Asistență de la distanță pentru angajații și dispozitivele clienților cu Zoho Assist

Întreținerea la fața locului a computerelor clienților sau angajaților este de modă veche și nu este fezabilă atunci când vă extindeți afacerea.

Software-ul pentru desktop la distanță conectează perfect tehnicianul și clientul. Zoho Assist este un instrument de asistență la distanță bazat pe cloud pe care ar trebui să-l încercați.

Piața instrumentelor de asistență computerizată de la distanță este în continuă creștere, deoarece mai multe companii au adoptat cultura de lucru de la domiciliu. Fortune Business Insights prezice că capitalizarea de piață a unor astfel de instrumente de asistență tehnică la distanță va crește de la 2,27 miliarde USD în 2022 la 7,22 miliarde USD până în 2029.

O astfel de rată de creștere fenomenală de 18% este posibilă, deoarece startup-urile, unicornii, întreprinderile mici și mijlocii și companiile multinaționale au încredere în suportul de la distanță pentru orice nevoie de administrare IT. În zilele noastre, dezvoltatorii de hardware extind și asistența de la distanță pentru clienții lor. Și să nu mai vorbim că majoritatea dezvoltatorilor de software și aplicații mobile se bazează, de asemenea, pe suport de la distanță.

Deoarece asistența pentru desktop la distanță a devenit un sector de servicii crucial, nu vă puteți baza doar pe orice instrumente de partajare a ecranului la distanță. Trebuie să obțineți o aplicație care să protejeze datele clienților, în timp ce asistența tehnică este convenabilă. Citiți mai departe pentru a afla cum poate fi Zoho Assist aplicația dvs. de bază pentru desktop-uri la distanță în timp ce examinăm instrumentul.

Ce este Zoho Assist?

Zoho Assist este un pachet software pentru desktop la distanță implementat în cloud. Vă permite să vă conectați computerul sau telefonul mobil la dispozitivul clientului, cum ar fi Windows, Linux, macOS, iPad, iPhone și Android pentru asistență tehnică. Aplicația creează o conexiune criptată end-to-end, astfel încât actorii răi să nu poată interveni în timp ce sprijiniți un client sau angajat.

Instrumentul are module de asistență specializate pentru acces nesupravegheat, asistență de la distanță, asistență prin intermediul camerei live etc. Prin urmare, puteți întreține computerul unui client atunci când acesta nu se află în preajmă, cu condiția să accepte serviciul dvs.

În plus, echipa de administrare IT poate repara stațiile de lucru, instala actualizări sau poate face backup pentru sistem atunci când echipa de operațiuni de afaceri nu funcționează, crescând productivitatea generală.

Vorbind despre interfața grafică cu utilizatorul (GUI), instrumentul este ultra-ușor și oferă implementare bazată pe cloud și de sine stătătoare. Pentru claritate, instrumentul vine în trei pachete diferite, iar acestea sunt:

  9 cele mai bune servere de găzduire Post Scriptum pentru a domina câmpul de luptă

#1. Suport de la distanță

Este un plugin de asistență la distanță pentru utilizatorii finali care vor primi service de la un tehnician. Asociatul de asistență tehnică trebuie să trimită un link către acest instrument către clientul țintă pentru a oferi servicii de la distanță. Este disponibil pentru Windows, iOS și Android.

#2. Acces nesupravegheat

Accesul nesupravegheat este o aplicație autonomă pentru clienții care doresc să-și gestioneze computerul de acasă, laptopul de la serviciu și smartphone-ul personal dintr-o singură aplicație intuitivă. Pe lângă dispozitivele de calcul tradiționale, un utilizator poate controla și platformele de programare Raspberry Pi.

Dezvoltatorii Zoho Assist au făcut instrumentul disponibil pentru mai multe platforme precum Linux, macOS, Android, Windows și Raspberry Pi.

#3. Versiunea tehnicianului

Software-ul pentru desktop la distanță al tehnicianului vine atât cu acces nesupravegheat, cât și cu un modul de suport de la distanță pentru asistență la nivel înalt. De exemplu, un director de asistență tehnică poate iniția noi sesiuni pentru clienți sau se poate conecta la dispozitivul unui client existent cu permisiunea acestuia.

Asistența de la distanță poate conecta, de asemenea, o sesiune de asistență în curs de desfășurare cu un alt expert, să zicem, un personal de nivel 2 care are mai multă experiență decât agentul din prima linie. Aplicația este disponibilă și pentru majoritatea sistemelor de operare pentru computere și smartphone-uri.

Pe lângă instrumentele de mai sus, Zoho a lansat și o extensie Google Chrome, și anume Zoho Assist – Instrument GRATUIT de asistență la distanță. Este potrivit pentru uzul personal acasă, dacă aveți nevoie vreodată să ajutați un membru al familiei care nu este tehnician să depaneze un computer sau un smartphone. Extensia are atât funcții gratuite, cât și cu plată, așa că alege-o pe cea care corespunde nevoilor tale.

De asemenea, dacă trebuie vreodată să descărcați aplicația Zoho Assist din App Store sau Google Play, veți găsi imediat două aplicații diferite. După cum sugerează numele lor, dacă aveți nevoie de asistență tehnică, ar trebui să instalați Zoho Assist – Client aplicația. Dimpotrivă, dacă ești tehnician, ar trebui să obții Zoho Assist – Desktop la distanță pe smartphone-ul tău.

Funcții Zoho Assist Remote Desktop

Zoho Assist își propune să ofere asistență tehnică perfectă angajaților și clienților printr-o serie de funcții și tehnologii software pentru desktop la distanță. Găsiți mai jos caracteristicile acestei aplicații care o fac instrumentul de asistență preferat pentru Merck, OnePlus, Hitachi, TATA ELXSI, Radisson Blu etc.

#1. Suport de la distanță

Asistența de la distanță este caracteristica de bază a Zoho Assist, deservește o varietate de clienți, cum ar fi furnizorii de servicii gestionate (MSP), administratorii IT ai companiilor și agențiile de asistență tehnică pentru computere. Funcția vă permite agenților să se conecteze cu clientul prin internet și nu are nevoie de nicio instalare prealabilă a instrumentului de la sfârșitul clientului.

  Ce este Microsoft Teams și este potrivit pentru afacerea mea?

În timpul sesiunilor de la distanță, puteți utiliza următoarele caracteristici pentru a vă impresiona clienții:

  • Transferați corecții, actualizări, software și documente în siguranță.
  • O sesiune de chat încorporată menține clientul și tehnicianul conectați.
  • Asigurați-vă de încredere în marca prin deservirea dispozitivelor clienților prin video și voce.
  • Reporniți dispozitivele și accesați-le în modul sigur fără probleme.

#2. Acces la distanță nesupravegheat

Dacă sunteți o agenție de servicii IT care deservește multe companii, ar trebui să utilizați această funcție. În plus, echipa IT Help Desk de entități la nivel de întreprindere utilizează această caracteristică pentru a deservi serverele, stațiile de lucru și dispozitivele portabile.

Pentru suport pentru dispozitive nevizionate, puteți configura un număr mare de dispozitive prin simpla configurare a unui domeniu și a unui distribuitor. Toate gadgeturile acceptate conectate la acel domeniu vor intra automat sub instrumentul dvs. Zoho Assist.

Alte subfuncții notabile care vă ajută să gestionați multe grupuri de computere de lucru sunt:

  • Configurați accesul la sistem, instalați aplicații și numiți stațiile de lucru.
  • Treziți pe LAN pentru a controla dispozitivele offline.
  • Acces la software de sistem de nivel înalt, cum ar fi Task Manager, Windows Terminal, PowerShell, Device Manager și Print Management.

Agențiile de asistență tehnică pot utiliza, de asemenea, caracteristica de acces la distanță nesupravegheat pentru a servi clienții care revin. Pentru siguranța clientului, Zoho Assist va afișa un ecran de confirmare a sesiunii bazat pe consimțământ.

#3. Partajarea ecranului

Deoarece software-ul pentru desktop la distanță sunt în esență aplicații de partajare a ecranului, nu există nicio logică în utilizarea altor instrumente terțe pentru partajarea ecranului în cadrul întâlnirilor. Zoho Assist vă oferă modulul gratuit atunci când obțineți software-ul original de asistență pentru desktop. De asemenea, vine cu un mod inovator de prezentare a modificărilor, care vă permite să permiteți participantului să-și partajeze ecranul cu un singur clic.

Alte subfuncții demne de partajare a ecranului sunt:

  • Utilizați partajarea ecranului ca o tablă virtuală cu tehnologia de adnotare a ecranului.
  • Creați rapoarte despre întâlnirile echipei.

#4. Securitate

Zoho Assist protejează întregul trafic de date cu criptare AES pe 256 de biți. De asemenea, utilizează Secure Sockets Layer (SSL) pentru conexiunea de la server la client. Întrucât toate datele aflate în repaus sau în transport sunt protejate prin criptare criptografică, actorii răi nu pot fura datele personale.

Alte caracteristici de securitate pentru protecția clienților și a afacerii sunt:

  • Autentificare cu 2 factori pentru a preveni accesul neautorizat la dispozitiv.
  • Auditați dispozitivele de afaceri cu Action Log Viewer.
  • Firewall-ul nativ și antivirusul dispozitivului vor recunoaște aplicația instantaneu.

Beneficiile Zoho Assist

#1. Pentru Clienți

  • Obțineți cu ușurință asistență tehnică de la furnizorii de servicii de internet, producătorii de PC-uri și dezvoltatorii de software.
  • Nu este nevoie de experiență tehnică anterioară pentru a opera aplicația, deoarece nu trebuie să faceți nimic. Agentul de suport tehnic se va ocupa de sesiune.
  • Obțineți un instrument gratuit de administrare a dispozitivelor de la distanță pentru uz casnic și personal.
  O introducere în controlul de supraveghere și achiziția de date (SCADA) pentru începători

#2. Pentru Angajati

  • Lucrați fără griji pe stațiile de lucru ale companiei știind că echipa de asistență IT vă poate ajuta cu ușurință prin Zoho Assist.
  • Nu este nevoie să pierdeți ore de lucru productive, deoarece administrația IT a companiei dvs. vă poate deservi dispozitivul de la distanță când tura se termină.

#3. Pentru afaceri

  • Startup-urile și întreprinderile mici pot gestiona și deservi dispozitivele companiei dintr-o singură aplicație simplă, economisind costuri cu instrumente IT suplimentare.
  • Susține-ți clienții din zonele rurale și urbane unde este disponibil internetul. Nu este nevoie să plătiți transport mari și diurne pentru tehnicienii de teren.
  • Instrument rentabil și profitabil pentru a sprijini milioane de clienți la nivel global. Instrumentul este ușor de rulat pe computere low-end, economisind mai mult costurile stațiilor de lucru.

#4. Pentru Intreprinderi

  • Marcați aplicația cu logo-ul companiei și paletele de culori, oferindu-i un aspect nativ.
  • Configurarea în timp real a accesului la dispozitivele companiei către angajați vă permite să abordați situațiile dificile care necesită modificări live ale accesului utilizatorilor.
  • Obțineți conectare unică bazată pe SAML 2.0, de care au nevoie majoritatea întreprinderilor pentru a respecta politicile de securitate corporative.

Alternative Zoho Assist

#1. GoToMyPC

GoToMyPC este un alt software de desktop la distanță pe care vă puteți baza. Este, în esență, un instrument de partajare a ecranului pentru suport pentru computer și smartphone-uri asistat sau nesupravegheat. În plus, instrumentul folosește BitdefenderAPI pentru a oferi un serviciu GoToMyPC Antivirus pentru computerele care instalează instrumentul de asistență la distanță.

Spre deosebire de Zoho Assist, nu vă permite să utilizați nicio aplicație cloud pentru o sesiune de asistență. În schimb, necesită clientului și tehnicianului să instaleze instrumente autonome pentru facilitarea asistenței.

#2. TeamViewer

TeamViewer a fost mult timp liderul incontestabil al software-ului desktop la distanță până când piața a crescut și concurenții săi au implementat tehnologii superioare. Deși capitalizarea sa de piață s-a redus, mulți clienți, echipe de servicii IT și agenții de asistență pentru clienți preferă TeamViewer în detrimentul altora din cauza cunoașterii mărcii sale.

Oferă conectivitate desktop la distanță cu prezența clientului sau fără acesta. De asemenea, puteți servi orice dispozitiv de pe orice computer sau smartphone. Dar problema este că tu și clientul tău trebuie să instalezi software autonom. Prin urmare, dacă preferați aplicațiile cloud, TeamViewer poate să nu fie potrivit.

Cuvinte finale 💻

Analiza instrumentului de asistență de la distanță Zoho Assist ar fi trebuit să transmită un mesaj clar că este un instrument care merită încercat dacă puneți securitatea datelor clienților, confidențialitatea, confortul și tehnologiile avansate înainte de orice altceva.

În plus, instrumentul oferă pachete de asistență la distanță accesibile pentru echipe mici și opțiuni de scalare dacă visezi să devii un gigant IT. Prin urmare, încercați înainte de a vă finaliza decizia de a procura cel mai bun instrument de asistență la distanță pentru afacerea dvs.