03/01/2024

Cum anulați o perioadă de încercare sau un abonament NordVPN?

Recomandări cheie

  • Anularea abonamentului NordVPN este un proces simplu care se poate face prin setările contului sau prin abonamentele magazinului de aplicații.
  • Dacă anulați în timpul perioadei de încercare gratuită de 30 de zile, puteți solicita o rambursare pentru prima lună pentru care ați plătit.
  • Pentru a contacta echipa de asistență NordVPN pentru a vă anula abonamentul, accesați secțiunea Ajutor de pe site-ul lor și deschideți o fereastră de chat cu un asistent de asistență.

Încheierea relației cu un furnizor VPN nu ar trebui să fie dificilă, dar unele oferă un serviciu pentru clienți mai bun decât alții. Pentru a vă face o idee despre cât de simplu ar trebui să fie, iată cum să vă anulați abonamentul NordVPN.

De ce doriți să anulați NordVPN?

A avea un abonament VPN este o idee bună, dar dacă vi se pare prea scump sau doriți să schimbați cu un alt furnizor, este timpul să anulați.

Poate ați găsit o ofertă mai bună de la un concurent sau pur și simplu preferați să utilizați VPN cu moderație. În acest caz, utilizarea unui VPN gratuit este probabil mai potrivită nevoilor dvs.

NordVPN este unul dintre cele mai bune servicii VPN existente, cu o colecție de funcții suplimentare, de la deblocarea Netflix și BitTorrent până la dublarea VPN și alte îmbunătățiri de confidențialitate.

  Cum să utilizați un VPN cu BlueStacks

Dar dacă doriți să anulați o perioadă de încercare NordVPN sau un abonament complet, este un proces destul de simplu.

Cum să anulați o perioadă de încercare gratuită NordVPN

La fel ca majoritatea concurenților săi, NordVPN oferă o probă gratuită de 30 de zile. Cu toate acestea, vă veți fi înscris cu un card de credit sau un card de debit bancar sau poate una dintre multele alte opțiuni de plată, cum ar fi Amazon Pay, Google Pay, PayPal și diverse altele.

Acest lucru se datorează faptului că, în ciuda faptului că este promovat ca o perioadă de încercare gratuită, trebuie să plătiți pentru prima lună. Dacă alegeți să nu vă abonați, puteți solicita o rambursare pentru primele 30 de zile.

În acest timp, beneficiați pe deplin de serviciul său, care ar trebui să fie timp mai mult decât suficient pentru a evalua dacă VPN-ul este potrivit nevoilor dumneavoastră.

Dacă nu este și doriți să vă puneți capăt relației, iată cum să anulați o încercare NordVPN înainte de a fi taxat:

  • Conectați-vă la contul dvs. NordVPN
  • În panoul din stânga, dați clic pe Facturare
  • Selectați fila Abonamente
  • Acolo unde opțiunea de reînnoire automată este setată la ACTIVAT, faceți clic pe Gestionare
  • În următorul ecran, faceți clic pe Anulați reînnoirea automată
  • Nu există nicio verificare de confirmare, dar puteți reactiva dacă vă răzgândiți înainte de sfârșitul perioadei de facturare.

    Când ați terminat, nu uitați să dezinstalați aplicația NordVPN de pe telefon sau computer.

    Ce se întâmplă dacă v-ați abonat printr-o aplicație?

    Dacă v-ați abonat la NordVPN prin Google Play Store, Amazon App Store sau Apple App Store, lucrurile stau puțin diferit.

      Care este cel mai bun protocol VPN?

    În aceste cazuri, va trebui să vizitați pagina de anulare a abonamentului.

    Pentru a anula un abonament NordVPN în acest fel:

  • Faceți clic pe linkul corespunzător de mai sus
  • Faceți clic pe butonul/opțiunea Anulați un abonament
  • Selectați abonamentul la aplicație pentru a se încheia (în acest caz, NordVPN)
  • Confirmați când vi se solicită
  • Cum să anulați un abonament NordVPN

    Ca mai sus, dacă intenționați să anulați un abonament activ NordVPN, acordați-vă un moment pentru a dezactiva plățile recurente.

    După ce ați făcut asta, este timpul să deschideți o fereastră de chat cu echipa de asistență NordVPN. În colțul din dreapta sus al site-ului web, faceți clic pe Ajutor (sau accesați direct support.nordvpn.com) și faceți clic pe balonul explicativ din colțul din dreapta jos.

    Când vi se solicită, adăugați numele și adresa de e-mail (utilizați-o pe cea înregistrată cu contul dvs. NordVPN pentru a economisi timp), apoi introduceți motivul mesajului: „anulați contul” sau „anulați perioada de încercare”, de exemplu.

    După ce ați fost transferat la un asistent de asistență umană, explicați că doriți să anulați abonamentul.

    S-ar putea să vi se întrebe un motiv pentru care, dar nu trebuie să răspundeți la acest lucru – dacă apăsați, spuneți că pur și simplu v-ați răzgândit cu privire la utilizarea unui VPN.

    Îți poți primi banii înapoi?

    Când vine vorba de perioada de încercare gratuită de 30 de zile, anularea abonamentului recurent și încheierea perioadei de încercare va returna banii plătiți pentru înscriere.

    Cu abonamentele pe termen lung, returnarea banilor este mai complicată. Dacă este în termen de 30 de zile de la reînnoire, ar trebui să puteți obține o rambursare. Mai lungă decât aceasta și va trebui să contactați Echipa de servicii pentru clienți NordVPN.

      Proxy vs VPN: care sunt diferențele?

    x