Cum să găsiți valori duplicate în Microsoft Excel

Microsoft Excel poate recunoaște datele pentru ceea ce sunt; monedă, numere, valori șiruri, date și multe altele. Puteți aplica diferite formule în funcție de ceea ce este recunoscută o valoare. Deoarece Excel poate recunoaște valorile ca un anumit tip, este logic că poate spune și când o valoare se repetă într-un anumit set de date. Dacă este necesar, puteți găsi valori duplicate în Microsoft Excel și le puteți șterge. Funcțiile de evidențiere și de ștergere sunt separate, așa că dacă trebuie doar să găsiți valori duplicate, dar nu să le ștergeți, puteți face și asta.

Găsiți valori duplicate

Deschideți fișierul Excel pe care doriți să îl scanați pentru duplicate. Puteți scana o foaie întreagă sau câteva celule selectate. Selectați rândurile și coloanele în care doriți să găsiți valori duplicate.

În fila Acasă, accesați Formatare condiționată> Evidențiați reguli pentru celule> Valori duplicate.

Aceasta va evidenția toate valorile duplicate în rândurile și coloanele selectate și va deschide, de asemenea, o mică fereastră care vă permite să alegeți în ce culoare sunt evidențiate valorile duplicate. Puteți alege una dintre schemele de culori implicite sau vă puteți crea propria schemă. selectând opțiunea Format personalizat din meniul drop-down „Valoare cu”. Puteți seta culoarea fontului celulei, culoarea de umplere și culoarea și stilul chenarului atunci când creați formatul personalizat.

Ștergeți valorile duplicate

Dacă decideți că valorile duplicate trebuie să dispară, le puteți șterge manual sau puteți solicita Excel să le șterge pentru dvs.

Selectați rândul sau coloana pentru care doriți să eliminați duplicatele. Din păcate, puteți șterge duplicatele doar dintr-un rând sau dintr-o coloană. Accesați fila Date și faceți clic pe butonul Eliminați duplicatele.

  11 Cel mai bun amplificator de telefon mobil ieftin

Dacă selectați mai multe coloane sau mai multe rânduri, Excel nu va găsi duplicate. Acest lucru se datorează faptului că atunci când vine vorba de ștergerea lor, se uită la valori ca un întreg set de date. O valoare se poate repeta într-o celulă, dar valorile din rândul de deasupra/dedesubtul acesteia sau din coloana din stânga/dreapta pot avea o valoare diferită, făcându-l unic.

Pentru a înțelege acest lucru, luați în considerare că aveți un tabel cu numele și lunile de naștere a cincizeci de persoane. Este de la sine înțeles că veți avea duplicate în câmpul lunii nașterii, totuși, numele care însoțește luna nașterii este ceea ce o face un punct de date unic, motiv pentru care Excel nu îl va șterge.