Abilități de management de proiect care îți vor stimula cariera

Abilitățile de management de proiect și software-ul necesar. de la incepatori la profesionisti!

Managementul de proiect este un proces și linii directoare pentru planificarea, organizarea, implementarea și monitorizarea implementării noilor inițiative sau schimbări organizaționale. Se deosebește de gestionarea obișnuită a activității afacerii, un proces continuu care implică dezvoltarea de noi produse pentru a îndeplini obiectivele de afaceri predeterminate.

Planificarea, angajarea de personal, supravegherea și controlul fiecărui aspect al proiectului și motivarea participanților pentru a-și îndeplini obiectivele fac parte din managementul proiectului.

Și pentru a vă ajuta să gestionați aceste proiecte în mod eficient și eficient, pe lângă abilitățile de management de proiect, iată o listă la îndemână cu câteva instrumente populare.

Titlu

Descriere

Explora

ActiveCollab

Managementul integrat al timpului, colaborarea și urmărirea proiectelor.


Explora

Doctorul timpului

Urmărirea timpului în cloud, analiza productivității și funcționalitatea de salarizare.


Explora

Slack

Platformă de productivitate pentru o comunicare perfectă în echipă etc.


Explora

Miro

Spațiu de lucru de inovare online cu colaborare, vizualizare etc.

Explora

n Sarcină

Software de management al riscului cu evaluare îmbunătățită și organizare a sarcinilor.

Explora

Rodeo Drive

Asistent de proiect pentru urmărirea timpului, gestionarea bugetului și colaborarea în timp real.


Explora

FineReport

Instrument de raportare Java ușor de utilizat, cu interfață drag-and-drop și monitorizare vizuală.


Explora

1000 de minți

Software de luare a deciziilor și de cercetare de marketing pentru evaluarea sarcinilor etc.


Explora

Officevibe

Managementul relațiilor cu angajații cu sondaje, recunoaștere etc.


Explora

WorkTango

Software pentru experiența angajaților pentru stabilirea obiectivelor, feedback etc.

Explora

Acum să ne uităm la abilitățile și instrumentele de management de proiect în detaliu; totuși, mai întâi să aruncăm o privire asupra a ceea ce este și a opțiunilor de carieră care implică.

Importanța managementului de proiect

Creați focus

Majoritatea proiectelor sunt pregătite în avans pentru obiectivele pe termen lung ale afacerii. Este nevoie de luni sau ani pentru a finaliza și este adesea dificil de gestionat pentru companii. Managerii de proiect măsoară parametrii proiectului, asigurându-se că fiecare sarcină sau obiectiv este finalizată până la termenul limită.

Când sunt specificate domeniul de aplicare și termenele limită, companiile și membrii echipei se pot concentra asupra obiectivelor și obiectivelor organizaționale. Un proces de management al proiectelor structurat, bazat pe obiective, garantează o planificare adecvată pentru o execuție eficientă.

Optimizează alocarea resurselor

Alocarea resurselor permite utilizarea eficientă a timpului și a banilor împreună cu resursele umane și crește gradul de conștientizare despre cum și unde sunt utilizate resursele și ce ar trebui să fie prioritizate.

Managerii de proiect servesc ca experți pentru a evalua cerințele proiectului și pentru a garanta că resursele sunt distribuite în mod corespunzător, ceea ce duce la reducerea cheltuielilor și la creșterea productivității.

Calitate

Managementul de proiect stabilește calitatea proiectului în cel mai bun mod posibil, asigurându-se că sfera și calendarul proiectului îndeplinesc cerințele cerute de afaceri. Așteptările clienților sunt primordiale în lumea afacerilor de astăzi.

Prin urmare, este esențial să se furnizeze proiecte de cea mai bună calitate în concurența dură și cu o abordare centrată pe client. Managementul de proiect garantează că calitatea, programul și domeniul de aplicare al proiectului îndeplinesc așteptările clienților, îmbunătățind reputația mărcii și păstrarea clienților.

Managementul riscului

Riscurile din mediul de afaceri modern variază de la aspecte tehnice la aspecte de marketing; o abordare de evaluare a riscurilor reduce eșecul proiectului prin identificarea rapidă a potențialelor preocupări.

Managementul de proiect bine definit presupune evaluarea tuturor riscurilor potențiale ale proiectului, cuantificarea acestora, crearea unui plan pentru a atenua aceste riscuri și crearea unui plan de rezervă în cazul în care apare un risc. Acesta asigură că proiectul se desfășoară conform planului, chiar și în medii în schimbare, ajutând la livrarea unui proiect de succes.

Perspective de carieră în domeniul managementului de proiect

Abilitățile de management de proiect deschid o serie întreagă de opțiuni de carieră. Iată câteva enumerate mai jos:

  • Manager de proiect de marketing: managerii de proiect din industria de marketing proiectează adesea programe pentru a consolida identitatea unei mărci, a-i crește profilul sau a-și crește cota de piață. Managerii de proiect de marketing sunt responsabili pentru designeri, copywriteri și specialiști în rețelele sociale, pe lângă planificarea de marketing și direcționarea strategiei de publicitate.
  • Manager de asistență medicală: Managerii de proiect din domeniul medical sunt responsabili pentru programele care ajută spitalele, clinicile și laboratoarele medicale să devină locuri de muncă mai bune. Responsabilitățile lor includ procedurile de răspuns în caz de urgență, extinderea unității, bugetele de funcționare și politicile de angajare.
  • Manager de proiect financiar: Managementul de proiect financiar se ocupă de eforturile care implică venituri de la o întreprindere comercială. Ei asigură bugetele și previziunile și monitorizează investițiile unei organizații, rapoartele financiare și planificarea pe termen lung.
  • Manager de proiect de construcții: planificarea și construirea structurilor pentru scopuri rezidențiale, comerciale, industriale, medicale și educaționale sunt toate parte a proiectelor de construcții. Un manager de proiect de construcții ajută la crearea proiectelor, achiziționarea și distribuirea materiilor prime și stabilirea programelor generale și a termenelor limită pentru anumite obiective.
  • Manager de proiect de inginerie: managementul de proiect de inginerie dezvoltă, proiectează și construiește o gamă largă de obiecte, clădiri și mașini folosind principii științifice. Industria ingineriei este mare și are multe ramuri, fiecare cu un domeniu diferit de expertiză. Managerul combină creativitatea inginerilor și alte abilități, cum ar fi alfabetizarea matematică, cu cunoașterea domeniului lor special de inginerie.

Astfel, managementul de proiect este o abilitate care este foarte solicitată și poate fi folosită în diverse industrii.

Acum să ajungem la abilitățile de management de proiect de care aveți nevoie. Știi partea cea mai bună? Dacă nu te-ai născut cu aceste abilități, cu siguranță le poți învăța în timp ce le perfecționezi pe cele existente!

Abilități de management de proiect

De gestionare a timpului

Timpul este limitat, iar atingerea obiectivelor la timp este o componentă cheie a managementului de proiect ca o capacitate tehnică critică. Netezimea proiectului depinde de calendarul său, deoarece trebuie finalizat într-o anumită perioadă.

Gestionarea ineficientă a timpului poate duce la întârzieri și la probleme chiar mai grave. Astfel, managerii trebuie să dedice timp adecvat și adecvat fiecărui obiectiv de lucru și să analizeze la timp eficiența obiectivului. De asemenea, trebuie să rezolve problemele proiectului cu mult înainte de timp pentru un flux de lucru mai fluid.

Să ne uităm la tehnicile Timeboxing pentru a vă maximiza ziua de lucru și la tehnica Pomodoro pentru a vă supraîncărca productivitatea.

Instrumente

#1. ActiveCollab

ActiveCollab este un software integrat de gestionare a timpului și un instrument de colaborare care urmărește totul în organizație în timp ce lucrează la sarcini și proiecte individuale. Fișele de pontaj cu rapoarte de timp rezumă clar toate datele despre timpul economisit, inclusiv bugetul proiectului și salariile angajaților.

Caracteristici cheie

  • Funcția de management al lucrărilor sprijină dezvoltarea proiectului pentru a-l finaliza sistematic.
  • Are un cronometru integrat care poate fi setat pentru fiecare sarcină specifică a proiectului, ceea ce ajută la încărcarea clienților cu oră.
  • Software-ul oferă o imagine de ansamblu asupra resurselor umane prin foi de calcul, permițând managerului să aloce și să planifice munca de proiect în funcție de disponibilitate.

Platforma permite, de asemenea, separarea orelor de urmărire de orele estimate.

#2. Doctorul timpului

Doctorul timpului este un instrument de urmărire și gestionare a timpului bazat pe cloud, care urmărește productivitatea angajaților. Permite introducerea timpului petrecut pe fiecare proiect și determinarea orelor de lucru facturabile și nefacturabile. Îmbunătățește performanța individuală și a echipei, știind unde echipa este puternică și unde are nevoie de asistență.

Caracteristici cheie

  • Instrumentele de măsurare a timpului îi ajută pe manageri să evalueze implicarea în fiecare proiect, cu perspectivă pentru a identifica performanții puternici ai echipei.
  • Angajații își învață punctele forte și punctele slabe, făcându-i extrem de productivi, responsabili și auto-direcționați.
  • Time Doctor permite lucrul de oriunde cu transparență, facilitând fericirea în mediul de afaceri.

Companiile pot urmări orele de lucru ale angajaților și pot pregăti fișe de salariu săptămânal și lunar folosind funcționalitatea de salarizare.

Comunicare și colaborare

Comunicarea eficientă este esențială pentru a clarifica cerințele proiectului și ale echipei. În timpul unui proiect în derulare, este necesară comunicarea cu diferite grupuri de persoane, inclusiv clienți, vânzători, membri ai echipei și alți manageri din interiorul și din afara organizației lor. Proiectele pot deveni rapid organizate și de succes, astfel încât comunicarea eficientă este, de asemenea, esențială pentru a ajuta managerii să facă schimb de idei și să rezolve problemele care apar.

Comunicarea și colaborarea între membrii echipei permit împărtășirea ideilor, obținerea cunoștințelor și înțelegerea obiectivului proiectului. Coordonarea permite îmbunătățirea procesului de luare a deciziilor, soluții inovatoare și rezultate îmbunătățite ale proiectelor prin schimbul de cunoștințe.

De asemenea, abordează provocările de-a lungul ciclului de viață al proiectului, deoarece problemele pot fi discutate deschis, discutate și rezolvate.

Instrumente:

#1. Slack

Slack este o platformă de productivitate care permite partajarea fără probleme a cunoștințelor și menține echipele conectate și implicate. Aplicațiile de mesagerie pentru afaceri conectează oamenii din întreaga organizație ca o echipă unificată pentru a comunica eficient.

Caracteristici cheie

  • Oferă funcționalitate de mesagerie, partajarea fișierelor și media, inițierea apelurilor vocale și video, planificarea proiectelor și instrumente de integrare care permit proiectelor să se desfășoare fără probleme.
  • Facilitează integrarea fără probleme a dispozitivelor externe, reducând pierderea de timp în timpul schimbării aplicațiilor sau file-urilor.
  • Software-ul oferă un generator de flux de lucru pentru automatizarea sarcinilor repetitive, eficientizarea fluxurilor de lucru, îmbunătățirea partajării cunoștințelor și facilitarea partajării informațiilor despre proiect.

De asemenea, platforma dă putere tuturor cu automatizare fără cod și AI.

#2. Miro

Miro este un spațiu de lucru online de inovare care permite colaborarea cu echipe de toate dimensiunile pentru a crea un loc de muncă de impact. Are funcționalitate pentru managementul proiectelor care permite chat video, prezentări și partajare.

Caracteristici cheie

  • De asemenea, accelerează livrarea proiectelor complexe, deoarece utilizează ajutoare vizuale dinamice, cum ar fi carduri Miro, Kanban-uri și diagrame de flux și se integrează cu instrumente populare de gestionare a sarcinilor precum Smartsheet, monday.com, Asana, ClickUp, Jira și multe altele.
  • Platforma oferă documentație pentru design, rezultate ale sondajului, videoclipuri și date live; puteți agrega cu ușurință informațiile sincronizate din stiva de tehnologie în plăcile Miro.
  • Se concentrează pe analiză, aliniere și execuție prin automatizarea sarcinilor complexe și extinde gândirea la idee și creare.

Instrumentele de colaborare și inovare de pe platformă permit execuția în timp real care facilitează munca în echipă interfuncțională și planificarea întâlnirilor și atelierelor.

De asemenea, puteți verifica unele dintre cele mai bune alternative Miro pentru colaborări vizuale îmbunătățite.

Managementul riscurilor

Determinarea intervalului de timp în care riscul se va manifesta cât mai curând posibil este esențială. De asemenea, este important să luați în considerare bugetul, programul, domeniul de aplicare și calitatea cu atenție în funcție de riscul implicat. Astfel, riscul are un impact semnificativ asupra proiectului și poate duce la compromisuri cu părțile interesate.

Succesul proiectului este sporit de managementul riscului, care identifică atât amenințările interne, cât și externe. Managerul de proiect poate împărtăși planuri cu părțile interesate pentru a se asigura că proiectul funcționează fără probleme.

  • Analiza decalajului: Metoda analizei decalajului este utilizată pentru a găsi decalajul dintre obiectivele organizaționale și operațiunile în curs. Acesta identifică în principal punctele slabe ale operațiunii care trebuie remediate.
  • Evaluarea strategiei: Evaluarea strategiei este un instrument de evaluare a procesului de analiză care evaluează funcționarea continuă a afacerii la intervale regulate de timp. Metoda aliniază obiectivele companiei și le conturează cu procesul pentru a asigura succesul obiectivului pe termen lung.
  • Analiza SWOT: SWOT înseamnă puncte forte, puncte slabe, oportunități și amenințări. Este cea mai comună și larg acceptată metodă de analiză internă, care funcționează pur și simplu așa cum este numită. Organizația determină puterea afacerii sale pentru a rămâne cu ea în timpul procesului strategic, unde analizează punctele slabe de depășit. Oportunitatea internă este esențială de găsit, deoarece îmbunătățește creșterea organizației; dimpotrivă, amenințările trebuie descoperite și reduse în timp real. Puteți verifica aceste șabloane de analiză SWOT și de evaluare a riscurilor pentru afacerea dvs.

Instrumente

#1. n Sarcină

nTask este un software de management al riscului care identifică riscurile de proiect, atribuie proprietari de riscuri, creează planuri de atenuare, analizează cu indicatori de risc și atenuează riscurile.

Caracteristici cheie

  • Îmbunătățește evaluarea și documentarea riscurilor, ajutând la o mai bună identificare a riscurilor.
  • Software-ul permite analiza de risc, grafice de evaluare și indicatori de risc, definește factori de risc personalizați și vizualizează progresul dvs. cu indicatori sau grafice de progres.

Acesta organizează, eficientizează și prioritizează sarcinile necesare pentru atingerea unui obiectiv sau finalizarea unui proiect.

Bugetarea

Bugetarea are următoarele trei metode:

  • Bugetare analogă: Bugetarea analogă este o metodă de estimare a bugetului care examinează un proiect deja finalizat comparabil ca sferă cu proiectul curent. Calculele bugetare sunt modificate pentru a lua în considerare variațiile în domeniul de aplicare al proiectului, calitatea, durata de execuție sau orice alți factori relevanți. Poate fi util atunci când sunt disponibile puține informații despre un proiect iminent și este nevoie de o estimare rapidă.
  • Estimarea parametrică: Metoda utilizează date istorice și alte variabile relevante, ceea ce permite stabilirea domeniului și durata proiectului și estimarea costului total. Obiectivul său principal este de a afla costurile pe unitate pentru diferite aspecte împărtășite cu proiectul curent și apoi de a modifica procentul pentru a se potrivi cu scopul noului proiect. Acuratețea acestei metode este în general legată de capacitatea și aplicabilitatea datelor istorice pe care le utilizează.
  • Metoda de sus în jos: metoda de sus în jos examinează bugetul total al proiectului și determină costul fiecărui proces necesar. Fiecare componentă a proiectului global este descrisă în metode și apoi comparată cu estimările inițiale pentru fiecare componentă. Pe baza rezultatelor, managerii de proiect pot determina cât de rentabil este fiecare proces și pot alege să reducă anumite componente pentru a menține proiectul în limitele constrângerilor bugetare generale.

Citește și: Ce nu știai despre estimarea costurilor proiectului

Sfaturi pentru a crea bugete eficiente

Un buget adecvat de management al proiectului necesită estimarea costurilor tuturor cheltuielilor directe și indirecte, cheltuielilor de capital și cheltuielilor de exploatare. Deoarece bugetul real al proiectului variază în principal față de cheltuielile de bază, fiecare cost individual trebuie determinat.

Monitorizați activitățile bugetare și bugetul proiectat în timp, ceea ce va dezvălui dacă bugetul are nevoie de îmbunătățiri sau dacă totul funcționează bine. Planificarea proiectului va implica anumite perioade de nefuncționare, așa că planurile inițiale de bugetare trebuie să includă finanțare de urgență deja existentă. Acesta asigură că unele probleme anticipate pot fi rezolvate rapid.

Puteți verifica cele mai bune șabloane de buget de afaceri pentru o gestionare eficientă a banilor.

Instrumente

#1. Rodeo Drive

Rodeo Drive este un software asistent de proiect care permite urmărirea timpului, gestionarea bugetului, colaborarea în timp real și facturarea clienților — o soluție de management de proiect all-in-one pentru a crește productivitatea și profitabilitatea întreprinderilor mici și mijlocii.

Caracteristici cheie:

  • Software-ul creează diferite etape pentru proiect și le facturează separat pe baza procentelor reale, de reținere sau de finalizare pentru o planificare mai bună.
  • Acesta urmărește intrările și ieșirile proiectului, permițând alocarea resurselor și cheltuielilor din buget.
  • Rodeo Drive compară activitatea proiectului și bugetul alocat în timp real, ajutând la identificarea cheltuielilor excesive și la evitarea riscurilor pentru profit.

Software-ul oferă un tablou de bord personalizabil pentru mai multe cazuri de utilizare, inclusiv echipe de marketing, freelanceri, agenții de creație etc.

Rezolvarea problemelor

Abordările de rezolvare a problemelor ajută la rezolvarea problemelor complexe din procesul de management al proiectelor. Este un proces sistematic și flexibil de evaluare și implementare a soluțiilor inovatoare într-un mediu în schimbare. Se poate defini problema proiectului din diferite posibilități, generând toate întrebările ridicate pentru proiect.

Strategii pentru dezvoltarea abilităților de rezolvare a problemelor

  • Înțelegeți obiectivele: înțelegerea clară a obiectivelor proiectului este unul dintre primii pași în rezolvarea problemelor ca manager de proiect. Managerul de proiect trebuie să evalueze riscurile și oportunitățile proiectului, precum și să înțeleagă așteptările și preocupările echipei și ale părților interesate. Acesta va ajuta managerul de proiect să identifice potențialele probleme care pot apărea și să dezvolte strategii pentru a le atenua sau a le rezolva.
  • Mentalitatea de rezolvare a problemelor: O mentalitate de rezolvare a problemelor permite cuiva să fie flexibil, deschis la schimbare și receptiv la noi perspective. Prin dezvoltarea unei mentalități de rezolvare a problemelor, managerul de proiect poate inspira membrii echipei cu o viziune comună, stimulând colaborarea și împărtășind idei.
  • Antrenează membrii echipei: managerii de proiect trebuie să investească în formarea membrilor echipei lor, permițându-le să ia decizii, să comunice eficient și să ofere sfaturi în abordarea situațiilor dificile. Managerii de proiect pot promova o cultură a rezolvării problemelor în cadrul echipelor lor, oferind coaching și instruire, permițând echipei să fie mai proactivă și mai orientată spre rezultate.
  • Implementarea soluției: Managerul de proiect este responsabil de implementarea soluției alese și de supravegherea dezvoltării acesteia. Echipa trebuie să colaboreze pentru a se asigura că soluția este implementată cu succes și orice probleme sunt rezolvate rapid. Pentru a stabili dacă soluția a atins scopurile și obiectivele proiectului, managerul de proiect trebuie să evalueze și impactul soluției.

Rezolvarea conflictului

Conflictul asupra unui proiect poate apărea între părțile interesate din mai multe motive, cum ar fi idei conflictuale, stres de proiect, cerințe neașteptate, limitări financiare, lipsă de angajament sau conflicte între ego-uri. Gestionarea conflictelor este o oportunitate deoarece fiecare are puncte de vedere și idei diferite în timpul conflictului.

Prin urmare, permite creativitatea și inovația luând-o mai pozitiv. Dacă acestea nu sunt rezolvate prompt, poate afecta eficacitatea dezvoltării proiectelor și productivitatea personalului, ducând la întârzieri în livrabile și la o calitate redusă.

Strategii de îmbunătățire a abilităților de rezolvare a conflictelor:

  • Stabiliți linii directoare: tehnologia de rezolvare a conflictelor ajută la reducerea conflictelor, deoarece membrii echipei știu exact ce pot face în ceea ce privește comportamentul.
  • Ascultare activă: Managerul de proiect este responsabil pentru optimizarea abordării acestora, ascultând activ toate părțile implicate în conflict. Părțile interesate implicate au, de asemenea, diverse probleme și considerații care influențează modul în care lucrează. Prin urmare, este necesar să se identifice cauzele care stau la baza emoțiilor lor conflictuale pentru rezolvarea obiectivă a problemelor.
  • Evitați forța: O abordare rigidă a liderului de proiect poate produce doar uneori rezultatele dorite. Nu este necesar să forțați membrii echipei să urmeze reguli stricte și ar putea avea nevoie de ajutor pentru a interacționa cu liderii. Emoțiile neexprimate precum furia și frustrarea pot apărea și reveni în mod repetat.

Citește și: Tehnici de management de proiect care te vor face un profesionist

Luarea deciziilor

Luarea deciziilor este o componentă esențială a managementului de proiect, deoarece are un impact semnificativ asupra rezultatului proiectului. Deoarece poate face diferența între succes și eșec, este esențial să luați în considerare cu atenție toate opțiunile disponibile pentru a alege cea mai bună opțiune posibilă. Procesul de luare a deciziilor afectează, de asemenea, bugetul și programul unui proiect.

Prin urmare, luarea deciziilor rapid și eficient este esențială, asigurând în același timp că proiectul rămâne pe drumul cel bun și este finalizat la timp și în limita bugetului. De asemenea, afectează comunicarea, deoarece aspectul crucial al proiectului este comunicarea deciziilor în mod clar și concis echipei și părților interesate. Se asigură că toată lumea este de acord și știe de ce fiecare decizie a fost făcută mai accesibilă.

Beneficii:

  • Acesta identifică riscurile potențiale și evaluează opțiunile pentru proiect, permițând luarea celui mai bun curs de acțiune în timpul proiectului.
  • Un proces decizional bine structurat permite managerilor să aloce resurse strategic, oferind resursele potrivite sarcinilor potrivite la momentul potrivit.
  • Procesul de luare a deciziilor pune pe primul loc obiectivul esențial al proiectului și elimină pașii inutile în panică.

Cele mai bune practici pentru luarea deciziilor:

  • Implica drepturile părților interesate: părțile interesate au cunoștințe, experiență și perspective esențiale care pot îmbunătăți rezultatele deciziilor. Identificarea și implicarea persoanelor care au un interes în proiecte sau expertiza relevantă este necesară.
  • Căutați perspective diverse: managerii de proiect pot permite diversitatea cunoștințelor în proiect, inclusiv diferite medii, experiențe și expertiză. Reduce posibilitatea de puncte oarbe și oferă o mai bună înțelegere a deciziilor.
  • Încurajează comunicarea deschisă: atunci când membrii echipei se simt apreciați și apreciați, ei oferă cele mai bune idei pentru luarea deciziilor. Practica sa implică crearea unei culturi în care feedback-ul este binevenit, dezbaterea sănătoasă este încurajată și ascultarea activă este promovată.

Puteți verifica cele mai bune platforme de luare a deciziilor pentru companii și ghiduri complete și șabloane gratuite pentru arbori de decizie.

Instrumente

#1. FineReport

FineReport este un instrument de raportare Java ușor de utilizat și axat pe întreprinderi, cu o interfață intuitivă de tip drag-and-drop care permite crearea de rapoarte sofisticate.

Caracteristici cheie

  • Rapoartele sunt clasificate, iar personalului i se atribuie permisiuni pe baza arhitecturii organizaționale a întreprinderii, ajutând factorii de decizie și personalul de afaceri să obțină rapid rapoartele pe care le doresc.
  • Utilizatorii pot obține rapoarte la intervale fixe, adică zilnic, săptămânal sau lunar, ceea ce ajută la detectarea rapidă și eficientă a problemei.
  • Permite monitorizarea vizuală a datelor și statisticilor care pot fi utilizate pentru procesul analitic.

Designul de tip Excel al software-ului va permite utilizatorilor să obțină, să integreze, să vizualizeze, să analizeze, să interogheze și să introducă date fără a scrie niciun cod.

#2. 1000 de minți

1000 de minți este un software de luare a deciziilor și de cercetare de marketing. Este un set de instrumente și un proces online conceput pentru a ajuta atât indivizii, cât și grupurile în luarea deciziilor, stabilirea priorităților, analiza raportului calitate-preț și înțelegerea priorităților părților interesate.

Caracteristici cheie

  • Evaluează și clasifică munca din proiect, oferind o mai bună înțelegere a tuturor sarcinilor și o perspectivă asupra a ceea ce ar trebui să fie prioritizat.
  • Software-ul alocă buget și resurse pe tot parcursul proiectului, permițând dezvoltarea celei mai bune infrastructuri.

Administrare de calitate

Controlul calității proiectului este semnificativ deoarece este o componentă vitală care face ca proiectele să aibă succes. Acesta implică o varietate de abordări, procese și structuri concepute pentru a satisface în mod constant așteptările clienților. Managerii de proiect pot crește implicarea părților interesate, pot reduce riscurile, pot optimiza costurile și pot îmbunătăți satisfacția clienților, asigurându-se că livrabilele îndeplinesc standardele de calitate stabilite.

Managementul calității proiectului este un proces sistematic care determină modul în care se procedează cu un proiect pentru a produce livrabile de calibru adecvat. Este, de asemenea, o evaluare continuă care evaluează eficiența proceselor și activităților care compun proiectul. În managementul calității proiectelor, livrabilele sunt măsurate în conformitate cu standarde predeterminate și trebuie făcute îmbunătățiri în timpul proiectului.

Iată câteva sfaturi pentru a vă asigura că livrabilele proiectului îndeplinesc standardele de calitate:

  • Planificarea managementului calității: Managementul calității proiectului este procesul de îndeplinire a cerințelor pentru a obține succesul. Managementul de nivel superior este responsabil pentru organizarea colectării înregistrărilor și informațiilor din proiect, permițând gestionarea eficientă a calității de la planificarea proiectului până la implementare. Planurile de management al calității ajută la depășirea concurenței și la stabilirea unui brand unic pentru companie. Urmând principiile managementului calității, companiile și mărcile își pot crește echitatea și valoarea mărcii în raport cu concurenții lor de pe piață.
  • Controlul calitatii: Procesul de control al calitatii se realizeaza prin monitorizarea calitatii proiectelor livrate si inlocuirea acestora in cazul in care nu indeplinesc cerintele stabilite. Implica să ținem cont de obiectivele proiectului, ce obiective trebuie îndeplinite și dacă lucrurile trebuie să meargă conform planului. Evaluarea inter pares și testarea sunt două modalități de a prezice și controla calitatea proiectului.
  • Asigurarea calității: Asigurarea calității este un proces sistematic pentru a se asigura că calitatea produsului îndeplinește cerințele cerute. Este stabilit pentru a îndeplini standardele livrabilelor proiectului, rulând în paralel pe tot parcursul procesului de proiect. Listele de verificare și auditurile de proiect sunt două modalități de a realiza obiectivul de asigurare a calității. Procesul permite ca proiectelor să li se ofere direcție, strategia de calitate să se deruleze fără probleme și pașii necesari să fie întreprinși dacă obiectivele nu sunt îndeplinite.

Pentru un control mai bun al calității, se pot utiliza și software de acțiune corectivă și preventivă.

Constructia unei echipe

Team building implică luarea unui grup de oameni cu nevoi, medii și niveluri de expertiză diferite și transformarea acestora într-o unitate de lucru productivă folosind diferite tehnici. Încorporează scopul fiecărui colaborator și reunește energia pentru a susține obiectivele echipei.

Piatra de temelie a succesului oricărui proiect sunt echipele sale de proiect. Echipele eficiente de proiect promovează munca inovatoare, cooperantă și cu impact ridicat, încurajând comunicarea interfuncțională și maximizând coordonarea membrilor echipei în jurul obiectivelor proiectului.

Câteva strategii pentru team building:

  • Echilibrul în echipă: Echilibrul în echipă necesită abilități diferite; cu toate acestea, operațiunile proiectului vor fi probabil lente dacă membrii sunt calificați, dar nu pot lucra ca membri ai echipei. Abilitățile tehnice și personalitatea sunt esențiale pentru a construi o echipă eficientă, dar individul trebuie să aibă și abilități interpersonale puternice. În plus, fiecare proiect necesită anumite abilități specifice; includerea acelor abilități este esențială, iar menținerea echilibrului corect este importantă.
  • Obiective clare: formarea eficientă a echipei necesită ca membrii proiectului să-și cunoască rolurile; obiectivele trebuie să fie clar enunțate și cuantificabile. O singură îndoială poate avea un efect în cascadă asupra echipei și poate închide complet proiectul.
  • Comunicare: Comunicarea este o componentă esențială pentru a asigura o formare eficientă a echipei. Distorsionarea mesajului original de-a lungul canalului de comunicare înseamnă că destinatarul primește un mesaj complet și clar. De asemenea, va permite membrilor echipei să-și împărtășească feedback-ul și ideile cu privire la proiect.

De asemenea, puteți verifica activitățile de team-building pe care să le încercați în lucrul la distanță și cum să creșteți moralul angajaților și să creșteți vertiginos productivitatea.

Instrumente:

#1. Officevibe

Officevibe software-ul gestionează relațiile cu angajații și oferă liderilor resursele de care au nevoie pentru a dezvolta potențialul echipelor lor. Pune oamenii pe primul loc, adoptând o abordare pentru identificarea, activarea și implicarea unor echipe și lideri excepționali.

Caracteristici cheie:

  • Software-ul lucrează îndeaproape cu experții în capitalul uman și neurologii Deloitte pentru a descoperi cea mai eficientă modalitate de a construi conexiuni de echipă.
  • Oferă scoruri bazate pe sondajele săptămânale ale Inside-Out, permițând managementul riscurilor și îmbunătățirea performanței directorilor și managerilor.
  • Platforma oferă o modalitate umană de a se recunoaște reciproc prin evidențierea eforturilor pozitive și strălucitoare care promovează recunoașterea angajaților.

Instrumentele puternice și ușor de utilizat facilitează conversațiile esențiale care permit echipelor să lucreze împreună mai eficient și să împuternicească liderii.

#2. WorkTango

WorkTango este un software pentru experiența angajaților care oferă toate funcțiile de care are nevoie o afacere într-o singură platformă ușor de utilizat. Facilitează stabilirea obiectivelor și feedback-ul, oferă informații utile prin sondaje ale angajaților și permite recunoaștere și recompense semnificative.

Caracteristici cheie

  • Oferă sondaje personalizabile pentru a îmbunătăți implicarea angajaților, prezentând întrebări susținute de tendințe și cercetări istorice.
  • Platformele compară sondajele cu alte organizații de talie mondială și se clasifică pentru a arăta cum o organizație rămâne în urma celor mai bune organizații.

Promovează o cultură a sărbătorii care crește moralul și productivitatea, sporind angajamentul prin recompensă și recunoaștere.

Negociere

Un proiect implică întotdeauna noi specificații, indivizi, perspective, un set diferit de abilități, dificultăți, noutăți și combinații ale tuturor variațiilor anterioare. Ca rezultat, orice proiect are inevitabil variații în scopuri, strategii și priorități. Mai mult, pentru ca un proiect să fie finalizat cu succes, toate părțile implicate trebuie să aibă o înțelegere egală a problemelor și a posibilelor soluții.

Negocierea este esențială pentru a evita conflictele de interese și riscul de întârziere a rezultatelor proiectului. Este necesar să se aducă claritate, să rezolve disputele, să identifice posibilități și soluții originale și să se ajungă la concluzii ideale. Majoritatea managerilor de proiect trebuie să negocieze indiferent de diferențe și să explice în mod adecvat motivele schimbării pentru a obține aprobarea pentru idei noi sau schimbări din partea tuturor părților implicate și implicate.

V-au plăcut aceste instrumente? De ce să nu aruncați o privire la aceste software-uri gratuite de management al sarcinilor și proiectelor?

Cuvinte finale

Este un aspect al fiecărei afaceri deoarece fiecare are obiective unice și clienți cu nevoi specifice.

Dezvoltarea profesională a unei afaceri ar trebui să fie abordată pentru a menține sau crește competitivitatea acesteia. Este posibil doar atunci când companiile își îmbunătățesc propunerea de valoare pentru clienți și își optimizează operațiunile datorită managementului eficient al proiectelor bazat pe obiectivele strategice ale organizației.

Generarea de rezultate fiabile, informații în timp real și programe de lucru care sunt conforme cu planificarea anterioară și având sarcini definite sunt toate beneficiile unui management adecvat al proiectului.

De asemenea, puteți verifica software-ul open-source de gestionare a proiectelor pentru afacerea dvs.

  Cum să cauți pe cineva pe Tinder