Cum să obțineți o certificare Meta (Facebook) Blueprint în 2022?

Sunt foarte puține suflete pe această planetă care să nu fi auzit de Facebook. Facebook nu este doar un gigant al rețelelor sociale, ci s-a transformat într-un conglomerat care absoarbe alte platforme de social media precum WhatsApp și Instagram.

Companiile se grăbesc să-și construiască portofoliul pe platformă, toate din motivele corecte. Având în vedere popularitatea în creștere, Facebook a lansat certificări Blueprint pentru a oferi mai multe utilizatorilor săi.

Înainte de a intra în cele mai bune modalități de obținere a certificărilor Facebook (meta) Blueprint, mai întâi să înțelegem ce înseamnă termenul și de ce ar trebui să conteze pentru tine.

Ce sunt certificările Meta (Facebook) Blueprint?

Certificarile Meta Blueprint sunt cursuri de învățare online și programe de formare pentru ca dvs. să profitați la maximum de platformele de marketing Facebook. După cum am menționat mai devreme, companiile se grăbesc să-și construiască portofoliul pe Facebook. Fiecare persoană, individ și întreprindere la scară mică, mijlocie și mare încearcă să-și împingă produsul înaintea concurenților în modul corect. Meta Blueprint permite tocmai asta fără nicio implicare a intermediarilor.

Cursurile oferite sunt gratuite, rapide, auto-ghidate și în ritm propriu, concepute pentru a vă îmbunătăți abilitățile de marketing pe Facebook, Instagram, Messenger și WhatsApp.

Întregul Meta Blueprint este clasificat în două secțiuni, Programe de învățare și Certificari Blueprint. Programele de învățare sunt disponibile pentru întreprinderile mici, mărcile, agențiile, persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, educatorii, organizațiile non-profit, liderii comunității, dezvoltatorii și aproape toți cei care au vigoare să învețe.

Certificarile Meta Blueprint vă ajută să faceți o amprentă în marketingul digital devenind un profesionist Meta Certified. Programele de certificare oferite de Meta Blueprint recunosc un nivel avansat de competență cu toate aplicațiile și serviciile din grupul Facebook.

Pe lângă aceste cursuri oferite de Meta pe site-ul său web, ele sunt oferite și de unele dintre cele mai importante platforme de cursuri online, care pot fi consultate la confortul utilizatorilor.

Meta Blueprint de Meta

Întrucât vorbim de cursuri pentru Meta Marketing, devine imperativ să vorbim mai întâi despre cursurile oferite de Facebook. Am discutat deja despre modul în care Meta și-a clasificat cursurile în două părți: programe de învățare și cursuri de certificare. Ne vom concentra pe certificările Blueprint pentru aceasta.

Facebook Inc., ca afacere, sa transformat recent în Meta, cu viziunea de a încorpora realitatea virtuală sub umbrela sa. Următoarele programe de certificare sunt oferite.

  • Digital Marketing Associate: Asociat 100-101: Digital Marketing Associat
  • Marketing Science Professional: Professional 200-101
  • Creative Strategy Professional: Professional 300-101
  • Media Planning Professional: Professional 400-101
  • Media Buying Professional: Professional 410-101
  • Dezvoltator de marketing: Professional 500-101
  • Dezvoltator avansat de marketing: Professional 510-101
  • Dezvoltator API de publicitate: Professional 520-101

Puteți alege certificările care vă entuziasmează și vă ajută să vă construiți cariera în același timp. Puteți susține examenul online de 90 de minute pe site, obținând astfel certificarea. Da, este la fel de simplu.

  Blocarea chatului împiedică accesul la Facebook, Messenger și Whatsapp [Android]

The cursuri oferite de Meta sunt în întregime gratuite, în ritm propriu și independente de dispozitiv, ceea ce le face unul dintre cele mai căutate și populare cursuri de pe internet. Gama de cursuri și certificări despre care am discutat mai devreme are ceva de oferit tuturor, de la începători la dezvoltatori avansați.

Profesioniștii, studenții și proprietarii de afaceri își pot planifica acum cursurile și timpul de învățare după convenție, profitând la maximum de această oportunitate.

Asociat 100-101: Asociat Marketing Digital

Asociat Meta Certified Digital Marketing acoperă conceptele de bază de publicitate pe Facebook, Messenger și Instagram.

Digital Marketing Associate este considerat potrivit pentru marketerii entry-level cu puțină sau deloc experiență relevantă în domeniu. Aceasta înseamnă persoane în căutarea unui loc de muncă, studenți sau profesioniști care caută o schimbare în industrie.

Durata examenului de certificare este de 90 de minute, care vă testează înțelegerea diferitelor produse care alcătuiesc metafamiliile, familiaritatea cu prezența platformei, elementele fundamentale ale reclamei, gradul de conștientizare a creării și gestionării reclamelor și Raportare.

Profesionist Meta Certified Marketing Science

The Certificare știință de marketing examenul se referă la utilizarea datelor, perspectivelor și măsurătorilor pentru a lua decizii de marketing informate. Este considerat relevant pentru candidații cu peste 3 ani de experiență în carieră cu consultanță privind strategiile de măsurare și execuția cercetării, cunoștințe de statistică și abilități de manipulare a datelor.

Rolurile aplicabile pentru examenul Meta Certified Marketing Science Professional sunt analist media, cercetător de date, cercetător cantitativ, partener de măsurare, analist FMP de măsurare și consultant (tehnic).

Certificarea acoperă evaluarea obiectivelor de afaceri prin indici cheie de performanță (KPI), ipoteza și determinarea variabilelor pentru testare și măsurare, aplicarea conceptelor pentru validare/invalidare, performanța analizei, generarea de perspective și recomandarea de soluții optime de măsurare pentru a atinge o abordare bazată pe date.

Profesionist Meta Certified Creative Strategy

Certificare Media Creative Strategy de Meta identifică și recunoaște competențele avansate ale candidaților în luarea deciziilor strategice. Acesta certifică brief-uri creative de impact bazate pe perspectivă. Cu ajutorul unei astfel de certificări, candidații pot căuta oportunități în spațiul creativ al Facebook, Messenger și Instagram Marketing.

Examenul este potrivit pentru profesioniștii de strategie care dobândesc experiență în publicitate creativă pe Facebook și platforme de social media asociate, cum ar fi Messenger și Instagram.

Certificarea acoperă fundamentele mobile, cercetarea și perspectivele, dezvoltarea pe scurt și evaluarea și măsurarea ca parte a programului lor. Se așteaptă ca studenții să fie capabili să sublinieze trecerea consumatorilor către dispozitive mobile și să înțeleagă poziția Facebook în cadrul trecerii la echipele creative.

Profesionist în planificare media certificat Meta

Certificare profesională în planificare media este pentru competența de a proiecta o strategie de marketing end-to-end pentru Meta. Acest lucru ar trebui să se alinieze cu obiectivele de afaceri și ar trebui, de asemenea, să completeze un plan de marketing holistic. Certificarea Media Planning își propune să le permită agenților de marketing Meta să poată atinge obiectivele de marketing bazate pe informații și date.

Durata examenului este de 105 minute și este considerată potrivită pentru planificatorii digitali, planificatorii media, planificatorii programatici, planificatorii comuni, consultanții de marketing și rolurile hibride de planificare și cumpărare.

Pregătirea pentru Media Planning Professional se poate face prin resursele recomandate și oferite de Facebook/Meta pe platformele lor sub formă de cursuri online, teste practice și ghiduri de studiu. Ai putea lua ajutorul tuturor acestor resurse pentru a înțelege cererea examenului și a oferi mai bine testul propriu-zis.

  Cum să amânați o pagină sau o persoană de Facebook timp de 30 de zile

Înainte de a încerca certificarea Media Planning Professional, se recomandă ca candidații să dobândească abilități precum evaluarea nevoilor, învățare și perspective, monitorizarea performanței campaniei, strategia media și recomandările media. Aceștia ar trebui să fie capabili să traducă provocările agenților de publicitate în indici cheie de performanță specifici și măsurabili. Ei ar trebui să poată utiliza cercetarea din industrie și instrumentele meta pentru a identifica și a profita de noi oportunități.

Meta Certified Media Buying/Shopping Professional

Certificare profesională în achiziții media de Meta identifică candidații cu competențe avansate în instrumente, politici și practici necesare pentru a cumpăra reclame pe Facebook, Messenger și Instagram. Acest examen certifică cunoștințele candidaților despre reclamele și campaniile Facebook.

Durata examenului este de 105 minute și este considerată potrivită pentru cumpărătorii de media digitală, vânzătorii de conturi, managerii de cont, directorii de cont, directorii de marketing, managerii de rețele sociale, agenții de marketing de marcă și consultanții de marketing.

Certificarea Media Shopping deschide oportunitatea candidaților de a obține Insigna de Specialist de Specialist în Comerț Digital după obținerea Certificarii Meta Media Buying Professional.

Programa de examen acoperă planificarea campaniei, configurarea, optimizarea și măsurarea și raportarea. Înțelegerea elementelor fundamentale ale Meta Buying-ului, obiectivele de afaceri, scenariile, publicul și politicile sunt testate în cadrul examenului.

Dezvoltator de marketing Meta Certified

Certificare Dezvoltator de Marketing măsoară competenţa elevilor în implementarea tehnică a soluţiilor de marketing. Certificarea cuprinde un examen cu întrebări cu răspunsuri multiple, împreună cu o evaluare de codificare.

Durata examenului testului MCQ este de 90 de minute, iar durata evaluării de codificare este de aproximativ 1 oră. Certificarea este considerată potrivită pentru dezvoltatorii de software, inginerii front-end, dezvoltatorii de site-uri web, consultanții IT, integratorii de tehnologie, consultanții de tehnologie, managerii de conturi tehnici și managerii de parteneri tehnici.

În timp ce majoritatea certificărilor sunt multilingve, certificările Meta Certified Marketing Developer sunt disponibile numai în limba engleză. Similar cu certificarea anterioară, Marketing Developer oferă studenților oportunități de a câștiga insigne pentru Mobile Ad Technical Specialist și Advertising API Specialist. Această oportunitate este, totuși, disponibilă numai după finalizarea certificării.

Înainte de a încerca examenul, studenții trebuie să își clarifice conceptele despre crearea unui manager de afaceri, managementul activelor, pixeli, catalogul de produse, deciziile și fluxul de produse. De asemenea, studenții trebuie să se simtă confortabil cu conceptele de depanare legate de integrarea pixelilor, fluxul de produse, potrivirea produsului și potrivirea avansată.

Dezvoltator Meta Certified Ads API

The Certificare Meta Ads API Developer evaluează competența în configurarea și depanarea integrărilor API de marketing. Certificarea umbrelă acoperă o întrebare cu răspunsuri multiple și o evaluare de codificare similară cu certificatul anterior despre care am discutat.

Durata examenului cu întrebări cu răspunsuri multiple este de 90 de minute și aproximativ 2 ore pentru evaluarea de codificare. Testarea și evaluarea sunt considerate potrivite pentru dezvoltatorii de software, inginerii full-stack, inginerii backend și arhitecții de soluții. Cu toate acestea, pentru a putea apărea pentru certificare, trebuie să fi obținut certificarea de Dezvoltator de marketing certificat Facebook. Testul este disponibil doar în limba engleză.

Resursele disponibile pentru ca studenții să se aclimatizeze cu structura și conținutul examenului sunt disponibile sub formă de cursuri online, teme de practică de codificare, documentație pentru dezvoltatori și seturi de practică.

  19 cele mai bune rețele publicitare pentru agenți de publicitate – alternative Google și Facebook (Meta).

Acum că știți despre toate examenele, iată câteva resurse care vă vor ajuta să vă pregătiți pentru Certificarea Meta Blueprint.

Facebook Learn

Vom începe chiar de la producător. Pe lângă furnizarea de certificări, Facebook oferă și cursuri online gratuite pentru a vă pune afacerea online, pentru a stabili o prezență și pentru a capta atenția publicului cu postări și anunțuri interactive. De asemenea, ajută proprietarii de afaceri în construirea de relații digitale cu clienții prin strategii creative îmbunătățite și optimizate.

Programele de învățare de la Facebook Business Learn au multe de oferit când vine vorba de conținut. Deoarece conținutul este deținut și gestionat de Facebook, acesta este actualizat continuu cu cele mai recente modificări ale algoritmului și alte actualizări.

Udemy

Curs de marketing pentru certificarea afacerii pe Facebook de Benjamin Wilson de la Entrepreneur Academy își antrenează solicitanții să optimizeze pagina de pornire a mărcii Facebook, Identificarea și modul corect de a interacționa cu clienții. Cursul de marketing Facebook certificat Udemy acordă, de asemenea, o atenție deosebită reclamelor plătite pentru a promova mărcile pe Facebook, valorificând totodată conținutul grupurilor Facebook. De asemenea, poți învăța să implici informațiile Facebook în planificarea ta strategică.

Markeko

Markeko oferă mai multe întrebări practice care acoperă o serie de subiecte și subiecte relevante pentru examenul de certificare Facebook (meta) Blueprint. Își antrenează studenții în planificare, cumpărare și asociere prin sesiuni înregistrate și live.

HubSpot

HubSpot nu este o resursă naturală pentru examen. Cu toate acestea, puteți afla încă multe despre publicitatea pe Facebook prin HubSpot. Este considerat potrivit pentru managerii de social media, managerii de marketing și directorii de afaceri. Cursurile HubSpot sunt concepute pentru ca dvs. să învățați să generați clienți potențiali și să vă dezvoltați afacerea prin reclame Facebook, să creați campanii câștigătoare și să rulați reclame eficiente.

Curriculumul de certificare HubSpot Facebook (Meta) Blueprint acoperă Tutorialul Facebook Lead Generation; Noțiuni introductive cu Facebook Ads și un dolar pe zi Facebook Ads peste 3 lecții, 15 videoclipuri, 2 chestionare repartizate pe o durată totală de 1:24 de ore.

Coursera

Coursera, similar cu HubSpot, nu este o resursă directă pentru examen. Dar este o platformă excelentă pentru a afla despre Facebook Advertising, deoarece își instruiește studenții cu privire la conceptele Facebook în general. Cursul oferit de Coursera, Advertising with Facebook, face parte din certificatul de profesionist în marketing Meta Social Media cu peste 4,8 evaluări evaluate de peste 1.250 de utilizatori.

Deși veți învăța tot ce aveți nevoie pentru Certificatul Facebook la Coursera, această platformă este considerată cea mai bună pentru structurarea campaniilor în Meta Ads, stabilirea bugetului, plasarea și programarea reclamelor.

LinkedIn Learning

Când vorbim de certificări profesionale, platforme precum LinkedIn nu poate fi lăsat în urmă. Deși s-ar putea să nu te antreneze în mod dedicat pentru examen, Megan Adams, Instructor la cursurile Linked Learning, este plină de concepte și lecții de care ai nevoie pentru certificare.

Ceea ce este mai bun la programul LinkedIn Learning pentru certificarea Facebook este că oferă și certificatul de absolvire la finalizarea cursului. La LinkedIn Learning, veți învăța să vă amplificați publicitatea pe Facebook și să creați și să gestionați campanii publicitare Facebook.

Cuvinte finale

Certificarea Facebook Blueprint este o modalitate excelentă de a-ți face loc în spațiul de marketing digital care pare să crească doar în următorii ani. Deveniți un profesionist certificat de Facebook cu mult înaintea celorlalți și obțineți jobul de vis pe care l-ați dorit întotdeauna.

Iată câteva cursuri care vă vor ajuta să deveniți manager de rețele sociale.