Cum își pot gestiona creatorii online conturile de rețele sociale cu Buffer

Pentru mulți creatori online, rețelele sociale reprezintă o parte esențială a infrastructurii lor generale de afaceri. Puteți folosi instrumente precum Pinterest și Instagram pentru a intra în legătură cu fanii dvs., pentru a vă conecta cu potențiali clienți și pentru a crește gradul de conștientizare pentru arta dvs.

VIDEO MUO AL ZILEI

Derulați PENTRU A CONTINUA CU CONȚINUT

Din păcate, gestionarea conturilor de social media poate deveni obositoare și consumatoare de timp în egală măsură. Din fericire, există instrumente pentru simplificarea procesului, iar unul dintre acestea este Buffer.

Astăzi, veți învăța cum să vă gestionați conturile de rețele sociale ca creator online în Buffer. Veți afla cum să programați și să publicați conținut, împreună cu măsurarea analizelor și multe altele.

Ce este Buffer?

Tampon se concentrează în primul rând pe a ajuta întreprinderile mici să își gestioneze conturile de rețele sociale. Sediul companiei este în San Francisco, California, deși echipa sa operează de la distanță.

Buffer are funcții care vă permit să măsurați analizele și să vă conectați cu ușurință conturile de rețele sociale. De asemenea, puteți să programați și să redactați postări, împreună cu obținerea unei imagini de ansamblu asupra acestora într-un calendar. Pe măsură ce începeți să comercializați alte domenii ale afacerii dvs. de creare de conținut, puteți construi și pagini de destinație. Între timp, Asistentul AI al Buffer vă permite să efectuați sarcini care altfel ar fi durat mai mult, cum ar fi editarea copiei.

  Data Lake vs. Data Warehouse: Care sunt diferențele?

Vă puteți abona la trei planuri de preț diferite cu Buffer: Essentials, Team și Agency. Acestea variază între 6 USD și 120 USD pe canal pe lună. În calitate de creator individual, probabil că veți câștiga toată valoarea de care aveți nevoie din planul gratuit. Mai mult, puteți adăuga până la trei canale cu un cont gratuit.

Descărcare: tampon pentru iOS | Android (Achiziții gratuite în aplicație disponibile)

Puteți integra Buffer cu mai multe platforme de social media. Acestea includ:

  • Facebook
  • TIC-tac
  • Instagram
  • YouTube (inclusiv YouTube Shorts)
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • X (Twitter)
  • Mastodont
  • Google Business
  • Shopify

Deși poți folosi Buffer pentru a-ți programa conținutul din rețelele sociale și a obține idei, depinde de tine să faci ceea ce postezi captivant. Luați în considerare verificarea acestor hack-uri pentru a crea conținut interesant ca manager de rețele sociale.

Acum că am acoperit elementele de bază despre ce este Buffer, să ne aprofundăm în utilizarea programului pentru gestionarea conturilor de rețele sociale. Vă puteți oferi un avans învățând marketingul pe rețelele sociale prin cursuri online.

1. Creați-vă postările pe rețelele sociale

Poate doriți să evitați să vă redactați postările direct în aplicațiile și site-urile de rețele sociale din mai multe motive. Vorbind din experiență personală, îmi este dificil să intru pe unele rețele fără să pierd timpul consumând conținut fără minte – chiar dacă aceasta nu a fost niciodată intenția mea. Deci, folosirea unor instrumente precum Buffer îmi permite să cercetez totul și să mă concentrez pe singurul motiv pentru care am folosit o platformă în primul rând.

Redactarea postărilor pe rețelele sociale în Buffer este destul de simplă:

  Cum vă conectați camera mini la telefon
  • După ce vă conectați contul în Buffer (ceea ce îl puteți face când vă înregistrați), accesați fila Cozi.
  • Selectați contul pentru care doriți să scrieți o postare pe rețelele sociale.
  • Faceți clic pe butonul albastru Creare postare.
  • Personalizează-ți postarea așa cum vrei. Dacă doriți să încărcați imagini, rețineți că puteți încărca fișiere cu dimensiuni de până la 10 MB. Și pentru a crea postări pe Pinterest, va trebui să alegi panoul pe care va apărea conținutul tău.
  • Dacă nu sunteți pregătit să programați sau să postați, faceți clic pe butonul Salvare ca schiță. În caz contrar, urmați pașii din secțiunea următoare pentru a vă distribui postarea pe rețelele sociale.
  • Dacă încă explorați diferite instrumente pentru gestionarea conținutului dvs. din rețelele sociale, puteți consulta multe alte instrumente de calendar pentru conținutul rețelelor sociale disponibile.

    2. Publicați conținutul dvs. pe rețelele sociale

    Când vă gestionați conturile de rețele sociale cu Buffer, puteți decide fie să vă distribuiți postările acum, fie în viitor.

    Mai întâi, să acoperim programarea:

  • Selectați Salvare ca schiță și accesați Cozi > Schițe.
  • Lângă data de programare, atingeți butonul Editați pentru a extinde un calendar.
  • Alegeți ora și data preferate. Apoi, atingeți Terminat.
  • Faceți clic pe Programează postare pentru a finaliza procesul.
  • Pentru a vă distribui instantaneu postarea:

  • Atingeți butonul săgeată de lângă Adăugați la coadă.
  • Selectați Partajați acum.
  • 3. Răspunsul la comentarii și mesaje

    Cu un plan Buffer gratuit, puteți să redactați și să programați cu ușurință conținutul rețelelor sociale. Dar dacă doriți acces la mai multe funcții, va trebui să faceți upgrade la o versiune plătită. Răspunsul la comentarii și mesaje este una dintre acele caracteristici care va necesita un abonament plătit.

      11 podcast de încredere 🎧 Gazduire pentru întreprinderi mici și mari

    Funcția este, de asemenea, disponibilă numai pentru Facebook și Instagram. Pentru a accesa comentarii și mesaje, faceți clic pe fila Implicare. Puteți folosi Buffer atât pentru paginile de Facebook, cât și pentru grupuri.

    4. Măsurarea Analytics

    Când vă gestionați conturile sociale, veți dori, de asemenea, să verificați analizele dacă creșterea pe acele platforme este obiectivul dvs. principal. Buffer vă permite să faceți acest lucru, dar va trebui din nou să vă înscrieți pentru un abonament plătit.

    Puteți măsura analizele pentru mai multe rețele, inclusiv LinkedIn, deși puteți face acest lucru doar pentru pagini și nu pentru profiluri. Pentru a vedea statisticile, accesați fila Analytics din partea de sus a ecranului. În funcție de abonament, puteți crea rapoarte pentru a face lucrurile mai ușor de citit.

    Dacă Buffer nu este potrivit pentru dvs., există și alte instrumente pentru măsurarea analizei rețelelor sociale, cum ar fi Hootsuite și Emplifi (cunoscute anterior ca Socialbakers).

    Gestionarea profilurilor tale de rețele sociale este mult mai ușoară în zilele noastre ca creator online și nici măcar nu mai trebuie să mergi pe o anumită platformă dacă nu vrei. În schimb, puteți folosi instrumente de programare a rețelelor sociale pentru a vă pregăti și partaja conținutul, iar Buffer este una dintre cele mai bune opțiuni.

    Cu un abonament gratuit la Buffer, puteți programa postări pentru profilurile dvs. cu un efort minim. Și dacă doriți să vă abonați la o versiune plătită, puteți, de asemenea, să vă măsurați analizele și să răspundeți atât la mesaje, cât și la comentarii.