8 cele mai bune sisteme de puncte de vânzare (POS) pentru a vă dezvolta afacerea

Un sistem de punct de vânzare (POS) permite clienților să plătească pentru bunuri sau servicii, de obicei la o unitate de vânzare cu amănuntul. Într-o locație fizică, o companie folosește un sistem POS pentru a accepta plăți cu cardul sau plăți electronice.

Ce este un sistem punct de vânzare (POS)?

Sistemele de puncte de vânzare (POS) sunt utilizate în unitățile de vânzare cu amănuntul, cum ar fi magazine, restaurante și baruri, pentru a menține tranzacția de vânzare și pentru a accelera procesul de plată. Sistemele POS sunt compuse dintr-un computer, un monitor, o imprimantă de chitanțe și un sertar de numerar la nivelul lor fundamental.

Echipamentele de intrare, inclusiv o tastatură, un mouse, un scanner de coduri de bare și un terminal de plată, sunt de asemenea incluse în sistemul POS. Programul oferă managerilor și proprietarilor informații detaliate despre vânzări, asistând în același timp casieriile în procesarea tranzacțiilor și gestionarea comenzilor clienților rapid și precis.

Cu alți termeni, sistemele de puncte de vânzare (POS) sunt sisteme software și hardware integrate utilizate pentru stocarea, procesarea și înregistrarea tranzacțiilor de vânzare.

Deși pot fi utilizate în alte industrii, aceste sisteme sunt utilizate frecvent în întreprinderile de retail, ospitalitate și restaurante. Deoarece toate sistemele POS actuale sunt digitale, puteți verifica un client de oriunde. O aplicație POS și un dispozitiv compatibil cu internet, cum ar fi o tabletă sau un telefon, sunt tot ce aveți nevoie.

Permițând o plată mai rapidă și mai precisă, acestea sunt folosite de clienți și companii pentru a economisi timp și bani. În plus, sistemele POS oferă companiilor informații despre preferințele clienților, permițându-le să își adapteze serviciile la nevoile clienților lor.

Funcția fundamentală a unui sistem POS este de a urmări vânzările, de a gestiona informațiile despre clienți, de a gestiona plățile și de a produce rapoarte care îi ajută pe proprietarii de afaceri să-și înțeleagă mai bine clientela și să ia decizii informate cu privire la stocul lor.

În plus, oferă magazinelor o modalitate eficientă de a-și gestiona inventarul și vânzările, permițând în același timp clienților să plătească rapid.

Companiile pot crește productivitatea, pot reduce cheltuielile și pot îmbunătăți serviciile pentru clienți prin utilizarea datelor produse de un sistem POS. Sistemele POS pot crea, de asemenea, un program de fidelizare a clienților care le permite clienților să beneficieze de reduceri și alte oferte.

În concluzie, sistemele de puncte de vânzare (POS) sunt inovații inteligente care au făcut posibil ca întreprinderile să execute eficient tranzacțiile, să urmărească vânzările și să salveze informații despre consumatori. O metodă de tranzacție mai contemporană a îmbunătățit modul în care companiile comunică cu clienții lor.

Acest articol va analiza mai multe platforme care oferă sisteme POS.

De ce este POS-ul un cog atât de important în ciclul de plăți pentru afacerile cu amănuntul?

POS-ul este o componentă crucială pentru orice afacere care vinde lucruri. Dar un sistem robust de punct de vânzare face mai mult decât să efectueze tranzacții de vânzare.

Integrarea sistemelor POS cu alte tehnologii astăzi ajută la eficientizarea proceselor. În plus, un POS poate sprijini automat tranzacțiile comerciantului și poate ajuta la analiză.

Vom afla cât de important este POS-ul pentru afacerile cu amănuntul în această secțiune.

Conform statisticilor, 581 de miliarde cumpără tranzacții folosind carduri Visa, Master și alte carduri în 2021. Puteți vizualiza detaliile specifice ale tranzacției în figura de mai jos.

Iată câteva justificări suplimentare pentru motivul pentru care POS-ul este esențial pentru afacerile cu amănuntul:

  • Companiile își pot crește funcționalitatea și fluxul prin implementarea POS, care eficientizează procesele zilnice.
  • Cu sisteme POS moderne și mobile, companiile pot efectua tranzacții din diferite locuri îndepărtate. În plus, companiile își pot instala magazinul în diferite locații trecătoare, cum ar fi târguri, expoziții de artizanat, expoziții etc.
  • Sistemele POS eficientizează datele legate de vânzări prin înregistrarea, urmărirea și furnizarea de acces la date în timp real rapid și eficient.
  • Sistemul POS oferă o modalitate simplă de a monitoriza performanța fiecărui angajat în ceea ce privește obiectivele de vânzări.
  • Sistemele POS moderne calculează taxele, inclusiv între state, oferind o administrare fiscală simplă și economisind timp.
  • Urmărirea inventarului de produse simplifică plasarea de noi comenzi pentru bunuri.
  18 locuri de muncă metaverse care ar putea fi fierbinți în viitor

În concluzie, POS-ul ajută companiile să fie mai conștiente de costuri, economisește timp în gestionarea datelor de vânzări, îmbunătățește relațiile cu clienții, face afacerile mai flexibile și mai mobile și înregistrează date esențiale despre inventar și venituri.

Care sunt lucrurile pe care să le așteptați cu nerăbdare atunci când alegeți un POS pentru afacerea dvs.?

Orice companie care se angajează în tranzacții cu amănuntul, hotel sau servicii, precum și orice început de afaceri noi, trebuie să aibă sisteme POS. Companiile pot crește productivitatea, pot îmbunătăți serviciile pentru clienți și pot eficientiza operațiunile cu sistemul POS adecvat.

Cu toate acestea, alegerea sistemului POS este cel mai potrivit pentru afacerea dvs. poate fi o provocare atunci când sunt disponibile atât de multe opțiuni.

Vom examina câteva elemente particulare în această secțiune care vă pot ajuta în alegerea POS-ului ideal pentru compania dumneavoastră.

  • Atunci când alegeți un sistem POS, este esențial să luați în considerare factori precum securitatea, experiența clienților, integrarea, prețurile și îngrijirea clienților.
  • Dacă compania dvs. are multe locații și venituri anuale mai mari, aveți nevoie, în general, de un POS cu mai multe caracteristici, funcționalitate și putere decât firmele mai mici.
  • Cel mai bine ar fi să decideți dacă aveți nevoie de POS On-Premise, POS mobil sau POS în cloud.
  • Întreprinderile mici care caută instalații independente fără conexiune la internet și instalări hardware unice ar putea lua în considerare POS-ul local.
  • Pentru companiile care doresc să reducă aglomerația la ghișeele de facturare și pentru facturare rapidă la diferite etaje, se recomandă POS mobil. În plus, sistemele POS specializate nu sunt necesare cu POS-urile mobile.
  • Companiile mari și diverse care caută sincronizarea datelor în timp real în numeroasele lor locații ar trebui să utilizeze cloud POS. De asemenea, cloud POS nu necesită întreținere hardware.
  • Cloud POS oferă integrare continuă cu mai multe prize, conexiuni stabile la internet, statistici de vânzare cu amănuntul în timp real și stocare scalabilă. În plus, oferă rapoarte și informații despre afaceri.
  • Elementele esențiale de luat în considerare la finalizarea sistemului POS sunt gestionarea stocurilor, calculul impozitelor, oferirea de informații despre vânzările afacerii, suport în timp real, securitate, integrări etc.
  • În cele din urmă, trebuie să luăm în considerare costurile asociate cu instalarea, instruirea și serviciile asociate. Majoritatea POS-urilor nu taxează nimic pentru instalare și instruire, dar sunt taxate accesorii suplimentare.

Deși selectarea unui sistem POS pentru afacerea dvs. poate fi descurajantă, indicațiile menționate mai sus vă vor ajuta cu siguranță să alegeți unul pentru afacerea dvs. De asemenea, trebuie luate în considerare opțiunile hardware și software și caracteristicile de securitate care vin cu acestea.

Acum, să explorăm lista cu cele mai bune platforme POS.

Squareup POS

Un sistem inovator de punct de vânzare (POS) numit Squareup POS face simplu pentru companiile de toate tipurile să preia plăți direct de la clienții lor. Este un sistem de plată cuprinzător, all-inclusive, care permite proprietarilor de companii să accepte plăți în diferite formate.

Permite companiilor să primească rapid plăți de la clienți în orice monedă datorită designului său simplu și intuitiv.

De asemenea, oferă urmărirea tranzacțiilor în timp real și diverse statistici care pot ajuta companiile să ia decizii operaționale mai bune. În plus, aderă la standardele PCI DSS și este sigur.

Cu funcții inclusiv un sistem digital de chitanțe, capacitatea de a accepta numeroase forme de plată și un tablou de bord integrat pentru urmărirea vânzărilor, această soluție de plată este ușor de configurat și utilizat.

Companiile pot primi cu încredere plăți de la clienți în persoană sau online, datorită Squareup POS, care oferă o tranzacție simplă și sigură pentru toate părțile.

Această soluție de ultimă oră oferă companiilor resursele de care au nevoie pentru a accepta rapid și în siguranță plăți, în timp ce eficientizează procesul de plată pentru consumatori și clienți.

Nu există taxe de configurare sau lunare atunci când utilizați software-ul Square Point of Sale. Când acceptați plăți, acestea percepe doar 2,6% + 10 pentru fiecare atingere, scufundare sau glisare.

Shopify POS

Shopify POS este un sistem de punct de vânzare robust și adaptabil, creat pentru a sprijini companiile de toate dimensiunile să își atingă obiectivele. Oferă o interfață ușor de utilizat, capabilități de gestionare a stocurilor și compatibilitate cu cele mai recente metode de plată.

Companiile pot menține ordinea și eficiența, oferind în același timp clienților cea mai bună experiență de cumpărături cu Shopify POS.

  Importați-vă dicționarul MS Office pe un alt computer sau pe o nouă instalare

Este un software bazat pe web care permite companiilor să urmărească vânzările, să gestioneze conturile clienților și să stabilească procesele de vânzări ale clienților rapid și eficient.

Este simplu de utilizat și oferă companiilor acces la diverse funcții, inclusiv programe de fidelizare a clienților, reduceri pentru afaceri repetate, instrumente de gestionare a clienților, asistență pentru clienți și servicii de birou de asistență și multe altele.

Tehnologia permite comercianților cu amănuntul să accepte plăți oriunde și să își gestioneze mai bine operațiunile de afaceri. Este conceput pentru a face procesul de vânzare eficient, precis și sigur.

De asemenea, puteți modifica procedura de finalizare a achiziției pe Shopify pentru a se potrivi cu stilul și stilul magazinului dvs.

Sunt disponibile două opțiuni Shopify POS: Lite și Pro și ambele sunt compatibile cu planurile Shopify. Fiecare plan Shopify include acces gratuit la Shopify POS Lite.

Versiunea Pro costă 89 USD pe locație în fiecare lună. Nu există taxe suplimentare pentru configurare. Se recomandă să utilizați versiunea Pro pentru scalare și afaceri de inventar mai semnificative.

Stripe Terminal

Stripe Terminal este un ghișeu unic pentru companiile care caută o modalitate fiabilă și sigură de a primi plăți. Prin eliminarea nevoii de soluții separate, Stripe Terminal permite întreprinderilor să proceseze rapid și eficient plățile în persoană și fără cardul.

Cele mai recente tehnologii de plată, inclusiv mai multe opțiuni de plată și capabilități de prevenire a fraudei, sunt disponibile retailerilor prin Stripe Terminal.

În plus, Stripe Terminal permite companiilor să personalizeze fiecare aspect al procesului de plată, de la fluxurile de plată până la integrări cu alte servicii.

Este accesibil prin intermediul aplicațiilor online și mobile și permite companiilor să accepte în siguranță și rapid plățile clienților.

Deoarece Stripe Terminal respectă toate cerințele de securitate PCI, este considerat compatibil PCI. De asemenea, este criptat și tokenizat de la capăt la capăt, ceea ce o face una dintre cele mai sigure soluții de plată de pe piață în acest moment.

În plus, Stripe Terminal oferă statistici și analize pentru a ajuta companiile să înțeleagă mai bine obiceiurile de plată ale clienților lor și să ia decizii mai informate.

Stripe Terminal oferă cititoare de carduri pre-certificate, administrare centralizată a flotei și API configurabil. Modelul său de prețuri este plata pe măsură. Nu există taxe de pornire, lunare sau ascunse, iar tarifele ar putea ajunge la 4,3% în funcție de locație.

Lightspeed POS

Cu toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a face achiziții în persoană, online și fără contact și pentru a fi plătit rapid, Lightspeed Payments este o soluție de plată modernă, sigură și economică. Acest POS bazat pe cloud securizează tranzacțiile cu detectarea fraudei încorporată, criptare end-to-end și hardware compatibil PCI.

Companiile pot gestiona inventarul, datele clienților, analizele și multe altele cu ajutorul Lightspeed. Compania oferă o platformă robustă bazată pe web, precum și o aplicație mobilă.

Datorită arhitecturii bazate pe cloud a platformei, membrii personalului pot vizualiza rapoartele de pe drum și pot lucra de pe orice dispozitiv și locație. Este simplu să gestionați mărfurile între locații după cum este necesar și să monitorizați nivelurile de inventar de oriunde.

Sistemul este simplu de implementat cu plăți mobile fără contact precum Apple Pay și Google Pay.

Magazinul dvs. eCom și sistemul POS pot sincroniza fără efort datele de vânzări pentru a eficientiza operațiunile și pentru a evita problemele legate de epuizarea stocului.

Timp de 14 zile, companiile pot folosi Lightspeed POS fără taxă. Au o structură de prețuri care să se potrivească tuturor tipurilor și dimensiunilor de afaceri. Prețul său variază de la 69 USD/lună pentru utilizare cu volum redus până la nivel de întreprindere pentru utilizare cu volum mare. Nu există alte taxe de instalare.

Vand POS

Un sistem modern creat exclusiv pentru piețele asiatice se numește Vend POS System. Este o platformă robustă de vânzare cu amănuntul care combină un sistem de punct de vânzare bazat pe cloud, hardware adaptabil, procesare fiabilă a plăților și gestionarea simplă a stocurilor pentru a ajuta comercianții să-și conducă afacerile cu mai mult succes și mai profitabil.

Sistemul oferă multe servicii suplimentare, inclusiv programe de loialitate și gestionarea relațiilor cu clienții, și ajută companiile să gestioneze datele clienților, să proceseze plățile rapid și în siguranță și să țină evidența vânzărilor.

Oferă o gamă completă de caracteristici și servicii personalizate pentru nevoile retailerilor asiatici, făcându-l opțiunea perfectă pentru companiile care încearcă să dobândească un avantaj competitiv.

  13 instrumente de cercetare a produselor pentru a găsi cel mai bun produs pentru dropshipping

Ele oferă clienților posibilitatea de a-și personaliza sistemul POS pentru a se potrivi nevoilor lor de afaceri. Software-ul lor este foarte sigur, fiabil și ușor de utilizat. Acesta oferă diverse funcții pentru a găzdui magazinele de vânzare cu amănuntul, cum ar fi analize în timp real, urmărirea inventarului, raportare avansată etc.

Au diverse structuri de prețuri pentru a satisface mai multe țări din Asia Pacific, care pot fi obținute de pe pagina sa de prețuri.

Erply POS

Cea mai bună soluție de punct de vânzare (POS) bazată pe cloud pentru companii de toate dimensiunile este Erply. Erply oferă o suită întreagă de soluții pentru a ajuta companiile să își gestioneze operațiunile, să stimuleze vânzările și satisfacția clienților și să creeze o experiență generală mai bună pentru clienți.

Cu funcții precum gestionarea stocurilor în timp real, programe de loialitate, integrări de comerț electronic și procesare integrată a plăților, Erply este ușor de configurat și de operat.

În plus, Erply oferă asistență clienților printr-o echipă calificată de profesioniști angajați să ajute companiile să profite la maximum de sistemele lor POS.

Acesta permite o experiență constantă a clienților în numeroase locații și divizii. De asemenea, oferă date și analize pentru a ajuta organizațiile să ia decizii înțelepte.

Este disponibilă o perioadă de încercare gratuită de 60 de zile, iar sistemul de prețuri este conceput pentru întreprinderile în lanț și POS-uri independente de bază. Prețul lunar începe de la 39 USD.

Helcim POS

Helcim este potrivit pentru afacerea dvs. dacă doriți să evitați să investiți în echipamente sau software POS și doriți să acceptați doar plăți prin POS. Pentru a porni, aveți nevoie doar de un cont Helcim gratuit, Helcim Card Reader și un computer sau un dispozitiv conectat la internet.

Instalați software-ul Helcim pe dispozitivul ales, conectați-l la cititorul de carduri și începeți să acceptați plăți.

Fără cerințe suplimentare, software-ul Helcim poate fi instalat pe orice stație de lucru, tabletă sau smartphone, economisind timp și bani.

Caracteristica sa distinctivă este că vă permite să creați cât mai mulți utilizatori aveți nevoie, fără cheltuieli suplimentare pe măsură ce organizația dvs. se extinde. Cu toate acestea, alte sisteme POS taxează în funcție de numărul de conturi de utilizator; prin urmare, nu este cazul lor.

Cititorul său de carduri este robust, adaptabil și la un preț rezonabil. Costă o singură dată, se împerechează cu orice dispozitiv și vă permite să acceptați plăți la registru sau în timp ce vă mutați.

Când vă creați contul Helcim gratuit și cheltuiți taxa unică de 109 USD pentru Helcim Card Reader, Helcim POS va fi activat. Fără plăți lunare, costuri de instalare sau închiriere de echipamente dificile pe termen lung.

PayPal POS

În ceea ce privește oferirea de servicii de procesare securizată a plăților companiilor, PayPal este lider de piață. Sistemul Point-of-Sale (POS) de la PayPal este o opțiune all-in-one pentru companiile care trebuie să accepte în siguranță și rapid plăți.

Pentru ca operațiunile să funcționeze fără probleme, PayPal oferă cititoare de carduri, terminale, imprimante de chitanțe, scanere de coduri de bare și alte accesorii.

Sistemul are capabilități, inclusiv contabilitate automată, alternative de plată fără atingere și configurare simplă a personalului. O aplicație mobilă care face parte din sistemul POS al PayPal permite companiilor să preia plăți de la clienți folosind smartphone-urile lor.

Clienții pot folosi un card de credit sau contul lor PayPal pentru a face achiziții, deoarece sistemul POS este conectat la capacitățile de afaceri ale PayPal. În plus, sistemul POS are mai multe caracteristici care simplifică pentru întreprinderile mici să țină evidența vânzărilor și să gestioneze inventarul.

Toate cardurile de credit populare, inclusiv Visa, Mastercard, American Express și Discover, pot fi acceptate de acesta. În plus, le permite clienților să obțină o varietate de metode de plată electronică, inclusiv Google Pay și Apple Pay.

Atât utilizatorii începători, cât și cei experimentați vor găsi că este destul de ușor de utilizat. În plus, acest sistem POS acceptă plățile online și în persoană, oferind companiilor flexibilitatea de care au nevoie pentru a menține așteptările clienților în continuă schimbare.

Există o taxă stabilită pentru fiecare tranzacție cu PayPal POS. Plătiți exact când sunteți plătit este politica sa de prețuri. Fiecare tranzacție, fie că implică un card, introducere manuală cu cardul, facturare sau un cod QR, implică o taxă.

Cuvinte finale

Dacă spunem sisteme POS ca partener de afaceri în tranzacțiile cu amănuntul, atunci nu poate fi o eroare. De la simple procesoare de plăți mobile până la controlul unor companii considerabile cu mai multe locații este posibil prin punctul de vânzare (POS).

Capacitățile sistemelor POS fac gestionarea afacerii dvs. mai simplă și mai puțin complicată. Ei vor gestiona inventarul, backupul datelor (POS bazat pe cloud), urmărirea vânzărilor, programul de fidelitate, reducerile etc. și se vor ocupa de tranzacțiile de vânzare.

Apoi, puteți consulta software-ul de gestionare a inventarului bazat pe cloud.