Cum să adăugați subiecte la rulotele dvs. de Instagram

Este important să vă asigurați că Instagram Reels ajunge la persoanele potrivite. Acest lucru poate fi realizat în mai multe moduri – iar funcția Topics din Instagram este una dintre ele.

Nu sunteți pe deplin familiarizat cu subiectele Instagram? Iată cum diferă de hashtag-uri și cum să le adăugați la Reels.

Care sunt subiectele Instagram?

Când adăugați subiecte la Reels, Instagram le clasifică în consecință pentru a le arăta persoanelor care ar putea fi interesate de ele.

Vă putem auzi deja întrebând: „Nu asta fac hashtag-urile?”.

Subiectele diferă de hashtag-uri în mai multe moduri:

  • Nu poți căuta subiecte pe Instagram așa cum poți face cu hashtag-uri. Nu veți găsi o listă de subiecte nicăieri în aplicație, decât atunci când le adăugați la Reels.
  • De asemenea, nu poți răsfoi conținutul postat sub subiecte așa cum poți să răsfoiești cu hashtag-uri. De exemplu, nu veți găsi o filă Subiecte în aplicație. Instagram decide ce Reels să îți arate în funcție de interesele tale și de subiectele adăugate la Reels fără știrea ta.
  • Subiectele sunt limitate la Reels, în timp ce hashtag-urile pot fi adăugate la o gamă largă de conținut.
  • Puteți adăuga doar un număr limitat de subiecte, în timp ce puteți adăuga până la 30 de hashtag-uri la o postare.

Atractia este că este mai probabil să vă bucurați de Reels-urile afișate în funcție de subiectele în care au fost clasificate. Cu hashtag-uri, utilizatorii pot adăuga cuvinte la modă și fraze irelevante pentru a încerca să-și facă conținutul văzut de mai multe persoane. Deci, este posibil să ajungeți să vedeți conținut care de fapt nu vă pasă din cauza umplerii cuvintelor cheie.

  Cum să obțineți 2016 Best Nine pe Instagram

Subiectele oferă o abordare mai concentrată pentru a ajunge la publicul potrivit.

Cum să adăugați subiecte la rulotele dvs. de Instagram

Pagina TikTok pentru tine îți arată conținut care ți-ar putea plăcea, în funcție de ceea ce îți place deja. Este asemănător cu modul în care funcționează subiectele, așa că doriți să adăugați subiecte care vă vor ateriza pe fluxurile persoanelor potrivite.

Urmați pașii de mai jos pentru a adăuga subiecte și pentru a vă crește șansele de a crea Instagram Reels virale:

  • Deschide aplicația Instagram pe telefonul tău mobil și atinge butonul Încărcare (pictograma +).
  • Selectați opțiunea Reel.
  • Alegeți conținutul de încărcat și începeți să-l editați ca de obicei.
  • Când ajungeți la ultima pagină înainte de publicare, atingeți Adăugați subiecte și alegeți maximum trei. Puteți alege subiecte din diferite categorii.
  • Atingeți Terminat când ați terminat și apăsați butonul Partajare pentru a vă publica filmul.
  • Subiectele alese nu vor fi vizibile pe Reel. De asemenea, nu există o modalitate directă de a verifica eficacitatea subiectelor adăugate, dar asta nu înseamnă că nu poți încerca.

    Joacă-te cu diferite subiecte pentru a vedea cât de eficiente sunt. Începeți prin a utiliza aceleași subiecte în Reels (asigurați-vă că se află în aceeași nișă sau în aceeași nișă). Faceți acest lucru pentru o perioadă pentru a le urmări performanța, apoi încercați un alt set de subiecte și comparați rezultatele. Luați notă de orice modificări ale vizitelor de profil, angajamentelor și urmăririlor. Acest lucru ar trebui să vă ajute să evaluați ce subiecte și combinații de subiecte dau cele mai bune rezultate.

    Dacă Instagram Reels nu primește vizionări, încorporarea subiectelor vă poate ajuta să reveniți pe drumul cel bun.

      Cum să schimbați pictograma aplicației Instagram pe iPhone și Android

    Ajutați-vă rolele să fie descoperite pe Instagram

    Probabil faci tot ce poți pentru a-ți crește contul de Instagram. Poate că postezi în mod constant, produci conținut de înaltă calitate și tot ce se află între ele.

    Dacă vă plac Reels, luați în considerare adăugarea de subiecte pentru a crește șansele de a le face văzute de oameni cărora le-ar putea păsa. Doar asigurați-vă că sunteți intenționat cu privire la subiectele pe care le adăugați dacă doriți să vedeți rezultate reale.