Cele mai bune 10 piețe pentru a obține șabloane de pagini de destinație în 2023

A face o primă impresie de neuitat și de durată este crucială în lumea dinamică a afacerilor și marketingului online. Acolo vă imaginați o pagină de destinație ca legătura virtuală care vă îmbrățișează cu căldură site-ul și vizitatorii. Mai mult, îi îndrumă exact către un set de obiective.

Alchimia paginii de destinație vine cu capacitatea sa de a depăși estetica simplă. Se aprofundează în aspectele psihologice ale comportamentului utilizatorului. În plus, o pagină de destinație inteligent gândită poate atrage interesul vizitatorilor și le poate stârni curiozitatea.

Astfel, se vor abona la newsletter-ul dvs., vor finaliza un proces de achiziție sau vor explora mai multe despre bunurile și serviciile dvs.

O pagină de destinație evoluează în cele din urmă într-un hub în care arta și știința se împletesc pentru a vă modela ratele de conversie. Pentru a vă facilita procesul de luare a deciziilor, acest articol reprezintă câteva dintre elementele esențiale ale unui șablon de pagină de destinație.

Apoi vom reprezenta unele dintre cele mai excepționale piețe pentru a obține șabloane de pagini de destinație.

Nume produs Caracteristica principalăEnvato ElementsModele de șabloane diverse care se potrivesc cu identitatea afacerii.UnbounceCrearea bazată pe inteligență artificială a paginilor de destinație de înaltă performanță.ThemeForestPeste 800 de șabloane HTML cu design și blocuri unice.CanvaȘabloane de pagini de destinație ușor de personalizat pentru diverse obiective.LandingfolioPeste 900 de modele de pagini de destinație receptive pentru diferite scopuri.Flux webȘabloane proiectate profesional, conținut dinamic, optimizare SEO.WixPeste 800 de șabloane personalizabile, generator de drag-and-drop, prietenos cu SEO.AstraȘabloane de pagini de destinație WordPress la nivel de expert, opțiuni de personalizare.ÎncadratorȘabloane atrăgătoare cu machete și animații receptive.Vagonul tematicȘabloane gratuite bazate pe bootstrap, personalizare, optimizare a dispozitivului.

Elemente esențiale ale unui șablon de pagină de destinație

Există câteva elemente cheie care funcționează ca un instrument puternic și convingător de atragere a clienților. Puteți direcționa vizitatorii să efectueze acțiunile pe care doriți să le implementeze cu atenție aceste elemente:

Un titlu atrăgător

Un titlu captivant este elementul care atrage vizitatorii pe site-ul dvs. Ar trebui să transmită un mesaj care să rezoneze cu nevoile și aspirațiile publicului țintă. Astfel, un titlu eficient ar trebui să fie succint, convingător și în concordanță cu textul care urmează.

Atragerea vizuală

Îmbunătățiți-vă vizual oferta de valoare cu imagini și conținut video care vă întăresc mesajele. În plus, folosește imagini de un standard înalt, pertinente și determină-ți spectatorii să se simtă așa cum vrei tu.

Indicați clar valoarea

Prezentați corect avantajele sau soluțiile speciale pe care le oferă serviciul dumneavoastră. Mai mult, Descrieți cum rezolvă problemele publicului țintă și de ce ar trebui să vă aleagă oferta.

Copie concisă

Scrieți un text clar, convingător, care vă transmite în mod eficient punctul de vedere. În plus, atrageți atenția asupra caracteristicilor importante, avantajelor și a unui apel la acțiune (CTA) care îi direcționează pe vizitatori să ia măsurile așteptate.

CTA ademenitoare

Îndemnul la acțiune ar trebui să fie unic și eficient atunci când vine vorba de a influența vizitatorii să ia măsuri. Ar trebui să creeze un sentiment de urgență sau FOMO (Frica de a lipsi) prin utilizarea verbelor de acțiune, care vor motiva acțiunea rapidă.

Formulare de colectare a plumbului

Un formular de captare a clienților potențiali bine conceput ar trebui inclus pe pagina dvs. de destinație. Vă va ajuta să obțineți informații valoroase despre utilizator, care este obiectivul dvs. Pentru a reduce frecarea și pentru a spori trimiterea formularelor, trebuie doar să solicitați informațiile care sunt absolut necesare.

Indicatori de încredere

Îmbunătățiți credibilitatea mărcii dvs. utilizând componente de verificare socială pe pagina dvs. de destinație. De exemplu, sigle ale clienților sau partenerilor, recenzii, studii de caz și mărturii. În cele din urmă, va inspira încrederea clienților dumneavoastră în produsul sau serviciul dumneavoastră.

Navigare simplificată

Reduceți numărul de opțiuni de navigare pentru a minimiza distragerile. Linkurile inutile pot împiedica vizitatorii să finalizeze acțiunea pe care doriți să o întreprindă, care ar trebui să fie accentul principal.

  Blocat pe ecranul CTRL+ALT+DEL? Iată cum să remediați acest lucru

Viteza de încărcare optimizată

Pagina ta de destinație ar trebui să fie optimizată pentru a încărca toate elementele cât mai repede posibil. Așadar, ar trebui să utilizați metode de stocare în cache, să minimizați codul și să comprimați grafica pentru a preveni utilizatorii să părăsească site-ul dvs. din cauza timpului de încărcare lent.

Testare A/B

Pentru a vă îmbunătăți constant pagina de destinație, trebuie să utilizați testarea A/B pe site-ul dvs. Pentru a determina care ajustări oferă cele mai bune rezultate, experimentați cu diferite versiuni de componente, cum ar fi titluri, CTA, culori și machete.

Conținut optimizat SEO

Trebuie să implementați cuvinte cheie eficiente și relevante în conținutul dvs., meta-titlurile, descrierea și textul de modificare a imaginii. Proeminența paginii dvs. de destinație în rezultatele motoarelor de căutare este sporită de optimizarea SEO adecvată, eventual creșterea traficului organic.

Confidențialitatea și securitatea datelor

Prezentați reguli de confidențialitate explicite și asigurați-vă că sunt respectate toate legile relevante privind protecția datelor. De asemenea, oferiți vizitatorilor siguranța că informațiile lor sunt în siguranță și vor fi tratate cu grijă.

Receptivitatea dispozitivului

Asigurați-vă că pagina dvs. de destinație este optimizată pentru dispozitiv și că utilizatorii o pot accesa de pe dispozitive mobile, cu file și alte dispozitive fără nicio întrerupere. Ar trebui să funcționeze fără a sparge designul în diferite dimensiuni ale ecranului, menținând interesul utilizatorului.

Envato Elements

Envato Elements este un exemplu de originalitate și inovație în sfera digitală. Are un ecosistem cuprinzător care se întinde pe o varietate de sectoare, domenii și industrii. În plus, s-a impus ca piatră de temelie pentru oamenii și companiile care caută instrumente de ultimă oră pentru a-și îmbunătăți prezența online.

Caracteristici cheie:

  • Vine cu diverse preferințe de design de șablon care se potrivesc perfect cu identitatea de afaceri a clienților.
  • Ghidează fără probleme vizitatorii în fiecare pas prin navigare simplă și CTA atrăgătoare.
  • Personalizare ușor de utilizat, permițându-vă să personalizați designul la cerințele dumneavoastră unice.
  • Defilare Parallax, componente interactive și capacitate de răspuns completă la mobil.
  • O comunitate imensă de creatori și dezvoltatori îmbogățește ofertele de șabloane, încurajând inovația și oferind sprijin.
  • Soluție avansată tehnică care se menține la curent cu cele mai recente tendințe de design.

Șablonul Envato Landing Page vine cu o mină de aur de opțiuni de șabloane ascunse în piața sa vastă. Aceste șabloane le permit utilizatorilor să dezvolte pagini de destinație care fascinează, antrenează și convertesc prin îmbinarea designului elegant.

În plus, șabloanele oferă o ușurință remarcabilă de personalizare, ceea ce face simplă modificarea designului la cerințe unice și branding.

Unbounce

Procesul de creare a șabloanelor de pagini de destinație este redefinit elegant de Unbounce, generatorul de pagini de destinație bazat pe inteligență artificială. Cu ajutorul acestei aplicații, puteți dezvolta rapid șabloane folosind abilitățile sale de AI.

Caracteristici cheie:

  • Inteligența inteligenței artificiale ajută la crearea paginilor de destinație uimitoare și de înaltă performanță pentru a captiva publicul.
  • O gamă diversă de peste 100 de șabloane optimizate pentru conversie pentru pagini de destinație, ferestre pop-up și bare lipicioase.
  • Generator intuitiv de glisare și plasare pentru a lucra cu un șablon sau pentru a începe proiectarea folosind o pânză goală.
  • Vă permite să creați conținut folosind AI pentru o varietate de utilizări, inclusiv e-mailuri, reclame și pagini de destinație.
  • Eficientizează rutarea traficului prin trimiterea utilizatorilor către pagini de destinație personalizate și crește vânzările și înscrierile la 30%
  • Se sincronizează cu diferite dispozitive și dimensiuni de ecran și îmbunătățește experiența utilizatorului pe diferite platforme.
  • Utilizați analizele pentru a obține informații utile despre eficiența paginilor dvs. de destinație și pentru a face alegeri bazate pe date.
  • Oferiți acces mai multor membri ai echipei cu diverse responsabilități și permisiuni.

În plus, puteți utiliza generatorul de glisare și plasare oferit de Unbounce, care este susținut de ani de informații despre conversie, sau puteți începe de la zero cu o pânză goală. Unbounce este un schimbător de joc pentru companiile care doresc să crească ratele de conversie. Vă poate ajuta să vindeți lucruri, să obțineți clienți potențiali sau să dezvoltați o afacere online de succes.

Themeforest

ThemeForest este o platformă renumită atunci când vine vorba de cumpărarea și vânzarea de șabloane și teme HTML pentru WordPress, Drupal și Joomla. Unele dintre notabile Themeforest Șabloanele sunt Tema Woocommerce pentru Pagină de destinație Sapa, Aveit – Pagina de destinație și Tema WordPress pentru Pagina de destinație PageBolt.

Caracteristici cheie:

  • Oferă peste 800 de pagini de destinație și șabloane HTML.
  • Include diferite variante de pagină, blocuri și un stil distinctiv care facilitează modificarea.
  • Creat cu HTML5, CSS3 și Bootstrap și compatibil cu generatorii de pagini precum Elementor.
  • Complet receptiv și arată grozav pe ecranul fiecărui dispozitiv.
  • Design unic care se potrivește cu tendința globală.
  • Cele mai multe dintre șabloane includ peste 50 de blocuri care ajută la crearea de șabloane personalizate.
  9 cele mai bune generatoare de porecle pentru a obține un nume de utilizator unic

Aceste teme includ caracteristici precum constructorii de pagini prin glisare și plasare și componente de design configurabile. De asemenea, aceste teme sunt simplu de utilizat, foarte personalizabile și includ documentație completă.

Canva

Canva oferă o multitudine de șabloane de pagini de destinație pe care le puteți utiliza pentru a vă atinge obiectivele de marketing. Toate aceste șabloane sunt ușor de personalizat cu elemente creative și eficiente. Astfel, puteți adăuga cu ușurință branding personalizat, conținut și imagine la șablonul dvs.

Caracteristici cheie:

  • Vă permite să creați o pagină personalizată care se potrivește obiectivelor dvs. de afaceri.
  • Pagini ușor de personalizat, care variază de la minimalist la companii mari.
  • Proiectat profesional și revizuit perfect pentru a asigura calitatea.
  • Trageți și plasați interfața care vă permite să adăugați cu ușurință elemente.
  • Șabloane complet receptive, care arată bine pe orice dispozitiv.
  • Șabloane prietenoase cu SEO care plasează pagina ta de destinație într-o poziție superioară în rezultatele căutării.
  • Șabloane prietenoase cu bugetul, care sunt în mare parte gratuite.
  • Puteți crea pagini de destinație pentru produs, generare de clienți potențiali, aterizare pentru evenimente, seminarii web, încercări gratuite, descărcări și multe altele.

Puteți începe pur și simplu un nou proiect în Canva și alegeți colecția de șabloane „Pagini de destinație” pentru a utiliza unul dintre șabloane. După aceea, alegeți un design care vă place și începeți să-l personalizați cu propriul conținut și branding. Partea distractivă este că puteți publica un număr infinit de pagini web achiziționând un domeniu cu Canva.

Landingfolio

Landingfolio este sursa ta de bază pentru inspirație de neegalat pentru pagina de destinație, șabloane, elemente dinamice și perfecțiune a designului. Puteți debloca o oază de creativitate cu o colecție aleasă cu atenție de modele remarcabile pentru pagini de destinație care oferă atractivitate estetică.

Caracteristici cheie:

  • Peste 900 de șabloane de design pentru pagini de destinație cu elemente esențiale.
  • Creat cu experiență de designeri experimentați conștienți de crearea de șabloane de succes.
  • Culorile, fonturile, grafica și textul șablonului pot fi modificate rapid pentru a reflecta marca dvs.
  • Reactiv și optimizat pentru desktop-uri, laptopuri, tablete și smartphone-uri.
  • Creat având în vedere SEO pentru a vă ajuta să creșteți poziția în rezultatele căutării.
  • Oferă șabloane gratuite și plătite, cu o garanție de rambursare a banilor.
  • Asistență de specialitate este disponibilă pentru orice întrebări legate de șablon.
  • Șabloane disponibile pentru generarea de clienți potențiali, lansarea produsului, pagina de vânzări, încercare gratuită, contactați-ne și multe altele.

Șabloanele Landingfolio sunt adaptabile și susțin o serie de obiective și vă permit să creați capodopere digitale. Prin urmare, puteți îmbunătăți interacțiunea cu elemente dinamice care oferă lucrării dvs. un avantaj sofisticat.

Flux web

Fără a fi nevoie de cunoștințe de codificare, Flux web oferă o varietate de șabloane de pagini de destinație proiectate profesional. Folosind aceste șabloane, puteți crea pagini de destinație sofisticate care convertesc. Utilizatorii pot obține opțiuni pentru a începe designul de la zero sau pentru a folosi un șablon existent pentru a-și porni creativitatea de proiectare.

Caracteristici cheie:

  • Puteți începe din nou cu un șablon, deoarece vine cu toate instrumentele esențiale pentru crearea paginii de destinație.
  • Vă permite să creați un sistem de design al paginii de destinație care este unic pentru propria dvs. marca.
  • Vă permite să adăugați fără efort conținut dinamic la pagina dvs. de destinație, cum ar fi formulare, glisoare și multe altele.
  • Optimizat pentru timp de încărcare rapid și SEO pentru îmbunătățirea clasamentului în căutare.
  • Vine cu instrumente de analiză și urmărire pentru pagina dvs. de destinație pentru a urmări comportamentul utilizatorilor.
  • Design complet receptiv, care se potrivește în orice dimensiune de ecran a diferitelor dispozitive.
  • După ce modifică un șablon, utilizatorii îl pot publica în câteva clicuri.
  • Editarea în timp real și vizualizarea rezultatelor sunt posibile.

Webflow oferă, de asemenea, o gamă largă de instrumente și controale necesare pentru dezvoltarea unei arhitecturi moderne de proiectare a paginii de destinație. În plus, veți obține ușurință în utilizare și flexibilitate personalizată care vă va permite să creați șabloane care se potrivesc cerințelor dumneavoastră unice.

  Cum să deconectați contul EA de la Xbox

Wix

Wix nu este doar o platformă de creare de site-uri web; oferă o colecție imensă de șabloane de pagini de destinație. A făcut mai ușor să creați pagini de destinație eficiente fără a cunoaște vreo experiență de codare. Veți obține un generator de pagini de destinație care vă permite să proiectați rapid o varietate de site-uri web dinamice.

Caracteristici cheie:

  • Oferă peste 800 de șabloane personalizabile cu un generator de glisare și plasare.
  • Șablon optimizat pentru a transforma vizitatorii în clienți fideli.
  • Unele dintre șabloane includ funcții de comerț electronic încorporate.
  • Șabloane prietenoase cu SEO care duc la mai mult trafic și conversie.
  • Unele șabloane vă vor permite să adăugați fundaluri video
  • Puteți adăuga îndemnuri, mărturii și elemente de rețele sociale atractive.
  • Sunt disponibile informații despre șabloane și îndrumări pentru crearea paginilor de destinație.

În plus, puteți completa și actualiza conținutul din colecția de baze de date destul de ușor. Unele dintre categoriile de șabloane remarcabile ale Wix sunt paginile de destinație pentru aplicații, companiile startup, fotografia, aplicația pentru copii, seminariile web și așa mai departe.

Astra

Puteți construi pagini de destinație uimitoare și la nivel de expert, fără abilități de codare Astrașabloanele paginii de destinație ale utilizatorului. Aceste modele de pagini de destinație au fost create special pentru platforma WordPress. Puteți modifica antetul, subsolul, culorile, fonturile și aspectul paginii în funcție de preferințele și creativitatea dvs.

Caracteristici cheie:

  • Oferă acces la o versiune care include acces la diferite șabloane gratuite de pagini de destinație.
  • Paginile de destinație gratuite și Premium sunt ușor de importat.
  • Șabloane extrem de personalizabile, care vă vor permite să schimbați fiecare element.
  • Șabloanele 100% receptive asigură compatibilitatea dispozitivului.
  • Unele șabloane vin cu secțiuni prefabricate, cum ar fi secțiuni eroi, CTA și secțiuni de prețuri.
  • Oferă o varietate de coduri scurte pe care le puteți utiliza pentru a adăuga funcționalități suplimentare paginii dvs.
  • Acceptă funcțiile de testare A/B pentru a compara valorile de performanță.

Unele componente esențiale ale șabloanelor de pagini de destinație Astra sunt CTA, formularele și multe altele pentru a crea un site web de succes. Astfel, puteți crea cu ușurință o pagină de destinație cu o conversie ridicată, care include elemente plasate atent în locul potrivit.

Încadrator

Încadrator poate fi soluția dvs. pentru a crea o pagină de destinație atrăgătoare, care convertește cu adevărat. Aceste șabloane simplifică lansarea șablonului care vă ajută să vă prezentați marca și să convertiți vizitatorii în cumpărători. În plus, aceste șabloane sunt testate în întregime pe dispozitive mobile și urmează cele mai recente tendințe SEO.

Caracteristici cheie:

  • Aspectele pot fi modificate pentru a crea orice design receptiv.
  • Vine cu categorii precum AI, Agenție, Blog, Ghid de marcă, Afaceri, Comerț electronic, Divertisment, Documentare, Sănătate și multe altele.
  • Ușor de creat și implementat, chiar dacă nu aveți niciun design sau dezvoltare web anterioară.
  • Toate elementele, inclusiv fonturile, imaginile și alte elemente, sunt personalizabile în funcție de marca dvs.

În plus, șabloanele Framer vin cu animații încorporate care pot fi folosite pentru a adăuga atractivitate vizuală paginii de destinație. Vă puteți bucura mai mult de întuneric încorporat, ceea ce face șablonul mai profitabil și mai multifuncțional.

Vagonul tematic

Vagonul tematic vă oferă o selecție de șabloane de pagină de destinație bootstrap gratuite de calitate superioară. Puteți să vă prezentați în mod eficient afacerea și să obțineți mai mulți vizitatori folosind aceste șabloane ușor de utilizat. Toate aceste șabloane sunt optimizate pentru viteză, optimizate pentru dispozitive și pe deplin receptive.

Caracteristici cheie:

  • Șabloane bazate pe bootstrap care sunt prietenoase cu dispozitivele mobile.
  • Puteți crea un design unic și îl puteți personaliza în funcție de preferințele dvs.
  • Oferă diverse șabloane gratuite de pagini de destinație pentru site-uri de portofoliu, saloane, agenții, magazine de modă și pagini de destinație de consultanță.
  • Șabloane complet receptive care se potrivesc perfect în diferite dimensiuni de ecran.
  • Toate șabloanele sunt create cu structuri de cod flexibile, ceea ce face personalizarea mai ușoară.

Combinația dintre designul modern și caracteristicile robuste îl face un instrument de încredere pentru design-uri impecabile. Drept urmare, puteți crea o experiență uimitoare pentru vizitatorii dvs., care va lăsa o impresie de durată. Unele dintre șabloanele notabile sunt Minimal, Milina, Strategy, Swanky, Financing etc.

Concluzie

Șabloanele de pagini de destinație de înaltă calitate sunt necesare pentru a oferi o experiență distinctivă și pentru a fascina consumatorii. Am înscris o multitudine de piețe remarcabile de șabloane de pagini de destinație care vor răspunde nevoilor diverse ale designerilor, dezvoltatorilor și companiilor.

Deci, nu veți simți lipsă de tehnologie sau caracteristici în timp ce explorați platformele pe care le-am reprezentat. Acum, este rândul tău să selectezi șablonul care nu numai că îndeplinește, dar depășește așteptările tale.

De asemenea, puteți citi cum să creați o pagină de destinație a produsului înainte de lansare.