiu semnificativ.

Cost redus de intrare

Unul dintre avantajele sale cheie este că sectorul de marketing afiliat oferă oamenilor o atitudine antreprenorială și un mediu de învățare împlinit. Cu toate acestea, în comparație cu construirea unui produs de la zero și vânzarea acestuia, marketingul afiliat este considerabil mai simplu și nu necesită cunoștințe anterioare.

Control rapid și eficient al traficului

Există mai multe modalități prin care companiile noi își extind audiența, de la marketing digital la marketing video și social media. Chiar dacă aceste strategii de marketing ar putea oferi rezultate, înrolarea editorilor care utilizează în prezent diverse strategii de marketing poate ajuta afacerea să-și extindă acoperirea și câștigurile mult mai rapid. Prin urmare, marketingul afiliat este una dintre cele mai eficiente moduri de a crește traficul.

Ajută la îmbunătățirea produselor

Afiliații pot oferi informații prin contrastarea sinceră a produsului cu altul sau subliniind dezavantajele acestuia atunci când trimit recenzii despre produse pe orice site. Comercianții cu amănuntul pot folosi comentariile pentru a-și îmbunătăți produsele și pentru a obține un avantaj competitiv pe piață.

Afiliații de marketing nu au plafon de câștig

Este nevoie de mult efort pentru a dobândi abilități de marketing pe internet, dar odată ce le aveți, puteți face publicitate oricărei marfă. Cel mai bine ar fi să aveți instrumentele, programele și stimulentele adecvate pentru a face acest lucru. Afiliații folosesc în general instrumente plătite scalabile, bloguri, rețele online, liste de e-mail și alte surse de trafic plătit. Pe măsură ce produsul sau serviciul își extinde audiența, la fel și marca și veniturile Afiliatului.

Care sunt dezavantajele marketingului afiliat?

Ca orice altă strategie, marketingul afiliat are și propriul său set de dezavantaje. Am discutat mai jos patru dezavantaje comune cu care se confruntă afiliații sau companiile în marketingul afiliat.

Probabilitate mare de eșec

Preponderența programelor de afiliere este ineficientă și există mai multe cazuri de programe de afiliere care au eșuat deoarece afiliații nu și-au îndeplinit obiectivele interne. Achiziția scăzută a afiliaților poate fi cauzată de o rată a comisionului neviabilă și de o pagină de destinație prost proiectată. Ca urmare, este posibil ca comerciantul cu amănuntul să nu atragă suficienți afiliați pentru a acoperi costurile.

Ar putea dăuna reputației unei mărci

Afiliații care nu respectă regulile mărcii pot fi riscanți din punct de vedere financiar și reputațional. Atunci când afiliații nu comercializează în mod adecvat serviciile companiei, există multe șanse ca reputația mărcii companiei să fie pătată.

Afiliații nu au nicio autoritate asupra produsului sau plății

Afiliații au o influență redusă asupra performanței produsului, serviciului clienți și branding. Ei nu pot schimba tactica comercianților și doar direcționează traficul către ofertă. În plus, faptul că afiliații nu au niciun control asupra plăților îi îndepărtează pe mulți oameni care altfel ar putea fi interesați de marketingul afiliat.

  Remediați eroarea prinsă de excepție netratată CoD Black Ops 2

Concurență puternică

Numeroase persoane se înscriu zilnic pentru a deveni afiliați de marketing, atrase de perspectiva unei plăți mari din practică. Cu alte cuvinte, există o mare concurență.

Care sunt sfaturile de avut în vedere în timpul marketingului afiliat?

Știm deja că marketingul afiliat este un sector în creștere al industriei de marketing. Am enumerat câteva sfaturi de care ar trebui să ții cont în timpul marketingului afiliat pentru a te ajuta să prosperi în cariera ta.

Construiți credibilitatea pe piață

Eforturile tale de marketing afiliat trebuie să ia în considerare credibilitatea, deoarece clienții potențiali trebuie să se simtă suficient de încrezători în tine pentru a-ți urma sfaturile. În funcție de sectorul dvs. și de lucrurile pe care le susțineți, veți avea nevoie de credibilitate pentru a genera vânzări afiliate. Construirea credibilității necesită timp.

Deci, dacă începeți cu crearea de conținut de marketing afiliat, nu ar trebui să vă așteptați să obțineți succes imediat. Construirea credibilității necesită perseverență, consecvență și răbdare.

Înțelegeți nișa înainte de a începe să le promovați

Înainte de a începe să promovați un produs, ar trebui să înțelegeți cu atenție nișa acestuia. Intervievarea altor utilizatori ai bunului sau serviciului, sau chiar cu cel care îl creează sau îl vinde, este o posibilitate pe care ați putea lua în considerare înțelegerea mai bine a conținutului dvs.

Experiența autentică a utilizatorului unui produs și cunoștințele în domeniu ale unui specialist în produse conferă recomandărilor dumneavoastră mai multă greutate. Acest lucru ar putea oferi sugestiei dvs. mai multă substanță și vă poate ajuta să transmiteți o narațiune publicului dvs.

Oferiți valoare mai degrabă decât conținut

Pe lângă oferirea conținutului, puteți oferi și valori suplimentare, cum ar fi bonusuri, coduri etc. Marketerii oferă ocazional bonusuri oricui cumpără pentru a-și promova programele de afiliere. Puteți încheia un acord cu compania de promovare pentru a oferi un stimulent special pentru publicul dvs. dacă aveți un public adecvat și un angajament ridicat.

Deoarece vă puteți încuraja publicul să cumpere prin linkurile dvs. pentru reduceri speciale, companiile își pot direcționa cu mai mult succes vânzările către publicul corect. Aceasta este cu siguranță o situație câștigătoare pentru tine și companie.

CTA atractive

Trebuie să vă gândiți cu atenție unde și cum să inserați link-uri și coduri afiliate în materialul dvs. Un utilizator intrigat nu trebuie să le rateze, deși este esențial să nu fii intruziv. CTA-urile pot salva ziua în această circumstanță. În comparație cu adresele URL care sunt publicate pe site-ul sau blogul dvs., butoanele CTA generează mai multe conversii.

Intră în evaluări și recenzii (asigură-te că le păstrezi autentice)

Adăugarea de evaluări și recenzii poate ajuta la atragerea multă atenție, deoarece majoritatea publicului preferă să vadă modul în care produsul a afectat utilizatorii săi anteriori. Puteți adăuga evaluări și recenzii prin intermediul mărfii prin site-uri web autentice și le puteți face hyperlink pentru a dovedi datele. Menținerea evaluării și a recenziilor actualizate și autentice este importantă pentru a menține credibilitatea.

Fii deschis la experimentare

Marketingul afiliat nu se limitează întotdeauna la scris. Puteți încerca diverse metode de marketing noi și experimentale pentru a atrage un public. Vă puteți filma folosind și culegând recompensele unui obiect tangibil. Acesta permite clienților să înțeleagă mai bine utilitatea produsului înainte de a face o achiziție. Dacă primiți marfa printr-un colet, vă puteți împărtăși experiența de despachetare pe rețelele sociale.

Rămâneți consecvenți (și păstrați răbdarea)

Ultimul sfat este să fii consecvent și să ai răbdare. Procesul de marketing afiliat necesită răbdare, inteligență și uniformitate. Începerea marketingului afiliat este uneori copleșitoare odată ce o faci, este destul de plină de satisfacții și de ușor.

Cum se creează un site web de marketing afiliat?

Crearea unui site web de marketing afiliat este ușoară și poate fi realizată de oricine dorește să înceapă marketingul afiliat. Mai jos este prezentat un proces în 10 pași despre cum să creați un site web de marketing afiliat pe care îl puteți urma pentru a vă începe site-ul.

  8 cele mai bune instrumente de gestionare a accesului la identitate (IAM)

Decideți modelul – Nișă, Influencer, Locație

Înainte de a începe site-ul dvs., ar trebui să fiți clar despre subiectul pe care doriți să îl promovați pe site-ul dvs. Există o varietate de nișe disponibile, cum ar fi alimente, călătorii, turism, gadgeturi, bunuri de larg consum etc.

Puteți alege unul sau mai multe subiecte și puteți începe să căutați influenți și locații potrivite pentru nișa dvs. Principalul lucru la care ar trebui să acordați atenție este alegerea unui subiect care vă interesează și tendințele pieței.

Faceți o listă cu programele de afiliere asociate acestora

Un site web de comerciant online va plăti unui site afiliat un comision în schimbul trimiterii de trafic în cadrul unui program de afiliere. Aceste site-uri web afiliate afișează link-uri către site-ul web al comerciantului și sunt plătite printr-un anumit contract. Trebuie să cauți numărul de programe de afiliere asociate cu subiectul care te interesează.

Există, în general, două tipuri de programe de afiliere: interne și terțe. Într-un program de afiliere intern, un comerciant se conectează cu afiliatul utilizând un software în loc de o rețea. În timp ce în programele de afiliere terță parte, cum ar fi CJ și ShareASale, comerciantul se conectează la o rețea.

Selectați domeniul și gazda web

Următorul pas este să selectați numele site-ului dvs., care este numele domeniului. Numele site-ului dvs. ar trebui să fie captivant, la modă și atractiv pentru public. Odată ce te-ai hotărât asupra numelui de domeniu, alege-ți gazda web. Există o mare varietate de gazde web disponibile pe internet. Cel mai bine ar fi să vă alegeți gazda web în funcție de cerințele și bugetul dumneavoastră.

Alegeți un constructor de site-uri web

Crearea unui site web atractiv este o necesitate pentru marketingul afiliat. După ce vă decideți găzduirea și domeniul, alegeți generatorul de site-uri web. Ca și gazdele web, există mulți constructori de site-uri web disponibili pe internet. Așadar, ținând cont de cerințele și bugetul dvs., țineți cont de bugetul de cerințe dacă ați alege și generatorul de site-uri web.

Aprofundați teme și pluginuri

Puteți alege o temă pentru constructorul de site-uri web. Nișa și tipul unui site web, cum ar fi un site de comerț electronic, un blog personal etc., vor afecta temele și pluginurile disponibile. Adăugarea de pluginuri la o temă poate ajuta la optimizarea site-ului web. De asemenea, tema ar trebui să fie atractivă pentru a face pagina de destinație atractivă, iar site-ul ar trebui să funcționeze fără probleme pentru a atrage publicul.

Începeți să creați bloguri în jurul listei de programe de afiliere

Trebuie să începeți să generați venituri din eforturile dvs. de marketing prin crearea de conținut interesant și util, care să vă ajute cititorii să ia decizii de cumpărare înțelepte. Pentru a începe procesul de generare a conținutului, puteți utiliza ghiduri, liste, articole, rețele sociale, reclame etc. Aceste tipuri de materiale sunt destul de populare și pot extinde audiența site-ului dvs.

Lucrați la SEO și strategii de social media

Dacă doriți să obțineți cel mai mult de pe site-ul dvs. afiliat, trebuie să îl optimizați pentru motoarele de căutare. Adăugiri precum cuvinte cheie, linkuri externe, butoane de partajare etc. vă pot ajuta să faceți acest lucru. În plus, trebuie să fii activ pe rețelele de socializare pentru a te promova pe tine, site-urile și blogurile către un public mai larg.

Fii cu ochii pe concurenți

Pe lângă monitorizarea performanței generale a site-ului dvs., trebuie să vă monitorizați și concurentul. Urmărindu-le, puteți identifica care componente au cele mai bune rate de conversie și puteți înțelege mai bine avantajele și deficiențele site-ului dvs.

Cunoașteți cererea pieței

Cunoașterea cererii de pe piață poate ajuta la crearea de conținut care să răspundă nevoilor actuale. Acest lucru, la rândul său, vă va ajuta să aveți o interacțiune mai bună cu vizitatorii și să creșteți acoperirea site-ului dvs.

Urmăriți succesul marketingului afiliat

Stabiliți câteva instrumente de analiză pentru a urmări strategia dvs. de marketing afiliat și pentru a lua decizii informate. Le puteți folosi pentru a urmări volumul de vizitatori și sursele site-ului dvs., ratele de conversie și cele mai puțin populare și cele mai puțin populare postări de conținut.

Concluzie

Marketingul afiliat câștigă rapid lumina reflectoarelor în zilele noastre. Oferă noi oportunități de angajare și, de asemenea, ajută companiile să își reducă volumul de muncă. Cu ajutorul programelor de afiliere precum Amazon Associates și Canva, a devenit foarte ușor să vă configurați propriul site web, să creați conținutul dorit și să îl publicați după preferințele dvs.

Deși necesită multă răbdare și responsabilitate (de a oferi cele mai bune produse publicului tău), domeniul marketingului afiliat este foarte interesant și deține o mulțime de perspective!

De asemenea, puteți explora cel mai bun software de afiliere pentru a vă ajuta să vă derulați programul de afiliere.