Cercetarea competitivă este mai ușoară decât credeți cu Semrush

Descoperiți fără efort strategiile de marketing, punctele forte, punctele slabe și produsele concurenților dvs. cu instrumentele de cercetare competitivă ale Semrush.

Efortul dvs. de marketing digital, publicitate și implicare în rețelele sociale nu este izolat. Participați pe o piață competitivă. Prin urmare, trebuie să aflați ce fac concurenții ca parte a strategiilor lor de marketing sau de publicare a site-urilor web pentru a depăși site-urile și aplicațiile rivale.

În timp ce câteva instrumente online oferă informații limitate de piață despre concurenți, Semrush este o suită de instrumente creată special pentru acest serviciu.

Diverse întreprinderi mici care operează online la nivel global folosesc acest set de instrumente pentru a-și depăși rivalii. De asemenea, agenții de marketing digital de succes se bazează pe acest set de instrumente de la Semrush. Continuați să citiți pentru a afla mai multe.

Ce este cercetarea concurenței?

Când căutați afaceri online, site-uri web și aplicații similare care concurează pe piața online pentru venituri și profit, aceasta este cunoscută sub numele de cercetare a concurenței.

Acest proces este indispensabil în publicarea site-urilor web, marketingul pe rețelele sociale și marketingul digital. Dacă o poți face în mod corect, vei descoperi rețeta secretă a succesului pe care o urmează afacerile tale rivale.

Un proiect de analiză a concurenței va dezvălui multe informații, inclusiv următoarele:

  • Date pentru a înțelege peisajul competitiv din industrie
  • Explorați diferite tipuri de concurență în afaceri
  • Date pentru a înțelege publicul și piața
  • Cum să-ți evaluezi afacerea față de rivalii tăi

Acum, să discutăm despre caracteristica de cercetare competitivă oferită de Semrush.

Caracteristici de cercetare competitivă de la Semrush

După cum sa explicat mai devreme, cercetarea competitivă este un instrument puternic în ecosistemul de marketing digital și de conținut. Cu toate acestea, trebuie să utilizați instrumentele și caracteristicile potrivite pentru a căuta succesul într-un proiect de analiză a concurenței.

Deși există câteva instrumente gratuite disponibile online pentru analiza concurenților la nivel scăzut, acest lucru nu este suficient pentru a crea o strategie profesională pentru o afacere digitală. Aveți nevoie de o colecție de aplicații și instrumente într-un singur pachet.

  De ce Notepad-ul este încă minunat pentru a lua notițe

Acesta este exact ceea ce vă oferă cercetarea competitivă Semrush. Toate instrumentele și aplicațiile de cercetare competitive necesare sunt într-un singur loc. Asta nu este tot! Abonamentul Semrush deschide, de asemenea, ușa către diverse documente albe, studii de caz și șabloane pentru cercetare competitivă și informații despre piață.

Cercetarea competitivă este o suită completă de aplicații sub setul de instrumente SEO al Semrush. Deși secțiunea prezintă cinci module individuale pentru analiza concurenților, există multe alte instrumente pe care le puteți folosi.

Instrumentele și caracteristicile necesare pentru proiectul de cercetare al concurenței depind de strategia dvs. Prin urmare, nu sunteți limitat la utilizarea unui set specific de instrumente în Semrush. În schimb, puteți improviza și utiliza orice instrument care servește cauzei.

Aplicații de cercetare competitivă de la Semrush

În afară de instrumentele furnizate cu abonamentul Semrush, există câteva aplicații suplimentare în magazinul de aplicații Semrush pe care le puteți utiliza.

Pur și simplu accesați Semrush AppCenter și apoi navigați la secțiunea Analiza concurenței pentru a dezvălui aplicațiile de cercetare a concurenței disponibile în prezent. Iată câteva aplicații comune și utile pe care poate doriți să le încercați de aici:

  • AdClarity – Advertising Intelligence pentru a explora reclamele companiei digitale rivale, strategia publicitară, cheltuielile publicitare, afișările publicitare și așa mai departe.
  • Analiza cuvintelor cheie pentru comerțul electronic vă ajută să descoperiți cuvinte cheie de înaltă performanță din domeniile de vânzări online de top.
  • Instant Keyword Research pentru Amazon vă permite să găsiți descrieri de produse și alte cuvinte cheie de conținut pe care le folosesc cei mai vânzători Amazon.
  • Semrush .Tendințe pentru a descoperi tendințele de marketing și a produce perspective de marketing pentru a crea o strategie de marketing performantă pentru afacerea dvs. de publicare web sau de marketing în aplicații.
  • Traffic Insights pentru Amazon vă permite să înțelegeți modul în care un vânzător rival primește trafic de pe canale externe, astfel încât să puteți face același lucru.
  • Competitor Tracker pentru Amazon vă permite să monitorizați frecvent concurenții.
  • Puteți folosi aplicația Social Tracker de la Semrush pentru a cunoaște strategia de social media a afacerii rivale.

Acum că cunoașteți funcțiile și aplicațiile din abonamentul Semrush utile pentru cercetarea competitivă, găsiți mai jos instrumentele pe care le puteți utiliza pentru proiectele dvs. de informații de marketing:

#1. Cercetarea concurenței pe site-ul web

Dacă rivalul tău face afaceri online, poți cunoaște detalii detaliate despre site-ul lor, rețelele sociale și prezența în aplicație folosind acest set de instrumente de la Semrush. Acesta cuprinde următoarele subfuncții:

  • Analiza traficului
  • Cercetare organică
  • Cercetare în publicitate
  • Social Media Tracker
  Remediați Office 365 Numele fișierului este invalid la salvarea erorii

#2. Instrumentul Market Explorer

Dacă începeți un nou site web sau lucrați pentru un nou client de afaceri online, puteți utiliza instrumentul Market Explorer. Pur și simplu introduceți numele domeniului de afaceri pe instrument și apăsați butonul Găsiți concurenți.

Acesta va prelua următoarele detalii care, la rândul lor, vă vor ajuta să creați un raport rezumat al concurenței pe piață fie pentru angajator, fie pentru client:

  • Rezumatul pieței
  • Cuadrantul de creștere
  • Cuvinte cheie de top
  • Domeniu versus dinamica pieței
  • Market Geo Distribution
  • Traficul pietei

#3. Instrumentul Gap pentru cuvinte cheie

Acest instrument vă permite să creați un profil de cuvinte cheie pentru până la cinci companii concurente într-un tabel alăturat. Astfel, puteți vedea dintr-o privire asupra cuvintelor cheie pentru care se clasifică rivalii dvs. Dacă nu acoperiți aceste cuvinte cheie, aveți șansa de a le acoperi imediat.

Ieșirile sale notabile de date sunt:

  • Cercetare rapidă SEO competitivă între concurenții de top și afacerea dvs
  • Cunoașteți cuvintele cheie unice pe care rivalii dvs. se clasează, dar nu sunteți
  • Suprapunerea cuvintelor cheie între site-uri este afișată sub formă de diagramă vizuală
  • Obțineți o comparație valoroasă între cuvintele cheie pentru desktop și mobile
  • Filtre avansate de cercetare a cuvintelor cheie

#4. Analizor de conținut

Instrumentul de analiză a conținutului vă permite să identificați cu exactitate modul în care conținutul specific de la rivalii dvs. funcționează pe internet, rețelele sociale etc.

Acest instrument granular de analiză a datelor oferă detalii precum următoarele:

  • Sesiuni
  • Durata medie a sesiunii
  • Vizualizări de pagină
  • Timp mediu pe pagină
  • Rata de respingere
  • Interogări de căutare
  • Clicuri

Backlink vă ajută să înțelegeți de unde site-urile și aplicațiile rivale primesc trafic de recomandare. Backlink-urile de înaltă calitate sunt elemente fundamentale pentru orice site web sau pagină de conținut. SERP Google apreciază astfel de link-uri pentru a îmbunătăți autoritatea și popularitatea site-ului sau a paginii de conținut.

Dacă doriți să cunoașteți strategia de backlinking a rivalilor dvs., atunci încercați acest instrument disponibil în secțiunea Link Building din Semrush. Raportul oferă următoarele informații despre date:

  • Scorul de autoritate
  • Tendința scorului de autoritate
  • Graficul de rețea
  • Domenii de referință
  • Backlink-uri
  • Domenii de referință noi și pierdute
  • Backlinkuri noi și pierdute
  • Categorii de domenii de referință
  • Ancore de top
  • Tipuri de backlink
  • Atribute link
  Cum să accesați rețeaua socială Vivaldi fără anunțuri pe Mastodon

#6. Instrumentul de prezentare generală a domeniului

Acesta este un instrument excelent pentru cercetarea competitivă, deoarece dezvăluie următoarele date despre concurență într-un raport ușor de înțeles:

  • Scorul de autoritate al site-ului rival
  • Aflați traficul său organic de căutare
  • De asemenea, aflați traficul general de căutare plătită
  • Aflați numărul total de backlink-uri pe care site-ul le primește
  • De asemenea, descoperiți distribuția bazată pe geolocalizare a traficului organic și plătit

Cum să profitați de cercetarea competitivă Semrush

Trebuie să creați o vedere holistică a site-urilor și aplicațiilor concurente de top folosind următoarele instrumente Semrush:

  • Prezentare generală a domeniului
  • Analiza traficului
  • Cercetare organică
  • Gap de cuvinte cheie
  • Gap de backlink

Odată ce creați o vedere de sus a rivalilor de top, puteți încorpora strategiile lor de marketing și promovare în propriile proiecte de marketing. De asemenea, dacă vă interesează mai mult traficul organic și marketingul, atunci puteți urma strategia SEO a site-ului sau aplicației rivale.

Aici, trebuie să rețineți că ar trebui să creați un proiect care să acopere toate cuvintele cheie unice pe baza cărora concurenții dvs. se clasează. De asemenea, dacă este posibil, urmăriți sau urmăriți backlink-uri de pe aceleași site-uri web de înaltă autoritate ca și rivalii dvs.

În timp ce urmați strategiile concurenților, nu uitați să creați conținut unic și strategii de marketing de marcă urmând resursele din Academia Semrush.

Beneficiile Semrush Competitive Research

Cercetarea competitivă Semrush beneficiază în primul rând afacerea dvs. digitală, ajutându-vă să eliminați informațiile de afaceri ale concurenței de pe web. Alte beneficii de care te-ai putea bucura sunt următoarele:

  • Dacă sunteți o afacere nou-nouță în ecosistemul digital și doriți să aveți un impact rapid, trebuie să aveți o propunere de vânzare unică (USP). Pentru a cunoaște USP-urile rivalilor și cum le puteți crea pe ale dvs., trebuie să utilizați instrumentele de analiză competitivă Semrush.
  • Umpleți golurile pieței oferind produse, servicii sau suplimente de servicii unice, analizând recenziile clienților despre companiile rivale.
  • Creați un punct de referință pentru marca dvs. și comercializați rezultatul pe diverse canale online pentru a vă îmbunătăți amprenta și reputația.
  • Dacă vă aflați într-un ecosistem de angajare competitiv, puteți utiliza analiza concurenților Semrush pentru a dezvălui ce talent atrag rivalii tăi.
  • Un proiect de cercetare competitiv vă ajută, de asemenea, să descoperiți potențialele amenințări ale pieței, provocări etc., care pot avea un impact negativ asupra veniturilor afacerii dvs.

Cuvinte finale

Până acum, ați descoperit instrumentele și aplicațiile avansate pe care Semrush vi le oferă pentru cercetare competitivă.

Ați explorat, de asemenea, conceptul de bază al acestor instrumente, astfel încât să puteți utiliza această gamă de instrumente de informații de marketing online pentru a crește veniturile site-ului sau aplicației dvs.

Apoi, consultați Semrush: ghidul suprem al caracteristicilor ucigașe ale platformei.