Cum să inserați puncte marcatoare într-o foaie de calcul Excel

Adăugarea unei liste cu marcatori într-o foaie de lucru Excel nu este simplă, dar este posibilă. Spre deosebire de Microsoft Word sau chiar PowerPoint, nu există prea multe indicii vizuale care să vă ghideze atunci când adăugați aceste liste. În schimb, vom încerca niște trucuri manuale pentru a finaliza sarcina.

Introduceți puncte marcante din meniul simbol

Mai întâi, selectați orice celulă goală din registrul de lucru Excel.

Asigurați-vă că aveți fila „Inserare” deschisă și faceți clic pe „Simbol” de sub pictograma „Simboluri”.

În caseta de dialog, tastați 2022 în caseta „Cod caracter”.

Faceți clic pe „Inserare” și apoi pe „Închidere”.

Dacă doriți să adăugați mai multe marcatoare la liniile de dedesubt, apăsați ALT + Enter de pe tastatură și repetați pașii anteriori.

Introduceți marcatori într-o casetă de text

Dacă doriți să săriți peste funcționalitatea unei foi de lucru și doar să stratificați o casetă de text deasupra, este un proces mai simplu decât cel de mai sus – deși veți pierde o parte din funcționalitatea unei foi de lucru, deoarece acționează mai mult ca un document Word.

Accesați fila „Insert” și faceți clic pe „Text Box” din meniul „Text”.

Faceți clic oriunde în foaia de lucru pentru a adăuga caseta de text. Pentru a redimensiona, apucați oricare dintre colțuri, trageți-l la dimensiunea dorită și apoi eliberați butonul mouse-ului.

Introduceți elementele din listă în caseta de text.

  Cum se creează un cont pe Yelp

Evidențiați elementele la care doriți să adăugați marcatori. Pentru a adăuga marcatori, faceți clic dreapta pe listă și apoi faceți clic pe „Maranțe” din lista de opțiuni.

Alegeți stilul dvs. de glonț.

Inserați marcatori folosind comenzile rapide de la tastatură

Faceți clic pe celula în care doriți să începeți lista cu marcatori.

Pentru un marcator standard, apăsați Alt + 7 de pe tastatură. Puteți folosi și Alt + 9 dacă preferați un glonț gol.

Pentru a adăuga mai multe marcatoare, faceți clic pe pătratul din colțul din dreapta jos, țineți apăsat butonul mouse-ului și trageți mouse-ul în jos (sau la stânga sau la dreapta) pentru a completa celule suplimentare.

Sau, dacă doriți să adăugați marcatori într-o celulă non-adiacentă, evidențiați marcatorii și apăsați Ctrl + C pentru a copia și apoi Ctrl + P pentru a le lipi într-o zonă nouă.

Excel, ca majoritatea produselor Microsoft Office, are mai multe moduri de a face același lucru. Doar alegeți modul care funcționează cel mai bine pentru dvs. și ceea ce încercați să realizați.