Microsoft Teams permite utilizatorilor să discute unul la unu cu membrii echipei sau să converseze cu mai mulți membri dintr-un grup sau pe un canal. Indiferent de modul în care conversați cu cineva, persoanele cu care puteți vorbi sunt întotdeauna limitate la cei din organizația dvs.
Microsoft Teams are două metode diferite pentru a permite utilizatorilor să includă persoane din afară într-o echipă; acces oaspeților și acces extern. Ambele moduri trebuie să fie activate din centrul de administrare Microsoft Teams de către administratorul sau proprietarul echipei.
Cuprins
Microsoft Teams: Chat cu utilizatori externi
Utilizatorii externi sunt definiți ca utilizatori care au o adresă de e-mail pe un domeniu diferit de cel pentru care este configurat Microsoft Teams.
De exemplu, dacă organizația dvs. are e-mailuri configurate pe domeniul myteamsdomain.com, atunci numai utilizatorii care au e-mailuri pe acest domeniu pot fi adăugați în echipă. Toate e-mailurile, altele decât acest domeniu, sunt considerate domenii „externe”, iar utilizatorii care au e-mailuri pe aceste domenii externe sunt utilizatori externi.
Activați accesul extern în Microsoft Teams
Pentru a activa accesul extern în Microsoft Teams, aveți nevoie de;
Acces la contul de administrator al echipei
Numele domeniului din care doriți să adăugați un utilizator
Vom adăuga „gmail.com”, care ne permite să adăugăm pe oricine are un e-mail Gmail ca utilizator extern la Microsoft Teams.
Vizitați centrul de administrare Microsoft Teams.
În coloana din stânga, accesați Setări la nivelul întregii organizații>Acces extern.
Faceți clic pe „Adăugați domeniu”.
Introduceți domeniul pe care doriți să îl adăugați.
Faceți clic pe Terminat.
Adăugați utilizator extern
Acum sunteți gata să adăugați utilizatori externi la Microsoft Teams. Dacă aveți aplicația Microsoft Teams deschisă pe desktop, este o idee bună să o închideți și să o relansați.
Deschideți Microsoft Teams.
Accesați fila Chat.
Faceți clic pe butonul de conversație nouă.
Introduceți e-mailul utilizatorului cu care doriți să discutați.
Selectați „Căutare extern”.
Trimite mesajul.
Notă: utilizatorul trebuie să se înscrie la Microsoft Teams. Ei se pot înscrie pentru un cont gratuit, dar trebuie să aibă un cont Microsoft Teams pentru a discuta cu dvs. Trimiterea mesajului va trimite utilizatorului o invitație de a discuta cu dvs.
Microsoft Teams: utilizator extern vs utilizator invitat
Un utilizator extern are mult mai puțin acces la echipa Microsoft Teams decât un utilizator invitat.
Un utilizator invitat poate;
Alăturați-vă la întâlniri
Vizualizați canalele într-o echipă
Trimite mesaje prin canale
Comunicați cu ceilalți membri ai echipei
Un utilizator extern poate;
Conversați numai cu membrul echipei Microsoft Teams care le-a adăugat
Poate participa doar la chat-ul unu-la-unu cu utilizatorul
Nu se poate participa la o întâlnire sau nu pot vedea canalele echipei
Concluzie
Accesul extern oferă mult mai puține funcții în comparație cu accesul pentru oaspeți. Un administrator îl poate activa pentru a permite membrilor echipei să vorbească cu ușurință cu persoane din afara organizației. Un administrator poate alege, de asemenea, să păstreze această funcție specială dezactivată și, dacă aleg acest lucru, nu o puteți rezolva. Nu veți putea vorbi cu utilizatori externi în timp ce sunteți conectat cu contul Microsoft Teams al companiei dumneavoastră.