Peste un miliard de oameni accesează lunar Instagram, platforma socială extrem de populară. În fiecare secundă, un nou story sau o postare este publicată, iar zilnic se alătură mii de noi utilizatori. Instagram atrage persoane de toate vârstele, de la adolescenți la seniori, facilitând conexiunea și împărtășirea experiențelor. Dacă ești utilizator Instagram și te întrebi cum să anulezi un comentariu raportat sau cum să afli cine te-a raportat, acest ghid îți va oferi toate informațiile necesare. Vom răspunde la întrebări precum cum să retragi un raport pentru o postare sau ce să faci dacă ai raportat accidental pe cineva.
Cum anulezi raportarea unei postări pe Instagram
Dacă ai raportat o postare în mod eronat, impulsiv sau accidental, nu te îngrijora. Dacă nu există probleme cu postarea sau contul raportat, este probabil ca Instagram să nu ia nicio măsură. Totuși, odată trimis, un raport nu poate fi modificat sau anulat.
Cum vezi postările pe care le-ai raportat?
Dacă dorești să găsești o postare pe care ai raportat-o anterior și nu știi unde să o cauți, urmează acești pași:
Opțiunea 1: Prin aplicația Instagram
1. Deschide aplicația Instagram pe telefonul tău.
2. Atinge pictograma profilului din colțul dreapta-jos.
3. În fila profilului, apasă pe pictograma meniului (cele trei linii orizontale).
4. Selectează „Setări”.
5. În meniul Setări, caută și apasă opțiunea „Ajutor”.
6. Alege „Solicitări de asistență” din meniul „Ajutor”.
7. Apasă pe „Rapoarte” pentru a vedea lista postărilor pe care le-ai raportat anterior.
Notă: Nu toate rapoartele pe care le-ai făcut vor apărea în „Solicitări de asistență”.
Opțiunea 2: Prin browser web
Urmează acești pași pentru a vedea postările raportate folosind un browser web:
1. Accesează site-ul oficial Instagram.
2. Autentifică-te în contul tău, dacă nu ești deja logat.
3. Dă clic pe imaginea de profil din colțul dreapta-sus.
4. Alege „Setări” din meniul utilizatorului.
5. În panoul din stânga, dă clic pe „Ajutor”.
6. În fila „Ajutor”, alege „Solicitări de asistență”.
7. Dă clic pe „Rapoarte” pentru a vizualiza lista postărilor raportate.
Notă: Nu toate rapoartele pe care le-ai trimis vor fi vizibile în „Solicitări de asistență”.
Poți retrage un raport pe Instagram?
Din păcate, nu. Indiferent dacă ai raportat un cont sau o postare accidental, din greșeală sau impulsiv, nu poți anula un raport deja trimis pe Instagram.
Acum că ai aflat cum să anulezi raportarea unei postări, este posibil să te întrebi cum poți face același lucru cu un comentariu. Dacă ai raportat din greșeală un comentariu sau te-ai răzgândit în privința unui comentariu raportat și dorești să retragi raportul, este necesar să contactezi Instagram.
Singura modalitate de a anula un raport pe Instagram este să contactezi platforma. Cel mai simplu mod este prin e-mail la adresa [email protected], menționând numărul inițial al raportului în subiect și explicând că ai raportat comentariul accidental și acum dorești să anulezi raportul. Odată ce Instagram primește solicitarea de retragere a raportului, va restabili orice conținut șters anterior. Vei primi un e-mail de confirmare din partea Instagram după ce comentariul raportat este anulat.
Notă: Dacă postarea raportată a fost ștearsă din cauza încălcării regulilor comunității Instagram, este posibil ca Instagram să nu poată restabili comentariul șters.
Cum anulezi o blocare pe Instagram?
Iată cum poți debloca un utilizator pe Instagram:
1. Deschide aplicația Instagram pe dispozitivul tău.
2. Atinge pictograma profilului din colțul dreapta-jos.
3. Atinge meniul (cele trei linii orizontale) > „Setări” > „Confidențialitate”.
4. Apasă pe „Conturi blocate” sub „Conexiuni”.
5. Atinge butonul „Deblochează” de lângă utilizatorul pe care vrei să-l deblochezi.
Cum anulezi raportarea unui story?
Dacă te întrebi cum anulezi raportarea unui story, este important să știi că procesul este similar cu cel al anulării unui raport pentru un comentariu. Dacă ai raportat accidental un story și vrei să-ți retragi raportul, va trebui să contactezi Instagram.
Singura metodă de a anula raportarea unui story este contactând Instagram prin email la [email protected], menționând numărul inițial al raportului în subiect și explicând că ai raportat story-ul din greșeală și vrei să anulezi raportul.
Cum contesti un raport pe Instagram?
Dacă vrei să contesti un raport împotriva ta, trebuie să contactezi Instagram. Cel mai simplu mod este să trimiți un e-mail la [email protected], menționând numărul inițial al raportului în subiect și explicând că postarea ta nu încalcă regulile comunității și cerând o reexaminare a raportului. Instagram va reevalua situația, iar dacă se constată că postarea ta nu a încălcat regulile, aceasta va fi restabilită, și vei primi un e-mail de confirmare.
Poți afla cine te-a raportat pe Instagram?
Nu, nu există nicio modalitate de a afla cine te-a raportat pe Instagram. Platforma menține confidențialitatea raportorului. Instagram nu dezvăluie aceste informații, iar singura modalitate de a-ți face o idee despre cine te-ar fi putut raporta este să analizezi interacțiunile recente, like-urile și comentariile.
Cum știi dacă Instagram-ul tău a fost raportat?
Când cineva raportează conținutul tău, precum postări, story-uri sau contul în sine, Instagram va verifica dacă acesta încalcă regulile comunității. În cazul unei încălcări, Instagram are dreptul de a ascunde sau șterge conținutul raportat. Iată cum poți verifica dacă ai fost raportat:
1. Deschide Instagram și accesează pagina ta de profil.
2. Apasă pe cele trei linii orizontale din colțul dreapta-sus.
3. Accesează „Setări” > „Preferințe”.
4. Apasă pe „Starea contului”.
5. În meniul „Stare cont”, vei vedea o listă cu conținutul raportat.
Dacă lista din „Starea contului” este goală, înseamnă că nimeni nu ți-a raportat contul.
Câte rapoarte sunt necesare pentru a fi blocat pe Instagram?
Toate platformele sociale se bazează pe comportamentul utilizatorilor. Dacă unii utilizatori se plâng de anumite conturi, acestea vor fi analizate. Echipa de moderare Instagram va verifica dacă ai încălcat regulile comunității și dacă contul tău conține conținut ilegal. Instagram poate fie să îți blocheze contul permanent, fie să alerteze autoritățile. Blocarea nu depinde de numărul de rapoarte, ci de gravitatea încălcărilor tale ale regulilor comunității.
Pentru mai multe informații, poți consulta ghidul nostru despre Câte rapoarte sunt necesare pentru a șterge un cont Instagram.
Cât durează procesarea unui raport pe Instagram?
După ce raportezi o postare, un comentariu, un story sau un cont, Instagram analizează postarea și verifică dacă aceasta încalcă regulile comunității. Dacă regulile sunt încălcate, Instagram va lua măsuri, cum ar fi eliminarea sau ascunderea conținutului. De obicei, procesarea unui raport durează între 24 și 48 de ore.
Răspunde Instagram la rapoarte?
Da, Instagram răspunde cu siguranță dacă raportezi o problemă. După ce trimiți un raport, acesta este analizat pentru a stabili dacă problema raportată este reală sau nu. Dacă se constată că problema este autentică, Instagram va acționa în 24-48 de ore pentru a o remedia.
***
Sperăm că acest ghid te-a ajutat să înțelegi mai bine cum funcționează raportările pe Instagram. Dacă ai întrebări, comentarii sau nelămuriri, nu ezita să le lași în secțiunea de comentarii de mai jos, iar noi vom face tot posibilul să-ți răspundem. De asemenea, te rugăm să ne sugerezi ce alte subiecte ai dori să abordăm în viitoarele articole.