Adblock vs Adblock Plus – Care funcționează cel mai bine?

Experiența online poate fi o mizerie zguduitoare, plină de reclame dacă nu rulați un software bun de blocare a anunțurilor. Cu reclamele din ce în ce mai invazive și mai enervante, blocantele de anunțuri sunt o industrie în creștere și au trecut de la a fi o comoditate pentru putere pentru utilizatori la a fi o necesitate absolută. Adăugați potențialul de injectare de malware din reclamele piratate sau compromise și aveți toate motivele să le blocați. Două dintre cele mai mari nume de acum sunt Adblock și Adblock Plus. În ciuda numelor lor aproape identice, cele două produse nu au legătură, deși ambele fac aproape același lucru într-un mod foarte similar.

În acest articol, voi discuta ambele instrumente, punându-le cap la cap. Sperăm că până la sfârșit veți avea o idee bună despre care dintre ele va funcționa cel mai bine pentru dvs. Deci, aici este Adblock vs Adblock Plus – Care funcționează cel mai bine?

Adblockeri și utilizarea lor

Folosirea software-ului pentru a bloca reclamele este din ce în ce mai comună tot timpul, pe bună dreptate. Reclamele devin din ce în ce mai invazive, mai enervante și lucrează mai mult pentru a vă atrage atenția, toate acestea împiedicând conținutul de care încercați să vă bucurați. Cu toate acestea, multe site-uri depind de veniturile din reclame pentru a supraviețui și există o școală de gândire care spune că blocanții de reclame le refuză acel venit. Din punctul meu de vedere, nu blocanții de reclame neagă site-urile web veniturile, ci sistemul publicitar stricat în sine. Dacă site-urile web și-ar găzdui propriile reclame sau ar avea un control mai strâns asupra reclamelor pe care le afișează, nu ar exista blocante de anunțuri, deoarece acestea nu ar fi necesare.

  9 tipuri de hackeri despre care ar trebui să știți

În schimb, site-urile web se bazează pe servicii publicitare terță parte care difuzează în mod dinamic reclame de pe un server la distanță. Acele reclame pot fi enervante, infectate, enervante, compromise, enervante și irelevante pentru site-ul în sine. Hackerii le place pur și simplu să pătrundă în ei și să-și injecteze propriile reclame infestate de malware pentru a fi difuzate pe site-uri web legitime.

În timp ce modelul de reclame rămâne atât de autoservire, blocanții de anunțuri vor continua să crească în popularitate. Chiar dacă nu m-a deranjat paginile care se încarcă lent sau bannere intermitente pe fiecare pagină, nu am cum să-mi las computerul deschis la malware printr-un server de anunțuri infectat.

Adblock vs Adblock Plus – Caracteristici

Adblock a fost inspirat inițial de Adblock Plus și a fost programat de un individ, mai degrabă decât de un colectiv, precum contemporanul său. A început viața ca extensie Chrome înainte de a fi pusă la dispoziție pentru alte browsere. Între timp, Adblock plus a fost prima extensie „corectă” de blocare a anunțurilor lansată. Inițial disponibil doar Firefox, a câștigat rapid popularitate și este acum disponibil pentru toate browserele mainstream. Extensia este open source și a fost creată de o comunitate de programatori care și-au dorit o experiență de navigare mult mai curată.

Atât Adblock, cât și Adblock Plus sunt foarte asemănătoare ca aspect, senzație și caracteristici. Fiecare plugin oferă liste albe, liste negre, contoare, control de urmărire, avertismente de domenii infectate și multe altele. În plus, ambele permit, de asemenea, „reclame acceptabile” în mod implicit, împreună cu blocarea reclamelor Facebook și YouTube. Fiecare blocant provine din același filtru de anunțuri, EasyList care este întreținut de oamenii din spatele Adblock Plus. Deci, dacă o extensie blochează un anunț, ambele o vor face. În schimb, dacă cineva consideră un anunț acceptabil, amândoi o vor face.

  Top 20 cele mai bune alternative la LiveLeak

Adblock are un avantaj de caracteristică față de Adblock Plus. În Adblock, puteți face clic dreapta pe un element de pagină web pentru a bloca acel element. Dacă un anumit anunț ajunge, puteți să faceți clic dreapta pe el și să selectați elementul de blocare. Dacă agentul de publicitate nu plătește Adblock pentru a ignora anunțul, acesta va fi blocat.

Deci care este cel mai bun? Ambele sunt chiar gât și gât, dar cred că Adblock îl limitează cu capacitatea de a bloca un element de pagină. Îl vei folosi mai mult decât ți-ai putea imagina.

Adblock vs Adblock Plus – Utilizabilitate

Pentru a avea succes, orice program trebuie să fie ușor de utilizat, intuitiv și simplu de înțeles. Adblock și Adblock Plus sunt toate acestea. Ambele extensii se instalează rapid, opțiunile implicite sunt suficiente pentru a vă ajuta să începeți și nu trebuie să faceți nimic altceva pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare dacă nu doriți. Ambele pot fi dezactivate cu ușurință făcând clic pe pictograma din browser. Ambele pot adăuga excepții, vă permit să construiți liste albe întregi, să adăugați site-uri la o listă neagră și să personalizați anumite opțiuni.

Faceți clic pe pictograma din browser și ambele vă arată o cantitate decentă de informații și acces rapid la opțiuni. Adblock Plus pare mai ușor de utilizat și vă arată câte anunțuri sunt blocate pe pagina curentă, în timp ce Adblock nu. Cu toate acestea, ambele sunt foarte simplu de utilizat.

Care este cel mai bun pentru utilizare? Din nou, este strâns între ei, dar cred că interfața de utilizare pentru Adblock Plus este mai prietenoasă. În timp ce opțiunile sunt îngropate puțin mai adânc, utilizatorul obișnuit nu le-ar folosi oricum.

Adblock vs Adblock Plus – Performanță

Acum ne apucăm cu adevărat. Cum funcționează Adblock și Adblock Plus? Ambele sunt destul de bune la blocarea majorității reclamelor. Rezultatele sunt oarecum tulburate de situația „reclamelor acceptabile”. Știm că unele companii plătesc ambele extensii pentru a-și lista albă anunțurile. De asemenea, știm că Google ocolește cumva aceste extensii în Chrome, așa că unele reclame încă mai ajung. Acest lucru iese ușor în cale. Cu toate acestea, ambele blochează marea majoritate a reclamelor, ferestrelor pop-up, reclamelor text, bannere intermitente, reclame video și reclame pop-under.

  Cum să salvați fișierele foto ca JPEG 2000 (și de ce ar trebui)

În testele noastre, Adblock a fost mai lent atât în ​​Chrome, cât și în Firefox. Cu cât aveți mai multe file deschise, cu atât rulează mai lent, iar activarea și dezactivarea Adblock în timp ce testați mai multe file arată o încetinire ușoară, dar vizibilă, a vitezei browserului. Adblock Plus se descurcă mai bine cu mai multe file și funcționează foarte bine în Firefox. Încărcarea laterală Chrome (sau orice altceva) a reclamelor le strecoară ocazional, dar nu cred că aceasta este vina niciunei extensii. Performanța este bună în general și nu am experimentat încetiniri vizibile în browserul nostru de testare, chiar și cu 25 de file deschise simultan.

Deci care este cel mai bun pentru performanță? Adblock plus. Dacă utilizați în mod constant mai multe file, veți avea nevoie de ceva care să poată face față volumului de lucru crescut.

Adblock vs Adblock Plus – Concluzie

Orice luptă cap la cap ca aceasta Adblock vs Adblock Plus este în principal subiectivă și aceasta cu siguranță este. Ambele extensii funcționează bine. Ambele funcționează foarte asemănător și ambele folosesc aceleași liste pentru a bloca sau a permite reclamele, așa că într-adevăr nu este prea mult de ales între ele. Deși este enervant să renunți la „reclame acceptabile”, ambele extensii fac acest lucru simplu și același lucru se poate spune despre efectuarea oricăror modificări.

Deci pe care ar trebui să alegi? Asta depinde de tine, dar dacă, ca mine, folosești mai multe file și îți pasă de viteză, Adblock Plus are avantaj.