Cele mai bune 10 aplicații de backup Shopify din 2023 pentru a vă menține magazinul în siguranță

Magazinul tău Shopify nu este doar o platformă digitală, ci este rezultatul muncii și pasiunii tale. Acesta reprezintă marca și produsele dvs. și este o parte esențială a afacerii dvs. de comerț electronic. Prin urmare, este esențial să îl protejați împotriva evenimentelor neprevăzute care vă pot afecta negativ afacerea.

Din păcate, o mulțime de magazine Shopify încetează să funcționeze din mai multe motive, inclusiv greșeli umane, pierderi neintenționate de date, atacuri rău intenționate sau software rouge care schimbă lucrurile fără permisiune. Shopify face copii de rezervă ale sistemelor sale, dar nu este disponibil pentru recuperarea contului individual.

Fără copii de rezervă adecvate, datele se pot pierde definitiv și ar putea fi necesar să vă reconstruiți complet magazinul Shopify. Așadar, backup-urile datelor și securitatea pe internet ar trebui să fie prioritatea principală pentru a preveni oprirea site-ului, pierderea de venituri și iritarea clienților. Astfel, vom discuta despre ce date Shopify necesită backup, diferite metode de backup și unele dintre cele mai bune aplicații de backup prin acest articol.

Datele Shopify care necesită copii de rezervă

Este esențial să faceți o copie de rezervă a datelor Shopify, astfel încât informațiile critice să nu se piardă în cazul unui dezastru. De exemplu, eroare de server, eroare umană sau atacuri rău intenționate. Iată câteva dintre cele mai critice date Shopify care ar trebui să facă backup în mod obișnuit:

Date despre produs: acestea includ toate informațiile legate de produs, cum ar fi descrierea, imaginile, prețurile și nivelurile stocurilor. Această copie de rezervă a datelor asigură că catalogul de produse al magazinului dvs. este întotdeauna actualizat.

Informații despre clienți: se referă la toate informațiile legate de clienții dvs., inclusiv profilurile acestora, informațiile de facturare și expediere și istoricul comenzilor. Această categorie include, de asemenea, orice alte informații relevante referitoare la clienții dvs.

Date despre vânzări și comenzi: acestea includ toate datele despre comenzile plasate, produsele vândute, numărul total de comandă și informațiile despre transport ale clienților.

Date tranzacționale: acestea includ informații despre plățile primite, rambursările, taxele și alte înregistrări financiare și tranzacționale. Aceste informații sunt esențiale pentru gestionarea finanțelor magazinului dvs. Shopify.

Informații despre livrare și urmărire: include detalii precum transportatorul utilizat pentru expediere, numărul de urmărire, informații despre livrare și starea livrării comenzilor.

Cod cadou și reducere: include date despre informațiile cardului git, cardurile rămase, soldurile etc. În mod similar, datele codului de reducere includ informații despre codurile de reducere create, emise și utilizate, suma reducerii, data de expirare și termenii și condițiile. Copierea de rezervă a acestor date este esențială pentru a oferi în continuare promoții și stimulente clienților.

Feedback și recenzii ale clienților: se referă la orice comentarii făcute de clienți despre bunurile sau paginile magazinului dvs. Aceste informații sunt esențiale pentru a menține reputația magazinului în rândul clienților.

Făcând o copie de rezervă a tuturor datelor Shopify menționate mai sus, puteți fi sigur că puteți restaura instantaneu datele pierdute. Astfel, veți putea să vă restaurați magazinul și să funcționeze cât mai repede posibil.

Metode de copiere de rezervă a datelor Shopify

Există diferite metode de backup disponibile atunci când vine vorba de backup pentru datele Shopify. Să aruncăm o privire asupra acestor metode, astfel încât să puteți aplica una ori de câte ori este necesar.

  Cum să utilizați Centrul de control pe iPhone sau iPad

Backup manual

Tehnica de backup manuală este prima modalitate de a face backup pentru datele Shopify. Folosind această tehnică, datele din magazinul Shopify trebuie descărcate manual și apoi salvate.

În primul rând, trebuie să intrați în contul dvs. Shopify, să navigați la pagina Setări și să alegeți Export. Se poate alege tipul de date pe care doriți să le faceți backup, cum ar fi produse, clienți, comenzi sau stocuri. Apoi fișierul CSV, care include datele despre produs, poate fi descărcat și salvat pe dispozitiv.

Backup automat

Backup-ul automat este o altă metodă sigură de a face backup pentru datele din magazinul Shopify. Deși duplicarea magazinului este posibilă folosind fișierul CSV, există unele defecte. Aveți riscul de a pierde date esențiale, cum ar fi informații despre comandă, coduri de reducere, carduri cadou, date de trafic și multe altele. Astfel, ar trebui să utilizați o aplicație de rezervă pentru a vă restaura datele Shopify.

Magazinul de aplicații Shopify oferă o serie de servicii și aplicații de backup care pot automatiza procedura de backup. De obicei, aceste instrumente vă permit să programați copii de rezervă recurente și să le salvați în siguranță în cloud.

Backup de la terți

Backup-ul manual folosind tehnica AI este o altă modalitate de a face backup pentru datele Shopify. Această tehnică include preluarea și copierea de rezervă a datelor dvs. Shopify în mod programatic utilizând API-ul Shopify. În comparație cu celelalte moduri, acesta are nevoie de mai multe cunoștințe tehnice, dar oferă mai mult control și flexibilitate.

Pentru a minimiza efortul de backup al datelor Shopify, iată câteva dintre cele mai bune aplicații Shopify pe care ar trebui să le încercați:

Backup-uri înapoi

Rewind Backups este o aplicație renumită pentru Shopify, care oferă o soluție automată de backup pentru proprietarii de magazine. Este dezvoltat pentru a vă proteja magazinul Shopify de pierderea accidentală a datelor sau de încălcarea datelor rău intenționate. Astfel, datele din magazin, inclusiv produse, clienți, comenzi, teme și multe altele, vor fi copiate automat.

Caracteristici cheie:

  • Face backup pentru datele dvs. în fiecare zi și în mod automat, dar puteți activa și backupul manual.
  • Restaurează rapid datele individual, în funcție de categorie sau în întregime.
  • Oferă spațiu de stocare nelimitat pentru copierea de rezervă a datelor din magazinul dvs.
  • Setări de backup personalizabile în funcție de preferințele utilizatorului.
  • Interfață ușor de utilizat pentru a gestiona și restaura cu ușurință copiile de siguranță.
  • Compatibil cu majoritatea aplicațiilor și integrărilor Shopify.
  • Protejează datele folosind criptarea AES-256 în timpul tranzitului și stocării.

Talon Backups

Talon Backups este instrumentul dvs. atunci când vine vorba de urmărirea celor mai semnificative modificări aduse magazinelor dvs. de-a lungul timpului. Ca urmare, puteți face modificările necesare și puteți urmări toate modificările făcute în magazinul dvs. Shopify. Mai mult, puteți preveni riscul pierderii oricăror date în caz de urgență.

Caracteristici cheie:

  • Face backup pentru informații despre produs, postări de blog, anumite pagini, copii de rezervă ale temelor și multe altele.
  • Puteți vedea exact unde și când au avut loc modificările.
  • Restaurați anumite date individual sau date întregi la o anumită dată.
  • Realizează un instantaneu complet al datelor esențiale în 24 de ore.
  • Sunt disponibile backup-uri zilnice, automate și la cerere.

BackupMaster

BackupMaster vă poate ajuta în mod eficient în protejarea datelor magazinului dvs. Shopify. Este nevoie de copii de rezervă zilnice ale datelor esențiale ale magazinului, cum ar fi produse, teme, comenzi și multe altele. Mai mult, garantează securitatea datelor, astfel încât să-ți poți crește magazinul cu încredere.

  Cel mai simplu mod de a găsi vulnerabilități în imaginile Docker folosind Snyk

Aplicația oferă, de asemenea, backup în cloud care vă permite să accesați, recuperați, descărcați sau mutați datele oricând.

Caracteristici cheie:

  • Backup-uri automate în cloud care stochează orice date din magazin pe care le preferați.
  • Restaurează date specifice sau întregi ale magazinului în funcție de preferințele dvs.
  • Descărcați și stocați datele ca fișier de arhivă ZIP sau pe baza unui program.
  • Datele pot fi transferate în siguranță și rapid între magazinele dvs.
  • Face backup automat pentru datele magazinului Shopify pe Google Drive.

AClone

AClone vă oferă flexibilitatea de a duplica conținutul magazinului Shopify și de a-l transfera în altul. Prin urmare, produsele, imaginile, pachetele de produse, paginile de produse, blogurile și fișierele tematice vor fi copiate imediat în diferite magazine.

Caracteristici cheie:

  • Monitorizați progresul prin informații aprofundate despre finalizarea transferului, folosind raportări avansate
  • Economisește timp prin exportul automat și duplicarea datelor în mai multe magazine.
  • Testați coduri și teme noi pentru a face copii de rezervă ale datelor fără a pierde unul.
  • Setați exporturile programate pentru a garanta că datele sunt întotdeauna păstrate.

Goshu

Protejați-vă magazinul Shopify cu o soluție fiabilă de backup și restaurare numită Goshu. Vă puteți baza pe această aplicație atunci când apare o eroare de date, deoarece Shopify nu vă va restaura datele pierdute. Această aplicație asigură o copie de rezervă securizată a datelor întregii magazine care pot fi restaurate instantaneu ori de câte ori este necesar. Mai mult, puteți exporta diverse date ale magazinului pentru păstrare în siguranță folosind aplicația.

Caracteristici cheie:

  • Permite copierea de rezervă a comenzilor, clienților, produselor, pachetelor de produse, media și temelor.
  • Fiecare modificare a site-ului dvs. este salvată imediat și automat.
  • Puteți restabili articole individuale sau întregul magazin la o stare anterioară.
  • Exportați comenzi, informații despre produse, bloguri și pagini în format de fișier CSV.
  • Faceți backup pentru Metafields cu feedback-ul clienților din aplicațiile dvs. preferate.

Filey

Cu Filey, puteți exporta cu ușurință fișiere, produse, imagini și videoclipuri din magazin și puteți gestiona datele magazinului dvs. Astfel, puteți obține datele magazinului Shopify cu un singur clic din zona Setări > Fișiere! În plus, veți primi fiecare fișier în format Zip, păstrând în același timp numele fișierelor. Deci, nu va trebui să vă schimbați tema pentru a încărca și a utiliza fișierele importate Shopify într-un magazin nou.

Caracteristici cheie:

  • Copiați și transferați fișierele din magazinul Shopify rapid și ușor.
  • Transferați activele mărcii dvs., precum și documentele.
  • Exportați imaginile, videoclipurile și modelele 3D ale produselor pentru articolele dvs. Shopify.
  • Creează o copie de rezervă precisă a fișierelor din magazinul dvs. Shopify.

Wandy

Pierderea datelor poate avea loc oricând în timpul reproducerii informațiilor despre magazin, mutarea acestora, importul magazinelor, modificarea detaliilor magazinului etc. Dar Wandy garantează că datele dvs. sunt în siguranță, astfel încât să vă puteți gestiona cu încredere magazinul Shopify cu succes. Vă permite să anulați fără efort modificările și să vă întoarceți magazinul la starea anterioară. Deci, puteți să vă duplicați magazinul, să vă actualizați tema și, de asemenea, să faceți alte modificări.,

Caracteristici cheie:

  • Face backup pentru toate datele esențiale Shopify, inclusiv comenzi, clienți, produse, colecții etc.
  • Vă permite să faceți copii de rezervă ale datelor în spațiu de stocare securizat în cloud.
  • Face backup regulat și automat al magazinului Shopify și îl protejează.
  • Puteți restaura fiecare înregistrare individual sau fiecare fișier la un anumit moment.
  • Vizualizați cu exactitate modificările care au fost făcute în fișierele dvs. folosind diferite vizualizări.
  • Păstrați-vă datele sensibile în siguranță într-un spațiu de stocare în cloud complet securizat, care este în conformitate cu CCPA și GDPR.
  Ce este modul Filmmaker pe un televizor și de ce îl veți dori?

Decăderea magazinului

Faceți backup și restaurați instantaneu produsele dvs. la versiunea aleasă folosind Storelapse. Vă oferă o imagine cronologică a modificărilor făcute în magazin. Veți primi toate articolele nou adăugate, produsele actualizate și informațiile despre produse eliminate printr-un instantaneu. Mai mult, puteți alege și apoi restaura un număr de produse dintr-un instantaneu dat.

Caracteristici cheie:

  • Prezintă modificările datelor comparând și programând versiunea curentă cu iterațiile anterioare.
  • Acceptă diferite formate de fișiere, inclusiv CSV, XML, XLS, XLSX, EDI și multe altele.
  • Enumeră modificările produse prin rezumatul instantaneu.
  • Selectați anumite câmpuri pe care doriți să le restaurați la o versiune veche.
  • Programați actualizările fișierelor într-un program zilnic sau orar.

Matricizați

Folosind soluția de rezervă Shopify Matrixify, puteți gestiona întreaga copie de rezervă a magazinului. Vă permite să importați și să exportați în masă fișiere Excel, CSV sau Foi de calcul Google pentru a gestiona datele companiei dvs. În plus, oferă asistență personală pentru clienți și crearea de funcții personalizate.

Caracteristici cheie:

  • Actualizați în bloc informațiile existente ale magazinului Shopify, inclusiv produse, colecții, clienți, reduceri, comenzi și multe altele.
  • Sincronizați-vă frecvent inventarul, faceți backup pentru magazin și actualizați-vă datele prin automatizarea activităților de import și export.
  • Procesează mii de articole pe minut și gestionează fișiere uriașe de până la 7 GB.
  • Transferați sau replicați datele dvs. Shopify în alte magazine Shopify.
  • Migrați datele existente ale platformei dvs. de comerț electronic în magazinul Shopify.
  • Actualizați în bloc sau eliminați numai câmpurile obligatorii fără a reimporta totul.
  • Fluxurile de date de la expeditori, furnizori sau diferite formate de fișiere pot fi convertite.
  • Vizualizați istoricul locurilor de muncă, gestionați activitățile de export și import în timp real,

Skyvia

Skyvia este un instrument ideal pentru a face backup pentru datele dvs. Shopify. Minimizează semnificativ impactul pierderii de date în magazinul dvs. online. Indiferent dacă magazinul dvs. Shopify este indisponibil sau este desființat, datele dvs. vor fi întotdeauna disponibile.

Caracteristici cheie:

  • Faceți backup manual pentru datele dvs. Shopify atunci când este necesar, mai ales înainte de a efectua actualizări la scară largă.
  • Păstrați-vă datele în cloud și accesați-le de oriunde folosind browserul. Întreținerea, instalarea sau infrastructura nu sunt necesare.
  • Configurați cu ușurință backupul Shopify folosind o interfață grafică ușor de utilizat în doar câteva minute.
  • Face backup automat zilnic, fără a pierde date.
  • Salvați rapid cantități enorme de date

Gânduri finale

Dacă doriți să operați și să întrețineți magazinul dvs. Shopify cu ușurință, trebuie să faceți o copie de rezervă a datelor. Este esențial să aveți o strategie solidă de backup, indiferent dacă decideți să utilizați backup-uri manuale, backup-uri automate sau software de backup de la terți.

Înainte de a alege o aplicație din lista de mai sus, petreceți ceva timp cercetării. Apoi comparați aceste aplicații în funcție de caracteristicile, prețul, ușurința de utilizare și obiectivul dvs. de afaceri. După ce ați selectat unul, începeți să faceți o copie de rezervă a datelor dvs. Shopify în mod regulat.

Nu așteptați până nu este prea târziu; începeți imediat să faceți copii de rezervă pentru datele magazinului dvs. Shopify pentru a vă proteja compania și clienții.

De asemenea, puteți explora unele aplicații/instrumente pentru a vă crește vânzările în magazinul Shopify.