Cele mai bune 11 instrumente de backup pentru servere și baze de date pentru IMM-uri în 2023

Bazele de date și serverele sunt importante pentru companiile moderne pentru a stoca volume mari de date și pentru a crea copii sau copii de rezervă ale acestor date, astfel încât să le puteți utiliza în nevoie.

Fie că este vorba de date despre clienți, informații financiare, detalii despre tranzacție, derularea afacerii sau orice alte date cruciale, toate informațiile stocate în baza de date sunt foarte importante pentru IMM-uri.

Operațiunile de afaceri ale organizațiilor depind de aceste date și, dacă ceva nu merge bine, întreaga procedură s-ar putea opri.

Prin urmare, devine vital pentru dvs., indiferent dacă afacerea dvs. este mică sau mijlocie, să protejați sau să preluați acele informații în evenimente precum blocarea serverului, hacking, defecțiune mecanică sau orice fel de eroare internă.

Una dintre modalitățile convenabile și inteligente de a rezolva această problemă este obținerea celor mai bune instrumente de backup pentru server și baze de date.

Dar cu atât de multe instrumente disponibile pe piață, poate fi confuz să alegi.

Pentru a vă ajuta, am întocmit o listă cu cele mai bune instrumente de backup pentru servere și baze de date pentru IMM-uri.

Ce este Backup-ul pentru server și baze de date?

Backup-ul pentru server și baze de date implică procesul de creare, gestionare și stocare a copiilor în alte servere de baze de date, care este util atunci când datele primare sunt pierdute sau corupte.

În acest proces, puteți crea instanțe duplicate sau copii ale bazei de date principale pentru a o proteja de orice pierderi. Le permite IMM-urilor moderne să le recupereze și să le folosească rapid înainte de a exista o întrerupere masivă a fluxului de lucru al afacerii sau înainte ca datele să devină inutilizabile. Procesul de backup se realizează fie manual, fie automat printr-un server eficient și un instrument de bază de date.

Copierea bazei de date se realizează prin procesul de replicare a bazei de date, care este aplicabil atât bazei de date, cât și serverului de baze de date. Administratorul bazei de date stochează în mare parte baza de date local sau pe un server de rezervă off-shore care nu este activ cu cadrul principal.

În timpul unui accident sau unui atac ransomware, administratorul poate folosi backup-ul și le poate restabili la starea operațională pentru a asigura un flux de lucru fluid al afacerii. Copierea de rezervă a serverului și a bazei de date de către companii se referă la protejarea datelor sensibile și la respectarea diferitelor reglementări guvernamentale și de afaceri.

De ce să faceți backup pentru baza de date și server?

Bazele de date și serverele sunt parte integrantă a organizațiilor moderne, deoarece ajută la rularea diferitelor operațiuni de afaceri și ajută la procesele de luare a deciziilor.

Companiile se bazează în mare măsură pe baze de date pentru a salva toate informațiile și a le utiliza în cazuri viitoare. Operațiunile de afaceri generează zilnic o cantitate uluitoare de date. În plus, volumul de date crește odată cu creșterea afacerii dvs.

Prin urmare, devine esențial să vă protejați datele împotriva pierderii, fie că sunt din cauze naturale sau cauzate de om. Pierderea de date prin căi naturale, cum ar fi o calamitate sau căi create de om, cum ar fi atacurile de securitate cibernetică sau corupția datelor, poate afecta grav afacerea, care poate dura ani de zile.

Backup-ul bazei de date ajută companiile să evite astfel de probleme, deoarece puteți păstra o copie a tuturor datelor și puteți preveni orice întrerupere. De asemenea, ajută la reducerea încetinirii operațiunilor de afaceri, deoarece puteți stoca permanent date vechi în timpul copiei de rezervă și puteți utiliza doar cea mai recentă bază de date. Este, de asemenea, un aspect vital al securității și gestionării datelor.

Potrivit unui raport, o încălcare a datelor costă la nivel global 4,35 milioane de dolari in medie. În absența sistemelor de backup a datelor, organizațiile suferă din punct de vedere al pierderilor de date și financiare. Acesta este motivul pentru care bazele de date și serverele trebuie să facă copii de rezervă în mod regulat.

Importanța instrumentelor de backup automat

Instrumentele de backup automate sunt extrem de benefice pentru afacerile moderne. Să înțelegem cum.

  • Eficiență sporită: companiile moderne manipulează cantități uriașe de date în fiecare zi și devine greoaie să le stocați manual în fiecare zi. Instrumentele de backup automate vă scutesc de această durere de cap și sporesc eficiența prin salvarea automată a datelor.
  • Previne pierderea datelor: Backupul automat al tuturor datelor și altor active digitale la intervale regulate vă ajută să preveniți pierderea datelor.
  Cum să partajați un fișier Google Docs, Sheets sau Slides ca pagină web

  • Reduce interferența fluxului de lucru: instrumentele de backup automate vă ajută să stocați datele necesare pe serverele de backup fără a întrerupe fluxul de lucru.
  • RPO-uri mai scurte: atunci când optați pentru backup automat, acesta face frecvent copii de siguranță ale datelor dvs., iar acest lucru ajută la reducerea obiectivelor punctului de recuperare (RPO) ale afacerii dvs. Acest lucru ajută companiile să reducă timpul de recuperare țintă, oferind o copie de rezervă completă în timpul necesității.
  • Reduce erorile umane: Instrumentul de backup automat ajută la reducerea erorilor umane. Intervenția umană provoacă o mulțime de greșeli în timpul backup-ului manual, dar instrumentele automate le rezolvă.

Acum este timpul să vă scufundați în cele mai bune instrumente de backup pentru servere și baze de date pentru IMM-uri.

SimpleBackups

Fara indoiala, SimpleBackups este unul dintre cele mai bune instrumente de backup pentru servere și baze de date pe care le puteți folosi în afacerea dvs. Indiferent dacă conduceți o afacere la scară mică sau medie, acest instrument automatizează toate serverele și bazele de date și vă ajută să vă concentrați asupra dezvoltării afacerii.

Acest instrument vă permite să optimizați backup-ul bazelor de date și serverelor fără a necesita niciun cod. Este compatibil cu cele mai importante tipuri de baze de date și acceptă backup fără server, tunelare, integrare de stocare în cloud și integrare cu soluții DaaS.

În timpul copierii automate, puteți selecta ce fișiere și foldere trebuie să faceți backup și, de asemenea, puteți avea o vedere centralizată a tuturor proceselor de backup. Ca și alte instrumente de calitate superioară, are și capacitatea de a automatiza replicarea găleților și a stocării în cloud către servere sau furnizori off-shore.

Vă puteți abona la acest instrument prin trei planuri – Startup la 29 USD/lună, Agenție la 69 USD/lună și Business la 169 USD/lună.

Acronis

Acronis este un instrument eficient de backup pentru baze de date și server, pe care mulți îl recomandă. Vă permite să faceți backup pentru sarcinile de lucru organizaționale și, de asemenea, să efectuați procesul în siguranță pentru a preveni orice pierdere.

Instrumentul poate realiza fișiere de rezervă individuale și, de asemenea, poate face copii de siguranță ale întregii baze de date comerciale ca un singur fișier pentru a asigura o capacitate de restaurare fără metal. Cu Acronis, puteți face copii de rezervă ale datelor în infrastructura dvs. de afaceri fizică, cloud, virtuală, hibridă și mobilă.

Multe companii și dezvoltatori preferă acest instrument, deoarece oferă un proces de recuperare rapid și fiabil de la orice incident. Acest instrument integrează protecția ransomware bazată pe MI și notarizarea blockchain pentru a vă proteja de toate tipurile de amenințări.

Și cea mai bună parte, vă oferă caracteristici excelente în planuri care încep de la 85 USD/lună.

SnapShooter

Cu SnapShooter integrat în afacerea dvs., automatizarea bazelor de date, MongoDB, MySQL și Postgresql devine mai ușoară. Utilizează politici avansate de reținere care facilitează backup-uri zilnice, săptămânale sau lunare ale nevoilor dvs. de afaceri.

SnapShooter acceptă majoritatea furnizorilor de stocare compatibili cu S3, iar dacă nu aveți niciunul, atunci puteți opta și pentru stocarea S3 de la SnapShooter, construită pe AWS.

Acest instrument de backup este ideal pentru IMM-uri, deoarece acceptă sisteme de operare bazate pe Linux, astfel încât să vă puteți extrage cu ușurință fișierele de pe computerele Linux. Spre deosebire de altele, puteți implementa o singură sarcină de backup pentru a face backup diferitelor resurse.

În timp ce procesul de copiere a bazei de date continuă, puteți urmări progresul copiei de rezervă, puteți obține actualizări despre proces și puteți urmări utilizarea resurselor de către server. Dacă doriți să evitați rularea unui server în scopuri de backup, SnapShooter vă poate ajuta cu asta.

Acest instrument respectă ISO 27001 și vă permite să criptați copii de rezervă cu criptarea OpenSSL RSA, limitând în același timp accesul pe baza IP.

Acest instrument este conceput pentru toată lumea și de aceea este oferit în cinci planuri diferite, începând de la 13 USD/lună dacă este facturat anual.

  Teoriile conspirației 5G: cele mai nebune e-mailuri pe care le-am primit

Backblaze

De încredere de multe IMM-uri de top, Backblaze este o soluție excelentă de backup în cloud, care vă poate proteja datele companiei de atacuri sau blocări prin realizarea de copii de siguranță a bazelor de date și a serverelor dvs. cu ușurință și în siguranță pe un server de backup extern.

Una dintre caracteristicile unice pe care le veți obține cu acest instrument este istoricul versiunilor extins, care vă permite să păstrați versiunile fișierelor pentru o perioadă lungă de timp. Soluția cu atingere ușoară și MSP360 de la Backblaze facilitează, de asemenea, să faceți copii de rezervă ale serverului fără a cheltui mult. Acest instrument de backup poate reduce timpul petrecut de clienți pentru gestionarea backup-ului cu o marjă uriașă.

Mulți recomandă acest instrument pentru planurile sale accesibile, deoarece percepe 5 USD pe lună pentru backup pe server și 70 USD pe an pentru backupul bazei de date.

Derulează înapoi

Când doriți să faceți o copie de rezervă a serverului și a bazei de date și să le protejați de orice fel de accident, Rewind ar putea fi un instrument eficient pentru această sarcină. Acest popular instrument de backup vă oferă o acoperire completă de backup, minimizând întreruperile.

Deoarece automatizează procesul de backup, dezvoltatorii se pot concentra pe munca productivă, mai degrabă decât pe gestionarea scripturilor de backup. Portalul de autoservire încorporat vă permite să efectuați recuperarea super rapidă a datelor critice; astfel, nu veți avea probleme la restabilirea fluxului de lucru al afacerii și la prevenirea pierderii datelor.

Rewind vă ajută organizația să respecte reglementările precum SOC 2, SOC 3, CCPA, GDPR etc., prin soluții automate de backup și recuperare. De asemenea, vine cu o acoperire de rezervă completă care vă protejează fluxul de lucru și IP-uri multiple și asigură restaurarea la nivel de articol și la nivel de cont.

Abonamentul de pornire pentru Rewind este Numai Backup, începând de la 9 USD pe lună. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unor soluții avansate, cel mai bine este să alegeți Protection Suite, care costă 79 USD pe lună, sau Protection Suite-Enterprise, care costă 499 USD pe lună.

Backup Sheep

Copierea de rezervă a serverului și a bazei de date poate fi consumatoare de timp și costisitoare, dar Oaia de rezervă o rezolvă prin automatizarea și optimizarea procesului de backup cu eficiență și fără a fi necesar să scrieți niciun cod.

Puteți configura procesul de backup automat al bazei de date, cum ar fi MySQL sau MongoDB, la orice backup în afara site-ului dorit. Datorită politicilor sale de reținere premium, puteți păstra copiile de rezervă zilnice, săptămânale sau lunare, în funcție de cerințele dvs. de afaceri.

Același lucru este valabil și pentru backup-ul serverului, deoarece instrumentele pot fi automatizate pentru a păstra instantanee periodice ale serverului dvs. Acest instrument se poate integra cu majoritatea sistemelor, inclusiv cu infrastructura cloud, astfel încât să nu aveți probleme cu utilizarea sa.

Pentru a face acest instrument de rezervă accesibil pentru toată lumea, organizația a venit cu patru planuri, începând de la Lite, care costă 9 USD/lună.

AOMEI

AOMEI Backuper oferă backup-uri automate și ușor de utilizat pentru server și baze de date prin eficientizarea întregului proces.

Indiferent dacă doriți să faceți copii de rezervă pentru o anumită bază de date sau pentru un întreg server, AOMEI vă permite să faceți backup la toate cu ușurință. Nu numai că puteți opta pentru procesul de backup automat, dar acest instrument vă permite și să optați pentru metode de backup incrementale și diferențiate pentru a ușura procesul de backup.

Nu veți avea probleme de compatibilitate în timp ce utilizați această soluție de rezervă cu sistemele dvs., deoarece funcționează perfect cu majoritatea dintre ele, inclusiv Linux. Utilizează tehnici complete de backup și recuperare, astfel încât să vă puteți proteja mai bine serverul SQL și bazele de date care conțin informații sensibile.

Taxa minimă de închiriere pe care va trebui să o plătiți este de 39,95 USD pe an.

EaseUS

EaseUS este o soluție de bază de date și server de rezervă de încredere și accesibilă, care poate face cu ușurință backup pentru bazele de date sau serverul dvs. fără a împiedica procesul de afaceri. Oferă un proces de backup centralizat prin care puteți gestiona nu numai toate backupurile Endpoint, ci și backup-urile VM.

Această soluție inteligentă și automată de backup este concepută pentru a răspunde companiilor de toate dimensiunile și pentru a proteja informațiile. EaseUS utilizează procesul modern de copiere de rezervă rapidă, în care face o copie de rezervă a întregii baze de date sau a unui server într-un fișier imagine comprimat, astfel încât să puteți opta pentru recuperarea rapidă după o pierdere de date sau un dezastru.

  Cum să dezactivați lumina intermitentă galbenă pe dispozitivul dvs. Amazon Echo

Cu acest instrument, puteți chiar să implementați și să configurați sisteme Windows pe serverul dvs. și asta într-un ritm rapid. Una dintre caracteristicile distinctive ale acestei soluții de backup este că este compatibilă atât cu serverele de backup la fața locului, cât și la distanță, astfel încât să le puteți face copii de rezervă în funcție de sensibilitatea bazei de date.

Backup la îndemână

Efectuarea unei copii de rezervă a unui server de afaceri și a bazei de date nu este o sarcină ușoară și de aceea Backup la îndemână a venit cu o soluție eficientă. Oferă un proces de backup automat care vă permite să utilizați diferite metode de backup pentru a vă proteja complet informațiile.

Folosind această soluție, vă puteți sincroniza cu ușurință datele și puteți crea mai multe versiuni ale setului de date pentru un proces de recuperare eficient. Handy Backup vă tratează cu o interfață ușor de utilizat, prin care vă puteți opera toate sarcinile de backup.

În timp ce faceți copii de rezervă, vă oferă o gamă largă de medii de stocare care se întinde de la unități USB, foldere partajate și Google Drive până la unități NAS, servere FTPS și cloud S3. Vă permite să vizualizați, să modificați și să restaurați fișierele selectate din backup fără nicio bătaie de cap.

Pe lângă realizarea de copii de siguranță a fișierelor și folderelor, puteți chiar să faceți backup pentru baze de date, imagini de disc și mașini virtuale, ceea ce este important pentru multe companii.

Soluția este oferită în mai multe abonamente, iar planul de bază începe de la Standard 8, care începe de la 39 USD.

Ninja de rezervă

Ninja de rezervă este o soluție de backup simplă și rentabilă pe care o puteți utiliza pentru a face copii de siguranță ale tuturor bazelor de date, fie că sunt localizate local sau în cloud. Se conectează la serverul dumneavoastră de baze de date folosind agentul Bartender și vă ajută să gestionați procesele de backup.

Instrumentul de backup oferă o interfață simplă prin care puteți crea tot felul de configurații pentru a automatiza procesul de backup și a le programa. Spre deosebire de alte soluții de backup, vă permite să faceți copii de rezervă ale bazei de date într-o combinație de servere cloud și locale, astfel încât să aveți întotdeauna o opțiune de backup pentru restaurare și să nu pierdeți niciodată date.

Puteți utiliza diferite metodologii de backup pentru a vă automatiza backupul și pentru a obține recuperarea adecvată la un moment dat. Vă ajută să creați o programare automată simplă, ceea ce face lucrurile mult mai simple pentru dvs. Acesta servește ca o soluție completă de rezervă, oferindu-vă facilități de monitorizare și alerte.

Backup Ninja vine cu un plan de afaceri lunar de nelimitat în care trebuie doar să plătiți 40 USD pe lună.

Cometă

Premiat de multe reviste de top, Cometă oferă o soluție flexibilă de backup, care vă ajută să faceți backup la intervale regulate de date, fără a necesita prea multă implicare.

Comet oferă un proces de backup rapid și criptat, care folosește deduplicarea la nivelul clientului pentru a împărți datele în bucăți criptate și a le stoca în siguranță pentru recuperare. Deoarece software-ul este configurabil și scalabil prin proiectare, acest instrument se va adapta automat nevoilor dumneavoastră pe măsură ce organizația dumneavoastră crește.

În plus, integrările terțe pe care le oferă Comet ajută la utilizarea furnizorilor de cloud de top precum Google Cloud și AWS pentru medii de backup. Puteți chiar să integrați profund serverul Comet în mediul dvs. de afaceri folosind API pentru a crea capabilități interne și va fi util pentru diferite sarcini.

Comet oferă o taxă de bază de 2 USD per dispozitiv, ceea ce vă permite să faceți o copie de rezervă a serverului și a bazei de date.

Cuvinte finale

Folosirea unui instrument de backup al serverului și al bazei de date vă va permite să stocați și să faceți backup pentru datele dvs. importante de afaceri pe un alt server. Acest lucru vă va ajuta să vă protejați datele de atacuri și dezastre.

Cele mai bune instrumente de server și baze de date menționate mai sus sunt toate eficiente și foarte apreciate în industrie. Aceste soluții nu numai că oferă caracteristici utile, dar sunt și accesibile IMM-urilor. Astfel, alegeți oricare dintre ele în funcție de cerințele dvs. de afaceri.

Apoi, vedeți cum să faceți backup automat pentru VM Google Cloud.