Cum să anulați calitatea de membru Ship

Shipt este un serviciu de livrare american deținut de Target Corporation și a fost fondat și finanțat inițial de Bill Smith. Compania și-a început serviciile prin a viza regiunile fără servicii de livrare a produselor alimentare înainte de a se extinde în alte regiuni. Utilizatorii pot primi articolele livrate în aceeași zi în care au comandat de la Shipt. Comenzile clienților sunt expediate și livrate de o flotă de peste 300.000 de Ship Shoppers din toată țara. Va trebui să achiziționați abonamentul costă 99 USD pe an, pentru facilități mai bune de la Shipt. Deci, în acest ghid, veți învăța cum să anulați un abonament Shipt și să obțineți răspunsuri la întrebări conexe, cum ar fi care sunt termenii și condițiile Shipt și Shipt percepe o taxă de anulare.

Cum să anulați calitatea de membru Ship

Un abonament Shipt le permite clienților să plaseze comenzi pentru produse de la comercianții locali, cum ar fi ABC Fine Wine & Spirits, Costco,[20] CVS, Harris Teeter, HEB, Jewel Osco, Kroger și multe alte mărci/companii. Continuați să citiți în continuare pentru a găsi pașii care explică cum să anulați calitatea de membru Shipt în detaliu.

  Cum să remediați iPhone Share Locația mea este în gri

Este ușor să anulați calitatea de membru de expediere?

Da, este ușor să anulați calitatea de membru Shipt.

Care sunt termenii și condițiile de expediere?

Termenii și condițiile regulilor de expediere includ:

  • Când o comandă de livrare săptămânală este anulată (fie o singură livrare sau toate livrările viitoare) prin contul dvs. Shipt, aceasta este accesibilă fie prin aplicația web Shipt, fie prin aplicația mobilă.
  • De asemenea, puteți anula o comandă de livrare săptămânală contactând echipa noastră de asistență prin telefon, e-mail sau chat live.

Cum să anulezi calitatea de membru Ship?

Vă puteți șterge calitatea de membru Shipt prin următoarele metode:

Opțiunea I: Utilizarea numărului de telefon de asistență

1. Deschideți aplicația de apelare pe telefon și efectuați apelul la numărul (205) 502-2500.

2. Așteptați până când un reprezentant al navei răspunde.

3. Solicitați reprezentantului anularea calității de membru a contului dvs. Ship.

4. Furnizați informațiile contului dvs. reprezentantului Ship pentru a finaliza procesul.

Opțiunea II: Trimiteți e-mail pentru cerere de anulare

1. Vizitați Site-ul Gmail și faceți clic pe Compune pentru a compune un nou e-mail.

Notă: Puteți utiliza orice alt site web de e-mail pe care îl utilizați în scopuri de comunicare.

2. În secțiunea Subiect, tastați Solicitare de anulare a calității de membru al navei mele.

3. Adăugați [email protected] ca destinatar.

4. Scrieți corpul e-mailului și explicați de ce doriți să închideți calitatea de membru și Trimiteți e-mailul.

Reprezentanții navei vă vor contacta pentru a finaliza procesul.

Cum vă puteți anula contul de expediere?

Vă puteți anula contul de expediere urmând pașii de mai jos:

  Ce este un abonament în aplicație și cum să îl implementați [ 6 Tools]

1. În primul rând, deschideți contul de e-mail care este asociat cu contul de expediere.

2. Acum, compuneți un e-mail și introduceți adresa de e-mail: [email protected]

3. În secțiunea Subiect, tastați Solicitare de ștergere a contului meu.

4. Introduceți corpul e-mailului și faceți clic pe Trimitere pentru a iniția procesul de ștergere a contului.

Ce se întâmplă dacă anulați expedierea?

Dacă anulați după încheierea perioadei de încercare gratuită, abonamentul anual va apărea pe extrasul cardului dvs. de credit. Dacă se întâmplă acest lucru, Shipt vă va rambursa pentru toate zilele rămase din perioada de 365 de zile după anulare. În plus, dacă anulați orice comandă de pe Shipt, Shipt poate sau nu percepe o taxă de anulare în funcție de perioada de anulare, adică înainte sau după ce livratorul începe să cumpere.

Puteți obține o rambursare la calitatea de membru al navei?

Da, puteți obține o rambursare pentru anularea calității de membru Shipt. Shipt va rambursa cardul dvs. de credit pentru toate zilele rămase pe care le-ați rămas din abonament. Aceasta include și dacă anulați a doua zi după reînnoirea abonamentului.

Cum puteți anula reînnoirea automată a expedierii?

Pentru a preveni reînnoirea automată a taxei anuale de membru Shipt, trebuie să vă anulați calitatea de membru înainte de a vă percepe următoarea taxă anuală de membru. Pentru a vă anula calitatea de membru, contactați Shipt la (205) 502-2500 sau trimiteți un e-mail la [email protected] cu numele complet, numărul de telefon și adresa de e-mail.

Cum puteți anula perioada de încercare gratuită a navei?

Vă puteți anula oricând calitatea de membru, examinându-vă abonamentul prin contul Shipt. De asemenea, îi puteți contacta prin e-mail la [email protected]

  De ce e-mail-ul meu afișează în coadă?

Cum puteți contacta Serviciul Clienți Ship?

Aveți mai multe moduri prin care puteți contacta serviciul pentru clienți Shipt. Puteți contacta echipa de asistență prin LIVE CHAT de la Pagina de ajutor pentru expedieretrimiteți-le prin e-mail la [email protected]sau sunați-i la (205) 502-2500.

Cum vă puteți reporni calitatea de membru al navei?

Dacă ați anulat anterior abonamentul și ați decis să vă reporniți abonamentul, îl puteți reactiva oricând trimițând un e-mail de solicitare pentru reactivarea contului. Puteți trimite cererea către [email protected]

***

Așadar, sperăm că ați înțeles cum să anulați calitatea de membru Shipt și ați aflat despre taxa de anulare a taxei Shipt. Ne puteți transmite orice întrebări sau sugestii despre orice alt subiect despre care doriți să facem un articol. Trimite-le în secțiunea de comentarii de mai jos pentru ca noi să știm.