Centrul de contact încearcă să simplifice mesajele de grup [iOS]

Toată lumea are un număr ICE (în caz de urgență) pe telefon, dar avem și un grup de oameni, prieteni sau familie, cu care trebuie să rămânem în contact constant. Numiți-i cei din mulțime, numiți-i părinții tăi sâcâitori sau numiți-i cărți, dar aveți nevoie să rămâneți în contact constant cu un anumit grup de oameni. iOS nu este foarte flexibil când vine vorba de mesageria de grup, motiv pentru care ați putea dori să căutați o opțiune mai bună pentru partajarea cu grupuri mari. Contact Center este o aplicație gratuită pentru iOS care vă permite să intrați în contact foarte rapid cu membrii grupului. Vă permite să le trimiteți un mesaj de grup prin aplicația de mesaje implicită, un e-mail de grup și să efectuați apeluri rapide către oricine din grup, precum și să le trimiteți GIF-uri.

Contact Center include reclame care pot fi eliminate cu un upgrade de 2,99 USD. Reclamele nu sunt foarte intruzive, așa că dacă decideți să utilizați aplicația gratuit, nu vă vor deranja prea tare. Începeți prin a crea grupul dvs. de persoane cărora trebuie să trimiteți mesaje frecvent. Aplicația va identifica automat cine sunt contactele tale preferate. Grupul dvs. și preferatele sunt adăugate la comenzile rapide de pe ecranul de start al aplicației. Le puteți adăuga sau elimina atingând butonul de editare din dreapta sus.

E-mailul de grup și mesajul de grup pot fi trimise unuia dintre grupuri sau puteți selecta una dintre persoane de contact și le puteți trimite un mesaj rapid, efectua un apel, trimite un e-mail și trimite o fotografie. Acțiunile de grup sunt limitate la trimiterea de e-mailuri și mesaje, deși apar și alte acțiuni, dar nu funcționează pentru întregul grup.

  Cele mai mari 7 caracteristici și modificări ale iOS 17.2

Puteți adăuga un dosar nou sau o comandă rapidă la ecranul de pornire atingând butonul de editare din partea de sus. Comenzile rapide sunt pentru a trimite e-mailuri, a efectua apeluri către un anumit contact și pentru a accesa tastatura de apelare.

Conceptual, aplicația încearcă să faciliteze mesajele de grup și își propune să vă ofere acces mai rapid la contactele dvs. preferate. Odată ce am înțeles aplicația, prima întrebare pe care mi-am pus-o a fost de ce aș folosi-o prin aplicația implicită Telefon, unde pot accesa Contacte, precum și să le trimit e-mailuri și mesaje. Contact Center nu reușește să execute corect ceea ce pare a fi o idee bună și complică prea mult lucrurile. Interfața nu este ceea ce ați numi intuitivă. În comparație dură, puteți privi Mingle care, deși ușor complicat de utilizat, adaugă câteva caracteristici pe care aplicația de contacte și telefon nu le au. Pentru ca Centrul de contact să merite actualizarea, ar trebui să îmbunătățească drastic modul în care funcționează cu grupurile.

Instalați Centrul de control din App Store

prin Lifehacker