Creați evenimente virtuale cu aceste 9 instrumente de marketing fantastice

Evenimentele virtuale sunt foarte ușor de realizat în această lume care evoluează rapid în era digitală.

Multe companii se confruntă cu mai multe probleme din cauza pandemiei globale de COVID-19. Pandemia a continuat de mult timp, iar lucrurile nu sunt încă complet sub control. Acesta este motivul pentru care companiile caută noi moduri de lucru și de comunicare.

Mai multe companii le cer angajaților să continue să lucreze de acasă. Anterior, colegii aveau întâlniri în persoană, dar acum trebuie să treacă la platforma online. Companiile folosesc diferite platforme online precum Zoom, Hangouts, Meet și Skype pentru apeluri video și întâlniri. Pe de altă parte, Slack și Microsoft Teams sunt folosite pentru schimbul de documente și mesaje.

Nu numai întâlniri, ci și companiile așteaptă cu nerăbdare să organizeze evenimente virtual. Companiile se conectează cu publicul prin evenimente online. Pe măsură ce lumea era închisă, mai multe companii au decis să continue cu lansări de produse virtuale, târguri comerciale și multe altele.

Celebrul Apple Inc. a găzduit o lansare virtuală a unui produs în septembrie 2020. Au anunțat diverse produse Apple, inclusiv două modele noi de iPad și un Apple Watch. Publicul a fost dornic să afle totul în detaliu. Organizatorii au putut descrie totul publicului fără efort, chiar și pe platforma online. Oamenii au fost atenți cu același entuziasm chiar și în evenimente virtuale.

Dacă te gândești să găzduiești un eveniment, să-ți spun că este posibil. Mulți o fac și tu poți, de asemenea, cu ajutorul software-ului potrivit. Și înainte de a vorbi despre unele dintre cele mai bune soluții pentru evenimente virtuale, permiteți-mi să vă împărtășesc câteva sfaturi pentru ca evenimentele să aibă succes.

Alegerea platformei potrivite

Este necesar să alegeți o platformă care se potrivește bugetului, criteriilor și tipului evenimentului dvs. Alegerea platformei potrivite va deveni destul de ușoară pentru ca evenimentul să aibă succes.

Platforme pentru începători

Dacă sunteți în căutarea unei soluții rapide care nu necesită multe resurse, ar trebui să utilizați platformele de social media. Vă vor ajuta să transmiteți în direct întregul eveniment pe rețelele sociale.

Unele dintre platforme sunt Facebook, YouTube și Instagram. Cel mai semnificativ avantaj aici este că nu trebuie să cheltuiți nimic pentru a găzdui un eveniment online pe aceste platforme. Puteți partaja direct linkul către evenimentul dvs. cu publicul țintă. Publicul este familiarizat cu aceste platforme, deoarece sunt destul de ușor de utilizat. Puteți profita de instrumentele de streaming live.

Dezavantajul platformelor de social media este că evenimentul nu va fi atât de interactiv. Oamenii pot interacționa doar prin comentarii, dar nu este posibil niciun alt tip de interacțiune. Unele platforme pun, de asemenea, anumite limitări pentru găzduirea unei sesiuni live. De exemplu, aveți nevoie de 10.000 de abonați pe canalul dvs. pentru a găzdui un eveniment virtual live pe YouTube.

Platforme intermediare

Puteți folosi Zoom sau Google Meet pentru a îmbunătăți nivelul de interacțiune cu participanții. Vă permite să creați întâlniri de echipă și săli de conferințe pentru webinarii și evenimente online.

Puteți interacționa cu publicul și partaja ecranul sau camera web pentru a face ca un eveniment în persoană. Este bun pentru o mică adunare.

Platforme avansate

Dacă sunteți îngrijorat de interacțiunea cu publicul și aveți nevoie de totul pentru ca evenimentele virtuale să aibă succes, aveți nevoie de instrumente avansate, așa cum se menționează mai jos, care se ocupă de sondaje, pooling, chestionare, rapoarte post-eveniment, analize aprofundate și multe altele.

  10 sisteme de gestionare a reclamațiilor pentru rezolvarea plângerilor clienților

Promovarea evenimentului virtual

Dacă intenționați să organizați un eveniment virtual, trebuie să dezvoltați o strategie de marketing solidă, care să se alinieze cu obiectivele dvs. și să lucrați în lumea online. Există o mulțime de modalități de a vă promova afacerea sau evenimentul. Dintre toate strategiile de marketing digital, două dintre cele mai importante pe care să vă concentrați sunt:

E-mailul și rețelele sociale sunt cea mai bună modalitate de a vă prezenta evenimentul în fața oamenilor. Ar trebui să petreceți timp creând e-mailuri de marketing pentru a atrage oameni la evenimentul dvs. virtual. Hashtag-urile specifice evenimentului ar oferi un impuls uriaș evenimentului prin intermediul rețelelor sociale. Puteți chiar să vă adresați urmăritorilor influenți de pe rețelele sociale pentru a vă promova evenimentul virtual.

Reutilizați conținutul dvs. video

Chiar dacă evenimentul tău virtual s-a încheiat, nu înseamnă că conținutul tău devine mai puțin valoros. Puteți edita conținutul și îl puteți pune în diferite formate pe rețelele sociale și alte platforme pentru a-l promova.

  • Creați un podcast prin conversia conținutului dvs. video
  • Scrieți un blog transcriindu-vă videoclipul
  • Distribuiți-le pe rețelele sociale creând clipuri scurte și imagini folosind instrumente precum Canva.

Conținutul nu îmbătrânește niciodată; îl poți folosi din nou pentru a-ți promova evenimentul anterior. De asemenea, te-ar ajuta să câștigi atenția publicului pentru următorul tău eveniment.

Să ne uităm la câteva dintre Instrumentele de marketing fantastice pentru crearea unui eveniment virtual.

Adobe Connect

Organizați un eveniment virtual cu Adobe Connect pentru a folosi puterea reală a platformei virtuale. Puteți folosi această platformă versatilă pentru a oferi o experiență minunată pentru publicul dvs. divers. Puteți transforma complet modul de a interacționa cu publicul pentru a crea o experiență captivantă pentru ei. Este o platformă excelentă pentru webinarii, întâlniri și conferințe într-un mod sigur.

Personalizați scena în funcție de publicul dvs. și preluați controlul complet asupra platformei pentru a stimula implicarea și interacțiunile în timp ce continuați cu evenimentul. Publicul dvs. nu poate pierde niciodată sesiunea dvs. cu înregistrări interactive care par a fi niște sesiuni reale.

Adobe Connect este o soluție unică de planificare, care oferă și, de asemenea, urmărește întregul eveniment virtual. Platforma înregistrează toate fluxurile dvs. de lucru pre-eveniment și post-eveniment. Puteți obține o analiză aprofundată a evenimentului dvs. virtual cu această platformă. Nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la securitatea sau datele companiei și ale participanților dvs., deoarece Adobe vă ține acoperit atunci când vine vorba de securitate.

Calendarul evenimentelor

Calendarul evenimentelor începe cu optimizarea schemei evenimentelor virtuale pentru o mai bună descoperire a căutării Google.

Acest software pentru evenimente virtuale oferă, de asemenea, o integrare puternică cu instrumente de conferință precum Zoom și Webex. Acesta generează automat link-uri pentru întâlniri și le arată pe tabloul de bord WordPress.

În plus, puteți opta pentru a afișa linkurile de stream live către participanții care cumpără un bilet sau fac RSVP. Calendarul de evenimente acceptă, de asemenea, evenimente hibride, incluzând locații pentru toate astfel de intrări.

Acest lucru vă permite să controlați totul direct din panoul de administrare WordPress, inclusiv fluxul live încorporat pentru a menține traficul pe site-ul dvs.

Există multe alte avantaje ale utilizării Calendarului de evenimente pentru evenimente virtuale și hibride. Abonamentele pornesc de la un singur site la site-uri nelimitate, găzduind toate cazurile de utilizare.

În cele din urmă, fiecare achiziție este susținută de o garanție de rambursare a banilor de 30 de zile fără întrebări.

Hubilo

Hubilo și-a făcut platforma ideală, ținând cont de mai multe afaceri și de evenimentele acestora. Acceptă fluxuri de lucru de înregistrare profunde prin construirea unei pagini de destinație. Întregul proces de ticketing, facturare și Hubilo gestionează integrarea cu diferiți procesatori de plăți.

  Cum se instalează MySQL Workbench pe Ubuntu

Platforma permite utilizatorilor să interacționeze cu un flux de evenimente fantastic. Graficul de implicare ar crește exponențial din cauza fluxului de evenimente. Are capacitatea de a gestiona fără probleme întregul eveniment virtual. De tot, de la studioul de difuzare la angajament, se ocupă Hubilo.

Nu este doar o platformă pentru evenimente virtuale, dar veți observa și caracteristicile sale de analiză și branding. Puteți integra mai multe instrumente de afaceri precum Salesforce, HubSpot, Mailchimp, Intercom, Marketo și multe altele pentru a gestiona fluxurile de lucru ale evenimentelor prin Hubilo.

Goldcast

Goldcast este o platformă specializată pentru marketerii de evenimente pentru a crea un eveniment care se simte ca un spectacol Netflix. Puteți personaliza complet această platformă conform mărcii dvs. pentru a vă asigura că seamănă cu evenimentul companiei dvs. Există nenumărate opțiuni de personalizare disponibile pentru dvs. pe Goldcast.

Goldcast vă permite să amestecați împreună videoclipuri live și preînregistrate. Studioul încorporat creează o tranziție lină și fără întreruperi între videoclipurile live și cele preînregistrate. Acum, nu ar exista tăceri sau pauze din cauza tranzițiilor video. Goldcast este o platformă ideală pentru găzduirea diferitelor evenimente virtuale, cum ar fi lansări de produse, summituri pentru clienți, evenimente comunitare, conferințe anuale, ateliere și multe altele.

De obicei, evenimentele virtuale devin prezentări unilaterale, fără nicio șansă de interacțiuni de la egal la egal. Această platformă captivantă vă permite să discutați subiectul dvs. preferat într-o sală de masă rotundă. Odată ce ați terminat cu evenimentul virtual, Goldcast vă va prezenta datele colectate despre clienți și potențiali, împreună cu informații utile.

Airmeet

Airmeet a fost conceput pentru a oferi evenimente memorabile pe care publicul dvs. le-ar plăcea. Participanții tăi pot trece de la o sesiune virtuală la alta, pot vizita niște standuri de expoziție și pot vizita saloane de rețea pentru a interacționa cu alți participanți. Puteți construi o recepție personalizată pentru a întreține scena, lounge-ul și standul.

Puteți extinde rapid evenimentul dvs. chiar dacă există 100.000 de participanți la evenimentul dvs. virtual. Porniți rapid un flux live de pe YouTube și Facebook direct prin Airmeet. Datele despre eveniment ar putea fi colectate și analizate prin integrarea CRM-ului prin Zapier. Puteți transmite sesiunea din orice studio live, cum ar fi OBS, WebEx, Zoom etc.

Este o platformă extrem de fiabilă și robustă pentru găzduirea evenimentelor virtuale și are opțiuni excelente de integrare pentru experiențe mai bune. Indiferent dacă planificați un webinar social sau o ceremonie de premiere, un spectacol live sau un târg comercial, nu trebuie să vă faceți griji, deoarece Airmeet se poate ocupa de orice.

Sari înăuntru

Dacă intenționați să găzduiți un eveniment virtual cu participanți din întreaga lume, ar trebui să vă uitați la Sari înăuntru. Va fi benefic pentru crearea unui eveniment virtual captivant. Mai multe zone de interacțiune au fost optimizate pentru ca participanții să se implice și să se conecteze.

Nu veți vedea nicio diferență între evenimentele offline și cele online din cauza acestei platforme. Există mai multe personalizări disponibile pentru a face din acesta un eveniment virtual ideal. Indiferent dacă planificați un eveniment de recrutare de 50 de persoane, o întâlnire practică de 500 de persoane sau un târg anual de 50.000 de persoane, puteți continua cu Hopin.

Hopin vă permite să gestionați evenimentul de la faza de planificare până la faza de analiză. Puteți vinde bilete online sau chiar să recrutați sponsori. Puteți chiar să obțineți analize complete ale evenimentului și să descărcați datele tuturor participanților. Fiecare participant s-ar putea implica rapid și există opțiuni pentru a aranja 1-1 întâlniri pentru o mai bună implicare între participanți.

  Cum să proiectați o prezentare de pe telefonul inteligent pe televizor

Balon

Balon este o platformă online în care puteți explora și găzdui evenimente virtuale fără efort. Puteți planifica o expoziție, un eveniment live, un eveniment de rețea și multe altele cu ajutorul tehnologiilor sale scalabile și sigure. Există o disponibilitate de etape nelimitate pe această platformă.

Balonul vă ajută să creați un eveniment distractiv și captivant în loc de un eveniment plictisitor în care participanții stau și ascultă. Aici, oamenii au șansa de a intra în legătură cu oameni cu gânduri similare. Puteți fie să-i auzi pe experți vorbind, fie să vă alăturați unei conversații și să începeți crearea de rețele cu oameni.

Vă puteți ocupa de orice, de la crearea unui eveniment până la analiza rapoartelor de evenimente de pe o singură platformă. Puteți aranja întâlniri mici pentru angajații dvs. sau chiar puteți avea un apel de consultanță unu-la-unu cu un potențial client. Nu există un sfârșit al numărului de moduri în care puteți utiliza această platformă pentru a organiza un eveniment virtual de succes.

Mirare

Mirare este un spațiu virtual în care oamenii să discute și să se întâlnească și, de asemenea, să organizeze întâlniri online pentru distracție. Platforma a conceput un mod inovator de a ști cine vorbește cu cine. Pentru a participa la o conversație, oamenii își iau avatarul mai aproape de ceilalți. Pentru a părăsi orice conversație, trebuie pur și simplu să-și mute avatarul.

Puteți difuza cu ușurință conținutul prin video, partajarea ecranului sau în orice alt mod. Este posibil să difuzați conținutul către o anumită zonă de oameni sau toți invitații. Ar simți că ai pregăti un loc fizic complet. Puteți configura diferite zone în platformă și furnizați subiecte pentru fiecare zonă. Oaspeții ar putea interacționa între ei în funcție de modul în care ați definit în timp ce construiți acea zonă anume.

Cel mai bun lucru despre Wonder este că funcționează pe fiecare dispozitiv. Nu este nevoie să descărcați sau să instalați niciun software deoarece platforma este compatibilă cu browserele. Puteți găzdui un eveniment virtual pentru până la 1500 de invitați pe Wonder. Wonder este foarte protector în ceea ce privește securitatea participanților, organizatorilor și întregului eveniment. Gazdele și organizatorii folosesc Wonder pentru evenimente virtuale, cum ar fi întâlniri, târguri comerciale, conferințe, întâlniri, rețele și multe altele.

Stol

Dacă sunteți în căutarea unui software la nivel de întreprindere pentru organizarea de conferințe virtuale și alte evenimente, atunci Stol este cel perfect pentru tine.

Indiferent dacă planificați o conferință mică, o întâlnire pentru angajații companiei dvs. sau un eveniment la scară largă la nivel mondial, veți găsi toate resursele pentru a realiza acest lucru cu Bevy. Se poate integra cu software-ul dvs. de marketing și automatizare CRM pentru o mai bună manipulare.

Puteți înțelege complet datele publicului și le puteți folosi pentru a obține rezultate mai bune. Integrarea tuturor datelor înapoi cu sistemele de bază este destul de simplă. Nu există niciun intermediar aici când evenimentele sunt găzduite pe Bevy. Datele participanților sunt doar ale dvs. și nu ar exista interferențe din cauza platformei.

Bevy poate gestiona evenimente virtuale și comunitare la orice scară cu eficiență maximă. Echipa de consilieri este întotdeauna acolo pentru a vă oferi sprijinul în cazul oricărei întrebări sau probleme cu platforma. Puteți prospera cu evenimentul dvs. virtual planificându-l pe Bevy.

Gânduri finale

Din cauza pandemiei, oamenii sunt blocați în casele lor și plictisiți. Acesta este momentul potrivit pentru a crea evenimente virtuale extraordinare care să vă ajute să vă dezvoltați brandingul și afacerea. Cu ajutorul soluțiilor menționate mai sus, îți va fi destul de ușor să organizezi și să gestionezi evenimentul tău virtual, transformându-l într-un mare succes.

Apoi, explorați cel mai bun software de webinar pentru creșterea afacerii.