Alegerea celui mai bun generator de forme în 2023

Jotform și Typeform sunt doi generatori de formulare impresionanți pe care companiile de toate formele și dimensiunile le pot folosi pentru a aduna opinii, a efectua sondaje online, a crea chestionare și a genera clienți potențiali.

Datele pe care le obțineți din formulare pot fi valoroase pentru a vă modela strategiile și creșterea afacerii, pentru a înțelege tendințele pieței și clienții și pentru a face mai mult.

Deși puteți crea formulare manual, ar putea consuma timp sau plictisește. Cititorii moderni sunt mai predispuși să se implice cu forme interactive.

Aici poate fi de ajutor utilizarea unei soluții software de creare a formularelor!

Dar există o mulțime de opțiuni pe piață, așa că este ușor să te confuzi cu privire la ce să alegi dintre ele. Titanii unanimi💪 sunt Jotform și Typeform.

Să comparăm Jotform și Typeform pentru a găsi cel mai bun generator de forme!

Jotform vs. Typeform: ce sunt acestea?

Ce este Jotform?

Jotform este o aplicație sau un instrument de generare de formulare online bazat pe web, care permite utilizatorilor să creeze formulare online ușor de utilizat și intuitive. Interfața sa ușor de utilizat cu drag-and-drop vă permite să creați formulare personalizate, de la captarea clienților potențiali până la înregistrarea evenimentului.

În 2006, Aytekin Tank a fondat Jotform. În 2011, a lansat un nou instrument, Wishbox – un instrument de feedback. Până în 2012, a publicat peste două milioane de formulare. În iunie 2015, Jotform a lansat Adobe Document Cloud eSign Widget pentru a încorpora semnarea electronică în formularele dvs. online.

Cu Jotform, puteți crea formulare online pentru înregistrarea evenimentelor, sondaje, chestionare, formulare de contact, formulare de comandă, captare de clienți potențiali și multe altele fără cunoștințe de codificare. Puteți personaliza câmpurile formularului dintr-o gamă largă de șabloane. De asemenea, puteți adăuga cu ușurință funcții precum încărcarea fișierelor, integrările cu alte aplicații, logica condiționată și multe altele.

Oricine are abilități de bază de internet poate folosi Jotform și poate construi formulare unice. Nu contează dacă ești șeful companiei, profesor sau orice alt utilizator; Jotform vă permite să creați formulare online folosind caracteristicile sale unice. De asemenea, puteți colecta plăți prin Square, Stripe, PayPal și alte instrumente.

Deși Jotform este o platformă de creare a formularelor, o puteți utiliza și pentru a genera PDF-uri și tabele. Vă puteți stila formularele folosind propriile fonturi, culori și logo-uri de afaceri prin intermediul Generatorului de formulare online al Jotform. Indiferent dacă vă vindeți produsul, colectați o donație sau acceptați o taxă, Jotform vă permite să obțineți fără probleme lucrurile pe care le doriți.

Ce este Typeform?

Typeform este un puternic generator de formulare online, care permite utilizatorilor să creeze formulare captivante din punct de vedere vizual. În cea mai mare parte, utilizatorii folosesc acest instrument pentru sondaje pentru a le face interactive cu diverse întrebări formulate în așa fel încât respondenții să treacă cu ușurință la întrebări și să le răspundă rapid.

În 2012, David Okuniev și Robert Muñoz au fondat pentru prima dată Typeform și au lansat instrumentul în faza Alpha. Anul viitor, l-au lansat în faza Beta. Ei au lansat oficial Typeform în 2014.

Typeform este folosit pentru a proiecta o gamă largă de formulare pentru coșuri de cumpărături, liste de contacte, chestionare și multe altele. Puteți aduna date ca o foaie de calcul. Folosind salturi logice, puteți crea mai multe formulare și puteți permite unui respondent să treacă la următoarele întrebări pe baza răspunsurilor sale.

De exemplu, dacă un respondent bifează „Rochie” în categoria de selecție, îl va direcționa imediat către întrebări specifice rochiei, cum ar fi culoarea, designul, lungimea mânecii, mărimea etc. ale rochiei. Prin automatizare, îmbunătățește răspunsurile primite.

Typeform este un instrument simplu care vă permite să creați formulare online cu ușurință și să colectați date fără probleme. Este o aplicație bazată pe cloud care include diverse funcții și șabloane pentru utilizarea dvs. Veți găsi șabloane specifice designului în funcție de nevoile dvs. de afaceri, cum ar fi colectarea de feedback, generarea de clienți potențiali și multe altele.

  Cum să reduceți temperatura GPU-ului

Mai mult, interfața lui Typeform arată ca un notebook. Puteți introduce întrebări și răspunsuri multiple pentru acea întrebare, astfel încât respondentul să nu petreacă mult timp gândindu-se la răspunsuri. Întrebările apar ca diapozitive, permițând respondenților să răspundă la fiecare diapozitiv cu ușurință. De asemenea, puteți utiliza logo-ul mărcii și culorile pentru a schimba aspectul acestor diapozitive.

Jotform vs. Typeform: Caracteristici

Caracteristicile Jotform

Îmbunătățiți funcționalitatea formularelor online și automatizați procesele cu diversele caracteristici ale Jotform, care includ:

#1. Logica condiționată

Faceți-vă formularele să pară mai inteligente cu logica condiționată Jotform. Puteți configura cu ușurință formularele pentru a trimite e-mailuri utilizatorilor, a afișa diverse mesaje de mulțumire sau a ascunde sau a afișa câmpuri de formular – totul în funcție de modul în care doriți ca utilizatorii să vă completeze formularele.

  • Afișați/ascundeți câmpurile: aceste câmpuri din formulare permit utilizatorilor să vadă numai câmpurile relevante pe baza răspunsurilor anterioare.
  • Câmpuri suplimentare: atunci când completează formularul, utilizatorii pot solicita câmpuri suplimentare pe baza răspunsurilor lor anterioare.
  • Calcule: Puteți utiliza logica condiționată pentru a atribui valori câmpurilor de formular, astfel încât utilizatorii să poată face calcule complexe cu ușurință.
  • Omite pagini: puteți permite utilizatorilor să omite pagini care nu sunt relevante pentru feedback-ul privind satisfacția clienților sau formularul de sondaj.
  • Mesaje de mulțumire: puteți construi o relație mai bună cu clienții dvs. trimițând o pagină personalizată de „Mulțumire” după ce aceștia își termină formularele.
  • Trimiteți confirmări prin e-mail: configurați răspunsul automat și trimiteți scrisori de confirmare a comenzii prin e-mail, bilete de eveniment, facturi PDF și multe altele, instantaneu, în funcție de locație, ID-ul de e-mail, limbă și alte informații.

#2. Salvați și continuați mai târziu

Transformați trimiterile incomplete în informațiile de care aveți nevoie. Puteți permite utilizatorilor să-și salveze răspunsurile și să revină pentru a completa formularul.

  • Colectați mai multe trimiteri: permiteți utilizatorilor să-și salveze progresul și încurajați-i să-și completeze trimiterile. Pentru aceasta, puteți colecta mai multe trimiteri prin completarea automată a câmpurilor când utilizatorii revin pentru a finaliza formularul.

Astfel, Jotform nu te ajută doar în crearea formularului potrivit, ci și în colectarea informațiilor necesare.

#3. Traducere formulare

Puteți ajunge la publicul mai larg online, creând formularele folosind traduceri, astfel încât utilizatorii să poată completa cu ușurință formularele în limba lor maternă. Utilizatorii își pot selecta limba dintr-un meniu vertical și o pot face mai accesibilă.

Odată ce utilizatorii își trimit feedbackul și informațiile de contact, vor vedea un text „Mulțumesc” care confirmă trimiterea cu succes în limba pe care au ales-o. În plus, puteți crea un șablon unic de e-mail care afișează limba preferată a clienților (sunt acceptate peste 130 de limbi).

#4. Plăți ACH

Puteți colecta cu ușurință plăți ACH cu Jotform, fără taxe suplimentare. Primiți plăți directe din conturile bancare ale clienților adăugând plata Stripe ACH de la Jotform.

#5. Tragere și plasare

Puteți utiliza Generatorul de formulare cu drag-and-drop de la Jotform și puteți crea formulare rapid. Puteți adăuga imagini sau câmpuri de formular noi, puteți utiliza widget-uri și integrări, schimba culorile și multe altele cu o singură atingere. Obțineți control creativ complet asupra aspectului formularului dvs.

Alte caracteristici esențiale sunt:

  • Formulare conversaționale: sporește-ți implicarea în formulare folosind formulare conversaționale care funcționează punând o întrebare pe pagină.
  • Formulare offline: cu Jotform Mobile Forms, puteți colecta date offline. Răspunsurile sunt colectate offline, salvate instantaneu și sincronizate automat cu contul dvs.
  • Google Analytics: Cu Google Analytics și Google Tag Manager, puteți analiza datele. Vizualizați statisticile pentru pagini de mulțumire, câmpuri de formular, trimiteri și multe altele.
  • CSS personalizat: puteți adăuga cod CSS la formularele online pentru personalizare completă.
  • Încorporați formulare: încorporați formularele dvs. online în orice pagină a site-ului dvs. web.
  • Conducta de răspuns: puteți crea o experiență personalizată pentru utilizatorii dvs. utilizând logica condiționată pentru a „conduce” sau pentru a introduce răspunsuri de la întrebările anterioare în același formular.
  • Integrari CRM: puteți petrece mai puțin timp introducând contacte manual și mai mult timp transformând clienții potențiali prin integrarea CRM cu Jotform.
  • Google reCAPTCHA: Opriți spammerii, roboții și hackerii pe calea lor, activând Google reCAPTCHA pentru formularele online.
  • Validare e-mail: Asigurați-vă că obțineți informațiile corecte prin formular prin validarea e-mailului. Puteți trimite e-mailuri automate utilizatorilor pentru a le confirma trimiterile.
  Ceasul tău inteligent Bluetooth poate fi piratat?

Caracteristicile Typeform

Caracteristicile Typeform includ:

#1. Puterea AI

Cu funcțiile bazate pe inteligență artificială din Typeform, puteți lucra mai inteligent, nu mai greu. Aceste caracteristici includ:

  • Sugerarea întrebărilor: AI-ul lui Typeform poate sugera o modalitate mai bună de a pune o întrebare. Apoi, Typeform va genera întrebări pentru dvs. atunci când întrebați, astfel încât să puteți obține răspunsuri mai bune.
  • Generare automată: AI-ul Typeform va extrage elementele de design ale site-ului dvs. și va sugera integrări adecvate în funcție de nevoile dvs. unice. În acest fel, va genera automat întrebări și branding pentru dvs., așa că trebuie doar să le publicați în timp ce vă feriți de sarcini grele.
  • Personalizare: Typeform vă va ajuta să transformați datele în acțiuni reale și vă va permite să personalizați formularele pentru a adăuga o notă personală. Acest lucru vă va umaniza mai mult formularele și va avea un impact de durată asupra respondenților.
  • Funcții de e-mail: puteți automatiza, personaliza și segmenta cu ușurință e-mailurile ulterioare într-o singură platformă și puteți rămâne mai productiv și organizat.

#2. Creator de formulare fără cod

Dacă nu sunteți familiarizat cu codificarea sau nu aveți o echipă de codificare specializată, folosirea unui instrument fără cod precum Typeform este benefică. Vă va ajuta să creați cu ușurință formulare minunate, personalizate, fără a fi nevoie să scrieți o singură linie de cod.

Puteți folosi caracteristica simplă de glisare și plasare pentru a adăuga o întrebare nouă. Apoi, puteți personaliza cu ușurință formularul și îl puteți adapta nevoilor dvs. Puteți include imagini, pictograme, videoclipuri etc., pentru a face și formularele interactive, și asta fără a scrie niciun cod.

#3. Ramurarea logică

Una dintre cele mai interesante caracteristici ale Typeform este capacitatea sa de a gestiona ramificarea logică într-un sondaj. Typeform facilitează, de asemenea, săriturile logice, permițând respondenților la sondaj să omite cu ușurință o anumită întrebare dacă nu doresc să-i răspundă.

În plus, Typeform permite salturi logice ale mai multor ramuri. Cu această funcție, puteți redirecționa respondenții astfel încât aceștia să poată naviga de la un formular la o altă pagină de urmărire în funcție de opțiunile alese.

#4. Vizualizări

Typeform vă permite să vizualizați datele în diferite vizualizări – vizualizare tabel și vizualizare inbox. În acest fel, puteți alege oricare dintre ele în funcție de alegerea dvs.

În vizualizarea Inbox, platforma vă permite să filtrați răspunsurile utilizatorilor în funcție de timpul de trimitere a răspunsurilor și de întrebarea aleasă.

În vizualizarea tabel, Typeform facilitează vizualizarea într-un format tabelar, afișând răspunsurile pe baza cronologiei răspunsului.

#5. Șabloane personalizabile

Typeform oferă o galerie extinsă de șabloane frumoase pe care le puteți utiliza și puteți începe rapid cu formulare adecvate, fără a fi nevoie să le creați pe fiecare de la zero. Oferă șabloane pentru sondaje, chestionare, cercetare, povești interactive, cereri de locuri de muncă, satisfacția clienților, chestionare pentru site-uri web, feedback despre produse, lucru la distanță, generare de clienți potențiali, succesul clienților și scopuri educaționale.

În plus, puteți personaliza cu ușurință aceste șabloane în funcție de cerințele dvs. unice și de stilul mărcii. Pentru personalizare, veți obține opțiuni precum culori, butoane, fonturi etc. Mai mult, dacă nu doriți să utilizați aceste șabloane, aveți opțiunea de a crea formulare personalizate pe cont propriu de la zero.

#6. Truse de marcă

Veți obține kituri de brand pentru a crea o experiență de brand consistentă pentru spectatorii dvs., care vă va ajuta să creșteți gradul de conștientizare, loialitatea clienților și implicarea; astfel, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la crearea unui kit de marcă.

#7. Verificator de accesibilitate

Accesibilitatea este un aspect crucial astăzi, deoarece oamenii din întreaga lume vor accesa site-ul și formularele dvs., inclusiv cei cu dizabilități.

Cu Typeform, vă puteți asigura că toate formularele pe care le creați sunt accesibile cu ajutorul unui instrument de verificare a accesibilității. Acesta va evidenția factori de accesibilitate precum culoarea, textul alternativ etc. și problemele legate de aceștia. În acest fel, le puteți remedia mai repede și puteți face formularele accesibile pentru ca oricine să le completeze.

#8. Blocuri de adrese și contacte

Typeform vă va permite să solicitați imediat detaliile necesare și să alegeți câmpurile necesare în timp ce le ascundeți pe cele nedorite din zona Rezultate.

  Când (și de ce) să folosiți fiecare

În plus, puteți obține mai multe răspunsuri și puteți reduce frecarea întrebând respondenții despre datele lor de contact cu ajutorul unei întrebări.

#9. Colaborare

Funcțiile de colaborare sunt obligatorii în aceste zile, așa că vă puteți invita echipa să folosească un singur instrument. Acest lucru va face mai ușor pentru fiecare membru să fie aliniat cu obiectivele proiectului și să lucreze împreună.

Typeform vă permite să adăugați membri ai echipei în spațiul de lucru, astfel încât aceștia să poată accesa același formular și să le editeze cu ușurință. De asemenea, puteți descoperi spații de lucru create în spațiul dvs. organizațional și puteți solicita să vă alăturați la oricare dintre ele.

Dacă aveți nevoie de mai multe funcționalități de colaborare, o puteți integra cu o soluție software de management de proiect.

#10. Securitate

Typeform vă permite să vă livrați fluxurile de lucru și formularele mai rapid, fără a afecta securitatea. Oferă funcții de securitate avansate, cum ar fi Single Sign-On (SSO). Puteți adăuga toți angajații dvs. ca vizualizator. De asemenea, puteți gestiona accesul adăugând persoane ca editor sau administrator. Acest lucru se va asigura că numai persoanele potrivite vor avea acces la informațiile potrivite și le vor face modificări.

#11. Compatibilitate cu sistemul de operare

Generatorul de formulare pe care îl utilizați trebuie să fie compatibil cu diferite sisteme de operare sau browsere web. Motivul este că respondenții pentru care creați formularele ar putea folosi sisteme diferite.

Typeform este compatibil cu sistemele de operare Mac și Windows împreună cu browsere web precum Google Chrome, Microsoft Edge, Opera, Mozilla Firefox și Safari. Astfel, utilizatorii vă pot accesa formularul de pe laptop-urile, telefoanele mobile și folosind diferite browsere.

#12. Integrare

Integrarea este, de asemenea, un aspect important, astfel încât să puteți avea tot ce aveți nevoie într-un singur instrument, fără a schimba filele și a pierde timp în acest proces.

Pentru aceasta, Typeform oferă integrare cu diverse instrumente pentru managementul proiectelor, generarea de clienți potențiali, colaborare, comunicare, raportare, formulare și multe altele. Unele dintre ele sunt Microsoft Forms, Zoho Forms, Airtable, Webflow, Coda, Zoho Forms, Mailchimp, Salesforce, Slack, Google Drive, Streak, Eureka Surveys și multe altele.

De exemplu, prin integrarea Typeform cu Mailchimp, puteți avea formularele dvs. segmentate automat atunci când cineva le completează și să le includeți în Mailchimp. Acest lucru vă va ajuta să vă hrăniți clienții potențiali.

Jotform vs. Typeform: prețuri

Prețurile Jotform

Jotform oferă un plan gratuit cu caracteristici esențiale pentru construirea unui formular online. De asemenea, oferă patru planuri plătite:

  • Bronz: Cu un cost de 34 USD/lună, facturat anual, primești oferte de 25 de formulare, 1000 de trimiteri lunare, 1 GB de spațiu și 10.000 de vizualizări de formulare.
  • Argint: Costând 39 USD/lună, facturat anual, obțineți 50 de formulare, 2500 de trimiteri lunare, 10 GB de spațiu și 100.000 de vizualizări de formulare.
  • Aur: costând 99 USD/lună, facturat anual, obțineți 100 de formulare, 10.000 de trimiteri lunare, 100 GB de spațiu și 1.000.000 de vizualizări de formulare.
  • Întreprindere: Contactați vânzările și obțineți cel mai bun preț conform nevoilor dvs. Obțineți limite nelimitate de formulare, spațiu, vizualizări de formulare, trimiteri lunare și multe altele.

Dacă nu sunteți sigur ce plan să alegeți, puteți opta oricând pentru Planul Starter, astfel încât să vă faceți o idee despre plusul de valoare pe care îl aduce Jotform.

Prețurile Typeform

Typeform oferă un plan gratuit, astfel încât să puteți înțelege cum funcționează, împreună cu patru planuri plătite:

  • De bază: costând 25 USD/lună, facturat anual, primiți 100 de răspunsuri, 1 utilizator și formulare și întrebări de tip nelimitat.
  • Plus: Cu un cost de 50 USD/lună, facturat anual, primești oferte de 1.000 de răspunsuri, 3 utilizatori, toate funcțiile de bază, un subdomeniu personalizat și opțiunea de a elimina brandingul Typeform.
  • Afaceri: Cu un cost de 83 USD/lună, facturat anual, primiți 10.000 de răspunsuri, 5 utilizatori, toate funcțiile Plus, rate de abandon și urmărirea conversiilor.
  • Întreprindere: contactați echipa de vânzări pentru o ofertă. Obțineți asistență și funcții avansate, inclusiv toate celelalte funcții, plus limite de răspuns personalizate, locuri nelimitate și asistență VIP.

Alegerea planului potrivit depinde de ceea ce cauți și de estimările tale de utilizare.

Care este să fii?

Jotform și Typeform sunt ambele mari constructori de forme, fiecare având propriul său set de argumente pro și contra. Ambele sunt potrivite pentru întreprinderile mici, mijlocii și mari și au un set excelent de caracteristici și prețuri competitive.

Dacă doriți mai multă personalizare, o listă extinsă de funcții, instrumente de colaborare, compatibilitate cu diverse sisteme și asistență excelentă, puteți alege Jotform.

Dar dacă vă concentrați pe șabloane, integrări, automatizare AI și securitate, puteți alege Typeform.

Astfel, alegerea uneia dintre ele depinde de preferințele și cerințele tale, deoarece ambele sunt destul de perfecte👌.

În continuare, cele mai bune șabloane de planificare strategică pentru următoarea mutare de afaceri.