03/29/2024

19 cele mai bune rețele publicitare pentru agenți de publicitate – alternative Google și Facebook (Meta).

Oamenii se întreabă adesea cum acești mari giganți ai tehnologiei precum Google și Facebook câștigă bani, deoarece sunt liberi de a folosi pentru orice utilizator.

Toate acestea se datorează cuvântului specific „reclame”. Există mai multe startup-uri și afaceri stabilite în această lume în creștere rapidă. Majoritatea dintre ei păstrează deoparte o sumă semnificativă pentru scopul lor de marketing.

În secolul al XX-lea, acești industriași și proprietari de companii aveau opțiuni precum ziare, reviste și fluturași. În afară de ei, o reclamă de televiziune avea o mică posibilitate, dar nu era o piață atât de masivă pentru agenții de publicitate, deoarece numărul de utilizatori era scăzut.

Interesant este că la începutul secolului al XXI-lea, lucrurile s-au schimbat de modelul de afaceri Google și Facebook (Meta), iar agenții de publicitate au acum opțiuni de a-și afișa produsele sub formă de media digitală.

Ce este o rețea de publicitate?

Rețelele publicitare sunt piețe pentru agenți de publicitate și editori. Aceștia funcționează ca agregatori pentru a le permite agenților de publicitate să își plaseze anunțurile în locuri disponibile pe diferite site-uri web și platforme mobile. Acestea ajută platformele online să-și monetizeze spoturile publicitare disponibile, potrivindu-le cu cerințele agenților de publicitate.

Termenul de rețea publicitară este media imparțial. Cu toate acestea, este folosit frecvent ca o „Rețea de publicitate”, deoarece centrul comercial al editorilor și agenților de publicitate se găsește progresiv pe Internet. Contrastul esențial dintre mass-media tipărită și rețelele de promovare online este că cele bazate pe web transmit reclame populației generale printr-un server de reclame.

După ce au auzit asta, toată lumea ar putea avea în minte doar două nume: Google Ads și Facebook Ads. Nu vă înșelați în acest caz, deoarece Google și Facebook sunt cunoscuți ca acționari majori în cercurile media și publicitare. Au realizat venituri din reclame combinate 219 milioane USD în 2020, revendicând 34% din totalul pieței.

Dar, piața nu se limitează la aceste platforme. În prezent, există o mulțime de rețele publicitare pe care agenții de publicitate le pot încerca. Dar ar trebui să țineți cont de anumite lucruri înainte de a finaliza orice platformă.

Ce lucruri să aveți în vedere atunci când alegeți o rețea publicitară pentru a vă comercializa produsul?

Publicitatea bazată pe web a crescut enorm în această lume în curs de dezvoltare. Astfel, cantitatea de rețele publicitare s-a extins ca niciodată în aceste două decenii. Se dovedește a fi excesiv de dificil pentru un agent de publicitate să aleagă care rețea publicitară este cea mai potrivită pentru realizarea afacerii sale și capabilă să găsească publicul țintă perfect legat de afacerea companiei.

Mai jos sunt câteva dintre punctele de care trebuie să țineți cont atunci când alegeți o companie de rețea publicitară pentru produsul dvs.

Strategie de marketing

Strategia de marketing variază de la companie la companie, deoarece depinde de produsul și bugetul companiei. Unele produse ale companiei sunt dezvoltate astfel încât să se adreseze doar unei anumite nișe de public, în timp ce unele produse sunt produse pentru toți oamenii fără nicio discriminare.

De exemplu, companii precum Lamborghini și Dior ar trebui să aibă strategii de marketing după ce-i țin în minte pe milionari și miliardari. În schimb, produsele companiilor precum Colgate și Pepsi sunt concepute pentru toată lumea și de aceea trebuie să ajungă la tot felul de oameni. Deci, fiecare rețea publicitară are o comunitate specializată de editori, așa că trebuie să alegeți acea agenție publicitară care poate fi utilă pentru strategia dvs. de marketing.

Locație vizată

Fiecare companie are o populație vizată în mai multe regiuni în funcție de gama de produse. De exemplu, Hyundai este o companie din Coreea de Sud și acum își vinde mașinile în întreaga lume. Deci, au un buget de marketing pentru toate țările diferite în care își vând produsul.

O opțiune este să angajați o companie globală de rețea publicitară și să le acordați contractul pentru ca toate companiile să negocieze. O posibilitate mai mare este ca aceștia să aibă contractul la o rată mult mai mică decât se aștepta, dar acest lucru le poate afecta și publicul vizat.

Există o altă opțiune în care acordați contracte, văzând rețelele publicitare locale și legătura lor cu audiența țării respective. În această opțiune, trebuie să alegeți diferite rețele publicitare pentru diferite țări. Cu toate acestea, fiecare rețea de publicitate are o acoperire și aglomerație mai bune în anumite locuri. De exemplu, Crazy House este cel mai bun atunci când doriți să vizați China, JumpTap dacă vizați SUA și așa mai departe.

Lista editorilor

Credeți sau nu, editorii joacă un rol important în orice reclamă. Dacă anunțul potrivit este plasat în locul greșit, nu va face magia. Pentru a exemplifica, dacă vreun produs de la Salmon Sister – unul dintre bannerele publicitare ale mărcii de pește cu cele mai bune conserve ar fi plasat pe blog cu titlul „Top 5 produse vegane pentru rutina ta zilnică”, ce s-ar întâmpla? Nimeni nu va face clic pe acel banner, deoarece editorul are un public diferit de publicul vizat al companiei.

  Cum să creezi și să partajezi o poveste pe Facebook

Fiecare rețea publicitară este formată din mulți editori. Dar amintiți-vă întotdeauna că trebuie privită calitatea și nu cantitatea. În general, rețelele publicitare își menționează lista lungă de inventare sau editori alocați cu ele, dar caută întotdeauna editorii conform companiei tale.

În cazul în care reclama este legată de sectorul auto, în mod firesc trebuie să vedeți dacă rețeaua are editori care au legătură cu mașini sau alt vehicul. Solicitați lista de site-uri unde vor fi afișate anunțurile dvs.! Acest lucru vă va ajuta să vă faceți o idee mai bună despre asta.

Metodologii metrice

Înainte de a găsi o rețea publicitară pentru reclama dvs., trebuie să decideți care valoare de măsurare este cea mai bună pentru promovarea dvs. Unele rețele publicitare sunt potrivite pentru CPM, iar altele sunt pentru CPA sau CPC.

  • CPM: este cost pe mile. CPM se mai numește CPT, adică cost pe mie, ceea ce înseamnă că dorim să plătim costul pentru fiecare 1000 de afișări. De exemplu, dacă CPM este de 10 USD, înseamnă că costul a 1000 de afișări este de 10 USD.
  • CPA: este costul pe acțiune. Este cheltuiala cheltuită pentru clicuri/conversie. De exemplu, promovarea dvs. a atras 1000 de clicuri la 100 USD și ați realizat 100 de conversii. Deci, suma dvs. CPA este de 10 USD în acest moment. Cu cât valoarea CPA este mai mică, înseamnă că rata de conversie este mare.
  • CPC: este costul pe clic. Similar cu CPM, CPC este, de asemenea, o măsurătoare utilizată în publicitatea online. Singura diferență dintre ele este că acest cost se bazează pe clicuri și nu pe afișări. Dacă unui utilizator i se afișează anunțul, dar dacă nu face clic pe el, nu va exista nicio taxă, deoarece costul se bazează numai pe clicuri. De exemplu, dacă CPC este de 3 USD, înseamnă că fiecare clic costă 3 USD, deci 20 de clicuri vă vor costa 60 USD.

Acum, știți toate modalitățile de a alege o rețea publicitară perfectă pentru reclama dvs. În prezent, Google și Facebook (acum Meta) dețin majoritatea cotei în lumea publicității digitale. Dar ar trebui să fie conștienți de toate celelalte rețele publicitare, altele decât Google și Facebook. De asemenea, oferă servicii excelente și, de cele mai multe ori, cu costuri reduse în comparație cu acești doi mari giganți.

YouTube și Instagram sunt, de asemenea, alternative excelente pentru Google și Facebook. Totuși, întorsătura aici este că YouTube a fost parte integrantă a Google Inc. din noiembrie 2016, în timp ce Instagram este deținut de Meta Inc., deoarece Facebook a cumpărat Instagram în 2012. Acesta este motivul pentru care nu acoperim YouTube și Instagram în această listă.

Consultați această listă cu 19 companii de rețele publicitare ca fiind cele mai bune alternative pentru reclamele Google și Facebook.

Reclame de căutare Apple

Apple Search Ads (ASA) este un canal de rețea publicitară care conectează agenții de publicitate cu un grup de interese influent. În prezent, există 20 de milioane de dezvoltatori de aplicații iOS înscriși 500 de milioane de vizitatori în fiecare săptămână, provocând o rivalitate furioasă pentru toate verticalele. Ei au succes în a colecta un venit de 100 de miliarde de dolari.

Apple Search Ads vine cu două opțiuni, Basic și Advanced. Versiunea avansată vine cu funcții suplimentare la un cost mai mare comparativ. Rețineți că, cu Apple Search Ads, o reclamă similară nu va apărea pentru fiecare utilizator. Există câteva tipuri de reclame, iar variantele includ numărul de imagini și videoclipuri.

Yahoo Ad Tech

Yahoo Ad Tech oferă o mulțime de instrumente de cumpărare și vânzare. Include un DSP multicanal (Demand Side Platforms) și Exchange. DSP este platforma pusă la dispoziție de Yahoo unde Cumpărătorii de publicitate pot licita și cumpăra inventar, își pot gestiona achizițiile și își pot urmări anunțurile.

Principalul USP (Propunere de vânzare a utilizatorului) al Yahoo Ad Tech este parteneriatul exclusiv care oferă acces non-rival la inventar premium, sigur pentru marcă, cu cea mai mare vizibilitate în nativ, video și display.

Reclame Amazon

Reclame Amazon are acces la peste 300 de milioane de conturi active totale. Au dobândit o înțelegere profundă a modului în care clienții se gândesc la articolele și mărcile pe care le găsesc, le examinează și le cumpără pe web.

Oferă servicii precum Sponsorizarea produselor, mărcilor și afișărilor. În afară de asta, oferă, de asemenea, reclame audio și video și anunțuri personalizate pentru clienții lor. DSP (platforma la cerere) Amazon le permite agenților de publicitate să cumpere în mod programatic reclame grafice, video și audio. Ei oferă șapte servicii diferite și opt produse diferite clienților lor. În prezent, Amazon Ads lucrează în 18 țări diferite, cum ar fi Australia, Brazilia, India și multe altele.

  Cum să transmiteți în direct pe Facebook de pe iOS și Android

Taboola

Taboola este o rețea publicitară locală de publicitate cu sediul în New York. Distribuie conținut „sugerat” în diferite destinații și spații populare de știri vizitate. Cei mai repetați utilizatori ai Taboola Ads sunt din companiile mijlocii (51-1.000 de angajați) și din industria de marketing și publicitate.

Au parteneriate exclusive cu cei mai importanți editori din lume, cum ar fi USA Today, NBC, MSN, Business Insider, Bloomberg și multe altele. Taboola vă va ajuta să vă atingeți obiectivele de marketing cu ușurință și să generați clienți potențiali valoroși.

Reclame TikTok

TIC-tac a avut peste 1 miliard de utilizatori din septembrie. Reclamele TikTok pot ajunge acum la un public estimat pentru adulți (18+) de 825 milioane de oameni din întreaga lume. Platforma oferă diferite tipuri de reclame, cum ar fi reclame în feed, reclame imagine, reclame video, reclame spark, reclame pangle, reclame carusel, reclame pentru vizualizare de sus, provocări cu hashtag-uri de marcă și efecte de marcă (autocolante și filtre de marcă).

TikTok oferă o soluție simplă în 4 pași pentru ca agenții de publicitate să publice un anunț pe platforma lor. Pașii de bază includ alegerea obiectivului și selectarea publicului. După aceea, trebuie să vă introduceți bugetul. În ultimul pas, trebuie să vă proiectați anunțul și apoi sunteți gata cu reclama.

Reclame Snapchat

Snapchat Reclamele sunt utilizate în principal de agenții de publicitate care doresc să vizeze generația milenială. Cel mai mare număr pe Snapchat este al acestei comunități de vârstă fragedă. Puteți viza anunțuri în funcție de interese, comportamente, locație și multe altele. Împreună cu asta, conectați-vă cu oamenii care conduc noi comportamente și valori care schimbă lumea.

Cu Snapchat Ads, aveți o piață totală adresabilă de aproximativ 319 milioane de utilizatori. Acești utilizatori sunt activi zilnic. În afară de asta, Snapchat ajunge la aproape 75% dintre mileniali și GenZ, așa că ar ajuta la creșterea mărcii dvs. printre aceștia. Dacă vii cu un brand pentru tineri, nu există o platformă mai bună decât Snapchat. Promoțiile tale pot crește vertiginos în rândul tinerilor.

Afaceri Twitter

Afaceri Twitter oferă aproape 20 de opțiuni de produse pe platforma lor pentru a afișa reclamele dvs. personalizate. Mai jos sunt câteva dintre adopțiile esențiale pe care le puteți găsi pe Twitter.

  • Reclame promovate
  • Reclame pentru urmăritori
  • Twitter Amplify
  • Twitter Live
  • Sondaje
  • Preluare Twitter
  • Hashtag-uri de marcă
  • Notificare de marcă

Si multe altele…

Twitter este o platformă cu o comunitate solidă. Dacă doriți să faceți o prezență în rețelele sociale ca marcă, Twitter este cel mai bun loc pentru a vă afișa produsele sau serviciile.

Reclame Spotify

Cu câțiva ani în urmă, dacă vreun agent de publicitate dorea să vizeze un public iubitor de muzică, nu trebuia decât să opteze pentru Radio FM. Dar acum, lucrurile s-au schimbat. Reclame Spotify în principal, vă oferă trei opțiuni pentru a vă filtra publicul vizat: Demografie, Comportament și Contexte. În plus, vă puteți restrânge publicul folosind direcționarea personalizată.

Spotify oferă opțiuni de publicitate adaptabile. Deci, există ceva pentru tine, indiferent de dimensiunea planului tău financiar. Agenții de publicitate pot începe totul cu doar 250 USD prin intermediul platformei lor de publicitate cu autoservire, Ad Studio.

Microsoft Ads

Microsoft Ads are o amprentă până la care să ajungă 41 de milioane de consumatori, efectuând 400 de milioane de căutări în fiecare lună pe site-urile Microsoft și partenere. Vine cu 15 instrumente publicitare diferite care pot fi foarte utile pentru a stimula campania publicitară.

Presupunând că acum faceți o muncă extraordinară pe Google Ads și Facebook Ads, puteți extinde această muncă la Microsoft Advertising, lăsând instrumentele de import să facă toată munca grea. Deci, puteți investi mai puțină energie în strategiile de marketing de zi cu zi în rețelele sociale și vă puteți concentra pe rezultatele afacerii.

Epom

Epom vă oferă 14 zile de probă gratuită pentru a testa platforma. Ele oferă multe soluții de server de anunțuri, cum ar fi servere de anunțuri cu etichetă albă, Licitator RTB puternic, DSP cu etichetă albă și multe altele pentru a dezvolta orice afacere de mai multe ori. Puteți configura campanii de anunțuri hiper-direcționate pentru a ajunge la publicul dvs. prin Epom. În plus, sunt disponibile și diferite formate de anunțuri, cum ar fi display, mobil, în aplicație și video.

Pentru Ad Server, prețurile Epom pornesc de la 212 USD pe lună (Plan de bază) la 2125 USD (Plan avansat). În plus, puteți chiar să vă personalizați planul cu modul Enterprise.

Reclame LinkedIn

Reclame LinkedIn oferă tipuri de anunțuri pentru toate nevoile, de la conversațional la dinamic și video. Promovează reclamele companiei dvs. către publicul vizat pe diferite platforme, cum ar fi desktop, mobil și tabletă, și crește gradul de conștientizare. Produsul dvs. este afișat în cel mai vizionat flux de știri profesionale din lume.

Managerul de campanie din etapa de promovare pe LinkedIn netezește întregul proceduri de publicitate. Îți realizează, măsoară și eficientizează misiunile pe toate platformele. Mai mult, au peste 65 de milioane de factori de decizie pe platforma lor. Acest lucru poate aduce cu siguranță o schimbare de paradigmă în afacerea dvs.

  Ce s-a întâmplat pentru a sugera o opțiune de prieten în Facebook?

Media.net este o organizație de promovare lider la nivel mondial, cu unul dintre cele mai ample aranjamente de publicitate a inovației pe toate platformele.

Platforma funcționează pe reclame bazate pe web prin construirea de articole de nivel superior în numeroase secțiuni ale oricărei tehnologii publicitare. Din acest motiv, cerințele fiecărui client sunt îndeplinite fără a interacționa cu diferiți vânzători. Ajută la îmbinarea soluțiilor de la alți furnizori într-o singură platformă pentru a ușura procesul de gestionare a reclamelor.

Reclame Telegram

Agenții de publicitate pot folosi Reclame Telegram să-și vizeze reclamele pe orice canal public de telegrame cu mai mult de 1000 de membri. Ei au peste 500 de milioane de utilizatori activi pe lună pe tot globul și, în fiecare lună, utilizatorii Telegram generează 500 de miliarde de vizualizări pe mai multe canale.

Mesajele sponsorizate sunt chiar acum în modul de testare. Când sunt complet pregătiți să meargă și să permită Telegram să se ocupe de cheltuielile sale de bază, vor începe să ofere venituri din promoție proprietarului canalului public în care sunt afișate mesajele.

Direcționarea către publicul InMobi

InMobi – o companie din India, vine cu un public influent, cum ar fi fashioniste, fani ai restaurantelor rapid, studenți, pasionați de sănătate și fitness, cumpărători de mașini și oameni urbani bogați. Conține diverse funcții pentru agenții de publicitate, cum ar fi Pulse – pentru informații despre piață și clienți, Audience – platformă de direcționare către clienți, DSP și Exchange.

Editorii oferă servicii valoroase, cum ar fi monetizarea aplicațiilor mobile, serviciul platformei de licitare pentru antet, soluția de identitate unifID, monetizarea jocurilor, o varietate de formate de anunțuri și multe altele.

AdRoll

Adroll este o platformă publicitară cu peste 10 ani de date de la sute de mii de mărci și miliarde de cumpărători. Acest lucru va ajuta în cele din urmă să vizeze publicul potrivit pentru produsul dvs. De asemenea, oferă strategii de marketing care sunt perfecte pentru afacerea dvs. Odată ce vei aplica aceste strategii, vei vedea rezultate fructuoase.

AdRoll nu numai că reclamele funcționează, ci și trimite e-mailuri automate către un public țintă, iar o combinație a ambelor aduce un impuls mai mult pe site-ul dvs. În plus, au USP-ul lor în a viza publicul după ceva timp, pe baza schimbării lor în papilele gustative ale produselor.

SXM Media este cea mai mare rețea de publicitate podcast din Statele Unite ale Americii. Să presupunem că publicul țintă ascultă diferitele genuri de podcasturi. În acest caz, aceasta este compania de rețea publicitară perfectă pentru produsul dvs., deoarece puteți viza aproape 55 de milioane de ascultători de podcast de pe această platformă.

Oferă mai multe adoptări pe platformele lor, cum ar fi streaming audio, video, audio dinamic și audio secvenţial. Acum vine partea lor cea mai bună, care este reclamele podcast, în care oferă achiziții bazate pe public, alinierea contextuală, conținutul de marcă și oportunitățile de emisiuni exclusive fac parte din SXM Media.

Perpetua

Perpetua aduce tot ceea ce este necesar pentru a stimula creșterea profitabilă a cotei de piață pentru mărcile de comerț electronic. În loc să creeze campanii, ei îți cer obiectivele și bugetele și, din aceste date, personalizează brandingul pentru fiecare marcă. Datorită soluțiilor personalizabile, vă puteți aștepta la rezultate mai bune pentru marca dvs.

Perpetua optimizează sumele licitate în mod programatic, ceea ce este mai rapid și mai precis decât procesul nostru manual. Din această cauză, acum aveți timp să vă concentrați pe strategii, testare și analiză. Prețul Perpetua începe de la doar 250 USD pe lună.

Primis

Primis este o unitate de promovare video care oferă abilități de rețea de publicitate video. Ele transmit clienților promoții video cu un timp impecabil și cele mai bune zone de publicitate pentru a crește RPM-urile și experiența clientului. Unitatea lor nativă de anunțuri face totul și este complet adaptabilă pentru a se potrivi în site-ul dvs.

Folosind promoții video prin Primis, puteți transmite clienților un design de reclame elective pe care îl iubesc și puteți obține venituri mari din reclame. Primis se consideră responsabil pentru liniile directoare ale industriei cele mai centrate pe client în marketingul media. Rețeaua publicitară este protejată pentru a utiliza și a proteja clienții împotriva fraudei.

Clickadu

Clickadu este o rețea de promovare a editorilor care gestionează peste 4 miliarde de afișări de reclame în fiecare zi. Dintre aceștia, 3,6 milioane de utilizatori convertesc pentru a cumpăra produsul sau serviciul. Numeroasele modele de reclame oferite de organizație includ PopUnder, promoții video și reclame cu fanion, printre altele pentru laptopuri și smartphone-uri.

Dacă aveți o cantitate mică de trafic de utilizatori pe site-ul sau aplicația dvs., atunci Clickadu poate fi cea mai bună opțiune pentru dvs. Acceptă mai multe opțiuni de plată, cum ar fi PayPal, Web Money, Paxum și Transfer bancar. CPM-urile normale pentru toate modelele de reclame diferite sunt date pe site-ul său. Așadar, puteți să le verificați și să vedeți cât de benefic poate fi Clickadu pentru dvs.

Concluzie

Lista de mai sus încorporează cele mai bune rețele publicitare din lista noastră imensă de editori. Unele sunt extrem de specifice anumitor agenți de publicitate și au rezultate bune doar în mod specific pentru ei. Deci, indiferent de rețeaua publicitară pe care o alegeți să vă puneți reclamă, țineți cont de un singur lucru, personalizarea este cheia pentru dezvoltarea afacerii dvs. prin marketing digital.

De asemenea, puteți vedea cum să vă protejați de anunțurile rău intenționate în Rețeaua de căutare.