Ce este LinkedIn Post Inspector? Cum se utilizează pentru a verifica și a remedia previzualizarea linkului?

Astăzi, LinkedIn a apărut ca platforma de bază pentru profesioniștii care doresc să construiască conexiuni semnificative și să-și extindă rețelele de afaceri. Cu gama sa de funcții concepute pentru a stimula implicarea, LinkedIn continuă să evolueze pentru a satisface cerințele bazei sale vaste de utilizatori.

Un astfel de instrument care are o valoare imensă pentru optimizarea postărilor tale LinkedIn este LinkedIn Post Inspector. Dar ce este exact și cum vă poate îmbunătăți previzualizările link-urilor?

În acest articol, vom aprofunda în profunzimile inspectorului de postări LinkedIn, vom descoperi capacitățile acestuia și vom explora modul în care poate fi utilizat pentru a optimiza previzualizările linkurilor.

LinkedIn Post Inspector este un aliat valoros pentru asigurarea imaginilor în miniatură precise și pentru remedierea potențialelor probleme care împiedică implicarea. Așadar, haideți să dezvăluim și să deblocați potențialul LinkedIn Post Inspector de a vă duce postările LinkedIn la noi culmi!

Ce este LinkedIn Post Inspector?

Este posibil să fi auzit nume precum LinkedIn Open Graph Debugger, LinkedIn Share Link Validator, LinkedIn Post Link Checker, LinkedIn Preview Validator etc. Acestea nu sunt decât nume alternative comune pentru Post Inspector.

LinkedIn Post Inspector oferă date mai perspicace pe lângă valorile fundamentale de implicare. Oferă detalii demografice despre audiență, cum ar fi ocupații, piețe și locații. Cu aceste date, puteți determina datele demografice ale publicului țintă. Și personalizați-vă conținutul pentru a se potrivi cu cerințele și interesele publicului dvs. pentru a îmbunătăți lizibilitatea conținutului.

Puteți măsura performanța postărilor dvs. în raport cu valorile de referință din industrie, folosind și funcția Post Inspector. De asemenea, puteți compara articolele dvs. cu altele din același sector folosind acest instrument. Deoarece oferă un cadru pentru evaluarea succesului și identificarea zonelor de îmbunătățire.

Utilizarea funcției de tendințe de implicare în LinkedIn Post Inspector; de asemenea, puteți monitoriza performanța postului. Identificați modele sau tendințe notabile și în implicarea publicului. Aceste date vă permit să luați decizii bazate pe date pentru a crește interacțiunea și a îmbunătăți experiența utilizatorului. Descoperirea momentelor optime pentru a ajunge la public și optimizarea programului de publicare.

Utilizatorii LinkedIn care doresc să își optimizeze strategia de conținut și să crească eficiența postărilor lor pot beneficia de utilizarea LinkedIn Post Inspector. Acest instrument permite utilizatorilor să ia decizii bazate pe date, să-și îmbunătățească strategia și să aibă mai mult succes cu postările lor pe LinkedIn, oferind statistici aprofundate, date demografice ale publicului, comparații de referință și modele de interacțiune.

De ce să monitorizați performanța postării?

Analizarea succesului postării pe LinkedIn este crucială pentru persoane și organizații. Acest lucru îi ajută să înțeleagă eficacitatea strategiei lor de conținut, să ia decizii bazate pe date și să-și atingă obiectivele pe platformă.

Să extindem motivele din spatele analizei înainte de a posta ceva pe profilul tău LinkedIn.

Evaluați interacțiunea:

Analiza post-performanță vă permite să măsurați gradul de interacțiune pe care îl primește materialul dvs. Vizualizările, aprecierile, comentariile și distribuirile sunt valori de implicare care vă oferă informații importante despre cât de eficient interacționează postările dvs. cu publicul.

  Cum să ștergeți o listă de redare în Spotify

Păstrând un ochi pe aceste cifre, puteți determina categoriile de conținut care adună cea mai mare interacțiune și le imitați succesul în postările viitoare. Urmărirea implicării vă permite, de asemenea, să evaluați succesul îndemnurilor, titlurilor și imaginilor, permițându-vă să vă îmbunătățiți strategia și să creșteți implicarea.

Rafinați strategia de conținut:

Vă puteți concentra eforturile pentru a produce mai mult material pe care publicul dvs. îl consideră valoros, identificând tipurile de conținut care au rezultate bune. Pentru a determina ce se conectează cel mai bine cu publicul dvs., încercați mai multe forme, subiecte și strategii. Analiza iterativă îmbunătățește strategia de conținut, rezultând piese de calitate superioară și cititori mai implicați.

Lucrezi din greu la acel conținut? Iată cum modul de creator LinkedIn poate crește prezența mărcii dvs.

Descoperirea gusturilor consumatorilor:

Este înțelept să înțelegeți preferințele publicului dvs. examinând datele post-performanță. Titlurile posturilor, industriile și zonele geografice sunt exemple de date demografice care ar putea oferi lumină asupra componenței publicului dvs.

Puteți utiliza aceste informații pentru a vă personaliza mai bine conținutul în funcție de interesele, cerințele și obiectivele publicului dvs. Puteți produce conținut mai relevant și mai intrigant, care se conectează cu publicul dvs. cunoscându-i preferințele, ceea ce va spori implicarea și conexiunea.

Informați strategia și luarea deciziilor:

Analiza oferă informații profunde care vă pot ajuta să luați decizii cu privire la întreaga strategie LinkedIn. Puteți alege tipul de conținut pe care să îl produceți, platformele de utilizat și grupul demografic țintă pe care să vă concentrați, învățând ce funcționează și ce nu. Aceste analize ajută, de asemenea, la alocarea eficientă a resurselor, la optimizarea efortului de marketing și la atingerea obiectivelor LinkedIn.

Performanță de referință:

LinkedIn oferă informații de evaluare comparativă care vă permit să contrastați succesul postărilor dvs. cu cele din sectorul dvs. Această funcție oferă informații și date profunde despre performanța conținutului dvs. în comparație cu alții din sectorul dvs.

Benchmarking-ul ajută la evaluarea punctelor forte, la identificarea zonelor de dezvoltare și la stabilirea obiectivelor realiste pentru prezența LinkedIn. În plus, vă permite să țineți pasul cu cele mai bune practici și cu evoluțiile din industrie, menținându-vă competitiv și la curent în zona dvs.

Simplifică-ți rutina de postare:

Urmărind succesul postărilor dvs. de-a lungul timpului, puteți identifica modele și tendințe în interacțiunea publicului dvs. Îți poți aranja postările pentru un impact optim, știind când publicul tău este cel mai receptiv și mai implicat.

Postarea la momentele potrivite crește probabilitatea ca publicul dvs. să vadă, să distribuie și să interacționeze cu materialul dvs., ceea ce duce în cele din urmă la rezultate mai bune. Programarea bazată pe date crește probabilitatea ca conținutul dvs. să fie văzut și partajat, ajungând la public atunci când acesta este cel mai receptiv și concentrat.

Analiza performanței postărilor pe LinkedIn este crucială pentru indivizi și organizații pentru a evalua strategia de conținut, a înțelege publicul, a îmbunătăți planurile și a atinge obiectivele LinkedIn. Această analiză permite optimizarea conținutului, o implicare îmbunătățită a publicului și rezultate îmbunătățite ale platformei.

Cum să utilizați LinkedIn Post Inspector (pas cu pas)

Nimic nu este mai rău decât să postezi o postare și apoi să vezi erori, o miniatură de imagine incorectă sau un text de previzualizare incorect în timp ce primește deja comentarii☹️. Puteți crea postări de previzualizare cu Post Inspector pentru a vă asigura că totul pare prezentabil și adecvat.

  Cele mai bune unități flash din 2023

Când postați linkuri pe LinkedIn, pot fi generate previzualizări precise ale conținutului. Aceasta include titlul postării, metadatele și imaginea de previzualizare legată de linkul dvs.

Iată pașii pe care îi puteți urma:

  • Faceți clic pe Inspectați după ce ați introdus orice adresă URL a linkului în casetă.

  • Apoi, o detaliere completă a previzualizării după distribuire vă va fi afișată până la nivel de secțiune.

Există 3 mantre pentru a utiliza instrumentul:

  • Descoperiți (Dacă lipsesc informații din postarea dvs., ar trebui să le optimizați și să le remediați, astfel încât utilizatorii LinkedIn să vadă textul de previzualizare corect.)
  • Actualizați (informațiile pe care LinkedIn le are despre site-ul dvs. web prin accesarea cu crawlere din nou pentru metadate noi după o actualizare a conținutului dvs.)
  • Depanare (Prin înțelegerea modului în care LinkedIn extrage informațiile materialelor dvs., puteți rezolva orice defecte pe care le-ar putea avea conținutul dvs.)

Pentru a corecta previzualizarea linkului folosind etichetele OG, trebuie să vă asigurați că includeți etichetele Open Graph (OG) adecvate în metadatele HTML ale site-ului web la care vă conectați. Când vă postați materialul pe site-uri de rețele sociale precum LinkedIn, etichetele OG oferă date structurate care creează o previzualizare detaliată și precisă a linkului. Iată un tutorial pas cu pas despre utilizarea etichetelor OG pentru a îmbunătăți previzualizarea linkului:

  • Pentru a îmbunătăți previzualizarea linkului, ar trebui să găsiți și să modificați sau să adăugați în mod activ etichetele OG necesare. O previzualizare a linkului necesită, în mod normal, următoarele etichete OG: „og: title”, „og: description”, „og: image” și „og:url”.
  • Secțiunea poate fi găsită în codul HTML al paginii web pe care doriți să o publicați. Adăugați etichete OG. Adăugați etichetele OG adecvate în etichetele .
  • Introduceți titlul precis, descrierea, adresa URL a imaginii și adresa URL a paginii web adecvate materialului dvs. în locul valorilor substituenților.
  • Pentru a verifica etichetele OG, ei recomandă să utilizați activ Facebook Sharing Debugger găsit la developers.facebook.com/tools/debug. Apoi introduceți adresa URL a paginii web problematice și selectați „Depanare”. Acest instrument va prelua etichetele OG de pe site-ul dvs. și va afișa orice probleme sau avertismente. Abordați orice probleme în consecință.
  • Poate fi necesar să faceți acest lucru dacă ați distribuit deja linkul, dar previzualizarea greșită este încă afișată. Introduceți adresa URL pe pagina de creare „Postează” a LinkedIn și apăsați „Atașați”.

Prin includerea etichetelor OG adecvate în metadatele HTML ale paginii dvs. web și asigurând acuratețea acestora, puteți controla și personaliza în mod activ previzualizarea linkului afișată atunci când postați materialul pe LinkedIn.

Ai conținut pregătit, dar nu ai timp să-l postezi? Iată cele mai bune programatoare de postări LinkedIn pentru postări perfect sincronizate.

Este important să țineți cont de standarde și restricții specifice în timp ce optimizați previzualizarea linkului pe LinkedIn în legătură cu meta-titlul, dimensiunea imaginii și lungimea descrierii. Respectați următorul sfat:

Meta Titlu:

Titlul principal afișat în previzualizarea linkului este meta titlul. LinkedIn recomandă să păstrați meta titlul în jur de 70 de caractere pentru a vă asigura că există afișare completă. Un titlu succint și convingător poate încuraja vizitatorii să urmeze linkul și să interacționeze cu conținutul tău.

Marimea imaginii:

Imaginea care apare în previzualizarea linkului ar trebui să fie atrăgătoare și relevantă pentru articolul dvs. LinkedIn recomandă utilizarea fotografiilor cu cel puțin 120 de pixeli în lățime și 120 de pixeli în înălțime. Pentru a asigura cea mai bună calitate posibilă a imaginii, ei recomandă să utilizați fotografii cu o rezoluție mai mare. Utilizați fotografii cu un raport de aspect de 1,91:1, cum ar fi 1200×627 pixeli, pentru cele mai bune efecte.

Dimensiunea fișierului imagine:

LinkedIn are o restricție de dimensiune maximă a fișierelor pentru fotografiile utilizate ca previzualizări ale linkurilor. Limita superioară sugerată pentru fișierele imagine este de 5 MB. Puteți comprima fișierele de imagine fără a le compromite calitatea pentru a le reduce dimensiunea și a îmbunătăți viteza de încărcare.

Lungimea descrierii:

Descrierea oferă utilizatorilor un rezumat rapid al materialului și are o mare influență asupra gradului de implicare a publicului. Pentru descriere, LinkedIn permite până la 200 de caractere. Este esențial să scrieți o descriere succintă, captivantă și informativă, care să surprindă nucleul materialului dvs. și să îi ispitească pe vizitatori să facă clic pe link pentru mai multe detalii.

Dacă depuneți eforturi pentru a implementa aceste sugestii în activitățile platformei dvs., vă veți îndeplini obiectivele. Iată câteva sfaturi bonus care ar trebui să vă ajute să vă îmbunătățiți în continuare postările.

  • Verificați cum va arăta linkul dvs. pe LinkedIn înainte de a-l distribui. Pentru a vă asigura că meta titlul, imaginea și descrierea sunt afișate corect, puteți utiliza instrumente precum LinkedIn Post Inspector sau alte instrumente de depanare a rețelelor sociale pentru a vizualiza previzualizarea linkului și a verifica acuratețea acesteia. Acest lucru vă permite să editați după cum este necesar și să îmbunătățiți previzualizarea linkului înainte de a o distribui publicului dvs.
  • Acordați o atenție deosebită producerii de materiale semnificative, de înaltă calitate, care să se conecteze cu publicul țintă, pe lângă componentele tehnice. Creați o declarație care să transmită în mod clar avantajele și aplicabilitatea informațiilor dvs.
  • Atrageți atenția asupra detaliilor importante sau caracteristicilor distinctive care vă deosebesc materialul. Este mai probabil ca utilizatorii să observe și să urmeze un link care conține informații captivante și informative.

Rețineți că platforma și politicile LinkedIn se pot schimba în timp. Este important să consultați în mod constant documentația oficială LinkedIn sau resursele dezvoltatorului pentru cele mai recente detalii despre restricțiile de caractere, dimensiunile imaginii și cele mai bune practici de previzualizare a linkurilor.

Puteți optimiza previzualizările linkurilor pe LinkedIn pentru a atrage atenția, a furniza materiale utile și a-i obliga pe cititori să interacționeze cu conținutul dvs.

Cuvinte finale!

LinkedIn a devenit mai mult decât o simplă platformă de rețea profesională, care include profile profesionale și pagini ale companiei. A devenit, de asemenea, un centru de conducere de cunoștințe și gândire.

De la LinkedIn Learning la postări informative, există o varietate de conținut de găsit. Cu toate acestea, înainte de a posta, creatorii de conținut trebuie să fie meticuloși în ceea ce privește prezentarea acestuia.

LinkedIn Post Inspector este un instrument valoros pentru utilizatorii LinkedIn pentru a îmbunătăți previzualizarea link-urilor articolelor. Folosind acest instrument, puteți aduna date de performanță, puteți înțelege publicul dvs., puteți compara standardele din industrie și puteți urmări modelele de implicare. Pentru a utiliza în mod eficient Post Inspector, ar trebui să includeți etichete Open Graph (OG) relevante în metadatele HTML ale paginii dvs. web.

Prin optimizarea elementelor cheie, cum ar fi meta titlurile, dimensiunea imaginii și lungimea descrierii, vă puteți personaliza și îmbunătăți previzualizările linkurilor pe LinkedIn. Utilizarea Post Inspector permite utilizatorilor să îmbunătățească atractivitatea vizuală, acuratețea și potențialul de implicare al previzualizărilor linkurilor, ceea ce duce la o expunere crescută, rate de clic și succes general pe platformă.

În continuare, învață cum să folosești grupurile LinkedIn pentru a trece de la novice la ninja în rețea!