Cum să modificați conținutul sugerat și preferințele de anunțuri în Snapchat

Nu este normal ca o aplicație de socializare să vă întrebe ce tipuri de reclame doriți să vedeți. Cei mai mulți doar te urmăresc pe internet, țin o evidență lungă și detaliată a tot ceea ce faci și de acolo. Cu toate acestea, Snapchat vă permite să modificați preferințele publicitare. Pentru a fi clar, are o idee vagă cu privire la ce reclame să îți arate. Acest lucru se bazează probabil pe cine urmăriți și, probabil, pe ceea ce faceți. Indiferent, puteți modifica preferințele publicitare în Snapchat. Iată cum.

Aceste setări de anunțuri au fost lansat pentru utilizatorii din întreaga lume doar săptămâna trecută, așa că actualizați aplicația înainte de a modifica preferințele publicitare în Snapchat.

Preferințe de anunțuri în Snapchat

Deschide Snapchat și atinge miniatura din stânga sus lângă căutare. Aceasta vă va duce la ecranul dvs. de profil. Aici, atingeți butonul roții dințate din dreapta sus.

Derulați în jos și atingeți „Gestionați”. Pe ecranul Gestionare, există două opțiuni pe care trebuie să le vizitați; Preferințe de anunțuri și categorii de stil de viață.

Preferințele de anunțuri vă permit să alegeți reclamele pe care le vedeți, în funcție de publicul sau activitatea dvs. Puteți activa sau dezactiva oricare dintre ele sau ambele.

Categoriile de stil de viață nu se ocupă de reclame. Acestea au mai mult de-a face cu conținutul sugerat, care este ușor diferit de un anunț. Veți descoperi că cel puțin o categorie este deja activată aici. Îl puteți dezactiva sau puteți activa mai multe categorii care se potrivesc cu interesele dvs.

  Cum să descărcați videoclipul Snapchat:

Nu există nicio opțiune care să vă permită să dezactivați reclamele în Snapchat, dar dacă sunteți îngrijorat de confidențialitate după recenta dezamăgire a Facebook și Cambridge Analytica, este posibil să doriți să opriți cel puțin reclamele vizate.

Nu există nicio modalitate de a bloca o anumită reclamă pe Snapchat, ceea ce este oarecum ciudat. Atât Facebook, cât și Twitter vă permit să ascundeți un anunț și să întrebați de ce îl ascundeți din motive care includ anunțul care apare prea des sau anunțul nu este relevant sau de interes pentru dvs. Snapchat nu face nimic din toate astea, dar se pare că nu încearcă să ghicească ce vă place sau ce nu vă place.

Categoriile de stil de viață vă sunt aproape la dispoziție pentru a le activa și dezactiva oricum doriți. Snapchat vă permite să alegeți ce tipuri de reclame și ce fel de conținut sugerat vedeți, astfel încât probabil că există mai puține șanse să vedeți ceva irelevant. Acestea fiind spuse, nu chiar verificați foarte bine anunțurile lor deci este posibil ca un anunț care pretinde că este despre ceva care te interesează să fie despre ceva complet diferit.