Cum să adăugați legături în document în MS Word

Când inserați un link web într-un document MS Word, acesta este recunoscut automat ca hyperlink. Puteți alege să lipiți un link sau puteți adăuga un link la un cuvânt sau o expresie. Este cam la fel de ușor ca și introducerea unei imagini. De asemenea, puteți adăuga legături în document care vor lega un utilizator de la o parte a unui document la o altă parte a aceluiași document. Acest lucru este util atunci când trebuie să faceți referințe încrucișate la diferite secțiuni din alte secțiuni. Cu cât aveți un document mai mare, cu atât mai mult devine necesară o funcție ca aceasta.

Adăugați linkuri în document

Pentru a adăuga legături în document, trebuie mai întâi să vă asigurați că utilizați diferitele elemente de formatare pe care le aveți la dispoziție. Aceste elemente de formatare identifică diferite părți ale unui document ca titluri sau corpuri de text. În MS Word, linkurile pe care le adăugați sunt adăugate la titluri sau marcaje.

Deschideți un document MS Word. Selectați un titlu, accesați fila Acasă din panglică și, în caseta de instrumente Stiluri, selectați un nivel de titlu.

Faceți acest lucru pentru toate titlurile, adică secțiunile pe care le aveți în documentul dvs. Apoi, selectați textul la care doriți să adăugați un link. Accesați fila Inserare și selectați Link.

În fereastra Inserare hyperlink, selectați opțiunea „Plasați în acest document” din coloana din stânga. Aceasta va popula o listă cu toate titlurile din documentul dvs. Selectați un titlu și textul la care ați conectat vă va duce direct la acea secțiune.

  Cum să ștergeți istoricul tranzacțiilor PhonePe

Dacă nu doriți să conectați la o secțiune și, în schimb, doriți să faceți un link către un cuvânt din document, va trebui să utilizați marcaje. Mai întâi, accesați cuvântul la care doriți să faceți legătura. Selectați-l și în fila Inserare, selectați Marcaj. Introduceți numele marcajului și faceți clic pe adăugare.

Apoi, mergeți la locul unde doriți să adăugați linkul. Selectați textul la care doriți să adăugați linkul. Accesați fila Inserare și selectați Link. În fereastra Inserare hyperlink, selectați Plasare în acest document. Când lista de titluri din document se completează, acestea vor fi însoțite de o listă cu toate marcajele pe care le-ați adăugat în document. Selectați marcajul la care doriți să vă conectați.

Legături de navigare

Pentru a deschide un link, trebuie să țineți apăsată tasta Ctrl de pe tastatură și să faceți clic pe link. Acest lucru este valabil pentru link-urile web și link-urile în document. Este pentru a preveni clicurile accidentale care vor deschide browserul sau vor trece la o altă pagină din document.