Cum să găsiți și să remediați conținut sau pagini orfane pe WordPress? + 7 instrumente

Conținutul orfan nu vă afectează în mod direct clasamentul, dar dacă conținutul nu are legături interne, pur și simplu nu se va clasa.

Google raportează aproximativ 2 trilioane căutări globale în fiecare an. Deci optimizarea pentru motoarele de căutare capătă importanță an de an. O parte crucială a SEO este eliminarea conținutului orfan.

Acest articol vă va spune cum să găsiți și să remediați conținutul orfan cu cele mai bune șapte instrumente pe care le-am testat de-a lungul anilor. Dar mai întâi, să știm ce este conținutul orfan și de ce ar trebui să îl remediați.

Cunoașterea mai bine a conținutului orfan

Deci, ce este conținutul orfan în WordPress?

Conținutul care nu primește niciun link către alte pagini de pe site-ul dvs. se numește conținut orfan. Fiecare pagină pentru care încercați să vă clasați ar trebui să aibă linkuri contextuale către ea.

Dacă leagă postarea la orice categorie sau pagină de pornire și crezi că nu mai este orfană, ei bine, te înșeli.

Pentru ca roboții Google să recunoască, să clasifice și să clasifice conținutul, aceștia trebuie să vadă linkuri care să le arate că conținutul este similar cu alte pagini de blog de pe site-ul tău. Și acest lucru este posibil numai atunci când conectați intern paginile blogului.

Procesul ajută motoarele de căutare să vă recunoască mai bine blogurile și oferă cititorilor un context mai bun despre ceea ce este site-ul dvs.

S-ar putea să vă întrebați, dar cum este creat conținutul orfan? Este simplu – dacă postați un blog și uitați să-l conectați intern, sunt șanse să nu mai acordați atenție acestuia în viitor.

Această legătură internă uitată dă naștere la conținut orfan.

De ce este esențial să găsiți și să remediați conținutul orfan?

Este esențial să remediați conținutul orfan, deoarece afectează SEO site-ului dvs.

Cum? Sa vedem!

Chiar dacă site-ul dvs. are un DA ridicat, dar nu folosește linkuri interne, pagina nu se va clasa suficient de mare pentru a vă genera trafic.

Din fericire, puteți automatiza linkurile interne și puteți scăpa definitiv de paginile orfane. Iată câteva instrumente care vă pot ajuta în acest sens.

Yoast SEO

Yoast are un identificator de conținut orfan numai în planul său premium. Puteți doar să vizitați opțiunea de postări și să vedeți acolo fila Orfani.

  Cum să setați o dată de expirare atunci când partajați fișiere pe Google Drive

Să vedem cum să folosiți Yoast SEO pentru a găsi conținut orfan pe un site web.

Pasul 1: plasați cursorul peste postări sau pagini și faceți clic pe Toate postările/paginile. Veți vedea opțiunea Conținut orfan în meniul de sus.

Pasul 2: Când faceți clic pe pictograma de meniu Conținut orfan, aveți posibilitatea de a vă scana site-ul web pentru conținut care nu are legături interne. Butonul „Clic aici” este cel pe care doriți să faceți clic.

Pasul 3: Yoast va începe apoi să scaneze toate paginile de pe site-ul dvs. pentru conținut orfan.

Pasul 4: Acum puteți vedea toate paginile care sunt orfane.

După ce ați terminat de găsit toate paginile și postările orfane de pe site-ul dvs. web, puteți afla care dintre acestea trebuie optimizate.

Sfat profesionist: nu tot ce publicați pe site-ul dvs. web se clasifică, nu? Deci de ce să nu prioritizați în funcție de posibilitățile de clasare și să economisiți timp!

Link Whisper

Dacă doriți un instrument care sugerează link-uri interne în timp ce scrieți, găsește postări vechi care nu dispun de link-uri și remediază link-uri rupte, Link Whisper este un instrument grozav pentru a le folosi.

Iată cum îl puteți folosi pentru a găsi și a remedia conținut orfan:

Pasul 1: Instalați pluginul Link Whisper și deschideți tabloul de bord.

Pasul 2: Faceți clic pe „Postări orfane” pentru a vedea toate paginile și postările care nu dispun de legături interne.

Pasul 3: Veți vedea o listă de pagini orfane; selectați-l pe cel pentru care doriți să optimizați legătura.

Pasul 4: Instrumentul va recomanda o mulțime de link-uri interne pe care le consideră relevante și care pot fi legate cu postarea sau pagina de blog.

Pasul 5: De asemenea, puteți edita propoziția pe care o vedeți mai jos, unde se va face legătura. Propoziția este preluată din postarea de blog pe care o legați cu pagina orfană. Pentru a-l edita, faceți clic pe Editați propoziția.

Pasul 6: Când faceți clic pe săgeata derulantă albastră mică, vedeți o mulțime de propoziții sugerate pe care le puteți adăuga la postarea dvs. și le puteți conecta.

Pasul 7: Când ați terminat cu toate modificările, bifați caseta din stânga și faceți clic pe „Adăugați linkuri”. Lăsați instrumentul să își facă magia și veți avea o pagină care nu mai este orfană.

  Cum să dezactivați notificările Microsoft Teams

Semrush

Cu Semrush, puteți identifica ce pagini trebuie să aibă legături de interconectare, astfel încât să vă puteți clasa mai bine. Pentru a face acest lucru, trebuie să utilizați instrumentul Site Audit. Iată cum să o faci pas cu pas.

Pasul 1: După conectarea cu succes, faceți clic pe „Audit site”.

Pasul 2: Dacă utilizați Semrush pentru prima dată, introduceți numele domeniului pe care doriți să îl accesați cu crawlere și apoi faceți clic pe „Începeți auditul”. Dacă nu, puteți doar să creați un nou proiect.

Pasul 3: Modificați și faceți toate modificările necesare în accesarea cu crawlere, apoi faceți clic pe „Începeți auditul”.

Pasul 4: Stați pe loc și relaxați-vă până la finalizarea auditului, apoi faceți clic pe proiect pentru a vedea raportul complet.

Pasul 5: Accesați „Probleme” și căutați orfan în bara de căutare.

Pasul 6: Faceți clic pe „De ce și cum să o remediați”.

Pasul 7: Aceasta este soluția pe care ți-o va oferi Semrush pentru paginile orfane.

Odată ce cunoașteți linkurile orfane de pe site-ul dvs., decideți care dintre ele trebuie reparate.

Obțineți o probă exclusivă de 14 zile Semrush pentru a încerca cum vă poate ajuta SEO site-ul.

Manager de interconexiuni

Unele site-uri au nevoie de mai multe link-uri pentru a se clasa mai bine pe SERP-uri. Manager de interconexiuni de la DAEXT te poate ajuta cu asta.

Instrumentul este unul plătit și îl puteți cumpăra de pe piața Envato pentru doar 39 USD.

Iată câteva dintre funcțiile oferite de Interlinks Manager:

  • Are un tablou de bord pentru a analiza link-urile interne și pentru a vă sugera ce postări/pagini să optimizați
  • Obțineți informații despre sucul de linkuri al site-ului dvs. și generați linkuri acolo unde este nevoie
  • Deschideți o postare și primiți sugestii de interlink în timp ce editați
  • Convertiți automat un anumit cuvânt cheie sau o expresie într-un link cu caracteristica AIL a instrumentului
  • Urmăriți toate clicurile făcute de vizitatorii dvs. către link și optimizați-vă strategia de conectare în consecință
  • Exportați rapoarte CSV și urmăriți toate linkurile

Interlinks Manager este potrivit pentru afacerea dvs. dacă dețineți un site de comerț electronic unde aveți nevoie de multe interlinkuri pentru ca vizitatorii să viziteze mai multe pagini și să cumpere un produs.

Storcator de link intern

Următorul instrument din lista noastră este Link intern Juice. Planul gratuit al instrumentului a fost descărcat de aproximativ 15.000 utilizatori până în prezent.

Iată un ghid despre cum să utilizați Internal Link Juicer.

  14 șabloane gratuite de colaj pentru a vă îmbunătăți jocul de rețele sociale

Puteți începe cu planul gratuit și, dacă este necesar, faceți upgrade la planul plătit cu o plată unică de 69,99 USD/site.

Iată câteva caracteristici cheie pe care Internal Link Juicer le are de oferit:

  • Adăugați cuvinte cheie și faceți procesul de conectare complet automat
  • Are o caracteristică care nu permite ca linkurile interne să împiedice viteza de încărcare a paginii
  • Funcția de decalaj a instrumentului vă permite să generați link-uri extrem de relevante
  • Acceptă aproape toate cazurile de utilizare pentru conexiunea internă
  • Tabloul de bord statistic vă oferă o idee clară despre paginile orfane și multe altele

Manager de linkuri interne

Instrumentul automatizat de creare a link-urilor SEO, AKA Manager de link-uri internevă ajută să găsiți și să interconectați adresele URL către postările și paginile dvs.

Să luăm un exemplu pentru a înțelege mai bine.

Ai scris o postare pe teme WordPress. Vrei ca oriunde apare termenul de teme WordPress pe site-ul tău web, postarea de blog pe care ai scris-o să fie legată acolo.

Adică, doriți ca adresa URL – yourdomain.com/wordpress-theme să fie legată pe tot site-ul dvs. oriunde este folosit termenul de temă WordPress.

Cu Managerul de link-uri interne, puteți doar să mergeți la Adăugați linkuri, să completați cuvântul cheie principal + URL și să faceți acest lucru.

Broasca care tipa

Identificarea paginilor orfane cu Broasca care tipa este un proces cam lung. Dar așteptarea merită.

Fiind un instrument de audit, vă permite doar să identificați paginile/postările orfane și nu să le remediați automat. Dar face asta gratuit, așa că nu este rău să încerci.

Pentru început, veți avea nevoie de:

  • Adresa URL a sitemapului site-ului dvs. pentru instrumentul de accesare cu crawlere
  • Google Analytics și integrarea consolei de căutare cu instrumentul de identificare cu acuratețe a conținutului orfan

Iată un ghid de Screaming Frog care explică fiecare pas cu atenție. Urmați acest lucru și veți afla care pagini nu au link-uri.

Încheiere 👨‍💻

Deci, care este cel mai bun instrument care vă permite să identificați și să remediați conținutul sau paginile orfane de pe site-ul dvs. WordPress? Vă recomandăm să încercați Link Whisper.

Instrumentul este prietenos pentru începători, rapid și precis. Da, este plătit, dar puteți automatiza procesul de conectare intern al site-ului dvs. cu ajutorul instrumentului. Dacă doriți un instrument gratuit, puteți merge cu Screaming Frog, deoarece vă oferă un raport detaliat.

Dar există o limitare a identificării conținutului orfan și a nu-l remedia cu versiunea gratuită a Screaming Frog.

Vă sugerăm să investiți în remedierea postărilor și paginilor orfane și să automatizați procesul pentru viitor, deoarece cu siguranță vă va ajuta cu SEO.

Ați putea fi, de asemenea, interesat să remediați link-urile rupte de pe site-ul dvs.