Ce pot face cu eroarea aplicației care nu a putut fi descărcată (495) [Android]


Android este o platformă excelentă pentru smartphone; este robust și construit pentru a fi împins la limite. Este, de asemenea, predispus la cele mai ciudate erori. Chiar dacă aveți un dispozitiv complet de bază care nu a fost înrădăcinat sau personalizat în niciun fel, veți întâmpina în continuare unele dintre aceste probleme. O eroare comună pe care mulți utilizatori o pot întâmpina este eroarea Nu se poate conecta la cameră. O altă problemă puțin mai puțin obișnuită, dar extrem de frustrantă este Error (495), care vă împiedică să descărcați aplicații din Google Play Store. Eroarea poate avea o remediere simplă sau poate fi ceva mult mai complicat, dar iată două lucruri pe care le puteți încerca să o rezolvați.

Am primit și dezactivat această eroare pe Nexus 5 când era atât rootat, cât și în stare vanilie. Erorile vin și pleacă de la sine, astfel încât, dacă am inițiat o descărcare de pe computerul meu, aceasta va începe și se va finaliza la întâmplare. Alteori, pur și simplu nu va descărca o aplicație sau nu va instala actualizări pentru cele existente. Iată două remedieri pentru el, ambele au funcționat.

Ștergeți memoria cache și datele aplicației

Accesați aplicația Setări și atingeți Aplicații. Glisați către fila „Toate” și căutați mai întâi Managerul de descărcări. Atingeți Ștergeți datele. Apoi, reveniți la fila „Toate” și căutați Magazinul Google Play. Goliți memoria cache și reporniți dispozitivul. Ar trebui să puteți descărca o aplicație acum.

Probleme cu rețeaua

Aplicațiile care nu se descarcă ar putea avea legătură cu rețeaua la care sunteți conectat și acesta este genul de problemă care este mai greu de rezolvat. Este posibil să puteți descărca aplicații cu ușurință dacă ați trecut la o altă rețea, dar acest lucru este mai ușor de spus decât de făcut. Încercați una dintre aceste două opțiuni; în loc să utilizați rețeaua operatorului dvs., utilizați conexiunea Wi-Fi sau, dacă rețeaua operatorului este cea care vă dă probleme, utilizați conexiunea Wi-Fi.

  Cum Să DescăRcațI Fotografii de Profil Instagram?

Dacă niciuna dintre opțiuni nu funcționează, conectați-vă la rețeaua Wi-Fi și resetați routerul. Pentru a face acest lucru, țineți apăsat butonul de pornire timp de câteva secunde înainte de a-l elibera. Porniți-l după treizeci de secunde și reporniți dispozitivul pentru o măsură bună. Acest lucru ar trebui să rezolve problema în majoritatea cazurilor.