ClickUp vs. monday.com: Software de management al proiectelor rentabil

ClickUp și monday.com sunt două soluții uimitoare de software de management de proiect, care vin cu un set bogat de caracteristici și funcționalități care sunt, de asemenea, prietenoase cu bugetul.

Managementul proiectelor implică o mulțime de sarcini, procese, părți interesate și roluri. Dacă nu este gestionat corespunzător, poate cauza ineficiențe, întârzieri, erori și alte probleme, care ar putea afecta capacitatea de livrare a proiectului și experiența clienților.

Acesta este motivul pentru care aveți nevoie de o modalitate eficientă de a gestiona fiecare aspect al proiectului dumneavoastră.

Un instrument de management de proiect precum ClickUp și monday.com vă poate ajuta aici.

De asemenea, dacă sunteți o afacere mică, aveți un buget și resurse limitate. Așadar, căutarea unei soluții de management al proiectelor rentabile va fi o opțiune mai înțeleaptă pentru dvs.

Să comparăm ClickUp și monday.com pentru a găsi care este cea mai bună opțiune pentru tine în ceea ce privește cerințele, precum și eficiența costurilor 💵.

Ce este ClickUp?

ClickUp este o soluție software eficientă de gestionare a proiectelor care vă poate aduce întreaga echipă într-un singur loc pentru a planifica, colabora și urmări orice proiect. Vă va permite să vă organizați rapid proiectele dintr-o privire, să colaborați cu echipa în timp real, să urmăriți obiectivele și progresul și să maximizați resursele echipei. 😲 Uau!

ClickUp oferă o mulțime de funcții valoroase pentru a vă ajuta să vă gestionați proiectele și sarcinile. Unele dintre ele includ un tablou de bord intuitiv, peste 15 vizualizări, sarcini personalizabile, organizare cu liste de verificare și subsarcini, automatizare puternică, o mulțime de șabloane, instrumente de colaborare, peste 1000 de integrări, opțiuni de partajare, raportare și multe altele.

ClickUp este potrivit pentru organizații de diferite tipuri, de la startup-uri și întreprinderi până la non-profit. Oferă niveluri de prețuri accesibile împreună cu un plan gratuit pentru totdeauna. Asistența pentru clienți este, de asemenea, destul de bună, pe care o puteți contacta 24/7.

Citește și: ClickUp înlocuiește multe aplicații pe care le folosești și economisește bani 💵

Ce este monday.com?

luni.com este o platformă de management de proiect care vă permite să gestionați toate fluxurile de lucru ale proiectului în sistemul său de operare Work. Aceasta include creativitate și design, dezvoltare software, marketing, management de proiect, vânzări și CRM, managementul sarcinilor, resurse umane, operațiuni și mai multe fluxuri de lucru.

Software-ul de management de proiect monday.com vă permite să sporiți alinierea, productivitatea și eficiența angajaților dvs. prin personalizarea fluxului de lucru în funcție de nevoile dvs. Vă permite să vă centralizați toate instrumentele, procesele, fișierele și munca într-un singur sistem de operare de lucru. Acest lucru vă ajută să vă conectați mai bine cu echipele dvs., să creați pod silozuri și să faceți mai mult.

Puteți utiliza monday.com în diverse scopuri, cum ar fi planificarea afacerii, organizarea de webinarii, campanii de marketing, dezvoltarea foilor de parcurs pentru produse și multe altele. Puteți, de asemenea, să urmăriți inventarul, să gestionați resursele și să planificați evenimente într-un singur loc unificat. Mai mult, software-ul de management de proiect monday.com este potrivit pentru companii de toate dimensiunile și persoane fizice.

Citește și: Gestionează-ți sarcinile de afaceri✅ în mod eficient cu monday.com

Tabel cu caracteristici: ClickUp vs. monday.com

Feature ClickUp monday.comVizualizări personalizabile✔️✔️Personalizare✔️✔️Automatizare✔️✔️Șabloane✔️✔️Relații✔️❌Colaborare✔️✔️Raportare✔️✔️Gestionarea timpului✔️✔️Gestionarea timpului✔️✔️✔️✔️ClickUp ️❌Tabloul de bord❌✔️Gantt✔️✔️Kanban❌✔️Workdocs❌✔️

Caracteristicile ClickUp

#1. Vizualizări personalizabile

Vă puteți vizualiza fluxul de lucru cu cele peste 15 vizualizări personalizabile ale ClickUp. Veți putea să vă gestionați sarcinile pe aceste tipuri de vizualizări:

  • Gantt
  • Listă
  • Bord
  • Cutie
  • Calendar
  • Încorporare
  • conversație
  • Activitate
  • Hărți mentale
  • Cronologie
  • Volumul de muncă
  • Masa
  • Hărți
  • Tablă albă
  • Doc

Cele de mai sus vă vor face mai ușor să urmăriți fiecare proiect de la început până la finalizare și să planificați fără efort.

#2. Personalizare

Puteți personaliza cu ușurință ClickUp pentru a gestiona proiecte de diferite tipuri, fără a necesita cod sau suplimente.

Cu ClickApps, vă puteți personaliza toate sarcinile cu peste 35 de ClickApps adăugând diferite funcționalități. De asemenea, puteți economisi timp cu automatizarea sarcinilor, adăugarea de câmpuri personalizate și atribuirea de puncte de sprint. Aceste ClickApps includ:

  • Sarcini în mai multe liste
  • Cine e online
  • Date scadente
  • Răspunsuri cu fire
  • Dependente
  • Prioritate
  • E-mail
  • Urmărirea timpului
  • Etichete
  • Sprinturi
  • Sub-piste imbricate
  • Cesionari multipli
  Cum să gestionați și să ștergeți contactele de pe iPhone sau iPad

Mai mult, veți obține funcții de personalizare cum ar fi câmpuri personalizate, stări personalizate, personalizarea cesionaților, sarcini de filtrare și căutare, taste rapide și comenzi rapide etc.

#3. Automatizare

Cu ClickUp, vă puteți automatiza sarcinile și procesele zilnice folosind peste 50 de acțiuni, condiții și declanșatoare. În plus, profitați de rețete de automatizare prefabricate pentru a economisi timp. Sau, de asemenea, puteți personaliza rețetele în funcție de nevoile dvs. specifice sau puteți profita de puterea ClickUp Tasks.

#4. Șabloane

ClickUp vă oferă sute de șabloane utile pe care le puteți utiliza pentru vizualizări, liste de verificare, sarcini, documente și diferite cazuri de utilizare. Le puteți folosi direct pentru nevoile dvs., ceea ce vă economisește mult timp, deoarece nu trebuie să începeți de la zero. Cu toate acestea, dacă doriți, puteți personaliza și șabloanele pentru a se potrivi mai bine cerințelor dvs.

#5. Relații

Relațiile sunt o modalitate excelentă de a crea o bază de date vizuală ideală. Vă ajută să vă conectați documentele, sarcinile, integrările etc., pentru a accesa fiecare câmp într-un singur loc. Dependențe incluse sunt actualizările backlink-urilor, partajarea modal v2, șabloane de listă pentru sprinturi și multe altele.

#6. Colaborare

Funcțiile puternice de colaborare ale ClickUp vă permit să vă eficientizați munca și să lucrați fără efort cu membrii echipei la un proiect. Aceste caracteristici includ:

  • Tablă albă: tablele albe ClickUp funcționează ca o pânză virtuală în care puteți discuta cu ușurință fluxurile de lucru și ideile cu echipa dvs. De asemenea, vă permite să le convertiți în sarcini pe care le puteți urmări și apoi să dați viață acestor idei și fluxuri de lucru.
  • Comentarii: puteți trimite rapid comentarii și le puteți răspunde la o anumită sarcină în ClickUps. De asemenea, vă permite să partajați legături de documente sau sarcini, să încorporați legături web și fișiere, să adăugați atașamente și să atribuiți comentarii sub formă de elemente de acțiune.
  • Verificare: ClickUp vă permite să adnotați și să verificați direct fișierele de proiectare. De asemenea, puteți partaja atașamente cu membrii echipei, puteți atribui comentarii pentru iterații mai rapide și puteți invita invitați.
  • E-mail: trimiteți e-mailuri și primiți-le direct în ClickUp. De asemenea, puteți să creați sarcini și să le automatizați din e-mailuri, să lucrați cu echipa la mesaje și să economisiți mult timp.
  • Chat: Comunicați cu membrii echipei în timp real cu ajutorul documentelor și sarcinilor Chat Link, partajați atașamente, etichetați membrii și setați notificări inteligente pentru a accelera conversațiile de serviciu.
  • Documente: folosind ClickUp Docs, puteți documenta cu ușurință idei și erori, puteți colabora la ideile dvs. de produse și puteți nota alte lucruri importante. De asemenea, facilitează editarea documentelor în timp real simultan cu alți utilizatori și menține fiecare membru al echipei la curent cu o bază de cunoștințe partajată.

În plus, veți obține sincronizarea calendarului în două moduri, mențiuni, captură, marcare, detalii despre listă, discuții și multe altele. ClickUp oferă, de asemenea, liste de verificare recurente, mementouri, puncte scrum, șabloane de stare etc., pentru gestionarea sarcinilor.

#7. Raportare

ClickUp vă permite să setați cu ușurință obiective, să gestionați resursele și să urmăriți eficient progresul cu funcțiile sale robuste de raportare. Cu Dashboards, puteți aduce indicatori importanți într-un singur loc. Puteți adăuga widget-uri vizuale pentru membrii echipei, sprinturi, sarcini, statut etc.

Cu rapoarte, măsurați obiectivele proiectului atașându-le la anumite sarcini, valori monetare, numere etc. Puteți, de asemenea, să vă organizați Sprinturile și OKR-urile în folderele Goal. Acest lucru vă va permite să urmăriți automat progresul pentru fiecare sarcină conectată.

În plus, setați repere pentru a indica finalizarea unei etape vitale într-un proiect. De asemenea, puteți vizualiza rapoarte automate ale activităților bazate pe ML și puteți vedea cât timp petreceți pentru fiecare sarcină. În plus, ClickUp WorkOS poate fi utilizat pentru gestionarea sarcinilor, a volumului de muncă și a timpului echipelor de la distanță.

#8. De gestionare a timpului

Folosiți-vă timpul în mod eficient de pe orice dispozitiv cu funcțiile ClickUp precum:

  • Urmărire globală a timpului: veți putea urmări timpul manual sau automat, legând timpul la sarcini de pe mobil, browser web sau desktop.
  • Estimări de timp: puteți seta estimări de timp pentru fiecare sarcină și puteți aloca resurse în mod inteligent. Acest lucru vă va ajuta să stabiliți așteptările potrivite pentru echipa dvs.
  • Raportarea timpului: puteți accesa rapoarte complete pentru timpul urmărit și puteți crea rapoarte automat pentru timpul facturabil.
  Cum să remediați eroarea Ubuntu „Nu a fost găsit niciun adaptor Wi-Fi”.

#9. Integrari

ClickUps acceptă integrări cu peste 1000 de instrumente, astfel încât nu trebuie să continuați să comutați filele.

  • Slack
  • GitHub
  • ClickUp API
  • GitLab
  • Webhook-uri
  • HubSpot
  • Comutare
  • Recolta
  • Everhour
  • Onedrive
  • Dropbox
  • Outlook
  • Google Calendar
  • Sincronizare cu Calendare

Astfel, puteți utiliza o varietate de funcționalități într-un singur loc și puteți economisi timp.

#10. ClickUp AI

ClickUp oferă o soluție AI personalizată – ClickUp AI, care vă poate ajuta să vă alimentați creativitatea și să vă permită să lucrați și să scrieți mai rapid și mai inteligent, folosind numeroase instrucțiuni create de experți și concepute pentru diferite cazuri de utilizare.

  • Rezumat
  • Scris
  • Îmbunătățirea scrisului
  • Scurtați scrierile
  • Simplificați limbajul
  • Explicând ceva
  • Fixarea gramaticii și ortografiei
  • Generarea de elemente de acțiune

Cu puterea AI, nu numai că economisești timp, dar poți și crea cu ușurință scrieri și șabloane.

Caracteristicile monday.com

#1. Bord

Puteți urmări progresul cu ușurință cu tabloul de bord monday.com. Vă ajută să luați decizii de afaceri bazate pe date cu ușurință, pe baza unor informații în timp real. Obțineți o vizualizare completă la 360 de grade a datelor dvs. și urmăriți toate detaliile într-un singur loc. Vă va ajuta:

  • Obțineți informații: vă puteți analiza datele cu ușurință și puteți lua decizii strategice cu tablouri de bord personalizate. În plus, vă permite să rulați rapoarte, să urmăriți progresul, să obțineți o imagine de ansamblu la 360 de grade, să creați rezumate etc.
  • Vizualizați datele: puteți crea diferite instrumente de raportare de care aveți nevoie cu ajutorul tablourilor de bord personalizabile. Veți primi widgeturi de adăugat, cum ar fi cronologie și diagrame, pentru a vă ajuta să vizualizați datele și să rămâneți la curent cu rezultatele și progresul.
  • Prioritizează-ți munca: cu tabloul de bord monday.com, poți să-ți prioritizezi sarcinile de lucru și să-ți sporești productivitatea echipei pentru a facilita fluxuri de lucru eficiente.

#2. Gantt

monday.com oferă diagrame Gantt pentru toate proiectele dvs. Puteți planifica, executa și urmări proiecte folosind o platformă flexibilă și vizuală. Acest lucru vă ajută să țineți evidența reperelor, astfel încât să nu ratați niciodată niciun termen limită. În plus, puteți seta dependențe și puteți vizualiza reperele esențiale, datele și multe altele pentru proiecte, pentru a vă asigura că totul este la timp.

Transformați cu ușurință foile de calcul tradiționale în panouri inteligente și vizualizați toate detaliile ca diagrame Gantt. Acest lucru vă ajută să vă puneți munca importantă în context. Pe lângă Gantt, Timeline, Workload, Kanban și alte vizualizări robuste vă ajută, de asemenea, să vă transformați datele fără probleme, astfel încât să puteți urmări eficient fluxurile de lucru ale echipei.

#3. Kanban

Gestionați-vă fluxul de lucru cu software-ul Kanban ușor de utilizat. Acest lucru vă permite să colaborați cu părțile interesate și să vă integrați cu instrumentele existente. Puteți configura și configura cu ușurință acest software complet scalabil și personalizabil.

Șabloanele sale gata de utilizare vă ajută să vă configurați tabloul Kanban în câteva minute. Puteți, de asemenea, să vă creați propriul tablou și să permiteți echipei dvs. să o înceapă într-o chestiune de timp. În plus, poți automatiza sarcinile repetitive și banale, astfel încât echipa ta să se poată concentra pe munca importantă și să fie mai productivă.

În plus, puteți menține toate actualizările și comunicarea într-un singur loc. Tabloul de bord Kanban vă permite să urmăriți întârzierile și iterațiile pentru a vedea performanța echipei dvs. pe baza acelor iterații.

#4. Workdocs

Monday.com workdocs vă permite să colaborați cu membrii dvs. și să vă executați ideile și fluxurile de lucru unice într-un singur loc unificat. Are funcții precum coeditarea, partajarea comentariilor, tragerea și plasarea textului și multe altele.

În plus, puteți încorpora tablourile de bord, videoclipurile, panourile și multe altele monday.com în workdocs. Aceasta va actualiza și sincroniza automat toate componentele. În plus, vă puteți transforma documentele de lucru în elemente reale pentru a vă conecta toate fluxurile de lucru.

#5. Automatizari

Automatizarea monday.com vă permite să vă concentrați pe ceea ce contează cel mai mult, inclusiv actualizări de stare, alerte privind data scadentă, actualizări de progres, dependențe, urmărirea timpului, notificări prin e-mail și multe altele. Trimiteți e-mailuri instantaneu când aveți termene limită și obțineți actualizări în timp real despre finalizarea sarcinilor.

  Cum să implementați derularea infinită într-o aplicație web

Lăsați în urmă sarcinile banale și evitați pierderea timpului compunând e-mailuri lungi, întâlniri inutile și multe altele. Configurați cu ușurință automatizarea fără cod și creați un flux de lucru pe monday.com potrivit pentru echipa dvs. Sincronizați cu instrumentele existente pentru a simplifica și mai mult sarcinile.

#6. Integrari

monday.com oferă peste 200 de integrări care vă ajută să centralizați informațiile, să stimulați colaborarea și să lucrați fără probleme. Acest lucru îmbunătățește alinierea echipei și crește afacerea. monday.com se integrează cu instrumente precum:

Cazuri de utilizare: ClickUp vs. monday.com

Cazuri de utilizare ale ClickUp

  • Managementul proiectelor: gestionarea manuală a proiectelor poate fi complexă, mai ales atunci când proiectul dvs. este pe mai multe niveluri, complex și lung. ClickUp vă ajută să vă îndepliniți obiectivele proiectului cu gama sa largă de caracteristici pentru managementul proiectelor.
  • Vânzări și marketing: ClickUp vă permite să urmăriți și să gestionați campanii de marketing, proiecte și alte sarcini conexe într-un singur loc.
  • Dezvoltare: soluția de dezvoltare oferită de ClickUp vă permite să gestionați urmărirea erorilor, integrările Git, produsele agile, foile de parcurs și multe altele.
  • Educație: ClickUp permite instituțiilor de învățământ să organizeze planuri de lecții conform programului de studii, să vadă programul cursurilor, să urmărească performanța elevilor și multe altele.
  • Design: eficientizați-vă procesul de proiectare, maximizați-vă resursele și împărtășiți feedback cu instrumentele de management incluzive ale ClickUp.

Cazuri de utilizare a monday.com

  • Marketing: monday.com oferă setări de flux de lucru, management al activelor digitale, management strategic al proiectelor etc., pentru a ajuta echipele de marketing să-și urmărească fluxurile de lucru în mod eficient.
  • Design și creație: puteți gestiona proiecte, rapoarte creative și multe altele pentru compania dvs. de producție.
  • Operațiuni: monday.com vă ajută în planificarea evenimentelor, colaborarea cu furnizorii și gestionarea comenzilor, vânzărilor și inventarului.
  • Imobiliare: Cu monday.com, vă puteți gestiona cu ușurință închirierile și fluxurile de lucru imobiliare.

Diferențe: ClickUp vs. monday.com

ClickUpmonday.comClickUp oferă utilizatorilor săi un tablou de bord extrem de personalizabil, pe care utilizatorii îl pot ajusta în funcție de nevoile lor. îți face sarcina mai ușoară. Lista de funcții a monday.com este mai mică în comparație cu ClickUp, dar fiecare dintre ele este foarte utilă. ClickUp poate fi puțin copleșitor cu funcții și funcționalități dacă utilizarea dvs. este ușoară sau dacă sunteți un beginner.monday.com lista de caracteristici este mai mică în comparație cu ClickUp, dar fiecare dintre ele este foarte utilă. Funcționează cu Google Home, Alexa și altele.monday.com nu acceptă aceste dispozitive. Oferă mai multe vizualizări, cum ar fi diagramă Gantt, tabel, volum de lucru, casetă, hartă mentală, hartă, activitate și cronologie. Oferă limitat vizualizări, inclusiv Gantt, Timeline, Workload, Kanban etc. Veți primi comandă / slash, bară de activități, notepad, utilizatori nelimitați, sarcini private, subsarcini, vizualizare activități etc. în versiunea sa de probă gratuită. Nu oferă acestea. caracteristici chiar și în planul său plătit. Utilizatorii ClickUp obțin mai mult de 300 de integrări pentru a îmbunătăți productivitatea. Este gratuit pentru maximum 2 locuri și este potrivit pentru persoane fizice. Acest plan include documente nelimitate, peste 200 de șabloane, aplicații iOS și Android și multe altele. Folosește o strategie de gamification pentru a permite membrilor echipei să se încline către concurență. Nu folosește o astfel de strategie pentru a crește productivitatea.ClickUp nu folosește caracteristici de videoconferință. Folosește un instrument terță parte pentru aceasta. Include conferințe video pentru a comunica cu ușurință cu membrii echipei tale. Nu reușește să ofere o gamă largă de capabilități de gestionare a clienților potențiali. Oferă capacitate de gestionare a clienților potențiali, făcându-l potrivit pentru companii, în funcție de marketing și vânzări. .Tabloul de bord este mai puțin intuitiv. Este copleșitor pentru unii utilizatori. Tabloul de bord este extrem de intuitiv și ușor de utilizat. Pentru utilizare individuală, oferă un plan gratuit care include 100 MB de spațiu de stocare, sarcini nelimitate, autentificare 2F, table albe și multe altele. Este gratuit pentru maximum de 2 utilizatori și este potrivit pentru persoane fizice. Acest plan include documente nelimitate, peste 200 de șabloane, aplicații iOS și Android și multe altele. Planul său plătit începe de la 7 USD/membru/lună. Planul său plătit începe de la 8 USD/utilizator/lună.

Concluzie

ClickUp și monday.com sunt ambele software eficiente de management de proiect, care oferă o gamă largă de funcții pentru a vă ajuta echipa să lucreze împreună mai productiv și mai eficient.

ClickUp este probabil o opțiune mai bună dacă cerințele proiectului sunt mai mari și aveți nevoie de o mulțime de funcții, împreună cu analize și rapoarte avansate pentru a urmări productivitatea echipei. Pe de altă parte, monday.com este opțiunea mai bună pentru persoanele fizice și începătorii cu nevoi mai mici de management de proiect.

În continuare, ClickUp vs. Airtable: Ce instrument de management de proiect este potrivit pentru tine?