Cel mai bun instrument pentru a transforma fluxurile de lucru de asistență pentru clienți

Imaginează-ți că transformi contul tău Gmail obișnuit într-un mediu de lucru colaborativ, un panou de control, un CRM și un birou de suport, toate într-unul singur. Cu aplicația Drag, poți realiza toate acestea și chiar mai mult.

Știai că unul din șase clienți abandonează o marcă din cauza suportului slab oferit? Este momentul ca firmele să caute modalități de a îmbunătăți procesele de asistență clienți.

Cu toate acestea, există o problemă. Multe afaceri mici și mijlocii nu reușesc să implementeze procese de suport clienți eficiente, care implică o mulțime de muncă manuală.

Majoritatea nu își permit abonamente costisitoare la diverse platforme CRM, instrumente de colaborare și management. Pentru unele companii, produsele precum G Suite sau chiar un simplu cont Gmail sunt suficiente pentru a-și gestiona afacerea.

Continuă să citești pentru a descoperi ce este aplicația Drag, cum transformă Gmail într-un spațiu de lucru și un ghid pas cu pas pentru a configura aplicația Drag în Gmail.

Ce este aplicația Drag?

Drag este o extensie de suport integrată în Gmail, care reinventează căsuța ta de e-mail transformând-o într-un spațiu de lucru complet. Această unealtă transformă jurnalele de e-mail statice în panouri de lucru colaborative, care pot fi partajate.

Poți utiliza panouri Kanban cu funcția de drag-and-drop și căsuțele de e-mail partajate pentru a organiza și atribui tichete (e-mailuri), crea liste de verificare, înregistra activități și multe altele.

În plus, panourile de lucru sunt pline de funcții de productivitate, automatizare și colaborare. Scapă echipa ta de vânzări de navigația constantă între Gmail, CRM, instrumente de gestionare a sarcinilor și chat-ul echipei.

Ideea a apărut deoarece 80% dintre companii folosesc e-mailurile ca principal canal de comunicare cu clienții. De ce să nu muți întregul flux de lucru în Gmail, în loc să jonglezi cu mai multe aplicații?

Pentru cei care au mai lucrat cu instrumente de management, Drag nu va fi greu de învățat. Interfața este destul de intuitivă și ușor de utilizat.

Concluzie cheie

Aplicația Drag este un instrument de productivitate ușor de utilizat, care transformă Gmail într-un spațiu de lucru colaborativ, folosind panouri Kanban și alte funcții de colaborare.

Caracteristici Principale

Aplicația Drag are numeroase funcționalități. Fie că este vorba de productivitate, colaborare sau luarea deciziilor bazate pe date, iată cele mai importante caracteristici pe care le oferă aplicația Drag.

#1. Inbox Unificat

Cu Drag, poți crea inbox-uri partajate sau grupuri Google. Aceste grupuri permit adăugarea membrilor din departamentele relevante, astfel încât toată lumea să fie la curent cu informațiile și să lucreze în aceeași direcție.

De exemplu, poți crea un panou Drag separat pentru departamentul de asistență clienți și să integrezi echipa de service. Apoi, poți aloca tichete (e-mailuri), poți răspunde în numele lor și poți discuta în timp real.

Pentru a oferi echipei tale date despre clienți și pentru a avea tot contextul unei conversații cu clientul într-un singur loc, adaugă câmpuri personalizate la fiecare card de e-mail, informații de contact, liste de sarcini, note, fișiere și istoricul conversațiilor.

#2. Colaborare

Drag vine cu un sistem de chat intern integrat în Gmail. Poți folosi această funcție pentru a primi actualizări despre sarcini, pentru a contacta membrii echipei sau pentru a cere ajutor, menționându-i direct în chat-ul echipei.

În plus, funcția de detectare a coliziunilor Drag împiedică membrii echipei să răspundă la același e-mail în același timp.

#3. Gestionarea Tichetelor

Aplicația Drag simplifică gestionarea tichetelor prin intermediul panourilor Kanban. Pur și simplu trage și plasează tichetele (e-mailurile) pe panou pentru a crea carduri.

În plus, poți aloca tichete membrilor echipei cu un singur clic. Asigurându-te că fiecare tichet are un proprietar responsabil, îi faci pe oameni răspunzători pentru munca lor.

Sau, poți configura fluxuri de lucru pentru a aloca automat e-mailurile primite în funcție de cuvinte cheie, expeditor sau destinatar. Mai târziu, poți personaliza cardurile cu etichete, culori și termene limită pentru a simplifica procesul de gestionare a tichetelor.

Nu uita de notele private pe care le poți scrie în carduri pentru a comunica intern. Folosește-le pentru a înregistra opiniile personale asupra unei sarcini.

#4. Șabloane de E-mail

Nu este neobișnuit ca departamentele de asistență clienți să se confrunte cu întrebări repetitive. Drag îți permite să creezi și să salvezi șabloane de e-mail pentru aceste răspunsuri. În plus, poți partaja accesul cu echipa ta, pentru a îmbunătăți indicatori precum timpul de răspuns și rezolvarea la prima interacțiune.

#5. Urmărirea E-mailurilor

Funcția de urmărire a e-mailurilor Drag este o caracteristică utilă. Funcționează similar cu simbolurile albastre de confirmare din WhatsApp – afli dacă destinatarul ți-a vizualizat e-mailurile în timp real prin bifarea dublă.

#6. Automatizare și Fluxuri de Lucru

Funcțiile de automatizare ale aplicației Drag ajută la eficientizarea fluxurilor de lucru ale departamentului de suport clienți. Acesta poate fi folosit pentru diverse scenarii, cum ar fi:

  • Declanșarea automată a e-mailurilor de urmărire la datele programate
  • Trimiterea de e-mailuri în masă fără a sacrifica personalizarea
  • Automatizarea sarcinilor și a răspunsurilor repetitive

În cazul trimiterii în masă de e-mailuri către mai mulți clienți, Drag inserează automat câmpuri personalizate pentru a adăuga informații unice destinatarului, cum ar fi prenumele, numele și compania. Astfel, nu trebuie să le completezi manual de fiecare dată.

Imaginile de mai jos ilustrează modul în care DragApp ajută la automatizarea rapidă a fluxurilor de lucru pentru suportul clienți.

În acest caz, când un card este primit în panoul de asistență clienți, dacă adresa de e-mail a expeditorului conține @support, atunci acesta va fi alocat la [email protected].

#7. Funcționalitate Multiplatformă

Pe lângă extensia pentru Chrome, Drag este disponibilă și ca aplicație mobilă, atât pentru dispozitive iOS, cât și Android. Cu aplicația, poți:

  • Vizualiza toate panourile, cardurile, sarcinile și datele limită.
  • Adăuga, atribui, șterge sau muta carduri între panouri
  • Modifica aspectul panoului
  • Vizualiza listele de verificare și notele în modul doar pentru citire
  • Comenta în chat-urile interne
  • Răspunde la e-mailuri ca utilizator individual sau printr-o căsuță de e-mail partajată

Și, cel mai important, nu vei rata niciodată ocazia de a ajuta clienții, indiferent unde te afli – la plajă sau la munte.

Descarcă: Extensia Chrome, aplicația iOS, aplicația Android

  • Funcționează pe:

  • Windows

  • iOS

  • Android

  • macOS

#8. Analiză în Timp Real

Planurile Drag de nivel superior îți permit să monitorizezi datele analitice și să generezi rapoarte. Poți analiza carduri, activitatea din panouri, ierarhiile și poți compara tendințele trecute și prezente.

Chiar dacă utilizezi versiunea gratuită, poți accesa câteva analize, cum ar fi numărul de interogări sau volumul de muncă pentru fiecare destinatar.

Pentru o vizualizare mai bună, poți filtra rapoartele în funcție de panou, utilizator și dată.

În fila Cărți, poți vizualiza statistici despre volumul și tipul de carduri pe care echipa ta le gestionează pe diferite panouri.

Fila Activitate din panou afișează statistici pentru toate acțiunile efectuate pe un anumit panou, inclusiv drag-and-drop, răspunsuri, mențiuni, arhivări, sarcini și comentarii.

#9. Integrări

Pe lângă Gmail, DragApp se integrează cu ecosistemul Google, inclusiv cu Google Workspace, Grupuri și Calendar. Însă, aplicația nu se limitează doar la acestea.

Chiar dacă dorești să integrezi un instrument terță parte, integrarea Drag cu Zapier îți permite să te conectezi cu peste 5.000 de aplicații.

Prețul Aplicației Drag

Aplicația Drag oferă planuri de preț accesibile, perfecte pentru afacerile mici și mijlocii. Poți începe cu o perioadă de probă gratuită de 7 zile și apoi să alegi să cumperi un plan plătit sau să continui cu planul gratuit Drag.

Cum se configurează DragApp în Gmail?

Aplicația Drag are o configurare ușoară, fără instalări sau costuri suplimentare. Iată cum îți poți transforma fluxurile de lucru ale departamentului de asistență clienți în doar câteva minute.

Pasul 1: Adaugă aplicația Drag în Gmail

Pentru a începe, adaugă extensia Drag din Chrome Web Store.

După ce extensia este instalată în Chrome, vei fi redirecționat către Gmail. Acolo, selectează contul Gmail pe care vrei să-l asociezi cu aplicația.

Apoi, apasă pe pictograma DragApp din colțul dreapta pentru a o activa în contul Gmail selectat.

Pasul 2: Crează un Spațiu de Lucru

Apasă pe semnul „+” de lângă „Panouri Drag” pentru a crea un panou nou.

Poți crea un panou Drag pentru inbox partajat, e-mail de grup Google sau poți începe cu un panou gol. În exemplul nostru, vom crea un panou Drag gol.

Apoi, adaugă colegi de echipă în panou, introducând adresa lor de e-mail.

Panoul va apărea în bara laterală din stânga a contului tău Gmail. Ori de câte ori creezi un nou panou Drag pentru un alt departament, cum ar fi marketing, le vei găsi aici.

Pasul 3: Adaugă Carduri pe Panou

Trage și plasează e-mailuri din inbox-ul tău în panourile corespunzătoare. Aplicația Drag transformă automat e-mailurile în carduri.

După ce ai terminat de creat carduri, panoul Drag va arăta în acest fel.

Te-ai putea întreba cum cardurile acestea au etichete, culori și statusuri diferite. Vom acoperi acest aspect în pasul următor.

Pasul 4: Personalizarea Cardurilor

Selectează orice card de pe panou și apasă o dată pentru a-l deschide. În bara de instrumente de sus, vei găsi opțiuni pentru a personaliza cardul. De exemplu, poți:

  • Adăuga etichete, statusuri și culori
  • Aloca carduri membrilor echipei
  • Stabili termene limită pentru sarcini
  • Muta carduri într-un alt panou
  • Adăuga câmpuri personalizate, inclusiv numărul de telefon, ID-ul documentului, moneda etc.

În continuare, ai opțiuni pentru:

  • Adăuga sarcini la fiecare card
  • Nota note private
  • Urmări activitatea pe card prin intermediul jurnalului de activitate
  • Adăuga fișiere sau documente pe card

Și gata! Ori de câte ori un tichet este rezolvat sau toate sarcinile sunt finalizate, pur și simplu trage și plasează tichetele în coloanele corespunzătoare pentru a urmări progresul.

Alternative la Aplicația Drag

#1. Helprace

Helprace oferă un sistem personalizat de tichete pentru a simplifica fluxurile de lucru ale departamentului de asistență clienți. Utilizând aplicația, poți transforma tichetele în sarcini acționabile, poți crea profiluri de clienți, automatiza procese repetitive, genera informații și multe altele.

Caracteristici principale:

  • Deleagă sau alocă automat tichete echipelor, folosind reguli de tipul „dacă…atunci”. Utilizează rutarea automată a tichetelor pentru a aloca automat tichete agenților cu cea mai mică încărcare.
  • Funcția de detectare a coliziunilor trimite alerte atunci când alții vizualizează sau răspund la același tichet ca tine.
  • Permite colectarea feedback-ului în timp real de la clienți, solicitându-le să-și evalueze nivelul de satisfacție după fiecare răspuns sau rezolvare a solicitărilor.
  • Obține profiluri de clienți editabile și completate automat, folosind date disponibile public. Folosește-le pentru a centraliza informații despre clienți, cum ar fi datele de contact, scorurile de satisfacție, conversațiile anterioare și multe altele.
  • Vine cu un editor vizual, care are mai multe funcții de personalizare pentru a-ți proiecta spațiul de lucru. Poți activa accesul bazat pe roluri pentru a limita cine poate vizualiza sau edita anumite tichete.
  • Obține rapoarte ușor de citit despre operațiunile tale și performanța echipei. Raportul include indicatori cheie de performanță (KPI) ai serviciilor pentru clienți, cum ar fi timpul de rezolvare, timpul pentru primul răspuns, scorul de satisfacție și multe altele.

În plus, Helprace vine și cu alte caracteristici utile, cum ar fi jurnalele de activitate, etichetele, filtrele de spam, răspunsul automat și multe altele. Instrumentul se poate integra și cu site-ul sau aplicația ta utilizând API-urile REST.

#2. Front

Front este o platformă de asistență și operațiuni pentru clienți dezvoltată pentru echipe orientate către client. Platforma îți permite să gestionezi, să colaborezi și să automatizezi procesele de suport pentru a oferi servicii clienților rapid și eficient.

Caracteristici principale:

  • Oferă suport omnicanal. E-mail, rețele sociale, chat – gestionează toate comunicările cu clienții în inbox-urile echipei.
  • Direcționează automat conversațiile clienților din canalele tale, asigurându-te că fiecare mesaj ajunge la persoana potrivită.
  • Automatizare ușor de utilizat, care poate fi configurată în funcție de nevoile în schimbare ale afacerii sau ale clienților
  • Comentează direct în firele de mesaje pentru a păstra contextul într-un singur loc. Fiecare conversație este înconjurată de istoricul clientului și de date relevante, astfel încât echipele pot colabora pentru a oferi răspunsuri mai bune mai rapid.
  • Analize în timp real ale e-mailurilor pentru a monitoriza și măsura timpul de răspuns, respectarea SLA și performanța echipei, pentru a îmbunătăți serviciul.
  • Salvează cele mai utilizate răspunsuri ca șabloane, pentru a-ți petrece timpul personalizându-le.

Peste 8.000 de echipe din companii de top precum DropBox, GoDaddy și HootSuite folosesc Front pentru a-și îmbunătăți productivitatea și fluxurile de lucru. În plus, platforma oferă integrări cu alte aplicații, cum ar fi dialere, CRM-uri, software de gestionare a proiectelor și multe altele.

#3. Intercom

Intercom este un software puternic de suport clienți, conceput pentru a îmbunătăți comunicarea dintre companii și clienții lor. Platforma este utilizată de companii din Fortune 100, precum Amazon, Meta, Microsoft și altele.

Caracteristici principale:

  • Conversații personalizate în timp real cu clienții pe toate canalele – e-mail, WhatsApp, Instagram și multe altele.
  • Peste 350 de integrări cu CRM-uri, sisteme de e-mail, tichete, canale sociale, instrumente de raportare și baze de date interne preferate, facilitând o actualizare a capabilităților tale.
  • Utilizează roboți AI pentru a răspunde la întrebări frecvente și a automatiza sarcinile de rutină. Ajută la crearea unei baze de cunoștințe self-service, astfel încât clienții să poată găsi răspunsuri în mod independent.
  • Are un inbox unificat care facilitează o mai bună colaborare, fluxuri de lucru simplificate și automatizare dintr-un singur loc.
  • Obține informații în timp real despre interacțiunile cu clienții și impactul echipei tale în îmbunătățirea strategiilor de asistență clienți.

Cu caracteristicile sale versatile, software-ul de suport clienți Intercom este un atu valoros pentru companiile care doresc să exceleze în servicii și asistență pentru clienți.

Concluzie

Drag este prima soluție de spațiu de lucru din lume integrată în Gmail. Datorită gamei sale de funcții, este foarte posibil ca afacerea ta să nu mai aibă nevoie de abonamente la alte aplicații.

Mai simplu spus, aplicația Drag poate ajuta la:

  • Gestionarea, urmărirea și rezolvarea tichetelor de asistență mai rapid
  • Centralizarea operațiunilor de asistență clienți
  • Colaborarea cu echipa fără a părăsi Gmail sau a utiliza funcția CC
  • Automatizarea fluxurilor de lucru
  • Măsurarea și analiza performanței echipei

Și multe altele! Astfel, dacă utilizezi un cont Gmail, nu poți profita la maximum de el fără Drag!

În continuare, iată de ce ar trebui să alegi Google Workspace pentru e-mail și colaborare!