9 Top alternative Airtable pentru a gestiona datele și a crea aplicații

Lumea în care trăim astăzi este condusă de cantitatea imensă de date generate zi de zi.

Până în 2025, cantitatea de date eliberată în fiecare zi va ajunge 463 exaocteți la nivel mondial. Prin urmare, cererea pentru colectarea, analizarea și securizarea datelor este în creștere.

Pe aceeași linie, datele bine organizate vă permit să accesați rapid informații, să luați decizii precise și să le utilizați eficient pentru business intelligence.

Airtable este util dacă sunteți în căutarea unui instrument simplu de foaie de calcul care vine cu o conexiune la bază de date unde puteți urmări proiecte sau construi diagrame.

Combinați puterea simplității foii de calcul și scalabilitatea bazei de date într-o singură platformă de colaborare numită Airtable. Are aceste celule numite câmpuri sau atribute la care puteți adăuga imagini și documente pe lângă numere și text.

De ce aveți nevoie de o alternativă Airtable?

Dar, ca orice alt instrument, Airtable are propriile defecte. Nu se potrivește atunci când aveți nevoie de lucruri avansate de management de proiect sau doriți să colaborați prin Zoom.

Practic, dacă crearea și rularea unui întreg proiect, de la început până la sfârșit, pe un singur instrument este ceva care te intrigă, atunci Airtable ar putea să nu fie pentru tine.

Prețuri

Airtable Plus începe de la 12 USD de persoană pe lună, iar planul Pro costă 20 USD de persoană pentru o lună. A avea o echipă mare înseamnă că cheltuielile se vor aduna. Așadar, căutați alternative Airtable dacă aveți nevoie de opțiuni mai ieftine în bugetul dvs.

Opțiuni limitate de integrare

Deși Airtable este flexibil, este posibil să nu aibă capabilități avansate de integrare cu alte instrumente sau aplicații. Cea mai rea este că nu acceptă integrarea Zoom sau Teams. De asemenea, în cazul problemelor de depanare de integrare, puteți explora alternativele Airtable.

Nu pot gestiona Big Data

Airtbale nu funcționează bine în cazul seturilor mari de date. În plus, interogarea lor este chiar dificilă. Prin urmare, dacă datele uriașe sunt ceva la care lucrați tot timpul, atunci căutați un concurent Airtable care să vă poate scala datele.

Instrument numai pentru cloud

Airtable este un instrument principal bazat pe cloud, care poate fi accesat online de pe orice dispozitiv, dar nu acceptă sincronizarea offline. Adică, instrumentul este disponibil doar online și nu puteți edita conținutul său fără Internet.

Așadar, aici vă prezentăm cele mai bune alternative Airtable pe care le puteți alege în funcție de nevoile dvs.

Tadabase

Nu lăsați sistemele și foile de calcul învechite să vă împiedice creșterea afacerii, așa cum TadabaseTehnologia inovatoare a lui este aici pentru a vă ajuta să vă extindeți afacerea.

Când analizați platformele de baze de date fără cod, ar trebui să luați în considerare Tadabase ca o alternativă competitivă la Airtable.

Mai mult, le permite membrilor echipei să organizeze, să analizeze și să acceseze cu ușurință datele. Indiferent de instrumentul terță parte pe care îl utilizați, fie pentru migrarea datelor sau pentru colaborare, Tadabase vă oferă peste 1500 de opțiuni de integrare disponibile.

  Cum poate extinde modul întunecat durata de viață a bateriei pe telefoanele OLED

Caracteristici de top:

  • Trageți și plasați componentele prefabricate ale instrumentului pentru a vă crea aplicația personalizată perfectă.
  • Conectați utilizatori nelimitați pe portaluri personalizate.
  • Cu Tadabase, puteți crea cronologie, diagrame, rapoarte și grafice pe datele dvs.
  • Instrumentul automatizează sarcinile repetitive și fluxurile de lucru tipice.
  • Oferă suplimente cu un singur clic și opțiuni de export.

Talent

Knack este o alternativă Airtable de top, care nu înlocuiește dezvoltatorii, dar are puterea de a rezolva probleme.

Acest instrument simplu vă poate transforma datele credibile într-o bază de date online robustă, pe care o puteți accesa de la distanță.

Cu Knack, este doar un proces simplu de 3 pași (definiți baza de date, construiți interfața și implementați aplicația) pentru a crea o aplicație de bază de date personalizată.

Dacă ați avut dificultăți cu planurile de preț Airtable în trecut, ar trebui să luați în considerare opțiunile de prețuri economice ale Knack. Oferă două luni de abonament gratuit atunci când le plătiți timp de un an.

Caracteristici de top:

  • Indiferent dacă creați baza de date de la zero sau modificați șabloanele existente, acest instrument vă permite să definiți caracteristicile exacte pentru a se potrivi nevoilor dvs.
  • Puteți controla cine vă poate vizualiza, accesa sau modifica datele.
  • Căutările super-rapide și filtrele flexibile ale instrumentului preiau datele necesare în cel mai scurt timp.
  • Puteți adăuga formulare, calendare, tabele, hărți și multe altele pentru a construi o interfață personalizată.
  • Tablourile de bord personalizate și rapoartele flexibile ale instrumentului vă permit să vedeți tendințele în timp real.

Rowy

Simplificați modul de a construi funcții puternice de backend cloud și de a vă gestiona baza de date pe o foaie de calcul cu UI mai ușor prin intermediul Rowy platformă low-code.

În cazul în care aveți o bază de date existentă, nu trebuie să creați una nouă, deoarece instrumentul poate interacționa direct cu și manipula baza de date curentă.

Instrumentul vă permite să stocați și să gestionați date din peste 30 de tipuri diferite de câmpuri, cum ar fi text, numere, imagini și multe altele.

În plus, puteți scrie logică personalizată sau puteți utiliza șabloane încorporate pentru backend.

Caracteristici de top:

  • Nu este nevoie să cheltuiți un ban pe acest instrument; este totul open-source și disponibil pe GitHub.
  • Rowy este atât de simplu încât oamenii non-tech cu experiență în foile de calcul o pot folosi pentru a construi și gestiona baze de date.
  • Pe lângă furnizarea unei platforme de colaborare, instrumentul vă permite să controlați cine vă poate vizualiza și edita datele.
  • Instrumentul acceptă o mare varietate de cadre, inclusiv Vue.js, Flutter, NodeJs, React și Swift.
  • Interfața sa intuitivă oferă o navigare perfectă prin instrument.

Baserow

Baserow este un înlocuitor open-source pentru Airtable. Oferă majoritatea caracteristicilor pe care le obțineți de la Airtable. Doar o cunoaștere a modului în care funcționează o foaie de calcul este suficientă pentru a începe cu Baserow.

Această platformă de baze de date colaborativă fără cod oferă o serie de funcții de gestionare a datelor. Echipa este atât de activă încât instrumentul primește funcții sau actualizări mai noi în fiecare lună.

  USB4: Ce este diferit și de ce contează

Este o briză pentru dezvoltatori și posibil pentru tehnicieni mediocri să creeze pluginuri personalizate folosind Baserow.

Lucrul grozav al instrumentului este că fiecare caracteristică vine ca un API, ceea ce face integrarea în alte instrumente mult mai ușoară și mai ușor de gestionat.

Caracteristici de top:

  • Chiar și cu rânduri nelimitate pentru stocarea datelor, viteza de căutare, filtrare, interogare și manipulare a datelor generale este surprinzător de rapidă.
  • Puteți gestiona clienți, produse, avioane și aproape orice proiect pe interfața sa unică.
  • Puteți instala instrumentul pe propriul server sau puteți găzdui versiunea SaaS.
  • O mulțime de integrări perfecte cu multe alte instrumente.
  • Oferă o gamă largă de șabloane pre-construite, personalizabile pentru orice proiect, de la marketing la finanțare.

NocoDB

Peste 2000 de organizații au încredere, NocoDB este o platformă open-source fără cod, care poate construi un flux de lucru de afaceri în câteva minute. Puteți conecta instrumentul la o bază de date existentă precum MySQL, Postgres sau Oracle și îl puteți transforma într-o foaie de calcul inteligentă.

Instrumentul vă permite să atribuiți roluri și drepturi de acces membrilor echipei dvs., sporind confidențialitatea datelor dvs.

În plus, combinați aplicațiile preferate, cum ar fi Teams, Discord, Slack și Email, cu NocoDB pentru a automatiza fluxurile de lucru în afaceri.

Caracteristici de top:

  • Acceptă o mare varietate de baze de date, inclusiv MySQL, Oracle, SQL Server, SQLite, PostgreSQL și multe altele.
  • Cu NocoDB, este mai ușor să interogați, să sortați și să filtrați datele dvs.
  • Instrumentul acceptă un cadru popular open-source, swagger, pentru a furniza API-uri REST.
  • NocoDB arată aceleași date în diferite vizualizări, inclusiv tabele, diagrame, galerii, grile și formulare.
  • Instrumentul are un magazin de integrare încorporat pentru a se conecta și a obține date de la diverse aplicații terță parte.

Mathesar

Analizați-vă datele rapid cu Mathesaro interfață web open-source care funcționează pe baza bazei de date.

Cu Mathesar, procesul de filtrare, structurare și organizare a datelor dvs. este incredibil de rapid și eficient.

Instrumentul oferă echipei dvs. acces direct la una dintre cele mai populare baze de date – PostgreSQL. Practic, orice configurație pe care o faceți în interfața de utilizare a instrumentului se reflectă direct în baza de date PostgreSQL conectată.

În acest fel, membrii echipei dvs., fie că sunt sau nu cunoscători de tehnologie, vor petrece mai puțin timp creând rapoarte personalizate.

Caracteristici de top:

  • Acest instrument auto-găzduit vă oferă control deplin asupra datelor și integrărilor dvs.
  • Nu sunt necesare abilități tehnice pentru a lucra cu baza de date prin interfața de utilizare Mathesar.
  • Cu Mathesar, crearea de rapoarte personalizate și actualizarea manuală a datelor este o briză pentru colegii tăi.
  • Software-ul este complet gratuit și nu are alte planuri plătite asociate ca multe alte instrumente.
  • Acest instrument este o soluție cu un singur clic pentru modificările de schemă și migrarea datelor.

Budibase

Budibase poate fi cea mai rapidă modalitate de a construi instrumente care se integrează perfect în orice flux de lucru. Puteți fie să vă conectați la o bază de date externă și să începeți să o analizați, fie să începeți de la zero folosind baza de date încorporată a instrumentului.

  Cum să creați buletine informative prin e-mail cu HTML: Cele mai bune practici de proiectare

Nu este necesară codificare! Deoarece Budibase oferă componente drag-and-drop și blocuri prefabricate pentru a vă permite să proiectați formularele, instrumentele interne și aplicațiile rapid.

Opțiunile de implementare sunt mai largi – Budibase Cloud, Docker, Kubernetes și DigitalOcean.

Caracteristici de top:

  • Puteți personaliza instrumentele interne livrabile pentru a se potrivi perfect pe dispozitivele mobile, tablete și desktop.
  • Nu doar o alternativă Airtable, puteți conecta Budibase la Airtable și le puteți lăsa să lucreze împreună.
  • Șabloanele gratuite sunt disponibile pentru diferite proiecte de dezvoltare, inclusiv un sistem de bilete, un sistem de urmărire, aprobare de călătorie și un portal de cont de client.
  • Budibase vă eficientizează operațiunile de afaceri și automatizează fluxul de lucru.
  • Puteți fie să instalați instrumentul on-premise, fie să utilizați Budibase Cloud pentru a-l găzdui.

Foaia Zoho

Crearea de foi de calcul colaborative și spații de lucru bazate pe cloud devine remarcabil de eficientă Foaia Zoho.

Pe lângă faptul că vă permite să adăugați comentarii personalizate la o singură celulă sau la o serie de celule, instrumentul folosește, de asemenea, @mentions pentru a notifica utilizatorii vizați despre aceste comentarii.

Funcția de urmărire de audit a instrumentului urmărește cine a editat documentul, când a fost actualizat și ce modificări au fost făcute. Caracteristica sa de salvare automată asigură că orice modificări sau modificări efectuate sunt salvate automat.

Mai mult, instrumentul menține istoricul versiunilor foii de calcul pentru a vă permite să reveniți la o copie mai veche atunci când este necesar.

Caracteristici de top:

  • Colaborare în timp real prin chatul de grup și funcțiile de comentarii ale instrumentului.
  • Puteți decide cine vă poate accesa foaia și nivelul de control asupra acesteia.
  • Instrumentul oferă blocuri încorporate, cum ar fi meniuri derulante, casete de selectare și selectoare de date, pentru a vă ajuta să creați o aplicație personalizabilă.
  • Are un asistent alimentat de AI pentru a automatiza procesarea și analiza datelor.
  • Foaia Zoho este compatibilă pentru a lucra cu foi de calcul majore, cum ar fi Google Sheets și Excel.

Infinit

Fără îndoială despre Airtable în organizarea eficientă a muncii, dar Infinit oferă funcții suplimentare pentru gestionarea avansată a muncii.

Acest instrument este o alternativă excelentă la Airtable, oferind o singură platformă pentru a vă organiza toate proiectele, a stoca totul și a lucra împreună cu echipa dvs.

Comutați fără probleme între diferite vizualizări ale tabelelor, calendarelor, formularelor, diagramelor, coloanelor și listelor din același ecran.

Caracteristici de top:

  • Organizați-vă datele împărțind folderele în subdosare.
  • Automatizați sarcinile repetitive și fluxurile de lucru pe baza declanșatorilor, condițiilor și acțiunilor.
  • Fereastra sa de prezentare generală arată toate sarcinile, backlogul, proiectele și arhivele în curs.
  • Oferă peste 50 de șabloane pentru diverse industrii, inclusiv marketing, proiecte, vânzări și produse.
  • Invitarea membrilor echipei, comentarea, stabilirea permisiunilor de rol și urmărirea jurnalelor de activitate sunt câteva caracteristici de colaborare în timp real ale instrumentului.

Concluzie

Airtable este o platformă simplă low-code pentru crearea de aplicații de nouă generație. Deși Airtable este încă unic în multe privințe, veți găsi diferite instrumente care sunt mai ieftine și mai sofisticate decât Airtable.

Deci, atunci când Airtable este scăzut, nu ești sigur de preț sau vrei mai multe funcții pe care Airtable nu le oferă, poți alege una dintre alternativele de mai sus pentru a se potrivi nevoilor tale.

De asemenea, puteți consulta aceste cele mai bune platforme low-code sau fără cod pentru a crea aplicații uimitoare.