03/28/2024

Ce este un abonament în aplicație și cum să îl implementați [ 6 Tools]

Astăzi, abonamentele în aplicație sunt peste tot; utilizatorii trebuie să se înscrie pentru un abonament recurent pentru a avea acces la ofertele de aplicații pe platforme de streaming, aplicații de învățare și ziare.

Să luăm în considerare un scenariu – ați instalat o aplicație de e-learning pentru a învăța noi abilități. Acum, aplicația oferă doar câteva lecții de bază gratuite, dar trebuie să cheltuiți bani pentru a cumpăra un abonament pentru a accesa conținutul de învățare avansată. Acesta este ceea ce se numește abonamente în aplicație.

Abonamentele în aplicație acordă acces la conținutul exclusiv al aplicației, iar accesul este revocat de îndată ce abonamentul este anulat. Merită menționat faptul că sistemul reînnoiește automat abonamentul până când utilizatorul anulează abonamentul în aplicație. Sună intrigant? Să vorbim mai multe despre asta!

Beneficiile abonamentului în aplicație

Abonamentele în aplicație oferă numeroase beneficii; cele evidente sunt enumerate mai jos.

Monetizare

Abonamentele în aplicație oferă o modalitate convenabilă de a genera bani din aplicație și de a fi recompensat pentru munca depusă.

Generarea de venituri

Abonamentele la aplicații reprezintă aproape 50% din veniturile totale generate de aplicații și, prin urmare, asigură generarea de venituri consistente.

Loialitatea fata de marca

Deoarece există mii de aplicații pentru fiecare categorie, capturarea și construirea unei baze de utilizatori promițătoare este o sarcină dificilă. Abonamentele în aplicație oferă o modalitate sigură de a împiedica utilizatorii să migreze în altă parte.

Ușurința plăților

Achizițiile în aplicație facilitează opțiunile de plată și înscriere ușoare, oferind ușurință în utilizare și sporind satisfacția utilizatorilor.

Promotii usoare

Nu în ultimul rând, achizițiile în aplicație sunt o modalitate eficientă de a promova cel mai popular conținut folosind oferte atrăgătoare pentru utilizatorii dvs.

Caracteristicile abonamentului în aplicație

Caracteristicile tipice ale abonamentelor în aplicație sunt următoarele:

Abonamente reduse

De obicei, abonamentele în aplicație percep o sumă mai mică de la clienți pentru a atrage noi utilizatori, în loc să încarce o sumă uriașă la un moment dat.

Venituri recurente

Abonamentele în aplicație asigură venituri constante, care pot fi o sursă de venituri consistente pentru proprietarii de aplicații.

Sincronizare pe mai multe platforme

Abonamentele în aplicație ar trebui să se sincronizeze cu contul și să se reflecte atunci când sunteți conectat la diferite abonamente.

  Simetric, Asimetric, Hash și altele...

Cum să implementați abonamentele în aplicație?

Iată procesul pas cu pas de implementare a achizițiilor în aplicație în aplicația dvs.:

  • Creați-vă oferta care vă descrie conținutul, prețul și regulile.
  • Restricționați ofertele dvs. exclusive de aplicații și previzualizați-le.
  • Trimiteți și publicați aplicația dvs. care conține abonamente în aplicație în magazin.

Implementarea achizițiilor în aplicație în aplicația dvs. este mai ușor de spus decât de făcut.

Din fericire, există mai multe instrumente disponibile pentru a vă ajuta să implementați abonamentele în aplicație și să generați venituri sigure din aplicația dvs.

VenituriCat

Companii precum Notion, Buffer și VSCO iubesc RevenueCat pentru simplitatea și procesul de integrare ușoară pentru implementarea funcției de abonament.

După cum susține RevenueCat, cele mai bune aplicații cu abonament se bazează pe ele pentru implementarea achizițiilor în aplicație, gestionarea clienților și creșterea veniturilor pe platforma lor, fără a fi nevoie ca dezvoltatorii să scrie tone de cod.

Platforma oferă SDK-uri mobile open-source testate pe teren, care pot fi implementate în câteva minute pentru a implementa abonamente la aplicații.

De asemenea, oferă un wrapper în jurul Apple StoreKit și Google Play Billing, care oferă toate detaliile privind starea abonamentului clienților și elimină nevoia de întreținere a serverului sau necesitatea scrierii codului backend.

RevenueCat poate gestiona fără efort evenimentele de achiziție în timp real, cum ar fi începerea perioadei de încercare, abonamentele și anulările, și oferă analize aprofundate ale abonamentelor și raportare în timp real pentru valorile cheie.

Datorită integrării sale robuste și webhook-urilor, este posibilă sincronizarea rapidă a datelor privind veniturile din aplicație și a evenimentelor ciclului de viață al clienților cu fiecare platformă pe care o utilizați practic. RevenueCat oferă capabilități multiplatforme și este compatibil cu aproape toate aplicațiile populare din întreaga lume.

GoodBarber

Generați venituri din aplicația dvs. prin implementarea abonamentelor de achiziție în aplicație folosind extensia GoodBarber pentru achiziții în aplicație. Suplimentul este, fără îndoială, una dintre cele mai bune modalități de a-ți monetiza aplicația prin vânzarea de abonamente și, în același timp, menținând utilizatorii implicați.

GoodBarber oferă capabilități native de abonare în aplicație în toate aplicațiile proiectate pe platforma sa și utilizatorilor pe o perioadă de probă de 30 de zile.

Face posibilă implementarea unui model de abonament care se poate reînnoi automat în aplicație, care permite utilizatorilor să acceseze conținut și funcții exclusive, atâta timp cât abonamentul este activ. Acest sistem oferă utilizatorilor acces permanent la conținut exclusiv.

  12 cele mai bune instrumente de automatizare a casei cu sursă deschisă pentru casa inteligentă de vis

Extensia GoodBarber pentru achiziții în aplicație este folosită de diferiți creatori de conținut pentru a câștiga abonamente, împreună cu aplicații care oferă cursuri online, ziare, conținut radio și altele pentru a implementa o experiență de cumpărare fără probleme.

Qonversion

Qonversion este o platformă de date pentru abonamente pentru companiile care au în primul rând pe mobil, care oferă abonamente pe mai multe platforme, împreună cu analize de venituri, automatizare a angajamentului și integrări într-un singur loc, permițând aplicației dvs. să genereze mai multe venituri.

Platforma are grijă de cel mai bun interes al dezvoltatorilor, oferind SDK-uri care facilitează implementarea achizițiilor în aplicație, verificarea stărilor abonamentului, gestionarea abonaților și vizualizarea analizei aprofundate a abonamentului.

Funcțiile de care puteți beneficia folosind Qonversion sunt enumerate mai jos:

  • Trimiteți automat notificări personalizate împreună cu oferte promoționale în timpul ofertelor de abonament sau evenimentelor în aplicație.
  • Capacități multiplatformă pe iOS, Android, Stripe și multe altele pentru gestionarea achizițiilor și abonamentelor.
  • Utilizați tablouri de bord încorporate în timp real pentru a analiza cohorte și analitice recurente ale veniturilor.
  • Funcție de testare A/B pentru a experimenta prețuri diferite pentru achizițiile în aplicație și pereții de plată.
  • Folosiți mai multe valori de urmărire, cum ar fi venitul, numărul de abonamente și achiziții, evenimentele începute și convertite de încercare și multe altele pentru a lua decizii informate.

Apphud

Oferind infrastructură all-in-one pentru creșterea aplicației dvs., Apphud ajută echipele de marketing și management de produs să ia decizia corectă susținută de date și instrumente.

Instrumentul face, de asemenea, posibilă integrarea abonamentelor de achiziție în aplicație în aplicația dvs. mobilă prin utilizarea unui fragment de cod care elimină cerințele de cod de server.

Apphud facilitează venituri puternice și oferă o perspectivă aprofundată asupra analizei achizițiilor de utilizatori, împreună cu integrări în analize mobile, platforme de marketing și mesageri. De asemenea, vă permite să rulați experimente A/B pentru a determina care achiziție în aplicație are performanțe mai bune.

În plus, instrumentul vă ajută, de asemenea, să atrageți automat clienți depășiți, să scădeți rata de abandon și să obțineți informații valoroase despre anulări.

Apphud este compatibil atât cu platformele iOS, cât și cu Android, iar abonamentul achiziționat de pe oricare platformă este disponibil pentru a fi accesat pe ambele platforme.

Checkaso

Profitând de oportunitatea oferită de Apple de a promova conținut și de a genera venituri prin aplicațiile iOS, Checkaso se poate dovedi a fi opțiunea perfectă de achiziție în aplicație pentru a taxa utilizatorii conținutul suplimentar pe care aplicația dvs. le poate oferi.

  Tot ce trebuie să știți despre noul editor PDF de la ONLYOFFICE

Opțiunea de achiziție cu abonament în aplicație oferită de platformă vine împreună cu analiză competitivă și instrumente promoționale care promovează oferta dvs. către baza de clienți a aplicației dvs.

Ținând cont de cele mai bune interese ale dezvoltatorilor și creatorilor iOS și maximizând efortul de generare de venituri, Checkaso este dotat cu funcții puternice care îi obligă pe utilizatori să facă o achiziție în aplicație.

Ceea ce este unic la Checkaso sunt informațiile utile despre politica de preț ale concurenților tăi pe care le poți arunca cu ușurință aici, oferindu-ți o idee de unde ar trebui să începi. De asemenea, vă permite să urmăriți cuvintele cheie și matricele ASO, cum ar fi Volumul de căutare, Afișările și Clasamentul, pentru a rămâne în fața competiției de achiziții în aplicație.

Paletă

În cele din urmă, să verificăm Paddle, un instrument de implementare a achizițiilor în aplicație care afirmă că vă crește veniturile din aplicație fără a fi nevoie să cheltuiți o sumă mare ca preț. Axată pe ecosistemul Apple, achiziția în aplicație Paddle oferă o varietate de opțiuni flexibile de abonament, împreună cu instrumente utile de reținere creatorilor de aplicații.

Mai mult, Paddle permite creatorilor să implementeze metode de plată suplimentare împreună cu Apple Pay și să aleagă mai multe modele de facturare. Astfel, Paddle poate fi considerat o alternativă puternică la sistemul de plată Apple.

Odată implementat, Paddle gestionează automat toate responsabilitățile complexe ale administratorului de achiziții, de la taxele globale de vânzare până la asistența clienților, eliminând povara de pe umerii dumneavoastră.

Taxele sale mai mici te ajută să câștigi mai mult, iar opțiunea de a efectua plata în avans accelerează generarea de venituri, ajută la păstrarea abonamentelor, implementează fluxuri de recuperare a plăților și oferă, de asemenea, o opțiune de plată PayPal.

Concluzie

Achizițiile în aplicație câștigă rapid popularitate și joacă un rol cheie în generarea de venituri a mai multor aplicații. Implementarea achizițiilor în aplicație poate fi dificilă și este o sarcină solicitantă și consumatoare de timp.

Din fericire, instrumentele pe care le-am enumerat mai sus sunt echipate cu funcții puternice care pot ajuta la eficientizarea procesului de implementare a unui abonament în aplicație în aplicația dvs.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune instrumente de optimizare a magazinului de aplicații pentru a crește ratele de conversie și numărul de descărcări.

x