Cât durează PayPal pentru a procesa o rambursare?

Recomandări cheie

  • Cum să solicitați o rambursare PayPal: Accesați fila Activitate, selectați plata și contactați vânzătorul pentru o rambursare.
  • Termenele pentru rambursări PayPal: Solicitați în termen de 180 de zile, vânzătorul poate aproba sau refuza rambursarea.
  • Unde se duce o rambursare PayPal: rambursarea trece la modul de plată inițial (cont bancar, sold PayPal, carduri de credit, carduri de debit).

PayPal este excelent pentru a efectua plăți online, dar ce se întâmplă atunci când vânzarea merge prost și trebuie să solicitați o rambursare?

Iată ce trebuie să știți despre rambursările PayPal.

Cum să solicitați o rambursare utilizând PayPal

Puteți solicita rambursarea unei plăți efectuate folosind PayPal urmând acești pași:

  • Accesați fila Activitate.
  • Selectați plata în cauză.
  • Puteți utiliza informațiile de contact ale vânzătorului pentru a contacta vânzătorul pentru o rambursare.
  • Odată solicitat, va trebui să așteptați să răspundă vânzătorul.

    Cât durează o rambursare PayPal?

    Există câteva termene esențiale de reținut pentru rambursările PayPal. Pentru început, puteți solicita o rambursare de la un vânzător în termen de 180 de zile de la cumpărare. Cu toate acestea, vânzătorul își rezervă dreptul de a aproba/refuza cererea de rambursare.

    Unde se duce o rambursare PayPal?

    Există două considerente pentru unde va ajunge solicitarea dvs. de rambursare PayPal și totul depinde de contul pe care l-ați folosit pentru a efectua plata.

      Cum să forțați repornirea iPhone X

    1. Când un vânzător aprobă solicitarea dvs. de rambursare

    PayPal va direcționa rambursarea către modul de plată inițial, pentru care există mai multe opțiuni:

    • Conturi bancare: Dacă ați plătit prin contul dvs. bancar, suma rambursată este creditată în contul dvs. bancar în termen de cinci zile lucrătoare. Singura avertizare la această metodă este că uneori poate dura până la 30 de zile în cazuri excepționale.
    • Sold PayPal: Pentru orice plată efectuată folosind Soldul dvs. PayPal, rambursarea dvs. este disponibilă în aceeași zi, deoarece fondurile sunt adăugate direct la soldul dvs.
    • Carduri de credit: dacă ați folosit cardul de credit, rambursarea poate dura unul sau două cicluri de facturare înainte ca suma rambursată să fie disponibilă în contul dvs. Este recomandabil să verificați cu emitentul cardului dvs. intervalul de timp exact și să verificați dacă sosește rambursarea.
    • Carduri de debit: pentru plățile cu cardul de debit, vă puteți aștepta ca rambursarea PayPal să fie creditată în termen de cinci zile lucrătoare.
    • Cardul de credit și soldul PayPal: termenele de mai sus se aplică plăților parțiale, în care ați efectuat plăți folosind cardul dvs. de credit și soldul dvs. PayPal. De exemplu, suma debitată din soldul dvs. PayPal este creditată înapoi în soldul dvs. în aceeași zi, în timp ce soldul rămas al cardului de credit durează unul sau două cicluri de facturare.

    Dacă credeți că ați fost înșelat folosind PayPal, puteți solicita o rambursare direct de la PayPal. Deoarece aceasta este o bază de la caz la caz, PayPal își rezervă decizia finală și acționează în consecință.

      Cum se instalează WordPress pe Localhost pentru testare și dezvoltare?

    2. Când un vânzător refuză solicitarea dvs. de rambursare

    Într-un scenariu alternativ, ar putea exista cazuri în care vânzătorul fie refuză solicitarea dvs. de rambursare, fie refuză să accepte/onoreze cererea în totalitate. În astfel de cazuri, aveți câteva opțiuni:

    • Litigiu: puteți ridica o dispută cu vânzătorul pentru o rambursare. Puteți depune o dispută atunci când calitatea produsului/serviciului nu este conform standardelor promise. Nu poți ridica o dispută pur și simplu pentru că nu ți-a plăcut produsul primit. Procesul durează aproximativ 45 de zile, începând de la data livrării produsului.
    • Revendicare: atunci când vânzătorul nu recunoaște disputa sau nu răspunde în mod corespunzător solicitării dvs., puteți depune o reclamație la PayPal. Acest lucru trebuie făcut în termen de 20 de zile de la ultima decizie/acțiune a vânzătorului. PayPal va acționa ca intermediar și va decide asupra rezultatului, care poate înclina către oricare dintre părți.

    În timpul procesului, asigurați-vă că evitați înșelătoriile PayPal care ar putea promite să obțineți un verdict în favoarea dvs.

    Cum să verificați starea unei rambursări PayPal

    Pentru a verifica starea rambursărilor dvs. PayPal, urmați pașii de mai jos:

  • Accesați fila Activitate.
  • În secțiunea Filtrare după, faceți clic pe Tip.
  • Selectați Rambursări din meniul drop-down.
  • Asigurați-vă că introduceți filtrul de interval de date dorit pentru a vedea lista tranzacțiilor.
  • Puteți aborda cu ușurință plățile PayPal și puteți urmări starea rambursărilor dvs. din portalul PayPal. Procesarea unei rambursări PayPal poate dura câteva zile, în funcție de metoda de plată, dar nu va dura mai mult de cinci zile în majoritatea cazurilor.